Volgend jaar verplicht met een wheelie over de finish komen in Q2.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
Ach nee
Ook nog dat gelul
Verplicht op medium shootout 1 en 2
Mooi. Werd tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef Tijn het volgende:
Er is een klok. Ik herhaal, er is een klok.
Alleen nog geen lijstje aan de linkerkantquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef Tijn het volgende:
Er is een klok. Ik herhaal, er is een klok.
Blijft maar de Quali van gister laden... en zegt dan "niks te doen op de baan"quote:
Nu welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen nog geen lijstje aan de linkerkant
Overal zit zand.quote:
quote:
Stroll op 2! Oh wacht.quote:
Reset button is gevondenquote:
Het is nu nog warmerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:25 schreef Tijn het volgende:
Waarom zou het resultaat vandaag anders zijn dan gisteren?
En dat met een kortere baanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Tss, trage rondetijd. Gisteren nog in de 1:24
Ze rijden op mediums, he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Tss, trage rondetijd. Gisteren nog in de 1:24
"Have you tried turning it off and on again?"quote:
Banen waar zo makkelijk TLs kunnen worden uitgedeeld hebben niets te zoeken op de kalender.quote:
We are checkingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
Oostenrijk ook maar van de kalender afquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banen waar zo makkelijk TLs kunnen worden uitgedeeld hebben niets te zoeken op de kalender.
Max: "Hold my Red Bull."quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max: "Hold my Red Bull."
Daar moet gewoon weer grind komen zoals vanouds.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oostenrijk ook maar van de kalender af
Please confirm.quote:
Heb jij even geluk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet gewoon weer grind komen zoals vanouds.
Het is een nette ronde, maar niet de snelstequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dag George met je zogenaamde nette ronde.
Zit er lekker bij!quote:
Het heeft met de kerbs te maken. Pirelli is bang dat de banden stuk gaan als ze er teveel overheen rijden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat ook voor een logica eigenlijk, de wagens gaan over de lijn en wat doen ze.. ze maken de baan smaller..
Dat is net zoiets als wanneer je niet kan zingen dat je het nummer een halve noot hoger gaat zingen
Gympen aan onder z'n pakquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dag George met je zogenaamde nette ronde.
Volgens mij hebben ze dat gedaan omdat de curb daar op een gegeven moment kleine sneetjes in de banden veroorzaakt. Nu komen ze niet meer op dat deel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat ook voor een logica eigenlijk, de wagens gaan over de lijn en wat doen ze.. ze maken de baan smaller..
Dat is net zoiets als wanneer je niet kan zingen dat je het nummer een halve noot hoger gaat zingen
Nog niet.quote:
Gelukkig kan hij daar goed mee omgaan.quote:
Kerbquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat gedaan omdat de curb daar op een gegeven moment kleine sneetjes in de banden veroorzaakt. Nu komen ze niet meer op dat deel.
Die heeft de champagne (oh wacht, de fles Ranje) alvast open gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is al weer gaan drinken
quote:
En dus hebben we nu extra lange kerbsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het heeft met de kerbs te maken. Pirelli is bang dat de banden stuk gaan als ze er teveel overheen rijden.
Ja, ze heeft dus groot gelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Curb is de Amerikaanse spelling van kerb.
Alsof die op eigen kracht top 3 rijdt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Laten ze Checo straks uitvallen zodat ze vanavond al aan de zuip kunnen?
Nee, ze hebben de witte lijnen verder naar binnen geschilderd, waardoor auto's er nu minder overheen rijden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dus hebben we nu extra lange kerbs
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof die op eigen kracht top 3 rijdt.
Nee, de witte lijn is opgeschoven dus als je netjes binnen de lijntjes kleurt raak je dat stuk niet. Het eerste stuk is gewoon geverfd asfalt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dus hebben we nu extra lange kerbs
Dieselquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Klonk die Mercedes nu zo raar?
LecAiAiAi?quote:
Geniet er nog even vanquote:
NetNetNet.quote:
Die maakt mee wat Perez meemaakt. Overcompenseren en daardoor juist veel langzamer wordenquote:
Is dat wel boven de minimumrondetijdengrens?quote:
Volgens mij loopt mijn beeld wel heel erg achterquote:
Op een ronde gezet worden in de kwali, dat lukt alleen Zijne Hoogheid Ragunathan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nice toch, dat is minder dan een ronde.
We gaan voor de 20!quote:
Alonso? (lol)quote:
Sallyquote:
Is het weer.quote:
Whutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS), 44 (HAM), 10 (GAS), 40 (LAW), 2 (SAR), 22 (TSU), 18 (STR), 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM DELTA TIME
Alweer.
Doen ze niks meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS), 44 (HAM), 10 (GAS), 40 (LAW), 2 (SAR), 22 (TSU), 18 (STR), 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM DELTA TIME
Alweer.
Dit kan ook nu worden afgehandeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Alweer.
Gebakken supportersquote:
Precies dezelfden, echt preciesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Alweer.
Gewoon straffen als je het tweede keer fliktquote:
Dat is het andere uiterste, snap je vast ook wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tommetje Coronel ziet liever dit![]()
[ afbeelding ]
Vooral dat zinnetje...quote:
zandhazen zijn er blij meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel net in, hoe werkt deze shootout?
Racenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Op een gegeven moment verlies je tijd als je zover naar buiten wappert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tommetje Coronel ziet liever dit![]()
[ afbeelding ]
Net als een normale kwalificatie, maar dan korterquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfde als een normale kwali.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Q1 2 en 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Degene die het snelst is wintquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Degene die het snelst is wint gaat vooraan staan
Zijn piemeltje ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verlies je tijd als je zover naar buiten wappert.
10 12 - 10 - 10 minuten per sessie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Was Q1 net niet 12?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
10 - 10 - 10 minuten per sessie.
Verder hetzelfde als met een Kwali: er vallen er 5 af in SQ1 en SQ2. De laatste 10 strijden in SQ3.
Please confirm.quote:
Nee.quote:
op de wipquote:
P13...quote:
hij heeft de goeie afsprongquote:
Breekt 'm af.quote:
einde tijdperk verstappenquote:
He, laat het liggen in de andere sector...quote:
Ik snap niet zo goed waarom iemand tegen tracklimits is. Dit is eerlijk en duidelijk. Gelijke monniken gelijke kappen. Het is lelijk dat er continu tijdens worden geschrapt maar zonder TL krijg je toch wel indycar taferelen. Toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste, snap je vast ook wel.
Ja, zakt van P11 naarr P13quote:
Ow ok.quote:
Zondag kampioen wordenquote:
Lawson zakte van P11 naar P13quote:
ze houden een headset heel nu toto thuis zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, wat moeten we nog over Merc zeggen?
Op zich kan dat nog gebeuren, ware het niet dat Russell gewoon de 2e tijd zet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:51 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton zelfs zonder die tracklimit nog te traag om de top 10 te halen.
Wie??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neeeeee Lewis kloteeeeeee.
Peres weer eens beter dan Max, knap gedaan. Maar niet zo goed als George
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max deed voorzichtig en rustig aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAM zit op een andere strategie.quote:
partymode geactiveerd?quote:
Welnee, in Q1 zat Hamilmans al buiten de top 10quote:
Offert zich op voor het team.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |