quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij het aanpassen van de bedrijfsgegevens online ontdekken we net dat facebook ooit het maximaal aantal tekens voor bedrijfsomschrijving heeft aangepast. Met terugwerkende kracht. Waardoor er bepaald niet meer staat dat we zoveel mogelijk op bestelling bakken om verspilling te voorkomen
[ afbeelding ]
Als je niet steeds ladingen brood over hebt gehad, dan zal het niet zo'n probleem zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit er jarenlang zo gestaan heeft
Dit is sinds een paar maanden dus het valt mee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit er jarenlang zo gestaan heeft
Haha aaawquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:30 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. en ik was vannacht bij @:vlindertje89 op bezoek en heb d'r poezen geknuffeld![]()
![]()
Sterkte vandaag iig
Jups.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar ging je ook al weer naar toe @:borisz België toch? Fijne vakantie gehad
Die plant is wel giftig trouwens, als ze er zo graag mee spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:38 schreef Barreltje het volgende:
Ze zijn dit weekend dus voor het eerst alleen..nouja.. we gingen vrijdag weg, er was zaterdag een neefje wat ze opgezocht heeft ( en ze wsl doodmoe geknuffeld heeft) en vanavond d zijn we weer thuis.. ben benieuwd wat ze er van vinden..
Hun lievelings plant hebben we maar even in een andere kamer gezet![]()
[ afbeelding ]
Wat een akelige website.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
Sterkte!quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mwoah geslapen, nu buik in de knoop. Over 5 uur ben ik weer thuis van de hockey en is het heftige deel van vandaag voorbij. Als ik thuis kom (nu onderweg vanaf ouders) is het nog 4 uur. En als ik bij huis wegga is het nog maar 3 uur. Dat moet ik kunnen overleven.
Teamgenootje haalt me thuis op, zodat ik meteen bij het weggaan al wat afleiding heb, super lief. Thuis even omkleden, spullen klaarleggen en dan nog eventjes met de katten knuffelen op de bank
/liefdagboek
Vanaf morgen weer in minder egopost samenstelling verkrijgbaar![]()
Daar heb ik "hamburgers" van gehaald bij de de Sligro afgelopen zomer. Zag er best echt uit, maar de geur ontnam me de behoefte om het te proberen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
Gelukkig maar. #opgelucht.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
3daagse "je hoeft niet de politie te bellen" check in.
Je kunt ze ook kopen met standjes. De onze heeft er 6. Dat was idd niet leuk toen Mrs V hem op een voor haar niet, voor mij wel hoorbaar standje op zolder had gezet. Slaapt toch minder comfortabel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom mijn verkapte waarschuwing maar even.
Die dingen kosten rond de 30 euro en dat is zonde als je er zelf knettergek van wordt…
Niet getest vanmorgen, morgen weer, maar alles pijn. Nu ook van het liggenquote:
En ongewassen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet getest vanmorgen, morgen weer, maar alles pijn. Nu ook van het liggen
Welke idioot verzint het aardbeien met kroontjes in fruitsalade te doen?
Lekker vezels, tegen den darmkanker ende obstipatiequote:Op zondag 1 oktober 2023 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och ongewassen krijg je alleen maar weerstand van, kroontjes kauwen is gewoon goor
Vast dezelfde die de plakjes tomaat met dat vieze ding op broodjes legt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet getest vanmorgen, morgen weer, maar alles pijn. Nu ook van het liggen
Welke idioot verzint het aardbeien met kroontjes in fruitsalade te doen?
Heel goed mogelijkquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vast dezelfde die de plakjes tomaat met dat vieze ding op broodjes legt.
Ik gebruik altijd Otrivin. Werkt bij mij prima en zo heb je in ieder geval (een soort van) nachtrustquote:Op zondag 1 oktober 2023 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welke neusspray was ook weer diegene die wel werkte?
Ah die had ik inmiddels ingeslagenquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Otrivin. Werkt bij mij prima en zo heb je in ieder geval (een soort van) nachtrust
En er liggen pepernotenquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:50 schreef Myraela het volgende:
Het is 1 oktober en ik heb gewoon een middag op het strand gezeten.
Te vroegquote:
Heb ze ook laten liggen. Wel met beetje moeite.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu nog uitvogelen waarom kater blij en tevreden (purrepurre, hier is mijn buikje AAI MIJ!) is maar zijn eten laat staan. Deel van de oplossing lijkt te liggen in veel water bij zijn vlees doen en erbij blijven als hij eet. Dan lebbert hij het langzaam op.
In mijn glazen bol kijkend zie ik in de nabije toekomst mogelijk wat fikse tandarts kosten.
Ontstoken tandvlees of denk je dat het erger is?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu nog uitvogelen waarom kater blij en tevreden (purrepurre, hier is mijn buikje AAI MIJ!) is maar zijn eten laat staan. Deel van de oplossing lijkt te liggen in veel water bij zijn vlees doen en erbij blijven als hij eet. Dan lebbert hij het langzaam op.
In mijn glazen bol kijkend zie ik in de nabije toekomst mogelijk wat fikse tandarts kosten.
Alles met xylometazoline, huismerk precies hetzelfde als A-merk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welke neusspray was ook weer diegene die wel werkte?
Wauwquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:36 schreef Tele6 het volgende:
Enhier
ik heb gister 85 km gefietst, vandaag 12 km gesurvivald (2:15 uur bezig geweest dus ook genoeg geklommen) en 60 km gefietst via de Posbank![]()
Nu kun je me opvegen. Maar was wel leuk. Belachelijk mooi weer voor eind september/begin oktober.
Nou, op dit moment heb ik dus niet echt wat overquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Kan je een beetje van jouw energie doorgeven?
Tandvlees is al chronisch ontstoken. Dus nu wellicht een gat in een kies of zo. Maand of twee geleden was het bekkie naar omstandigheden nog goed. En ik mocht zijn bakkes vandaag met redelijk brute kracht kroelen. Dus ik vind het maar raar verhaalquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ontstoken tandvlees of denk je dat het erger is?![]()
Had net een rare "haar accessoire". Ben bezig met een tuniek, had m even aan, iets afgespeld, tuniek uit, speld nergens terug te vinden, dus hele aktie opnieuw. Wil ik net even m'n haar opzij schuiven prik ik me. Speld zat in m'n haar
Volgens mij zijn er slechte vibes van jouw heer naar mijn dame gestuurd. Madame wilde niet eten. Nu iets extra extra extra lekkers neergezet en dat gaat gelukkig wel naar binnen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tandvlees is al chronisch ontstoken. Dus nu wellicht een gat in een kies of zo. Maand of twee geleden was het bekkie naar omstandigheden nog goed. En ik mocht zijn bakkes vandaag met redelijk brute kracht kroelen. Dus ik vind het maar raar verhaal![]()
Je ‘haarspeld’![]()
Ja is gebruikelijk. Vogeltje leeft normaal alleen. Enkel in broedseizoen zijn ze samen. En mannetje is nogal van het territorium bewaken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef AnneX het volgende:
Fam. Roodborstje weggevlogen…Is dat gebruikelijk?
@:Clubsoda hoe doet een chagrijnige baby dan? En wat geeft troost?
Borisz goeie start van de vakantie op het terras en dit weer. Blijft het eigenlijk zo deze week?
Vanmiddag de workshop linedancen begonnen met 40 mensen. Na 2 dansjes was het goed voor mij. Het was leuk!
En daarna een Zweeds buffet. Heerlijk. https://www.northerndelight.nl/#testimonials
Bekenden gesproken en nieuwe collega’s ontmoet. Nu koffie thuis
quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net m'n eerste factuur verzonden en betaald gekregen.
Morgen wel. Dinsdag moet ik een bui zien te voorkomen. Wo-vr 18-19graden en droogquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef AnneX het volgende:
Borisz goeie start van de vakantie op het terras en dit weer. Blijft het eigenlijk zo deze week?
Mopperen en jengelen. En niets helpt echtquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef AnneX het volgende:
Fam. Roodborstje weggevlogen…Is dat gebruikelijk?
@:Clubsoda hoe doet een chagrijnige baby dan? En wat geeft troost?
Vanmiddag de workshop linedancen begonnen met 40 mensen. Na 2 dansjes was het goed voor mij. Het was leuk!
En daarna een Zweeds buffet. Heerlijk. https://www.northerndelight.nl/#testimonials
Bekenden gesproken en nieuwe collega’s ontmoet. Nu koffie thuis
Poah, heb je zo'n strakke betalingstermijn?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net m'n eerste factuur verzonden en betaald gekregen.
Ik vroeg vanochtend "waar mag factuur naar toe", kreeg antwoord, deed dat vervolgens niet, kreeg anderhalf uur geleden appje "heb nog niet ontvangen", stuurde half uur geleden "kijk nog eens in je mail", kreeg 10 seconde later "kijk eens op je bankrekening".quote:
Hele leuke opdrachtgever.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Poah, heb je zo'n strakke betalingstermijn?
Wauw. Duimen dat al je opdrachtgevers zo zijnquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vroeg vanochtend "waar mag factuur naar toe", kreeg antwoord, deed dat vervolgens niet, kreeg anderhalf uur geleden appje "heb nog niet ontvangen", stuurde half uur geleden "kijk nog eens in je mail", kreeg 10 seconde later "kijk eens op je bankrekening".
Deze is wel speciaalquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw. Duimen dat al je opdrachtgevers zo zijn
Knuffelenquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mopperen en jengelen. En niets helpt echtknuffelen wel even en wandelen ook. Maar hij heeft overnacht leren kruipen dus er moet even iets verwerkt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:43 schreef Barreltje het volgende:
hmpff/.. thuis van een weekendje weg , maakt de laptop rare geluiden![]()
zit niet helemaal in de begroting.. maar tegenwoordig kn ik niet echt meer zonder laptop heb ik gemerkt.. ook met de plannen voor eigen bedrijf![]()
tevens kocht ik vandaag 3 patronen van burda voor 2 euro
neuh.. was op de rommelmarktquote:
Rekening gehouden met de zondagsrust zeker?quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Klaboem. Al was het een minder grote klaboem dan een paar weken geleden.
Omdat t verder weg klaboemt of minder hardquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Klaboem. Al was het een minder grote klaboem dan een paar weken geleden.
Minder hard, denk ik. Maar morgen maar eens kijken of de lijst met aanslagen langer is.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat t verder weg klaboemt of minder hard
Jammer, anders had ik een bestellijstje gestuurd 😉quote:
De politie in Rotterdam heeft het overal maar druk meequote:Op zondag 1 oktober 2023 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Minder hard, denk ik. Maar morgen maar eens kijken of de lijst met aanslagen langer is.
Bij die ontploffing laatst in de Rembrandtstraat waarbij mijn ramen en deuren in de kozijnen klapperde een seconde voor ik de knal hoorde, hadden ze diezelfde middag de camerainstallatie weggehaald. En de dag er na weer terug gezetquote:Op maandag 2 oktober 2023 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De politie in Rotterdam heeft het overal maar druk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En even nog een knuffel voor @vlindertje89 .
en ik hoop dat de medicatie voor Mr Beagle nog wat verlichting heeft kunnen geven. Maar het klinkt alsof het afscheid heel, heel dichtbij is
[ Bericht 2% gewijzigd door Candaasje op 02-10-2023 02:42:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 07:53 schreef Yinny het volgende:
Knuffel @:vlindertje89
@:candaasje groot gelijk! Dat mogen ze echt niet zo maar doen!
@:lonaa dikke knuffel! Trots op je dat je je eerste factuur betaald hebt gekregen!
Het aftellen tot Dora weg gaat....echt niet leuk, maar wel het beste...maar dat betekent nog steeds veel verdriet
Wij gaan vandaag EINDELIJK rouwbezoek brengenOch @Yinny toch wat moeilijk allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 2 oktober 2023 07:53 schreef Yinny het volgende:
Wij gaan vandaag EINDELIJK rouwbezoek brengenSterkte @YinnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |