abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210802587
pi_210802596
Waar de heupoperatie van BE's moeder geslaagd is en we haar een voorspoedig herstel wensen :*
pi_210802600
En

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:03 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig. O+
Ik dacht dus precies hetzelfde. Als ik zie dat een museum (of dierentuin of pretpark of wat dan ook) een bijzondere dag heeft met gratis toegang of een speciale activiteit die veel mensen trekt, is dat een reden om mooi een andere keer te gaan :')
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:19:00 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210803277
Gelukkig @BE hopelijk heeft ze een goed herstel!
KuikenGuppy
pi_210803384
Werkt nemo niet nog steeds met reserveren? Toen wij vorig jaar in de voorjaarsvakantie wilden gaan konden we niet omdat het uitverkocht was.

We zijn er nu dus ook nog steeds niet geweest.
pi_210803689
Goed herstel voor je moeder BE!

Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
pi_210804045
Fijn @BE
Hopelijk een spoedig herstel.

Ben 1x in Nemo geweest en dat vind ik wel genoeg 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210804088
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:35 schreef Kyara het volgende:
Goed herstel voor je moeder BE!

Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
Wij zijn laatst naar naturalis geweest, was leuk :)
Fake it till you make it...
pi_210804662
Ik vind Nemo geweldig, maar wel op studiedagen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210805072
Naturalis vindt mijn zoon ook geweldig. Daar zou ik ook juist op een doordeweekse dag naar toe gaan want dan zijn ze ook echt met onderzoek en dieren prepareren bezig, is leuk om te zien!
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:44:37 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210806102
En toen ging ik voor het eerst in jaren gebruik om met m'n bakfiets. Meteen drie mensen om me heen om te helpen, incl een mevrouw die aanbood om met me naar huis te fietsen omdat ik wat hoofdpijn had. Alleen die hoofdpijn komt van de hele ochtend grind scheppen uit m'n voortuin en in een big bag....
Kindjes zijn oke, ik ben alleen wat blauw, bakfiets heeft wat krassen op de bak. Al met al valt het niet tegen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:54:14 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210806148
Hoe kwam het dat je viel?
pi_210806182
Oei, wat schrikken tink, gelukkig hebben de kindjes niks. Hopelijk jij niet te veel last van het blauw (of (spier)pijn die later nog komt)
pi_210807016
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.

B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:35:55 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210807508
Wat een schrik Tink! Gelukkig viel het mee! ^O^

Mijn moeder heeft al heel even gestaan. *O* 2 tellen, maar toch!
pi_210807921
Wat schrikken @Tink89 :*

@exode, zo kom je nog eens wat te weten over de buurt ;)

@BE, wat fijn!
Fake it till you make it...
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:33:40 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210808067
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:54 schreef amaranta het volgende:
Hoe kwam het dat je viel?
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.

Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.

Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!

En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:45:22 #18
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210808224
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.

Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.

Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!

En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
Ah, ik had er een met 3 wielen voor ogen. Met 2 wielen snap ik het beter.

Herkenbaar hoor, dat huilen. Ik heb ooit een fietser aangereden. En super adequaat gereageerd. Hem nog thuis gebracht. En toen pas na een tijd begon ik kei hard te huilen.

En heb je schade aan de bakfiets?
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:51:35 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210808327
:* Tink
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210808328
Oh man Tink, dat is toch ook mega spannend! Snap goed dat de tranen thuis kwamen.
Fijn dat jullie wel ongedeerd zijn O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210809028
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.

B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
Hier ook een die erg fanatiek is met loten verkopen. Ze wil de meeste verkopen van de club want dan wint ze een hoodie van de club. Ze staat nu derde. Dus na een weekend geen tijd er voor gehad wil ze morgen weer aan de bak.

De oudste wilde er eerst ook voor gaan, maar die heeft er nog maar weinig aan gedaan en ziet dat ie in ieder geval z’n zus toch niet meer in zal halen dus ik denk dat hij de moed al snel heeft opgegeven.
pi_210809453
Ik heb deze keer al vijf keer kinderen aan de deur gehad voor kinderpostzegels en de grote clubactie, en vanmiddag werd ik zelfs op straat aangesproken. Van de kinderpostzegels heb ik nu een plakker hangen, dat zou moeten schelen. Ze zouden hierbij ook gewoon een wijkverdeling moeten maken zoals bij collectes, dat je maar 1 keer iemand aan de deur kunt krijgen.
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:32:49 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210809469
Max is er zo NIET mee bezig :')

Ik ging vandaag in zo'n ijsbad :{w Had mezelf nog wel beloofd dat nooit te doen. Maar whoop, daar ging ze.
pi_210809661
Hier is nog niemand aan de deur geweest, ook niet voor kinderpostzegels. Ik ga ze wel bestellen, want Lego :)

B had 1 doel voor de loten: 40 loten verkopen. Daar is hij al overheen en hij blijft enthousiast. Geen idee of ze bij de Scouting iets doen met de hoogste verkoper. B is er iig niet mee bezig.
pi_210810139
Ik heb er echt een hekel aan als mijn kinderen anderen lastig moeten gaan vallen om ergens geld voor bij elkaar te schrapen. Ik zal zelf braaf een lot van ze kopen of ze sponsoren bij de sponsorloop, maar ik heb liever niet dat ze er ook bij andere mensen om gaan leuren :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')