De prijs voor de vrede en de prijs voor literatuur zouden een andere naam moeten hebben. Ze doen afbreuk aan de echte Nobelprijzen (fysica, chemie en geneeskunde), die van grote waarde zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
Nobel prijs is een nepobaby of vriendjespolitiek scam nadat Obama hem al na 8 dagen in het Witte huis kreeg van een fervent Epstein eiland bezoeker.
epicbeardman in NWS / Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #27
Tjenge mijn maind
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 oktober 2026 14:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De prijs voor de vrede en de prijs voor literatuur zouden een andere naam moeten hebben. Ze doen afbreuk aan de echte Nobelprijzen (fysica, chemie en geneeskunde), die van grote waarde zijn.
A rose by any other name....quote:
Na Obama's Nobelprijs is het ook een totaal irrelevante prijs geworden helaas. (voor vrede)quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
A rose by any other name....
Trump krijgt hem dan nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Na Obama's Nobelprijs is het ook een totaal irrelevante prijs geworden helaas. (voor vrede)
Kijk als ze hem Obama naar 4 jaar gaven kon ik er nog wel iets van inzien. (ja zelfs toen was ik nog gedesillusioneerd over de democraten)
Maar na 11 dagen? nee, hoorde allemaal bij de show.
Wat heeft Trump hier mee te maken? TDS?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Trump verdient hem zelfs niet na 8 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |