Goeiemoarn myn beste.quote:
Stukje varen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 05:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker vrij vandaag en word nog knap weer ook
Ik hou wel van die nazomers.quote:Op maandag 2 oktober 2023 06:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel kans van ja, en lekker in de tuin zitten en weinig doen vandaag. En dat in oktober
En hearlik om in de avond nog even buiten te lopen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 06:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja ik ook, is toch andere warmte en niet van dat benauwde vind ik.
Ja, zonder meer.quote:Op maandag 2 oktober 2023 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hearlik om in de avond nog even buiten te lopen.
Op naar de volgendequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel ergens volgend jaar zijn
Oh valt meequote:
Heel leuk appartementje op de Veluwe in de buurt van Arnhem. Mooi uitzicht. Met alle gemakken die ik thuis ook heb.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:33 schreef pullup het volgende:
En waar was je?
Heb ook wel weer zin om op pad te gaan
Ik wou dat we daar in Noordwijk een paar nesten van hadden, met al die vieze schijtmeeuwen.quote:
Tempus fugitquote:
Het hele leven is vakantie.quote:
Ligt er maar aan hoe je ertegenaan kijkt.quote:
Begin niet over die slingers, want wat die clichémensjes je er niet bij vertellen is dat je die pokkenzooi de andere dag ook weer zelf op moet ruimen.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe je ertegenaan kijkt.
Nee gewoon laten hangen 🥳quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Begin niet over die slingers, want wat die clichémensjes je er niet bij vertellen is dat je die pokkenzooi de andere dag ook weer zelf op moet ruimen.
Je hebt ook werkvakanties.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel ik niks te klagen heb en mijn werk hartstikke leuk vind, zou ik het niet als een en al vakantie omschrijven.
Zal niet verkeerd zijn of nietquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Lekker met een cocktail in de hangmat.![]()
In het leslokaal
Echt niet. Hooguit wat leerlingen die me raar aan zullen kijken, maar na een paar cocktails boeit dat ook niet meer.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt niet. Hooguit wat leerlingen die me raar aan zullen kijken, maar na een paar cocktails boeit dat ook niet meer.
< Kijkt, leunt nonchalant tegen een pilaar in een verre hoek....quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:16 schreef Karzai het volgende:
zo hoe gaattie hier? gaan we nog een feestje vieren vanavond?
Heb ff geluisterd.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:16 schreef Karzai het volgende:
zo hoe gaattie hier? gaan we nog een feestje vieren vanavond?
Nu je het plots over de bank hebt....quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik kom voorlopig niet eens van de bank af.
Tsja… smaken verschillenquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu je het plots over de bank hebt....
Ik werk aan een nieuw bijzettafeltje, wat denk je hier van.... maar dan met een glazen blad[ afbeelding ]
Daar heb je een puntquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja… smaken verschillen![]()
Maar als je het mij vraagt: ik zou eerst eens aan die muur gaan werken.
Ik kijk ff naar je avatar.. intrigerend, care to elaborate?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja… smaken verschillen![]()
Maar als je het mij vraagt: ik zou eerst eens aan die muur gaan werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk ff naar je avatar.. intrigerend, care to elaborate?Een vreemde vogel. Net als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen weer vroeg op dus blijf niet feesten hier. Zit nog aan eenquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt, leunt nonchalant tegen een pilaar in een verre hoek....
en hoopt dat het een feestje gaat worden
Luisterd wat muziekvideo's op scherm twee en klikt hier wat rondquote:
Joie de vivre bedoel je?quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Mijmert wat over oude tijden en diepe nachten met 40+ers met qui-vive
Verbaasd me niets... zat ooit in dienst met een Leeuwding.. wazig typequote:
Straks krijg je op maandagochtend een berichtje van je baas dat je maar beter thuis kunt blijven. Hij had je poeprapport net nog even doorgelezen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind die riooldata overigens wel een dingetje
Ja die zijn er genoeg.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verbaasd me niets... zat ooit in dienst met een Leeuwding.. wazig type
Als in?quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind die riooldata overigens wel een dingetje
quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks krijg je op maandagochtend een berichtje van je baas dat je maar beter thuis kunt blijven. Hij had je poeprapport net nog even doorgelezen.
Of deze...quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat Friese suikerbrood nooit vertrouwd....
Mensen uitnodigen voor een feestje wordt ook wat ongemakkelijker. Nee, baas, ik ben echt niet zwangerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mijn baas zou juist sturen: Hey maat, dat poepbericht is niet best. Tot zo!
..maar je bent een man?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen voor een feestje wordt ook wat ongemakkelijker. Nee, baas, ik ben echt niet zwanger
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..maar je bent een man?
Juist daarom is zoiets erg ongemakkelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..maar je bent een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |