Ik schrijf het jaaroverzicht wel.quote:
Dat kon gisteren ook gewoonquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
Echt een herfstdagje dit. Lekker een beetje in huis rondklooien.
Komende dagen weer zon en warmte, gelukkig goed te behappen omdat we later in het jaar zitten.
Hier al sinds aprilquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik sinds 31 mei een korte broek aan heb. Ook naar het werk en dus op de fiets, zonder jas.
Er is één dag geweest dat dat helaas niet kon vanwege een afspraak. Maar als ik het nu zo bekijk gaat het nog een week duren. Vandaag vermoedelijk wel door de regen terug maar dat is niet zon probleem.
is dat die van KLB?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik schrijf het jaaroverzicht wel.
Te grijs, te koud. Te droog, te nat, te warm, benauwd, teveel wind.
Einde.
ik misquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee die van dit topic. Zoveel mensen, zoveel meningen
Wat is ringzooi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik mis
te klam, te veel zweet, te heet, te weinig onweer, te rustig, te schildachtig, te ringzooi
Alleen in Nederland klagen ze inderdaad.quote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik mis
te klam, te veel zweet, te heet, te weinig onweer, te rustig, te schildachtig, te ringzooi
Te veel herrie buiten.quote:
Nee, het is tegenwoordig 10 maanden per jaar schijnbaar zonnig en boven de 20 graden in Nederland.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de "default setting" van Nederland he? Grijs en miezer. Nu al genoeg van, en dit gaan we maanden krijgen
Ja het is beide schromelijk overdreven natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, het is tegenwoordig 10 maanden per jaar schijnbaar zonnig en boven de 20 graden in Nederland.
Dat is wat ik van hier in ieder geval meekrijg.
weekend weer 23 gradenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:23 schreef Salina het volgende:
Typisch Tórshavnweer vandaag. Lekker 15 graden, grijs, grauw, donker en nattig.
Hebben jullie nou je zin allen?!
[ afbeelding ]
Kijk en dit zijn nou de redenen waarom jij niet de leukste en/of beste FA van 2023 wordtquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de "default setting" van Nederland he? Grijs en miezer. Nu al genoeg van, en dit gaan we maanden krijgen
November:quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Denken dat die verkiezingen eerlijk verlopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk en dit zijn nou de redenen waarom jij niet de leukste en/of beste FA van 2023 wordt
House of FokCards...quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denken dat die verkiezingen eerlijk verlopen
Dat ben ik toch alquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk en dit zijn nou de redenen waarom jij niet de leukste en/of beste FA van 2023 wordt
Oh.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde kleur, meld je aan zou ik zeggen
~35% van de tijd is het boven de 20 graden hier de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, het is tegenwoordig 10 maanden per jaar schijnbaar zonnig en boven de 20 graden in Nederland.
Dat is wat ik van hier in ieder geval meekrijg.
Dikzakquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:18 schreef dick_laurent het volgende:
Dat thuiswerken is wel verradelijk moet ik bekennen.
Moest net ff pakket aan nemen beneden en twee trappen op sjouwen. Gelijk zeiknat van het zweet.
Huh, is dat in Spanje ook? Woon je niet op de prairie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:18 schreef dick_laurent het volgende:
Dat thuiswerken is wel verradelijk moet ik bekennen.
Moest net ff pakket aan nemen beneden en twee trappen op sjouwen. Gelijk zeiknat van het zweet.
Ja man. We hebben zelfs een supermarkt op loopafstand. Fucking bizar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Huh, is dat in Spanje ook? Woon je niet op de prairie?
Ik hoop het toch echt niet.... dit is zeg maar het meest kutte weer wat je kunt hebben, regen en veel wind.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Kou is niet zo'n probleem idd, maar de fopkou die we hier vaak hebben is juist koud door de miezer/wind.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet.... dit is zeg maar het meest kutte weer wat je kunt hebben, regen en veel wind.
Het zou nog erger zijn als het nog wat kouder was, dat valt nog mee.
Maar definitie van idd ja
dus gewoon met de Aldi kar naar huis lopen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja man. We hebben zelfs een supermarkt op loopafstand. Fucking bizar.
30/35 ongeveer. Zoveel is dat toch niet. Betreft zon levert de tijd van de wintertijd daar natuurlijk vrijwel geen bijdrage aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
~35% van de tijd is het boven de 20 graden hier de afgelopen jaren.
Qua zon zal dat denk ik rond hetzelfde percentage hangen gok ik? Wellicht iets hoger, maar dat zou ik moeten nakijken
Mijn post was meningloos bedoeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
30/35 ongeveer. Zoveel is dat toch niet. Betreft zon levert de tijd van de wintertijd daar natuurlijk vrijwel geen bijdrage aan.
Heb je al antwoord?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh.
@:straatcommando. hebben jullie nog een plekje?
Het is hier prima weer andersquote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was even een flinke bui. Ik dacht dat het geweldig weer zou worden vandaag.
Goed bezig hoge druk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig gelukkig nog niet veel herfst
[ twitter ]
Hier de hele dag al zon.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Oke? Het regent hier en zwaar bewolkt, nog geen zon gezien.
Je favo weer. Geluksvogel!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Oke? Het regent hier en zwaar bewolkt, nog geen zon gezien.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind dat je binnen wel al kunt merken dat het frisser begint te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik vind het ook prima, nog redelijk mild.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het is hier prima weer anders
Valt wel mee joh. Maar ik ben niet iemand die meteen in een depressie schiet nee als het nu wekenlang gaat regenen enzo.quote:
Knapperend haardvuurtje, kopje warme choco, Netflix b-films aan, heerlijk @RamboDirkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd toch? Ook tot de 11de vrijwel geen neerslag
Geloof er niks van, hier staat 20 graden op de planning.quote:
Het komt in Assen anders met bakken uit den hemel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd toch? Ook tot de 11de vrijwel geen neerslag
Tijd ookquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
The time of the koutisten is coming...
[ afbeelding ]
Waarom zitten ze in een vulkaan danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
The time of the koutisten is coming...
[ afbeelding ]
Leuk voor twee weekendjes max.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Knapperend haardvuurtje, kopje warme choco, Netflix b-films aan, heerlijk @:rambodirk
Grote blijquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
Warmere luchtsoort 'wint' alsnog
Na het weekend lijkt warmere lucht uiteindelijk de overhand te krijgen. Volgens de meest recente gegevens draait de wind naar de zuidwesthoek op dinsdag, waardoor overal weer temperaturen van 20 graden of iets hoger mogelijk zijn. Op de langere termijn neemt, zoals gebruikelijk, de onzekerheid toe en er zijn verschillende mogelijkheden. Toch valt op dit moment de zondag op door aanzienlijke onzekerheden in het weerbeeld.
Godver, is dadelijk alweer bijna voorjaar en de temperatuur moet nog dalenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
Warmere luchtsoort 'wint' alsnog
Na het weekend lijkt warmere lucht uiteindelijk de overhand te krijgen. Volgens de meest recente gegevens draait de wind naar de zuidwesthoek op dinsdag, waardoor overal weer temperaturen van 20 graden of iets hoger mogelijk zijn. Op de langere termijn neemt, zoals gebruikelijk, de onzekerheid toe en er zijn verschillende mogelijkheden. Toch valt op dit moment de zondag op door aanzienlijke onzekerheden in het weerbeeld.
Keehl, het wordt 18-21 graden dan. Vet chill fijn en alles, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Godver, is dadelijk alweer bijna voorjaar en de temperatuur moet nog dalen![]()
Vandaag is best prima. Zonnetje, 17 graden..
Ik kan er wel mee leven hoor. Gewoon liever 10 graden ofzo met een zonnetjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, het wordt 18-21 graden dan. Vet chill fijn en alles, toch?
10 is koud en moet je eigenlijk een jas aan. Doe maar voorlopig maar nietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven hoor. Gewoon liever 10 graden ofzo met een zonnetje
frisse wind dat welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zonnig, paar wolkjes, 21 graden
De meeste wel, maar ik niet. Heb dan nog de korte broek aan. Ik praat voor mezelf hequote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10 is koud en moet je eigenlijk een jas aan. Doe maar voorlopig maar niet
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, het wordt 18-21 graden dan. Vet chill fijn en alles, toch?
Tot welke temp hou je die korte broek?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De meeste wel, maar ik niet. Heb dan nog de korte broek aan. Ik praat voor mezelf he
Ik heb een kennis die het hele jaar door in korte broek gaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De meeste wel, maar ik niet. Heb dan nog de korte broek aan. Ik praat voor mezelf he
Nu heb ik 'm ook nog aan. Denk volgende week ook nog. Sinds half mei op werk geen lange meer aan gehad. Thuis in het weekend wel. Althans, in de avond, maar dan fiets ik vaak ook laat terug naar huis.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot welke temp hou je die korte broek?
Ik werk juist buitenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het op de fiets net iets te fris voor een korte broek inmiddels. Jij komt zeker niet buiten
Leuk als mensen dit doen als het vriest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die het hele jaar door in korte broek gaat.
Hij had zijn kinderen op dezelfde basisschool en ik kwam hem iedere ochtend tegen. Ook in de sneeuw, als het vroor. Regen en wind. Altijd die korte broek.
Buiten de wind dan zekerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik werk juist buiten.
Gok wel dat volgende week de laatste week is.
Ligt ook aan de activiteit natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten de wind dan zeker
Korte mouwen zie ik zo goed als niet meer op straat, daar ben ik een behoorlijke uitzondering in aan het worden, en dan trek jij het nog iets verder.
Ik ben echt binnen no-time opgewarmd op de fiets, lopend duurt dat een stuk langer. Maar ik ga eens kijken hoe lang ik die korte mouwen vol weet te houden, dikke kans dat ik het eerder koud op kantoor ga krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de activiteit natuurlijk.
Lopend ben je in een seconde warm.![]()
Maar ga eens met -5 op de fiets zitten.
Oh dan kun je idd wel echt goed tegen kou.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt binnen no-time opgewarmd op de fiets, lopend duurt dat een stuk langer. Maar ik ga eens kijken hoe lang ik die korte mouwen vol weet te houden, dikke kans dat ik het eerder koud op kantoor ga krijgen
In beweging warm ik snel op. Als ik stil zit is alles onder de 22 kutquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan kun je idd wel echt goed tegen kou.
Tegenstrijdige berichten, kat.
@bloodymary1 kun je confirmen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
Valt me wel op dat de Limburgers hier standaard soort van ijsberen zijn.
Come to think of it... is Wim Hof niet ook een Limburger? 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |