Heb je wel voorgedragen als modquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar daarom is Coco natuurlijk moderator en ben ik een simpele user.
Nee hoor maar er moet eerst iemand weg. Jij wordt de volgende vbl mod.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:GGMM heeft dit allang in de prullenbak gegooid.
Ik zou de schoenen van Coco nooit kunnen vullen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor maar er moet eerst iemand weg. Jij wordt de volgende vbl mod.
Die van onlogisch dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou de schoenen van Coco nooit kunnen vullen.
Gelukkig eindigt @3rr0r met een echte sport vandaag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Autosport is een misdaad tegen de mensheid.
@Mortaxx behandelt vrienden door hen met een dolk in de rug te steken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vrienden was met @:kingroland
Wel een beetje Big4mentality.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:Mortaxx behandelt vrienden door hen met een dolk in de rug te steken.
gelukkig geen busy season meer Niekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel een beetje Big4mentality.
iedereen moet zich zo slecht voelen als hijzelf, lijkt mij niet mogelijk maarja lolquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:Mortaxx behandelt vrienden door hen met een dolk in de rug te steken.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef KingRoland het volgende:
@:Kukelecucktsju10 @:rambodirk @:zoon_john
Klinkt goed. Eet smakelijk.quote:
Dank je. Was heerlijk.quote:
Nog steeds geen lege flessen gevonden voor een nieuwe stronk broccoli of wat is hier gaande?quote:
De broccoli staat vanavond op het menu makker. Samen met een flinke lap biefstukquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog steeds geen lege flessen gevonden voor een nieuwe stronk broccoli of wat is hier gaande?
Ouwe hongerlap.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De broccoli staat vanavond op het menu makker. Samen met een flinke lap biefstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |