SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:13 schreef oheng het volgende:
[..]
Excuseer, u vergeet de verplichte aankoop van roebels door grote bedrijven, en de dagelijkse miljarden aankoop van roebels door de centrale bank.
Aaaaand it's gone.
Ik zat e zojuist toevallig eens te klikken door de mapjes die de linies bevatten op de scribble map van de Finnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:03 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel linies zullen er in de tussentijd zijn bijgekomen?
Joe is er snel bijquote:
Ja, maar je ziet ook duidelijk dat de russen bijna wanhopig vechten om iedere meter (ze doen standaard tegen aanvallen), en dat zij dus gemakkelijk minstens evenveel verliezen lijden als de -aanvallende- Oekrainers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zat e zojuist toevallig eens te klikken door de mapjes die de linies bevatten op de scribble map van de Finnen.
Sinds begin augustus is er veel bijgekomen, ook verder zuidelijk.
Als het tempo van veroveren zo laag blijft, moet je bang zijn dat elk stuk terrein wat Oekraïne gaat bevechten enige vorm van verdedigingswerken bevat.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin wel steeds meer te vrezen dat de Westerse steun eerder zal afbrokkelen dan de Russische verdedigingslinies.
Die kans is er. Maar de vraag ook wanneer dat een probleem gaat opleveren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ook duidelijk dat de russen bijna wanhopig vechten om iedere meter, en dat zij dus gemakkelijk minstens evenveel verliezen lijden als de -aanvallende- Oekrainers.
De russen gaan deze winter zelf last krijgen van de hoge gasprijsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Joe is er snel bij![]()
Maar dit gaat een hele serie ernstige gevolgen hebben.
Issie morgen jarig? Op zijn vorige verjaardag werd de Kerchbrug beschadigt. Dat moeten we dit jaar natuurlijk veel beter overdoen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
Is morgen dan echt de laatste verjaardag van Putin?
Ja, hij wordt zeventig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Issie morgen jarig? Op zijn vorige verjaardag werd de Kerchbrug beschadigt. Dat moeten we dit jaar natuurlijk veel beter overdoen.
Ik weet die nacht nog precies. Ik werd wakker, zoals altijd kijk ik dan op FOK! in het OEK topic en het nieuws kwam binnenstromen inc de memesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Issie morgen jarig? Op zijn vorige verjaardag werd de Kerchbrug beschadigt. Dat moeten we dit jaar natuurlijk veel beter overdoen.
Jaartje is wel snel omgegaan zeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:36 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja, hij wordt zeventig.
https://nl.wikipedia.org/(...):~:text=uitspraak%20(info%20%2F%20uitleg)),president%20van%20de%20Russische%20Federatie.
Het was idd een leuke verjaardagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet die nacht nog precies. Ik werd wakker, zoals altijd kijk ik dan op FOK! in het OEK topic en het nieuws kwam binnenstromen inc de memes
Op FB doe ik af en toe eens een foto van mijn Teckel posten maar toen ook wat verse memes
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:43 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Het was idd een leuke verjaardag. Ik hoop oprecht dat er morgen ook iets moois is (voor ons natuurlijk, niet voor hem)
Als songfestivalfan weet ik deze meme nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet die nacht nog precies. Ik werd wakker, zoals altijd kijk ik dan op FOK! in het OEK topic en het nieuws kwam binnenstromen inc de memes
Op FB doe ik af en toe eens een foto van mijn Teckel posten maar toen ook wat verse memes
Heel specifiek, bijna jarig zeker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Het liefste ook nog Rivièra Maison op die plankjes. Witgekalkte op steigerhout.
Nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Heel specifiek, bijna jarig zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |