Herman de Scherman niet kennenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had oprecht geen idee wat je met scherman bedoelde
Rtquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Herman de Scherman niet kennen
Schermman?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Herman de Scherman niet kennen
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had oprecht geen idee wat je met scherman bedoelde
Zoals ik het lees was het reanimeren niet nodig en is hij enkel knock-out gegaan. Wellicht (zeg ik met goede hoop) dat het er erger uit zag dan het was en hij nooit in levensgevaar is geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:53 schreef GGMM het volgende:
Oke klinkt dus positief.
Dan gaan we nu maar een film aanzetten
Wie is Leon Brobbey?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Zag er er vreemd uit. Ik had nou niet de indruk dat Leon Brobbey hard op hem door ging. Waarom ging hij uiteindelijk off?²
sow!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Herman de scherman van de NOS gaf ik aan debiel
Als je het zelf opruimtquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In het Ajax-topic hebben zich inmiddels alle cardiologen en bijhorende experts verzameld. Mag ik kotsen?
Geeft maar weer aan dat je dus niks over de situatie kan zeggen op basis van wat je ziet. Al die zogenaamde artsen op fora en X met alle medische duiding er gelijk er bijquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik het lees was het reanimeren niet nodig en is hij enkel knock-out gegaan. Wellicht (zeg ik met goede hoop) dat het er erger uit zag dan het was en hij nooit in levensgevaar is geweest.
Klinkt positief inderdaad. Ik schenk een kopje thee in en ga naar bed
Welke film?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:53 schreef GGMM het volgende:
Oke klinkt dus positief.
Dan gaan we nu maar een film aanzetten
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote mondquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Die nieuwslezeres van de NOS heeft echt een grote mond
Daar kunnen we wel wat meequote:Op zondag 1 oktober 2023 00:00 schreef leolinedance het volgende:
NOSquote:"Etienne is even een tijdje knock-out geweest. De medische mensen zijn meteen begonnen met reanimeren, maar het lijkt niet op een hartprobleem. Tijdens het van het veld brengen was hij alweer bij, maar hij wist niet waar hij was."
Is een gozerquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:00 schreef leolinedance het volgende:
¨Tijdens het van het veld brengen was hij alweer bij¨quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:02 schreef Momo het volgende:
Tijdens het van het veld brengen was hij alweer bij,
Vertel wat lees je allemaalquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och jezus, wat lees ik hier allemaal weer..
Tijd om naar bed te gaan vooraleer ik tong achterna ga. Slaap lekker.
Nouja je kan wel bij zijn en serieuze problemen hebben met de hersens.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:03 schreef Middelpunt het volgende:
Op het veld was hij dus alweer bij gelukkig! Begrijp niet helemaal waarom ze die doeken dan nog deden toen hij werd weggedragen, daardoor dachten veel mensen dat hij zeker nog niet bij was
Mijn angst - die ik weliswaar niet deelde omdat het op dat moment irrelevant was- was dat het direct einde verhaal was, vandaar de lange onzekerheid en het trage van het veld halen. In een recent verleden ging bij Utrecht - Feyenoord keeper de Ruiter knock-out door een val en toen werd er relatief rustig gereageerd waardoor ik nu dacht dat het licht echt uit was. Zeker met die doeken enzo. Maar als je eenmaal zoiets denkt ga je alle ‘bewijzen’ die richting op toe redeneren wat totaal niet helptquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat je dus niks over de situatie kan zeggen op basis van wat je ziet. Al die zogenaamde artsen op fora en X met alle medische duiding er gelijk er bij
Keeper was al bij kennis op het veld.
Lekker in het PSV-topic posten. Daar post toch bijna niemand en is het altijd eeuwige vredequote:Op zondag 1 oktober 2023 00:06 schreef Coco het volgende:
Ik word keihard aangepakt in het Ajax topic.
Je zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:06 schreef Coco het volgende:
Ik word keihard aangepakt in het Ajax topic.
Gemoedelijk hequote:Op zondag 1 oktober 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker in het PSV-topic posten. Daar post toch bijna niemand en is het altijd eeuwige vrede
Duidelijk. De situatie die ik mij voor de geest hield was in 2016, de gebeurtenis met Nouri een jaar later. Wellicht goed om te weten voor de schrik dat als iemand out gaat er (logischerwijs) tegenwoordig direct gereanimeerd wordt.quote:"Het lijkt in ieder geval niets met zijn hart", aldus Van Mosselveld. "Het gaat vooral om de tik die hij tegen de zijkant van het hoofd kreeg door de knie van Brobbey." Laatstgenoemde was net te laat bij de bal en kon niet op tijd uitwijken voor Vaessen. "Daardoor ging Etienne volledig out." Dat Vaessen direct gereanimeerd werd, heeft ook te maken met het aangescherpte protocol. Als sporters niet direct reageren, wordt daartoe overgegaan.
"We weten natuurlijk allemaal wat er gebeurd is met Abdelhak Nouri", memoreert Van Mosselveld. "Naar aanleiding daarvan is het protocol aangescherpt.
Sow echt hè. Uiteindelijk lijkt het dan nog mee te vallen, maar vroeg me echt af of toe niet gewoon direct dood wasquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn angst - die ik weliswaar niet deelde omdat het op dat moment irrelevant was- was dat het direct einde verhaal was, vandaar de lange onzekerheid en het trage van het veld halen. In een recent verleden ging bij Utrecht - Feyenoord keeper de Ruiter knock-out door een val en toen werd er relatief rustig gereageerd waardoor ik nu dacht dat het licht echt uit was. Zeker met die doeken enzo. Maar als je eenmaal zoiets denkt ga je alle ‘bewijzen’ die richting op toe redeneren wat totaal niet helpt
Dat dacht ik ook hoorquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn angst - die ik weliswaar niet deelde omdat het op dat moment irrelevant was- was dat het direct einde verhaal was, vandaar de lange onzekerheid en het trage van het veld halen. In een recent verleden ging bij Utrecht - Feyenoord keeper de Ruiter knock-out door een val en toen werd er relatief rustig gereageerd waardoor ik nu dacht dat het licht echt uit was. Zeker met die doeken enzo. Maar als je eenmaal zoiets denkt ga je alle ‘bewijzen’ die richting op toe redeneren wat totaal niet helpt
Iddquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
¨Tijdens het van het veld brengen was hij alweer bij¨
Hadden ze best naar buiten mogen brengen op dat moment.
Hij wordt nu voor verder onderzoek afgevoerd richting het ziekenhuis maar is iig aanspreekbaar..quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Idd
Anderzijds wil je ook geen “positief” nieuws naar buiten brengen en er 5 min later achterkomen dat het alsnog helemaal de verkeerde kant op gaat…
Mja, voor hetzelfde geld heeft ie een hersenbloeding. Komt ie na 2 minuten weer bij, maakt een praatje, is ie 4 minuten later alsnog dood. Ook lullig als je je dan positief uitspreekt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij wordt nu voor verder onderzoek afgevoerd richting het ziekenhuis maar is iig aanspreekbaar..
Zo moeilijk is het niet. ipv daarvan laten ze mensen in (emotionele) spanning zitten. vreemde actie.
Maar ja, uiteindelijk mooi dat het goed gaat met hem..Hopelijk laat ajax zich een keer van hun beste kant zien en gunnen ze rkc een punt zodat het niet uitgespeeld hoeft te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |