Nou, ik heb mijn (gevoerde) Crocs dus bij de tussendeur van de woonkamer naar de garage in de garage staan, die doe ik aan, loop naar de kapstok in de garage en daar doe ik mijn schoenen en jas aan, maar het wil dus wel eens gebeuren dat ik de fietssleutel van de elekstrische fiets ook in mijn handen heb, en dan nog wat om in de fietsmand te doen en dat ik er vervolgens halverwege onderweg naar de supermarkt achterkom dat ik vergeten ben mijn Crocs uit te doen en mijn schoenen aan te doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:40 schreef SQ het volgende:
Crocs zijn echt zo ideaal als je ff snel de tuin in moet voor de kliko ofzo![]()
Ik ga er uiteraard niet mee naar kantoor
Misschien een foutje in het systeem van de huisarts?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef exode het volgende:
Valt net een griepprik oproep voor B op de deurmat. De gehele brief is opgesteld alsof hij naar een volwassen persoon gaat.
Maar die laten we aan ons voorbij gaan, wel gek, nog nooit gehad en moet ook afbellen staat er.
Ik ben er ook wel eens ín de supermarkt achter gekomen hoor. Maar ik kan daar ook écht niet wakker van liggen verderquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn (gevoerde) Crocs dus bij de tussendeur van de woonkamer naar de garage in de garage staan, die doe ik aan, loop naar de kapstok in de garage en daar doe ik mijn schoenen en jas aan, maar het wil dus wel eens gebeuren dat ik de fietssleutel van de elekstrische fiets ook in mijn handen heb, en dan nog wat om in de fietsmand te doen en dat ik er vervolgens halverwege onderweg naar de supermarkt achterkom dat ik vergeten ben mijn Crocs uit te doen en mijn schoenen aan te doen.
Moet ik wel zeggen dat me dat hier makkelijker afgaat dan in de stad, in de stad was ik dan terug naar huis gefietst om schoenen aan te doen, hier op het toeristische platteland niet
Had hij "recent" geen diagnose op astma of iets anders met de longen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef exode het volgende:
Valt net een griepprik oproep voor B op de deurmat. De gehele brief is opgesteld alsof hij naar een volwassen persoon gaat.
Maar die laten we aan ons voorbij gaan, wel gek, nog nooit gehad en moet ook afbellen staat er.
Nee, ik hier ook niet, ze kennen me en als campingvolk denkt dat ik ook van de camping ben dan boeit me dat niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens ín de supermarkt achter gekomen hoor. Maar ik kan daar ook écht niet wakker van liggen verder
Al 3 jaar geleden, hij is ook niet extra opgeroepen met Covid destijds.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had hij "recent" geen diagnose op astma of iets anders met de longen?
Oh, veel langer geleden dan ik dacht dus, maar dat verklaart het dan idd ook niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:49 schreef exode het volgende:
[..]
Al 3 jaar geleden, hij is ook niet extra opgeroepen met Covid destijds.
Ik vind het ook echt onzin voor hem dus ik bel sowieso af, maar ik ben vooral enorm verbaasd. Ik heb ook nog nooit een oproep gehad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, veel langer geleden dan ik dacht dus, maar dat verklaart het dan idd ook niet.
✅️quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb wel groene ma flodder laarzen (van de boerenbond) om in de tuin te werken![]()
En ja daar ga ik ook zonder problemen in de voortuin mee aan de slag.
Tijdens een stage heb ik deze een keer moeten aanschaffen en loop er nu in de tuin opquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb wel groene ma flodder laarzen (van de boerenbond) om in de tuin te werken![]()
En ja daar ga ik ook zonder problemen in de voortuin mee aan de slag.
Ik heb exact dezelfdequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:08 schreef Burdie het volgende:
Thuis loop ik wel standaard op deze.
[ afbeelding ]
Maar uiteraard niet buiten, daar zijn ze niet voor geschikt.
Ja, nee, kom ik aan met Maastrichtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:42 schreef SQ het volgende:
Leuk, Mushanga71! Wat ga je allemaal doen?
Ik ga binnenkort voor mijn werk naar de VS en omdat we afspraken hebben in 2 verschillende weken zit er een weekend tussen. Kantoor zit op ongeveer 2 uur reizen met het OV van hartje NYC, dat is wel een heerlijk fijn onverwacht kadootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |