Goeiemoarn myn beste.quote:
Stukje varen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 05:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker vrij vandaag en word nog knap weer ook
Ik hou wel van die nazomers.quote:Op maandag 2 oktober 2023 06:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel kans van ja, en lekker in de tuin zitten en weinig doen vandaag. En dat in oktober
En hearlik om in de avond nog even buiten te lopen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 06:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja ik ook, is toch andere warmte en niet van dat benauwde vind ik.
Ja, zonder meer.quote:Op maandag 2 oktober 2023 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hearlik om in de avond nog even buiten te lopen.
Op naar de volgendequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel ergens volgend jaar zijn
Oh valt meequote:
Heel leuk appartementje op de Veluwe in de buurt van Arnhem. Mooi uitzicht. Met alle gemakken die ik thuis ook heb.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:33 schreef pullup het volgende:
En waar was je?
Heb ook wel weer zin om op pad te gaan
Ik wou dat we daar in Noordwijk een paar nesten van hadden, met al die vieze schijtmeeuwen.quote:
Tempus fugitquote:
Het hele leven is vakantie.quote:
Ligt er maar aan hoe je ertegenaan kijkt.quote:
Begin niet over die slingers, want wat die clichémensjes je er niet bij vertellen is dat je die pokkenzooi de andere dag ook weer zelf op moet ruimen.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe je ertegenaan kijkt.
Nee gewoon laten hangen 🥳quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Begin niet over die slingers, want wat die clichémensjes je er niet bij vertellen is dat je die pokkenzooi de andere dag ook weer zelf op moet ruimen.
Je hebt ook werkvakanties.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel ik niks te klagen heb en mijn werk hartstikke leuk vind, zou ik het niet als een en al vakantie omschrijven.
Zal niet verkeerd zijn of nietquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Lekker met een cocktail in de hangmat.![]()
In het leslokaal
Echt niet. Hooguit wat leerlingen die me raar aan zullen kijken, maar na een paar cocktails boeit dat ook niet meer.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt niet. Hooguit wat leerlingen die me raar aan zullen kijken, maar na een paar cocktails boeit dat ook niet meer.
< Kijkt, leunt nonchalant tegen een pilaar in een verre hoek....quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:16 schreef Karzai het volgende:
zo hoe gaattie hier? gaan we nog een feestje vieren vanavond?
Heb ff geluisterd.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:16 schreef Karzai het volgende:
zo hoe gaattie hier? gaan we nog een feestje vieren vanavond?
Nu je het plots over de bank hebt....quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik kom voorlopig niet eens van de bank af.
Tsja… smaken verschillenquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu je het plots over de bank hebt....
Ik werk aan een nieuw bijzettafeltje, wat denk je hier van.... maar dan met een glazen blad[ afbeelding ]
Daar heb je een puntquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja… smaken verschillen![]()
Maar als je het mij vraagt: ik zou eerst eens aan die muur gaan werken.
Ik kijk ff naar je avatar.. intrigerend, care to elaborate?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja… smaken verschillen![]()
Maar als je het mij vraagt: ik zou eerst eens aan die muur gaan werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk ff naar je avatar.. intrigerend, care to elaborate?Een vreemde vogel. Net als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen weer vroeg op dus blijf niet feesten hier. Zit nog aan eenquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt, leunt nonchalant tegen een pilaar in een verre hoek....
en hoopt dat het een feestje gaat worden
Luisterd wat muziekvideo's op scherm twee en klikt hier wat rondquote:
Joie de vivre bedoel je?quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Mijmert wat over oude tijden en diepe nachten met 40+ers met qui-vive
Verbaasd me niets... zat ooit in dienst met een Leeuwding.. wazig typequote:
Straks krijg je op maandagochtend een berichtje van je baas dat je maar beter thuis kunt blijven. Hij had je poeprapport net nog even doorgelezen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind die riooldata overigens wel een dingetje
Ja die zijn er genoeg.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verbaasd me niets... zat ooit in dienst met een Leeuwding.. wazig type
Als in?quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind die riooldata overigens wel een dingetje
quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks krijg je op maandagochtend een berichtje van je baas dat je maar beter thuis kunt blijven. Hij had je poeprapport net nog even doorgelezen.
Of deze...quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat Friese suikerbrood nooit vertrouwd....
Mensen uitnodigen voor een feestje wordt ook wat ongemakkelijker. Nee, baas, ik ben echt niet zwangerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mijn baas zou juist sturen: Hey maat, dat poepbericht is niet best. Tot zo!
..maar je bent een man?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen voor een feestje wordt ook wat ongemakkelijker. Nee, baas, ik ben echt niet zwanger
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..maar je bent een man?
Juist daarom is zoiets erg ongemakkelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..maar je bent een man?
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:14 schreef Karzai het volgende:
manager is een lelijke dikke trol met x poten en rood geverfd haar
Lekker slipe.quote:
Interessante schilder.quote:
Dat zie je zeker wel terug in zijn werk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon rond 1500 hè.... dark ages!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie je zeker wel terug in zijn werk.
Fries suikerbroodquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Alleen waar hij destijds de LSD vandaan haalde is nog wel een raadsel
Ik denk eerder dat Bruegel of Jan van Eyck concurrenten waren in die tijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De concurrentie:
[ afbeelding ]
Bruegel, daar zou ik dan voor gaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Bruegel of Jan van Eyck concurrenten waren in die tijd.
[ afbeelding ]
Die maakte wel duidelijk wat er gebeurd als je naar de verkeerde kapper ging.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Rubens, die mag niet ongenoemd blijven
Ken deze niet, maar dat lijkt Medusa!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Die maakte wel duidelijk wat er gebeurd als je naar de verkeerde kapper ging.
[ afbeelding ]
Hoewel zijn schilderijen met vrouwelijke modellen toch bekender zijn
Klopt, Medusa. Ik ben weleens in het Rubens museum in Antwerpen geweest, maar geen idee waar de Medusa hangt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken deze niet, maar dat lijkt Medusa!
Wees blij! Als je haar aankijkt verander je in steen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, Medusa. Ik ben weleens in het Rubens museum in Antwerpen geweest, maar geen idee waar de Medusa hangt.
In dat geval ga ik maar niet op vakantie in Wenen. Wat ik wel ga doen is eten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees blij! Als je haar aankijkt verander je in steen!
Smakelijk eten!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval ga ik maar niet op vakantie in Wenen. Wat ik wel ga doen is eten.
Smakelikkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch geen Fries suikerbrood?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Zegt de andere aardbij...quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zegt de andere aardbij...
Mag ik ook ff bij het raam zitten?
kan dat niet duiden...quote:
Wied beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
kan dat niet duiden...
Dingen gaan tegelijk horizontaal en verticaal
Medusa.,dochter van Phorcys. De vrouw die slangen uit haar hoofd had groeien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Die maakte wel duidelijk wat er gebeurd als je naar de verkeerde kapper ging.
[ afbeelding ]
Hoewel zijn schilderijen met vrouwelijke modellen toch bekender zijn
Dat was een kleinigheidje vergeleken bij haar blikquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Medusa.,dochter van Phorcys. De vrouw die slangen uit haar hoofd had groeien.
Fair enough.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon heel ongemakkelijk om naar te kijken
quote:
Ook een goedemorgenquote:
Hey Nijn hieroquote:
Hoi, het is zo stil hier.quote:
Het is de laatste tijd toch heel stil op Fok!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, het is zo stil hier.
Maar ja, ben er zelf ook bijna niet.
Werk ze dan maar, denk ik.quote:
5 dagen bij dochter gezeten opgepast, eten maken e.d.. Daar waren de zenuwen weer doorgebrand in haar rug, maar ze kon niet lopen al die dagen en veel pijn. En het is nog niet goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd toch heel stil op Fok!
Beter dat je er niet veel bent Nijn dat betekend dat je een leven hebt
Sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
5 dagen bij dochter gezeten opgepast, eten maken e.d.. Daar waren de zenuwen weer doorgebrand in haar rug, maar ze kon niet lopen al die dagen en veel pijn. En het is nog niet goed.
O wat vreselijk voor je dochter, zenuwpijn is een helse pijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
5 dagen bij dochter gezeten opgepast, eten maken e.d.. Daar waren de zenuwen weer doorgebrand in haar rug, maar ze kon niet lopen al die dagen en veel pijn. En het is nog niet goed.
Beterschap en sterkte voor je dochter Oma.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat heftig zeg, heel veel sterkte voor je dochterquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goeiemoarn famke.quote:
Ach jee beterschap voor haarquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Poste het net ook elders.
Maar dit soort dingen vind ik dus zo mooi Dat je dit op die leeftijd nog kan![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)t-record-met-skydive
Ik ook niet, maar los daar van een prestatie op die leeftijd.quote:
Ja vooral dat laatstequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar los daar van een prestatie op die leeftijd.
Je moet het ook nog maar aan durven. Je botten zijn wel heel broos
Mooi om te zienquote:
Dat is wel een risico ja. Je krijgt een flinke klap als de parachute zich opent. (Ja, ik heb er ervaring mee.)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar los daar van een prestatie op die leeftijd.
Je moet het ook nog maar aan durven. Je botten zijn wel heel broos
Oh wat naar. Beterschap voor je dochter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachten toen ik het las. Zelf nooit gesprongen dus geen ervaring. En bji het neerkomen dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel een risico ja. Je krijgt een flinke klap als de parachute zich opent. (Ja, ik heb er ervaring mee.)
Ja het is herfst weer in een keerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:20 schreef pullup het volgende:
Ben klaar voor vandaag, beter ook want het is een keer slechter weer
Dat valt meestal mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachten toen ik het las. Zelf nooit gesprongen dus geen ervaring. En bji het neerkomen dan?
Beterschap voor je dochter en sterkte.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nope ik raad het nietquote:
is toch mooi AJAX heeft fans uit de hele wereld, zijn niet alleen Amsterdammers die het spel van AJAX waarderenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:36 schreef engine het volgende:
Clublied van Ajax blijkt geschreven door Rotterdammer
Ja is heel mooi. Prachtigquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
is toch mooi AJAX heeft fans uit de hele wereld, zijn niet alleen Amsterdammers die het spel van AJAX waarderen
mja ik word moe van die rivaliteit, het is helemaal uit de klauwen gelopen. het is sport en een spelletje laten we elkaar daar niet voor vermoordenquote:
Niks mis met rivaliteit. Sport zou verschrikkelijk saai zijn zonder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik word moe van die rivaliteit, het is helemaal uit de klauwen gelopen. het is sport en een spelletje laten we elkaar daar niet voor vermoorden
Tuurlijk heb je invloed. Niet naar een wedstrijd gaan of er niet naar kijken op TV/internetquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:57 schreef Karzai het volgende:
je hebt er verder als supporter ook weinig invloed op, behalve dan dat je je blauw betaald voor de miljoenensalarissen tegenwoordig
zolang er geen paar honderd man ME nodig is op kosten van de gemeenschap primaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Niks mis met rivaliteit. Sport zou verschrikkelijk saai zijn zonder.
ik heb het juist over supporters die hun club willen steunen, je kan dat doen via spreekkoren en een kaartje kopen, of via de tvquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je invloed. Niet naar een wedstrijd gaan of er niet naar kijken op TV/internet
1. Je hebt enorm hoge salarissen voor "top" spelers. Dat wordt betaald door reclame opbrengsten, uitzendrechten en franchise. Als niemand meer kijkt of Messi ondergoed koopt, dan zal dat ook zo verholpen zijn. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het juist over supporters die hun club willen steunen, je kan dat doen via spreekkoren en een kaartje kopen, of via de tv
maar er is een harde kern die de boel verpest, maar dat zijn zielige figuren vind ik
ben ik met je eens, maar het gebeurt niet, zijn alweer tientallen incidenten dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Je hebt enorm hoge salarissen voor "top" spelers. Dat wordt betaald door reclame opbrengsten, uitzendrechten en franchise. Als niemand meer kijkt of Messi ondergoed koopt, dan zal dat ook zo verholpen zijn. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
2. Die harde kern is altijd al een probleem geweest. Laat ze maar lekker in een afgelegen weilandje het uitvechten, maar niet alles slopen uit naam van "club liefde"
ja zo hoort het ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ooit bij een honkbalwedstrijd in de VS geweest, van twee topteams.
Er waren geen vakken. Supporters zitten door elkaar. 40.000 toeschouwers die alleen maar zitten te vreten, en niks slopen, en niemand aanvallen.
Zo kan het ook.
Ik ben een paar keer bij college football wedstrijden geweest hier in Florida en precies het zelfde verhaal. Wel vakken, maar voor praktische redenen (studenten, seizoenshouders, gasten). Maar verder liep iedereen door elkaar heen. Bijvoorbeeld, standjes met shirts verkochten voor beide teams.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:23 schreef Domnivoor het volgende:
Er waren geen vakken. Supporters zitten door elkaar. 40.000 toeschouwers die alleen maar zitten te vreten, en niks slopen, en niemand aanvallen.
Zo kan het ook.
Zie je het ook vaak beter en herhalingen en zo ook ...quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:47 schreef Karzai het volgende:
maar ik kijk liever thuis voor de buis , kan ik het beter volgen
ja dat ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je het ook vaak beter en herhalingen en zo ook ...
Proost alvastquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:01 schreef Karzai het volgende:
nou ik ga nog even naar de kroeg kijken welke cocktail ik nog niet heb gehad
Dus: geef ze vreten en spelen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:23 schreef Domnivoor het volgende:
Zo kan het ook.
Ik had half gekeken en ging er vanuit dat het Lime wasquote:
Heyquote:
Goed, en met jou?quote:
Mooiquote:
we kunnen niet groepsieger werdenquote:
Dit is pas wedstrijdronde 2 ... nog 4 tegen hierna ... alles is nog mogelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
we kunnen niet groepsieger werden
arnautovic,sabitzer,gregoritsch,posch gewond![]()
alaba angeschlagen
de halfe spelers wat tegen sweden speltenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is pas wedstrijdronde 2 ... nog 4 tegen hierna ... alles is nog mogelijk
nee emgroup met belgiequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is pas wedstrijdronde 2 ... nog 4 tegen hierna ... alles is nog mogelijk
edit: Je hebt het over jullie nationaal team in de Nation League ...
ik zie nur en zort schnitzelquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Karzai in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #543 food!
wat staat er op het flesje?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur en zort schnitzel
en tomaten
wo kucken sie nach? dass ist doch gemahlen fleischquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur en zort schnitzel
en tomaten
hoe heet je eten en wat is datquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
wo kucken sie nach? dass ist doch gemahlen fleisch
gehaktballen in pittige pindasaus... naan (indisch brood)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heet je eten en wat is dat
flache op de bord ?
wat is dat flache rechts op bord?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
gehaktballen in pittige pindasaus... naan (indisch brood)
Van wie heb jij hutspot gehad?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:56 schreef D. het volgende:
Iedereen hutspot gehad vandaag?
(3 oktoberfeest n.a.v. Leidens Ontzet vandaag)
Toen Leiden werd ontzet bestond er nog geen hutspot zoals we dat nu kennenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:56 schreef D. het volgende:
Iedereen hutspot gehad vandaag?
(3 oktoberfeest n.a.v. Leidens Ontzet vandaag)
Sindsdien welquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen Leiden werd ontzet bestond er nog geen hutspot zoals we dat nu kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |