Mijn buurvrouwen zijn bijna allemaal oud. Als in, 75+quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:31 schreef Karzai het volgende:
mja ik heb ook liever wat privacy als je met de buurvrouw in bed ligt
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zak marshmallows inkopen voor het geval het mis gaat
ja hier wonen er alleen maar knappe jonge meidenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn buurvrouwen zijn bijna allemaal oud. Als in, 75+
Daar lig ik liever niet mee in bed
Met de buurmannen ook niet trouwens
Ga je alweer ergens heen?quote:
Dat is ook wel weer zo. Eerst even snel mijn ratten in veiligheid brengen voor zekerheid.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, als dat affikt dan wordt het vast ook wel heet genoeg om het onkruid weg te branden?
mooi daar, zijn wel allemaal kale heuvels daar omdat de herten alle bomen wegvretenquote:
zag er een keer iets over op de bbc, vroeger was er in schotland veel meer bos.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Als de bomen op zijn gaan de herten vanzelf dood en komen de bomen wel weer terug. Denk dat het meer met de hoogte en de breedtegraad te maken heeft. Maar ged, we gaan het zien. Ofjah, niet zo eigenlijk want de Cairngorm Mountain Railway is alvast weer geannuleerd
wanneer ga je?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Als de bomen op zijn gaan de herten vanzelf dood en komen de bomen wel weer terug. Denk dat het meer met de hoogte en de breedtegraad te maken heeft. Maar ged, we gaan het zien. Ofjah, niet zo eigenlijk want de Cairngorm Mountain Railway is alvast weer geannuleerd
Die zijn al duurderquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb laatst Sonic gekregen voor mijn verjaardag maar ik koop ook bijna geen games meer omdat ik op dit moment een PlayStation abonnement heb waar ik ook vet veel games bij krijg (en ik heb ook nog een EA games abonnement erbij op dit moment).
Maar ik speel echt bijna niks! Op dit moment alleen Sonic, Fall Guys en samen met Solo doe ik It Takes Two. Van die maandelijkse gratis games die je krijgt bij zo'n abonnement heb ik er nog maar 1 echt gespeeld en dat was Sackboy.
Maar ja die abonnement gaan ze duurder maken volgend jaar. @:dud0r Even kijken of het de moeite nog waard is dan.
zaterdagmiddag pas. Eerst even afschakelen.quote:
Ohh nicequote:
Las het net ja. Ewout kan gewoon in elke willekeurige stad gaan rondlopen. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel 'verwarde mensen' rondgelopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)aar-in-nijmegen.html
Ewout kan het volgende seizoen naar Nijmegen.
quote:Walk of Fear komt pas volgend jaar
Zo'n anderhalve maand geleden is er het gedurfde plan opgepakt om Halloween weer terug te brengen naar Appeltern in maar liefst twee varianten. Eentje voor overdag voor gezinnen genaamd Trick or Treat én een variant voor de avond voor onverschrokken, koelbloedige tieners en volwassenen, The Walk of Fear. We beseffen nu dat we té enthousiast waren. Twee edities op touw zetten in zo'n korte tijd bleek niet haalbaar te zijn.
Als we iets doen, doen we het goed en willen we er voor de volle 100% achter staan. Daarom hebben is er het besluit genomen om de avond-editie van Halloween in Appeltern voor dit jaar niet door te laten gaan. De gezinsvariant Trick or Treat gaat wel door. Wil je met je (klein)kinderen of vriendjes komen griezelen? Kijk hier voor meer info.
Alleenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vast welGing je nou alleen of met anderen?
Het verbaasde mij nog dat er in Arnhem veel gekkies rondlopen. (Toen ik Ewout keek)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las het net ja. Ewout kan gewoon in elke willekeurige stad gaan rondlopen. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel 'verwarde mensen' rondgelopen.
Ja maar als je voor de oude prijs had willen verlengen had je voor 6 september moeten verlengenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn abonnement loopt nog tot ergens in december.
Kun je een flesje water van kopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste avond / dag kom ik wel door zo te zienvond dit nog
[ afbeelding ]
Dat is een beetje te laat. Hebben ze met black friday of kerst ofzo normaal geen leuke deals? Ik had sowieso al een leuke deal omdat ik een nieuwe gebruiker was in december dus weet het niet eigenlijk. En als ik nu de goedkoopste alleen neem kan ik zeker niet die spelletjes in mijn bibliotheek meer spelen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar als je voor de oude prijs had willen verlengen had je voor 6 september moeten verlengen
17,53 UKP. Dat wordt op z'n minst een fish'n'chips en een pintquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je een flesje water van kopen.
Leuk, confronterend, poteeto potaato.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:25 schreef Ama het volgende:
Wel leuk bij PS4 kan je via de app nu bij recent gespeelde spellen ook zien hoeveel uur je hebt gespeeld.
Trauma voor het levenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NATUURLIJK gaat de editie voor koters wel door. Want daar wordt verder niets voor georganiseerd, die arme zieltjes hebben niets te doen verder.
Valt wel mee. Ik game zelf niet veel en Fall Guys zie ik niet tussen de 3 recente games staan. Het lijkt nu wel of ik gek ben op FIFA maar dat speelt Solo.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk, confronterend, poteeto potaato.
Mand!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zat even te kijken hoeveel regels tekst er nou in het bestandje stonden van m'n 27 uur lange 3Dprint van vandaag. Want hij deed er even over om het te bouwen.
1.968.271
Damn.
Ik ga eerst even naar Gdansk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet eerst nog bijkomen van Riga man.
Ik was het niet. Er was net een oude man op de hoek van de straat met zijn broek op half 7, compleet van het padje. Dementeren, zo fijn…. Politie is er nu bijquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)aar-in-nijmegen.html
Ewout kan het volgende seizoen naar Nijmegen.
Ongeveer 20 regels per seconde. Speed readerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zat even te kijken hoeveel regels tekst er nou in het bestandje stonden van m'n 27 uur lange 3Dprint van vandaag. Want hij deed er even over om het te bouwen.
1.968.271
Damn.
Hij zal niets beters te doen hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer 20 regels per seconde. Speed reader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |