quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef Sked het volgende:
Zaterdag uitvallen bij de start en dan kampioen worden omdat Perez het ook verneukt. Kan niet wachten.
Wie opent er dan ook een live topic een dag voordat er gereden wordtquote:
SPOILER: P.S.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Is hiermee dan een of ander record gesneuveld? WDC worden zonder ook maar 1 punt te scoren in het huidige race weekend?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef Sked het volgende:
Zaterdag uitvallen bij de start en dan kampioen worden omdat Perez het ook verneukt. Kan niet wachten.
Schumacher werd kampioen terwijl ie langs de baan stond, en zo zijn er vast nog een paar recente voorbeelden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Is hiermee dan een of ander record gesneuveld? WDC worden zonder ook maar 1 punt te scoren in het huidige race weekend?![]()
Op deze manier kampioen worden (lees: raar) is wel echt des Verstappens!![]()
Jochen Rindt werd kampioen terwijl hij al overleden was, dus het kan altijd gekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Is hiermee dan een of ander record gesneuveld? WDC worden zonder ook maar 1 punt te scoren in het huidige race weekend?![]()
Op deze manier kampioen worden (lees: raar) is wel echt des Verstappens!![]()
Jeetje, die kan ik me niet eens meer herinneren, en toch keek ik al in die periodequote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher werd kampioen terwijl ie langs de baan stond, en zo zijn er vast nog een paar recente voorbeelden.
94 toen hij en Damon Hill niet door een bocht konden, Schumacher naast de baan en Hill de pits in met schade als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Jeetje, die kan ik me niet eens meer herinneren, en toch keek ik al in die periode![]()
(ik heb wel een F1 kijkpauze van een aantal jaren genomen, zeg ik erbij, misschien dat ik dit toen echt gemist heb).
@:Jane:![]()
Ja dit begrijp ik dus ook echt niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie opent er dan ook een live topic een dag voordat er gereden wordt
Yup! Domme actie van Hill toen, als die gewoon 1 bocht had gewacht was hij kampioen geweest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
94 toen hij en Damon Hill niet door een bocht konden, Schumacher naast de baan en Hill de pits in met schade als ik het goed onthouden heb.
Checko rijdt Max eraf bij de startquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef Sked het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik keihard "eikel" roepte toenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup! Domme actie van Hill toen, als die gewoon 1 bocht had gewacht was hij kampioen geweest.
Waarom zou je een mindere coureur in de auto willen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Checko rijdt Max eraf bij de start
En dan volgens week Ricciardo in de auto
Waar kan ik tekenen?
[..]
I
Omdat het leuk is als ook eens iemand anders wint.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Waarom zou je een mindere coureur in de auto willen?
Een torpedo vanaf P15?quote:
VER's tenue zondag:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Beastmode geactiveerd zie ik al 👀
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik het.quote:
Maar rijdt eerst rondjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij geeft zondag de rondjes
Aha, nu snap ik de vakantiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het.
En dan te bedenken dat "connaisseur" van der Garde zo'n kansloos bericht had geplaatst daarover.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
De tijden zijn op 2 plekken te vinden in dit subforum 😑quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had hele andere tijden in mijn agenda staan.
*forumquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De tijden zijn op 2 plekken te vinden in dit subforum 😑
Ik had ze via zo'n website gedownload in mijn agenda voor het hele seizoen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De tijden zijn op 2 plekken te vinden in dit subforum 😑
zo laat???quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
De sprintrace is zo laat dat ik hem mogelijk toch niet kan zien
Jij had ook de Racingnews365 agenda gedownload? Ik kreeg ook al op het verkeerde tijdstip een melding.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had hele andere tijden in mijn agenda staan.
Gewoon een uur eerder gaan zitten en vast bestellen, dan kun jij aan je nagerecht beginnen wanneer hun nog met het voorafje moeten beginnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen hebben bedacht dat ik uit eten moet dan. Dus ik ben wellicht nog niet eens thuis dan.
Nee, ik dacht dat ik hem gewoon kon kijken omdat ik pas (ruim) na het avondeten weg moet. Schijnt die race pas om 19:30 te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo laat???
je doet net of hij om 1 uur snachts is![]()
tja geheel en al afhankelijk wanneer je avond eten eet of ruim na het avondeten half 8 is of half 9quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ik hem gewoon kon kijken omdat ik pas (ruim) na het avondeten weg moet. Schijnt die race pas om 19:30 te zijn
Dat zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij had ook de Racingnews365 agenda gedownload? Ik kreeg ook al op het verkeerde tijdstip een melding.
Oeh, dat is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon een uur eerder gaan zitten en vast bestellen, dan kun jij aan je nagerecht beginnen wanneer hun nog met het voorafje moeten beginnen
Welk bericht bedoel je?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat "connaisseur" van der Garde zo'n kansloos bericht had geplaatst daarover.
Is dit smoes om niet te kijken naar een sprintrace?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
De sprintrace is zo laat dat ik hem mogelijk toch niet kan zien
In de fik ermeequote:
Die had iets gezegd over dat als hij Verstappen was, hij liever kampioen zou worden in de VS, dus dat hij dit weekend expres zou verknallen, oid.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dit smoes om niet te kijken naar een sprintrace?
Volgens mij was het eerder ongemakkelijk door de situatie van dat moment.quote:
En dat zou dan het grote verschil tussen Max en Guido zijn. Max wil alles winnen. Punt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Die had iets gezegd over dat als hij Verstappen was, hij liever kampioen zou worden in de VS, dus dat hij dit weekend expres zou verknallen, oid.
Dat is vervelend.quote:
Ik vind het vieren van je kampioenschap op een troon in een ruimte alleen ook niet echt iets voor Verstappen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerder ongemakkelijk door de situatie van dat moment.
Ja best wel, ik moest mijn abo verlengen dus doe ik dat, geld is afgeschreven, geeft hij aan dat ik eerst moet abonneren als ik ergens op klik.quote:
'Kampioen is kampioen. Of hij dat nu in Qatar, Japan, de Verenigde Staten of in Abu Dhabi wordt, dat maakt hem niet uit', zegt Van der Garde in de podcast DRS: De Race Show. 'Hij zal denken: ik ben kampioen en dat telt.' Zelf heeft de Viaplay-analist wel een voorkeur. Hij zou de titel liever in de Verenigde Staten binnenhalen. 'Ik had hem daar gepakt. Zaterdag gewoon even een technisch probleem in de sprintrace en zondag had ik waarschijnlijk ergens tegenaan gereden en mijn vleugel eraf gereden. Dan was ik ergens achterin geëindigd en Pérez wint hem dan. Ik had dat gedaan. Als je dan toch kan kiezen waar je kampioen wordt, doe het dan op een plek waar je het leuk hebt', zegt Van der Garde. 'Maar Verstappen kennende pakt hij de titel gewoon zaterdag al.'quote:
App verwijderen en dan opnieuw installeren?quote:
koekjes opeten en daarna browser herstarten?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
App verwijderen en dan opnieuw installeren?
Wat zie je als je op de site zelf inlogt?
Heeft helaas geen zin, ook niet met een andere browser waar ik nooit op ben ingelogd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
koekjes opeten en daarna browser herstarten?
zolang je vanavond en morgen maar kunt kijken tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:16 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Heeft helaas geen zin, ook niet met een andere browser waar ik nooit op ben ingelogd.
Denk dat dit tussen de playstore en F1TV niet lekker loopt, hopelijk is het met een paar uurtjes verholpen, dan maar even een brakke stream zoeken voor de training.
🤔quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Die had iets gezegd over dat als hij Verstappen was, hij liever kampioen zou worden in de VS, dus dat hij dit weekend expres zou verknallen, oid.
Ja dat is wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang je vanavond en morgen maar kunt kijken toch
Today I feel Ferrari.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:18 schreef DKUp het volgende:
Vandaag voelen we ons allemaal een beetje Quatari.
Probleem is dat Perez het ook gaat verknallen en niet expres en dat Max bij een 0 score ongetwijfeld ook WK is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:26 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lees dat Toto nog herstellende is en dus thuis op de bank kijkt. Krijgen we dan toch nog een Mercedes clash?
Hij wil zeker niet aanwezig zijn als Max kampioen wordt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lees dat Toto nog herstellende is en dus thuis op de bank kijkt. Krijgen we dan toch nog een Mercedes clash?
Vraag mij echt af of hij en zijn schoonvader veel praten over dit soort onderwerpen. Aan de ene kant wel grappig natuurlijk.quote:
500 is mooier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:30 schreef StephanL het volgende:
400 punten is een mooi aantal. Niks meer aan doen
"Hedde zand in uw kut?!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |