Laten we het hopen. De paniek van de spelers & medische staf doet mij anders vermoeden, maar heb het heeeeeel graag fout.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan standaard zijn als er iemand out op het veld ligt
Tuurlijk niet bewustquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Keeper. Ajax speler heeft hem een schop verkocht (bewust, of niet, maakt niet uit). Leek het hoofd te zijn wat geraakt werd. Doeken er omheen, AED er naar toe, op de brancard afgevoerd.
Lijkt zo toch op een ongelukkige botsing. De speler springt over de keeper heen en raakt hem dan?quote:
Je ziet m echt op een bepaalde manier vallen. Zit geen beweging in, gelijk KO.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Na een aantal keer opnieuw gekeken te hebben moet ik toegeven dat het lastig te beoordelen is, toch te snel geoordeeld voor nu. Mijn excuses.
Hij probeert er overheen te springen net als met duizenden ieder weekend op de velden met je te vroeg geoordeeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Na een aantal keer opnieuw gekeken te hebben moet ik toegeven dat het lastig te beoordelen is, toch te snel geoordeeld voor nu. Mijn excuses. Erg vervelende situatie vanzelfsprekend.
Nee dit was inderdaad geen bewuste. Vaessen kwam ook wel redelijk kamikaze uit richting bal.quote:
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bewust of niet, niet relevant, beschreef enkel de feitelijke gebeurtenis.
Dat ziet er wel eng uit. Gewoon meteen geen beweging meer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Je ziet m echt op een bepaalde manier vallen. Zit geen beweging in, gelijk KO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |