Dat is een beetje te laat. Hebben ze met black friday of kerst ofzo normaal geen leuke deals? Ik had sowieso al een leuke deal omdat ik een nieuwe gebruiker was in december dus weet het niet eigenlijk. En als ik nu de goedkoopste alleen neem kan ik zeker niet die spelletjes in mijn bibliotheek meer spelen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar als je voor de oude prijs had willen verlengen had je voor 6 september moeten verlengen
17,53 UKP. Dat wordt op z'n minst een fish'n'chips en een pintquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je een flesje water van kopen.
Leuk, confronterend, poteeto potaato.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:25 schreef Ama het volgende:
Wel leuk bij PS4 kan je via de app nu bij recent gespeelde spellen ook zien hoeveel uur je hebt gespeeld.
Trauma voor het levenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NATUURLIJK gaat de editie voor koters wel door. Want daar wordt verder niets voor georganiseerd, die arme zieltjes hebben niets te doen verder.
Valt wel mee. Ik game zelf niet veel en Fall Guys zie ik niet tussen de 3 recente games staan. Het lijkt nu wel of ik gek ben op FIFA maar dat speelt Solo.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk, confronterend, poteeto potaato.
Mand!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zat even te kijken hoeveel regels tekst er nou in het bestandje stonden van m'n 27 uur lange 3Dprint van vandaag. Want hij deed er even over om het te bouwen.
1.968.271
Damn.
Ik ga eerst even naar Gdansk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet eerst nog bijkomen van Riga man.
Ik was het niet. Er was net een oude man op de hoek van de straat met zijn broek op half 7, compleet van het padje. Dementeren, zo fijn…. Politie is er nu bijquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)aar-in-nijmegen.html
Ewout kan het volgende seizoen naar Nijmegen.
Ongeveer 20 regels per seconde. Speed readerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zat even te kijken hoeveel regels tekst er nou in het bestandje stonden van m'n 27 uur lange 3Dprint van vandaag. Want hij deed er even over om het te bouwen.
1.968.271
Damn.
Hij zal niets beters te doen hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer 20 regels per seconde. Speed reader
Run je Jurassic Park?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
1.968.271
Damn.
Mooier, en je wil natuurlijk de Japans gesproken teksten ipv de Engelstalige Disney nasynchronisatie.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag de Japanse bluray versies.
[ afbeelding ]
Want die vind ik mooier.
De westerse blurays staat de Japanse audio ook wel op geloof ik. Maar ik heb nog nooit een Ghibli film in het Engels gekeken. Dus nodig is het ook niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooier, en je wil natuurlijk de Japans gesproken teksten ipv de Engelstalige Disney nasynchronisatie.
Nice!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Homemade English pies aan de deur. Steak, Chicken, Kip Roti, Mushroom en Lamb. De 16 met leesbare labels zijn ingevroren, die andere twee eet ik vanavond. Ik denk 1 Chicken en 1 mushroom.
[ afbeelding ]
En een appel erbij of zo
viesdik in the house mothafocka!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Homemade English pies aan de deur. Steak, Chicken, Kip Roti, Mushroom en Lamb. De 16 met leesbare labels zijn ingevroren, die andere twee eet ik vanavond. Ik denk 1 Chicken en 1 mushroom.
[ afbeelding ]
En een appel erbij of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |