vond het wel eens tijdquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Quasi-naamtopic
Grijs mist me gewoon
Uh huhquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het wel eens tijd
voor een Thijs topic
Zitten wij in dezelfde business?quote:
neequote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten wij in dezelfde business?
Hier of waar?quote:
A.s. dinsdag gesprek!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is je gesprek met hr gegaan? Daar zat je in de vakantie toch erg mee?
Nee, dat weet ik niet.quote:
Zouden er ook @Fok! Users zijn ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
Mss mag het uitroepteken niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden er ook @:Fok! Users zijn ?
Nee dus![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Quasi-naamtopic
Grijs mist me gewoon
Misschien mag heel fok als naam nietquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss mag het uitroepteken niet?
@:FOK
@:fok
- edit: nee
Klinkt logischquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien mag heel fok als naam niet
HeelFokAlsNaamNiet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien mag heel fok als naam niet
Mag je er zelf bij zetten.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rok af![]()
Zal morgen even netjes foto's maken
Vakantiequote:
Rok af![]()
Dat is vroeg.quote:
ik denk er ook al over ....quote:
vanmorgen al vroeg op (voor mijn doen) om een afspraak te halen...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is vroeg.![]()
Maar soms wel lekker hoor.
Zit in Duitslandquote:
Zit in Duitslandquote:
Slaap lekker Sallyquote:
Weet nig niet of ik ga en of t luktquote:
Nog veel plezierquote:
Thnxquote:[..]
Slaap lekker Sally
Als je moe bent dan lekker slapen inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet nig niet of ik ga en of t lukt
Ben gewoon kapot moe v steeds werken op max 5 uur slaap
Ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je moe bent dan lekker slapen inderdaad.
Ja, de WiFi hier is de wurst!quote:
Ik vind ze altijd leuk die smileys.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
Die zijn heel schattig
Plaatste ik tijdje terug altijd
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de WiFi hier is de wurst!
Leuk! Mooie omgeving daarquote:Zit in de buurt van Cochem
Rok af![]()
Rustig?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
De grote vraag van vandaag is eigenlijk wel: waarom ging ik naar kantoor?
Geen afspraken op werk, alleen teams meeting en voor de rest gebeurt er weinigquote:
Testerquote:
Morguh heer Stigquote:
quote:
Lig nog lekker in bedquote:
O wat een luxe.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lig nog lekker in bed
Dadelijk ontbijten en de hort op. En met u?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een luxe.
Hier loopt het niet zo lekker momenteel maar gaat goed komen.
Thnx, je bent liefquote:
quote:
Tsja, dat effect hebben sommige users nu eenmaalquote:
quote:
iemand post ietsquote:
Oh ja maar dat is in dit topic toch heel normaal?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand post iets
en daarna is er een heeeeeeele poos niks
valt wel mee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja maar dat is in dit topic toch heel normaal?
SLOWwwwwww chat
Ben net terugquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef Sally het volgende:
En @:TheStigsDutchCousin was lekker de hort op, neem ik aan![]()
De rest werken? (ik ook, maar post ook in DTS en nog paar topics)
Na zo'n topic kill kun je misschien maar beter weg blijvenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben net terug
De langste hangbrug van Duitsland overgestoken. Was nog best een eind naar beneden
Je hebt een andere UI. Dat kan niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na zo'n topic kill kun je misschien maar beter weg blijven
Maar het is spooktoberquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een andere UI. Dat kan niet.
Ja, ik zou niet willen dat iemand het zou missenquote:
Heb jij nog leuke 'verrassingen' voor de buurt kinderen deze maand?quote:
Ik dacht sploochtober.quote:
Slooptober vieren we pas in het eerste weekend van Novemberquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht sploochtober.
skeletdecoratie is toch gewoon vel en vlees?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zorg er wel voor dat mijn skelet decoratie van natuurlijke oorsprong is en gerecycleerd kan worden.
Ken je dat niet? Van die skeletten die je dan ophangt ter decoratie? Alleen zijn ze dan vaak van plastic?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
skeletdecoratie is toch gewoon vel en vlees?
waar ga je het van maken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Van die skeletten die je dan ophangt ter decoratie? Alleen zijn ze dan vaak van plastic?
Ik denk dat een van mijn exen wel genoeg is afgebroken om alleen nog als skelet over te zijnquote:
ligt ie tussen 6 planken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een van mijn exen wel genoeg is afgebroken om alleen nog als skelet over te zijn
Tss tuurlijk niet gewoon huppa zo de grond in.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke 'verrassingen' voor de buurt kinderen deze maand?![]()
FTFYquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke 'verrassingen' voor de buurt kinderen deze maand?![]()
Worden ze hard van.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
ik zie Kaninchen de buurkinderen een trauma bezorgen voor het leven
Ik zie nu die social bunny van sims voor mequote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
ik zie Kaninchen de buurkinderen een trauma bezorgen voor het leven
Hoestnognietquote:
Koesthier.quote:
quote:
quote:
Hey Shiitake-paddenstoel!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Die heeft altijd toch honger?quote:
Ow ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft altijd toch honger?
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft altijd toch honger?
Behalve als jij er bentquote:
moeite doen om serieus te doenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liep vanmiddag in de supermarkt terwijl deze uit mijn koptelefoon kwam, ik moest wel even moeite doen om serieus te blijven
Ik haal het slechtste naar boven ?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Behalve als jij er bent
Somsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal het slechtste naar boven ?
Ja, geef m maar eens een goeie spank.quote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, geef m maar eens een goeie spank.
Heeftie verdiend
Ik ben ook maar een peuter boomer in het lichaam van een 36 jarigequote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moeite doen om serieus te doen
ik ben knettergek en ik heb te veel schijt om dat te verbergenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een peuter boomer in het lichaam van een 36 jarige
Gooi het eruit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben knettergek en ik heb te veel schijt om dat te verbergen
Zal jou eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, geef m maar eens een goeie spank.
Heeftie verdiend
quote:
Oh ja - kom maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja - kom maar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Want?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk elke keer dat je een ban hebt
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er staat dat je op vakantie bent..
Jaquote:
Morguh GGquote:
Ik ben hierquote:
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er staat dat je op vakantie bent..
Morguh Stigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier
Goedemorgen
Zum hausequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier
Goedemorgen
quote:
Ligt hier nu ook op mijn bordquote:
Sinds vanmiddag.quote:
Ja, heerlijk. Lekker gewandeld (kuitspieren getraindquote:
Ah lekker genoten dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Lekker gewandeld (kuitspieren getraind), genoten van de omgeving en ook lekker kunnen ontspannen. De bergweggetjes daar zijn wel apart, is net rallyrijden
'Veel' is een understatementquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker genoten dus
Veel bochtjes in de weg?
Veel bergen iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
'Veel' is een understatementEn dan ging het nog stijl omhoog en omlaag
Verkeerde topic.quote:
Jawel hier mag het woord bolk niet gepost wordenquote:
quote:
quote:
quote:
Zal jou eens boos!quote:
Jaja schatjequote:
quote:
Oh echt welquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
whahahahaaaa durf je lekker toch niet![]()
![]()
sja.quote:
Morguh Stigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde de rok is af foto.
@devzeroTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi! Vind t wel heel grappig dat jij online heel anders overkomt dan hoe je eruit ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde de rok is af foto.
@:devzeroTrust nobody
Kan je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooi! Vind t wel heel grappig dat jij online heel anders overkomt dan hoe je eruit ziet..
Mooi die rok!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde de rok is af foto.
@:devzero
maar die blouse, heb je dat ook zelf gemaakt.?
Blouse is gekocht, past er toevallig heel goed bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mooi die rok!!
maar die blouse, heb je dat ook zelf gemaakt.?
Jaa, heb je echt mooi gemaakt die rok zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blouse is gekocht, past er toevallig heel goed bij
Wakkerquote:
Dasquote:
Kom je me nog even opstarten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
want wij zijn klaar voor de start![]()
* greysbones pakt stig bij zijn slinger en slingert hem even aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je me nog even opstarten?
Thanks!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt stig bij zijn slinger en slingert hem even aan
Mooi gedaan. Die blouse past er inderdaad goed bij. Op wat voor gelegenheiden draag je dit? Op werk of alleen vrije tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde de rok is af foto.
@:devzero
Ook op werk en vrije tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi gedaan. Die blouse past er inderdaad goed bij. Op wat voor gelegenheiden draag je dit? Op werk of alleen vrije tijd?
Beter overdressed dan underdressed op werkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor werk zou je kunnen zeggen dat het zelfs overdressed is
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooi! Vind t wel heel grappig dat jij online heel anders overkomt dan hoe je eruit ziet..
Ik zo mijn joggingpak weer aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nu al weer een half uur thuis en ben weer in een pyjama gekropen hoor
Sowieso ouder geschatquote:
Hey jijquote:
Als ik straks alles gedweild heb, dan ga ik douchen en dan met onesie de bank opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nu al weer een half uur thuis en ben weer in een pyjama gekropen hoor
Voor wanneer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
Weer fijn zaadjes gepland
Arugula, bieten, en bok choy (paksoi?).
Paksoi is wel lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
Weer fijn zaadjes gepland
Arugula, bieten, en bok choy (paksoi?).
Smaakt die heel anders?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En dit is "Suzhou baby bok Choy", dus hopelijk extra lekker
Oké help je daar wel even aan herinnerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Over anderhalf maand laat ik het je weten
oeh ja! voor morgen weer op het menuquote:
Dus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
Dit topic is echt heel lang open..
Ja dat gebeurt weleensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
Dit topic is echt heel lang open..
Slowchatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon.. dat t kletsen langzaam gaat
het lijkt nu hoger??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik had het al zo m'n haar, m'n moeder heeft het bijgewerkt
quote:
Nee is zelfde haha!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt nu hoger??
of zag ik dat verkeerd
Nicequote:Op zondag 8 oktober 2023 11:22 schreef maily het volgende:
@:ieniminimuis
the best of both worlds
een boek met geborduurde kaft!
[ afbeelding ]
Filmpje? Heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik had het al zo m'n haar, m'n moeder heeft het bijgewerkt
Klinkt als Shanghai paksoi, kleiner en helemaal groen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En dit is "Suzhou baby bok Choy", dus hopelijk extra lekker
Gaaf!quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Cross post
Maar ook nog even wat geschilderd
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens decoratiequote:
Ziet er leuk en vrolijk uitquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is de herfst hier in huis begonnen.
Zelfgemaakt: de boomstam standaard rechts en de 2 hangende blaadjes (ik moet al een jaar meer maken )
[ afbeelding ]
Met een nieuwe muis! Want ook dit jaar zit er een muis in de kerstcollectie van Dille& kamille
Er zitten nog een paar muizen in een doos, want die zijn iets te kerst/winter nog
Mooi hoor. Wel fallusachtigquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Cross post
Maar ook nog even wat geschilderd
[ afbeelding ]
En eikels. Misschien is die tekening een begeerte vanuit het onderbewustequote:
Jij mist ook wat geloof ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En eikels. Misschien is die tekening een begeerte vanuit het onderbewuste
Vooral op de weg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En eikels. Misschien is die tekening een begeerte vanuit het onderbewuste
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Die zijn niet seizoensgebonden
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Die zijn niet seizoensgebonden