Bwahquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
Liever een harde zool dan een halve zool
Deze kleuren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de AM1 Escape Treeline binnen gekregen via Stockx.
Wat een heerlijke sneaker. Prachtige materialen en tof verhaal.
[ afbeelding ]
Oooh die zijn wel erg mooiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de AM1 Escape Treeline binnen gekregen via Stockx.
Wat een heerlijke sneaker. Prachtige materialen en tof verhaal.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit alleen een damesmodel, anders had ik ze destijds ook gekocht.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:41 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen
Ik zie de AM1 "All Petals United" vooral te koop als vrouwenmodel. Volgens mij is deze destijds ook in grote maten uitgekomen toch? Maar niet in NL dacht ik.
Vind het zo'n gaaf paartje![]()
Maar nergens te koop in 46. Ik twijfel nu ook of deze alleen in vrouwenmaten uitgekomen zijn.
Ik kom niet verder dan een standaard mail die ik terugkrijg van Stockx. Ze zeggen dat ik heb besteld vanuit een ander account/mailadres... Hoe dan?! Ik heb maar 1 account en email. Dit aangegeven bij Stockx. Maar tot nu toe kom ik geen stap verder.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Heisenberg10 het volgende:
Hey,
Ik heb via Stockx schoenen gekocht en ook betaald. Echter heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen. Niet per mail en ook niet op mijn account. Ik heb de klantenservice gemaild, alleen wacht ik nu al dagen op een reactie.
Hoe betrouwbaar is die site volgens jullie?
Helaas alleen uitgekomen t/m maat 43.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:41 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen
Ik zie de AM1 "All Petals United" vooral te koop als vrouwenmodel. Volgens mij is deze destijds ook in grote maten uitgekomen toch? Maar niet in NL dacht ik.
Vind het zo'n gaaf paartje![]()
Maar nergens te koop in 46. Ik twijfel nu ook of deze alleen in vrouwenmaten uitgekomen zijn.
Volgens mij (nog) niet. Of ik heb de drop gemist.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
De Nike Air 180, is die toevallig ook opnieuw uitgebracht recent?
Zag net iemand lopen in, op het oog, gloednieuwe en hagelwitte exemplaren.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
De Nike Air 180, is die toevallig ook opnieuw uitgebracht recent?
Zag net iemand lopen in, op het oog, gloednieuwe en hagelwitte exemplaren.
Ja hij komt dit jaar terug in de oorspronkelijke 'OG' afmetingenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Volgens mij (nog) niet. Of ik heb de drop gemist.
Dit jaar zal dit model wel weer opnieuw uitkomen.
De 'Ultramarine' zal dit jaar opnieuw releasen.
Verkopen alleen maar fakes.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zijn er mensen die bij zimu.nl hebben besteld en wat zijn de ervaringen?
Toffe sneakers, maar ik weet het niet.
Nooit van gehoord. Meest exclusieve modellen voor spotprijzen, sowieso fake.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zijn er mensen die bij zimu.nl hebben besteld en wat zijn de ervaringen?
Toffe sneakers, maar ik weet het niet.
Wil niet zeggen dat ze niet leveren hè. Waarschijnlijk een dropshipper die ze vanuit China laat komen. Er zal best goede namaak op de markt zijn, maar of je dat wil is een tweede..quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:20 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zo jammer.. maar dan klopt het onderbuik gevoel wel.
Lijkt op de Watermelon mesh. Geen grote fan van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin maart dropt deze 'Light Soft Pink'. Ik ga altijd heel goed op dit soort colorways. De eerste must cop voor mij van dit jaar.
[ afbeelding ]
Iemand die trouwens voor de Jordan 4 Bred gaat of is gegaan. Er is al een shock drop geweest en volgens mij had iedereen EA op deze sneaker. Morgen is de officiële drop.
AJ4 Bred zojuist in de pocketquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin maart dropt deze 'Light Soft Pink'. Ik ga altijd heel goed op dit soort colorways. De eerste must cop voor mij van dit jaar.
[ afbeelding ]
Iemand die trouwens voor de Jordan 4 Bred gaat of is gegaan. Er is al een shock drop geweest en volgens mij had iedereen EA op deze sneaker. Morgen is de officiële drop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |