Jaar of tien denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was je toen nog een kleine dimmy?
Ik heb laatst Sonic gekregen voor mijn verjaardag maar ik koop ook bijna geen games meer omdat ik op dit moment een PlayStation abonnement heb waar ik ook vet veel games bij krijg (en ik heb ook nog een EA games abonnement erbij op dit moment).quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:00 schreef Karzai het volgende:
ik ben nooit goed in computerspelletjes, maar koop we alle ps3 spelletetjs op in de kringloop, denk dattie nog wat opleveren gaan later
Red Dead Redemption is wel goed dan, denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:06 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nu deze maar speel liever rustige adventure games waar je rond kan dwalen in mooie werelden, ipv dat hyperactief geschiet
[ afbeelding ]
ja gaat tegenwoordig allemaal onlinequote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel een paar PS4 spelletjes op disc maar ik heb ze door mijn abonnement ook allemaal digitaal.
ja die wel en gta kan ook welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Red Dead Redemption is wel goed dan, denk ik.
Kan. Als ik geen abonnement meer heb koop ik ze wel gewoon weer op disc, kan ze je ook weer doorverkopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja gaat tegenwoordig allemaal online
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
Awww
Ik woon tussen voornamelijk gepensioneerden. Die doen de halve dag niets anders dan met elkaar roddelen en een beetje rommelen in de voortuin zodat ze iedereen in de gaten kunnen houden.
Net was de ene buurvrouw bij mij wat onkruid aan het weghalen, en kwam een andere buurvrouw bij weer een andere buurvrouw vandaan met druiven uit eigen tuin.
Dus nu heb ik ook een tros druiven
Doe mij ook zo'n buurvrouw.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
Net was de ene buurvrouw bij mij wat onkruid aan het weghalen
Lol ja, ze kwam erachter dat ik ziek ben en onkruid wieden niet haalbaar is voor mij. Dus nu doet zij af en toe een stukje voor mijquote:
Ja begrijpelijk hoor, zit ook gewoon beetje te zeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja, ze kwam erachter dat ik ziek ben en onkruid wieden niet haalbaar is voor mij. Dus nu doet zij af en toe een stukje voor mij
Kan wel heel ontspannend zijn. En fijn als het daarna ineens 'schoon' isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk hoor, zit ook gewoon beetje te zeuren natuurlijk.Ik kan het prima zelf maar doe het gewoon niet.
Haal binnenkort wel even ergste weg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan wel heel ontspannend zijn. En fijn als het daarna ineens 'schoon' is
Gewoon met je flamethrower er langsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal binnenkort wel even ergste weg.Niemand stoort zich eraan dus ik ook niet.
Mijn onderbuurman in mijn vorige huis deed niets aan zijn tuin. Helemaal niets. Op een gegeven moment kwamen bepaalde onkruidplantjes tot aan mijn raamquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:24 schreef Ama het volgende:
En je loopt/fietst er steeds over dus je ziet wel onkruid maar hoog kan het toch nooit staan.
Oke alleen bij het raam beetje.
Ja leuk idee maar van de 3 muren om mijn "voortuintje" heen zijn er zeg maar 2 van hout.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon met je flamethrower er langs
Nouja, als dat affikt dan wordt het vast ook wel heet genoeg om het onkruid weg te branden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk idee maar van de 3 muren om mijn "voortuintje" heen zijn er zeg maar 2 van hout.
Zak marshmallows inkopen voor het geval het mis gaatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk idee maar van de 3 muren om mijn "voortuintje" heen zijn er zeg maar 2 van hout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |