SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Vanavond maar even kijken wat ze ervan bakken tegen Cadiz.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
De eerste ECHTE test voor OH ARNE.
Ze hebben daar een paar klasbakken lopen daar. Atleti wisselvallig maar de laatste weken weer de weg omhoog gevonden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
Ho ho, we speelden al Champions League tegen Utrecht!quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
Ik heb er zo erg zin in he. Wel jammer van de tijd. Heb nog steeds geen idee waar en met wie ik dit ga kijken, 18:45 is zo kut.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
Arne moet nog wel een paar keer opdrukken voor hij zo breed is als Simeone.quote:
Arne weet dit soort heethoofden makkelijk over de zeik te krijgen.quote:
Het woord branie is ook zo'n Jodenwoord.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
Tijd voor een nieuwe trainer bij de dames. Mis de Rotterdamse branie.
Komt uit Indonesie.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het woord branie is ook zo'n Jodenwoord.
Dat Atletico is wel een maatje te groot verwacht ikquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er zo erg zin in he. Wel jammer van de tijd. Heb nog steeds geen idee waar en met wie ik dit ga kijken, 18:45 is zo kut.
Mwah, Atletico toch al een tijdje vrij slecht in Europa, van de laatste 10 thuispotjes er maar één gewonnen, terwijl ze het nationaal goed doen. 3-5-2 systeem is toch altijd een beetje anders. Plus de vorige keer wonnen we ook (lol)quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Atletico is wel een maatje te groot verwacht ik
Wel benieuwd naar het krachtsverschil en het PLAN van Arne.
Ze geven volgens mij nog altijd nagenoeg niks weg @alaphillipe ? en wonnen laatst van Realquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Atletico toch al een tijdje vrij slecht in Europa, van de laatste 10 thuispotjes er maar één gewonnen, terwijl ze het nationaal goed doen. 3-5-2 systeem is toch altijd een beetje anders. Plus de vorige keer wonnen we ook (lol)
Maar goed, laat het vooral maar aan Arne om een plan te smeden, heb alleen de hoop dat Atletico voor ons geen tempootje te hoog gaat zijn.
@GGMM kon hier ook niet om lachen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Like gegeven want StengsGod.
Maar eigenlijk verdiend die woordgrap zelf absoluut geen like.
Ze verloren ook kansloos bij Valencia wat geen wonderploeg is, uiteindelijk hoeft een wedstrijd niet veel te zeggen. Het valt mij vooral op dat al een paar seizoenen hun Europese resultaten niet echt corresponderen met hun nationale prestatiesquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze geven volgens mij nog altijd nagenoeg niks weg @:alaphillipe ? en wonnen laatst van Real
Een blik op dat middenveld geeft ook wel aardig wat aan imo
Die tegen Valencia was echt een offday van jewelste.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze verloren ook kansloos bij Valencia wat geen wonderploeg is, uiteindelijk hoeft een wedstrijd niet veel te zeggen. Het valt mij vooral op dat al een paar seizoenen hun Europese resultaten niet echt corresponderen met hun nationale prestaties
Niet dat ik enorm hoge verwachtingen heb hoor maar de tijd is toch wel voorbij dat je ons bij voorbaat kansloos acht. Zeker onze laatste linie misstaat niet op dat niveau.
Woensdag hopelijk weer eenquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die tegen Valencia was echt een offday van jewelste.
Zonder meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |