Uitgekookt.nl 👍quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Rosanne "kant-en-klaar-maaltijden zijn net zo gezond als vers koken" Hertzberger
Dat moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou voor geen goud de politiek in gaan
In het begin evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:51 schreef svann het volgende:
Niet eens iets over de poolse hooligan-politici?
Of heb ik dat net gemist?
Omtzigt lijkt in ieder geval geen totale gekken om zich heen verzameld te hebben. Dat is al een pre.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Mensen denken altijd dat ze opeens het hele systeem kunnen veranderen als ze een paar jaartjes gaan backbenchen in de 2e kamer. Zo werkt het niet en over 4 jaar gaat 2/3e van deze club weer gedesillusioneerd terug naar hun oude leven.
Vooruitziende blik, dat missen deze mensen.
ik ookquote:
Onzin, ze hebben net uitgelegd dat ze een visie/ beleid hebben op het remmen van de bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Mensen denken altijd dat ze opeens het hele systeem kunnen veranderen als ze een paar jaartjes gaan backbenchen in de 2e kamer. Zo werkt het niet en over 4 jaar gaat 2/3e van deze club weer gedesillusioneerd terug naar hun oude leven.
Vooruitziende blik, dat missen deze mensen.
'we gaan het over de inhoud hebben'.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:09 schreef svann het volgende:
Ze doen erg hun best aan Omtzigts stoelpoten te zagen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Niemand durft iets te zeggen anders worden ze aangepakt door die nazievikingfries: chief whip c.q. muscle.
Echt hard pakken ze hem niet aan anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:09 schreef svann het volgende:
Ze doen erg hun best aan Omtzigts stoelpoten te zagen.
Flinke slag om de arm voor Herzberg overigens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Omtzigt lijkt in ieder geval geen totale gekken om zich heen verzameld te hebben. Dat is al een pre.
Mwah, niemand wil zo'n ding in zijn landelijke backyard.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Mwah, niemand wil zo'n ding in zijn landelijke backyard.
Windmolens ook niet, maar misschien toch liever.
Dat ziet er fraai uit, maar het grootste bezwaar zal niet het design betreffen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:21 schreef Gehrman het volgende:
afbeelding ]
Geen probleem met zo'n kleine modulaire kerncentrale.
en men heeft de BBB nodig voor de eerste kamer , en CDA mag ook meedoenquote:
renze heeft @ajboekestijn , D66-Kamerlid @Ahammelburg en directeur van het Cidi Naomi Mestrum.quote:
Ze is nog wel demissionair minister van Justitie en Veiligheid. Ze zal zo wel iets melden over de veiligheid van de Joodse gemeenschap hier in NL.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:39 schreef NoCigar het volgende:
Dilan bestaat dankzij de mainstream media. Geen idee wat ze hier weer te zoeken heeft trouwens behalve dan dat WNL het belangrijkste communicatiekanaal van de VVD is.
Maakt het uit? Alsof heel Nederland nu ineens VVD gaat stemmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:39 schreef NoCigar het volgende:
Dilan bestaat dankzij de mainstream media. Geen idee wat ze hier weer te zoeken heeft trouwens behalve dan dat WNL het belangrijkste communicatiekanaal van de VVD is.
Ik heb niet alles gezien, is het daar over gegaan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is nog wel demissionair minister van Justitie en Veiligheid. Ze zal zo wel iets melden over de veiligheid van de Joodse gemeenschap hier in NL.
Of nog beter: Pauw.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:59 schreef superniger het volgende:
Bij dit soort uitzendingen moeten ze altijd Sven/Jort inzetten.
Vooral campagne aan t voeren, zo te horen ...quote:
Yepquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, is het daar over gegaan?
Nu even echte problemen, wie moet er gaan keepen bij Oranje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:05 schreef superniger het volgende:
Afkappen omdat we nu naar Pi-Air moeten overschakelen.
voetbal is ook oorlog ...quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu even echte problemen, wie moet er gaat keepen bij Oranje.
Jortquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:59 schreef superniger het volgende:
Bij dit soort uitzendingen moeten ze altijd Sven/Jort inzetten.
quote:
Ik zou het als pech hebben omschrijven, als eufemisme.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Afhankelijk zijn van Israël voor water, eten voedsel en medicijnen en hen dan aanvallen is een beetje dom.
Inschattingsfoutje. Maar dat maken we allemaal weleens.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zou het als pech hebben omschrijven, als eufemisme.
School voor rijke kindertjesquote:
Preciesiebombardement op de ajatolla's dan graag.quote:
Laat de Iraanse vrouwen maar een keertje regeren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Preciesiebombardement op de ajatolla's dan graag.
De bevolking wil wel vooruit, zie die hoofddoekjes protesten bijvoorbeeld.
in nederland hebben we het geluk dat we miljarden mogen uitgeven aan stikstofquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Het is één grote clusterfuck daar en we mogen blij zijn dat we in het superieure Nederland wonen, waar de grootste irritatie is dat je soms moet wachten in de rij van de kassa.
53.000 hele blije rijke boeren die in mercedessen rijden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in nederland hebben we het geluk dat we miljarden mogen uitgeven aan stikstof
kloptquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
53.000 hele blije rijke boeren die in [insert] ouwe [/ insert] mercedessen rijden.
Omdat we vorig jaar een Oekraïense vlag hesen . Kleur bekennen doe je niet eens, dat is een trend die je moet verder zetten ...quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:41 schreef svann het volgende:
WTF, waarom zou onze overheid een israelische vlag hijsen?
Doe maar een vredesduif-vlag.
Met lachebekje Margje die de boel in goede banen probeert te leiden, dat wordt nog wat.quote:
Niet te vergelijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Omdat we vorig jaar een Oekraïense vlag hesen . Kleur bekennen doe je niet eens, dat is een trend die je moet verder zetten ...
Wat zei de domme doos ?quote:
Gisteren 5 minuten bij het wisselgeldapparaat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Het is één grote clusterfuck daar en we mogen blij zijn dat we in het superieure Nederland wonen, waar de grootste irritatie is dat je soms moet wachten in de rij van de kassa.
Die Russen zijn ook geen lievertjes.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De essentie is dat we het ons gewoon ontzettend moeilijk gemaakt hebben door vorig jaar klakkeloos die Oekraïnse vlag overal op te hangen ...
Je mag hopen dat niet meer landen zich erin mengen/bemoeien.quote:
Ik mag hopen dat dit niet mijn probleem gaat worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je mag hopen dat niet meer landen zich erin mengen/bemoeien.
Voor dat je het weet heb je overal oorlog.
Hamas is dit zondag overduidelijk gestart met bizar veel extreem geweld. Zou wel heel vreemd zijn om terwijl de pogroms nog bezig zijn het vooral over de toestand in Gaza-stad te hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef svann het volgende:
Nee he, zijn alleen de Israëliërs slachtoffer?
Israel slaat terug en maakt ook slachtoffers aan de andere kant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef svann het volgende:
Nee he, zijn alleen de Israëliërs slachtoffer?
Dit komt niet uit de lucht vallen, Gaza wordt regelmatig gebombardeerd, niet eens meer nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Hamas is dit zondag overduidelijk gestart met bizar veel extreem geweld. Zou wel heel vreemd zijn om terwijl de pogroms nog bezig zijn het vooral over de toestand in Gaza-stad te hebben.
Dat beweert daar ook niemand dat dat niet zo is, bedank Hamas daarvoor. Maar tijdens en kort na daden van bloedig terrorisme heeft dat eventjes niet de eerste prioriteit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dit komt niet uit de lucht vallen, Gaza wordt regelmatig gebombardeerd, niet eens meer nieuwswaardig.
De levensomstandigheden achter het 73 kilometer lange hek zijn voor die ruim twee miljoen opgeslotenen beroerd.
Dat was wachten op een uitbarsting.
De kolonisten in de illegale nederzettingen bedoel je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
Ze planten zichzelf als konijnen voort dus creeer je zelf verstikkendheid.
Nee die mevrouw had het over verstikkend in Gaza.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
De kolonisten in de illegale nederzettingen bedoel je?
Grote gezinnen, plaatselijke bewoners aktief verdingen, lekker beschermd worden door het leger en zelf niet hoeven te werken, laat staan in de voor alle andere Israëliërs verplichte militaire dienst te hoeven.
Religieus vrijgestelden.
Weet ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
Nee die mevrouw had het over verstikkend in Gaza.
What about het is hoe dan ook hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee die mevrouw had het over verstikkend in Gaza.
Hadden ze maar niet in dat land moeten wonen waar de voorouders van een religieuze stroming over verhaalden in hun heilige geschriften.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
What about het is hoe dan ook hun eigen schuld.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:24 schreef dvdfreak het volgende:
Onze uitzending staat vanavond volledig in het teken van de oorlog in Israël.
Helaas is er geen realistische alternatief.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet wel hoe dit eindigt.
De wereld gaat de ogen sluiten en laat Israël de hele gaza aan puin schieten.
Edit: En egypte houdt de grens potdicht.
Laten we hopen dat ze alsnog met een stofkam erdoor gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet wel hoe dit eindigt.
De wereld gaat de ogen sluiten en laat Israël de hele gaza aan puin schieten.
Edit: En egypte houdt de grens potdicht.
FITTIE NU.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:41 schreef svann het volgende:
Vandaag is de toon van de uitzending wat evenwichtiger dan gisteren bij de EO, imo.
Zwakke zenuwen moet je daarvoor niet hebben idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:48 schreef superniger het volgende:
Allemaal adrenalinejunkies die journalisten.
Een grappig filmpje over een zeeleeuwtje in het Dolfinarium is erg geschikt nu. 'Iets heel anders nu….'quote:
Jammer dat je aan de andere kant van de Zuiderzee woont, anders was ik mijn neus achterna gegaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik blijf liever thuis, lekker appel kaneel cake bakken en strijken.
Grondoffensief dacht hij nog even niet aan toen hij het over aantal doden had.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:55 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft wel gelijk over het formaat van de oorlog., tot nu toe.
Dan kijk je toch lekker de goednieuwsshow op SBS.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Die trieste bende in het Midden-Oosten moet en zal door onze strotten geramd worden. Je kan er niet omheen. wall-to-wall coverage. Kunnen we niet gewoon 2 weken vooruit spoelen, dan heeft Israël de hele gaza strook spreekwoordelijk met een bulldozer de zee in geduwd en zijn er een half miljoen mensen dood/verhongerd/uitgedroogd.
[ afbeelding ]
Dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:19 schreef NoCigar het volgende:
Laat. Ik dacht dat de herhaling nog moest komen maar het origineel is nog niet uitgezonden. Waar moet dat heen?
Voor oma zorgen, las ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:28 schreef superniger het volgende:
Geen medelijden met ze. Op vakantie gaan naar Gaza en nu huilie huilie doen.
Het zal geen 9-daagse avontuurlijke rondreis met verrassende excursies zijn geweest.quote:
lekker scharenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Boh, die Hanke lijkt me een strenge meesteres.
Een wát?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Bontebal heeft zo'n Flügel dopje op z'n neus.
It cant be unseen.
En Hamas blocked alle wegen om te ontsnappen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:41 schreef svann het volgende:
Of de palestijnen maar even een miljoen burgers binnen 24 uur willen evacueren, niet centraal georganiseerd.
Zou ons echt niet lukken met goed organiseren en wegen die in tact zijn.
Waar zouden ze ook heen moeten?
quote:
Buiten dat, zoveel CDA-wonderen gaan er niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zie met die Bontebal geen premier van Nederland zitten daar
lieve jongen hoor daar niet avn
Dat specifieke dopje wel, maar het is wel opvallend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Bontebal heeft zo'n Flügel dopje op z'n neus.
It cant be unseen.
Alleen de mega-subsidies, niet voor de gewone burger -hoop ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Fossiele subsidies afschaffen betekent onder andere dat accijns op diesel wordt opgehoogd naar hetzelfde niveau als benzine en het energieplafond wordt afgeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |