abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210800070
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210800427
Ja, bessen. Ook in de diepvries. Nog van vorig jaar, het is maar goed dan 2023 geen best bessenjaar was :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210800467
Weer thuis van feestje. Op het station was nogal gedoe. Het busstation was helemaal leeg op 12 politiebusjes na, de stationshal was ook deels afgezet, trein vertrok van een ander perron (ik hoefde een stuk minder ver te lopen) en dat alles vanwege een stel idioten die vinden dat ze voetbalfan zijn.

Tijdens het feestje/etentje gezellig met veel neven en nichten gekletst, sommigen had ik al zeker 15 jaar niet gezien. We gaan nu ook maar weer eens een reünie organiseren.

Van één nichtje kreeg ik nog een flesje sekt met de familienaam erop en van een ander een potje druivenjam. Had ook nog walnoten kunnen krijgen maar geen ruimte meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210800481
Bij het aanpassen van de bedrijfsgegevens online ontdekken we net dat facebook ooit het maximaal aantal tekens voor bedrijfsomschrijving heeft aangepast. Met terugwerkende kracht. Waardoor er bepaald niet meer staat dat we zoveel mogelijk op bestelling bakken om verspilling te voorkomen :')

La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 30 september 2023 @ 23:19:17 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210800638
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij het aanpassen van de bedrijfsgegevens online ontdekken we net dat facebook ooit het maximaal aantal tekens voor bedrijfsomschrijving heeft aangepast. Met terugwerkende kracht. Waardoor er bepaald niet meer staat dat we zoveel mogelijk op bestelling bakken om verspilling te voorkomen :')

[ afbeelding ]
:D
pi_210800667
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
:D
Ik hoop niet dat dit er jarenlang zo gestaan heeft :')
  zaterdag 30 september 2023 @ 23:42:22 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210801126
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Als je niet steeds ladingen brood over hebt gehad, dan zal het niet zo'n probleem zijn geweest.

Vond nog een lading Carolus Christmas bier.
Merry Christmas everyone! ~:)
pi_210802627
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dit is sinds een paar maanden dus het valt mee.
Spoilers!
pi_210802649
Vroeg, zeker na maar vier uur slaap :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 09:21:41 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210802901
Koffer gepakt. Nu mijn rugzak nog :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210802928
Mwoah geslapen, nu buik in de knoop. Over 5 uur ben ik weer thuis van de hockey en is het heftige deel van vandaag voorbij. Als ik thuis kom (nu onderweg vanaf ouders) is het nog 4 uur. En als ik bij huis wegga is het nog maar 3 uur. Dat moet ik kunnen overleven.

Teamgenootje haalt me thuis op, zodat ik meteen bij het weggaan al wat afleiding heb, super lief. Thuis even omkleden, spullen klaarleggen en dan nog eventjes met de katten knuffelen op de bank :)

/liefdagboek
Vanaf morgen weer in minder egopost samenstelling verkrijgbaar :)
pi_210802937
Mogge!

Slechte nacht, veel pijn. Maar toen ik in de huiskamer kwam zag ik een hangertje van mijn armband op de grond liggen. Zo blij dat het in huis eraf gevallen is, maakt de hele nacht weer goed.

Vandaag maar een dagje weinig doen.

Waar ging je ook al weer naar toe @borisz België toch? Fijne vakantie gehad
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:28:44 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210802943
Morguh..
Heb een lichte kater, maar gister heerlijk gegeten en gedronken in Kopenhagen O+ _O_ ook chef kon het waarderen en die is redelijk kieskeurig.

Dus.. een aanrader ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:30:33 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210802954
Ohh.. en ik was vannacht bij @vlindertje89 op bezoek en heb d'r poezen geknuffeld 8)7 :?

Sterkte vandaag iig :*
pi_210802970
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:30 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. en ik was vannacht bij @:vlindertje89 op bezoek en heb d'r poezen geknuffeld 8)7 :?

Sterkte vandaag iig :*
Haha aaaw :D lief
Hoe gaat het met die van jou inmiddels? Zijn ze al helemaal gewend?
En dank :*
pi_210802980
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 09:35:08 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210802991
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Waar ging je ook al weer naar toe @:borisz België toch? Fijne vakantie gehad
Jups. :) Aan de wandel op de GR12. Steeds heen en weer vanuit Antwerpen. Afhankelijk van het weer en hoe ik me voel 4-5 wandeldagen. Zaterdag terug.
Eerste etappe morgen Putte (grens) - Schoten.
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:38:48 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210803008
Ze zijn dit weekend dus voor het eerst alleen..nouja.. we gingen vrijdag weg, er was zaterdag een neefje wat ze opgezocht heeft ( en ze wsl doodmoe geknuffeld heeft) en vanavond d zijn we weer thuis.. ben benieuwd wat ze er van vinden..

Hun lievelings plant hebben we maar even in een andere kamer gezet }:|

pi_210803030
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:38 schreef Barreltje het volgende:
Ze zijn dit weekend dus voor het eerst alleen..nouja.. we gingen vrijdag weg, er was zaterdag een neefje wat ze opgezocht heeft ( en ze wsl doodmoe geknuffeld heeft) en vanavond d zijn we weer thuis.. ben benieuwd wat ze er van vinden..

Hun lievelings plant hebben we maar even in een andere kamer gezet }:|

[ afbeelding ]
Die plant is wel giftig trouwens, als ze er zo graag mee spelen.
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:56:49 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_210803113
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
Wat een akelige website.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210803125
Goedemorgen :)

Hier in de buurt zijn deze zomer tulpen gekweekt. Toen de bollen geoogst waren is een groenbemester ingezaaid; een brassica. Dat is nu bijna lente-achtig.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210803140
Sterkte voor allen in moeilijk tijden.
Ik vind dat er maar veel lijden is, in de wereld.
pi_210803197
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mwoah geslapen, nu buik in de knoop. Over 5 uur ben ik weer thuis van de hockey en is het heftige deel van vandaag voorbij. Als ik thuis kom (nu onderweg vanaf ouders) is het nog 4 uur. En als ik bij huis wegga is het nog maar 3 uur. Dat moet ik kunnen overleven.

Teamgenootje haalt me thuis op, zodat ik meteen bij het weggaan al wat afleiding heb, super lief. Thuis even omkleden, spullen klaarleggen en dan nog eventjes met de katten knuffelen op de bank :)

/liefdagboek
Vanaf morgen weer in minder egopost samenstelling verkrijgbaar :)
Sterkte!
Spoilers!
pi_210803243
Ach @vlindertje89 Moeilijk zo’n dag. Maar hopelijk ook samen met anderen mooie herinneringen ophalen
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 10:15:46 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210803250
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Daar heb ik "hamburgers" van gehaald bij de de Sligro afgelopen zomer. Zag er best echt uit, maar de geur ontnam me de behoefte om het te proberen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 10:39:48 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210803380
Treinkaartje kopen in België is best betaalbaar. Roosendaal - Antwerpen 5,50. Toch wat anders dan die Nederlandse prijzen.
pi_210803421
3daagse "je hoeft niet de politie te bellen" check in.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210803525
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
3daagse "je hoeft niet de politie te bellen" check in.
Gelukkig maar. #opgelucht.
Redden jullie het een beetje in harmonie? Dora en F. en Abby? En jij?

@vlindertje89 dit wordt de climax van een droevige week. Heel veel sterkte!
Je moet erdoorheen. Helaasch. En dat ga je redden, samen met de andere mensen.

@Barreltje zijn ze nog vertederend klein? In ieder geval ondernemend!

Vanmiddag een workshop linedancen in het theater. 😂 Voor de vrijwilligers.
En een diner. :Y) Die lui dragen (altijd) jeans, hè. Of zal ik een midi rok aandoen, die lekker zwiert en de misstappen verbergt?
pi_210803629
Het gaat wel @AnneX

Ik merk wel dat het tijd is voor verandering, maar ja, een huis huren is fucked up en Dora vliegt over 18 dagen.
pi_210803653
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2023 16:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Daarom mijn verkapte waarschuwing maar even.
Die dingen kosten rond de 30 euro en dat is zonde als je er zelf knettergek van wordt…
Je kunt ze ook kopen met standjes. De onze heeft er 6. Dat was idd niet leuk toen Mrs V hem op een voor haar niet, voor mij wel hoorbaar standje op zolder had gezet. Slaapt toch minder comfortabel.
2 standjes hoger en alle problemen voorbij. Incl de rommelgeluiden van zolder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210803896
Weeeeeee mijjjjjj
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210803902
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weeeeeee mijjjjjj
Tweede streepje erbij?
pi_210803917
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tweede streepje erbij?
Niet getest vanmorgen, morgen weer, maar alles pijn. Nu ook van het liggen :')

Welke idioot verzint het aardbeien met kroontjes in fruitsalade te doen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210804319
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En ongewassen.
Hoorde ik van een banketbakker. :B
pi_210804388
Rest van de week geen tijd.
Dus nu de vaatwasser een servicebeurt. Stomme vieze zeefjes.
En de koffiemachine ook dan maar.
Ondertussen de vk bijlage lezen terwijl machines werken.
pi_210804415
Och ongewassen krijg je alleen maar weerstand van, kroontjes kauwen is gewoon goor :r
  zondag 1 oktober 2023 @ 13:01:29 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210804431
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och ongewassen krijg je alleen maar weerstand van, kroontjes kauwen is gewoon goor :r
Lekker vezels, tegen den darmkanker ende obstipatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210804521
Ik eet aardbeien altijd met kroontje en al. Proef je niets van, en is minder werk.

De meubelmakert snijdt halve aardbeien af voor ze ze opeet, dus dan eet ik haar 'kroontjes' met een halve centimeter aardbei op.
pi_210804645
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vast dezelfde die de plakjes tomaat met dat vieze ding op broodjes legt. }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210804656
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 13:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Vast dezelfde die de plakjes tomaat met dat vieze ding op broodjes legt. }:|
Heel goed mogelijk :Y
pi_210805410
Welke neusspray was ook weer diegene die wel werkte?
pi_210806045
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gebruik altijd Otrivin. Werkt bij mij prima en zo heb je in ieder geval (een soort van) nachtrust
pi_210806101
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik gebruik altijd Otrivin. Werkt bij mij prima en zo heb je in ieder geval (een soort van) nachtrust
Ah die had ik inmiddels ingeslagen *O*

Heel even rondje gelopen ook. Voel me wel iets beter dan gisteren
pi_210806132
Het is 1 oktober en ik heb gewoon een middag op het strand gezeten. O+
pi_210806135
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:50 schreef Myraela het volgende:
Het is 1 oktober en ik heb gewoon een middag op het strand gezeten. O+
En er liggen pepernoten *O*
pi_210806497
Gezwommen, traantjes gezien (want hoe fijn is het, als je als zweminstructeur, na een jaar ellende met complicaties na operaties voor het eerst weer het water in kunt O+ ), wasjes gedaan, dut gedaan, bedje vers opgedekt en nu beenham in de oven. Er zijn slechtere zondagen.

En deze week weinig werkafspraken dus veel thuiswerken *O* Achterstanden inhalen en weinig mensen zien. Buiten wat vrijwilligerswerk-bestuursvergaderingen om dan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210806500
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En er liggen pepernoten *O*
Te vroeg :N
pi_210806510
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 17:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Te vroeg :N
Heb ze ook laten liggen. Wel met beetje moeite.
pi_210806512
Nu nog uitvogelen waarom kater blij en tevreden (purrepurre, hier is mijn buikje AAI MIJ!) is maar zijn eten laat staan. Deel van de oplossing lijkt te liggen in veel water bij zijn vlees doen en erbij blijven als hij eet. Dan lebbert hij het langzaam op.
In mijn glazen bol kijkend zie ik in de nabije toekomst mogelijk wat fikse tandarts kosten.
pi_210806548
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu nog uitvogelen waarom kater blij en tevreden (purrepurre, hier is mijn buikje AAI MIJ!) is maar zijn eten laat staan. Deel van de oplossing lijkt te liggen in veel water bij zijn vlees doen en erbij blijven als hij eet. Dan lebbert hij het langzaam op.
In mijn glazen bol kijkend zie ik in de nabije toekomst mogelijk wat fikse tandarts kosten.
:'(
pi_210806621
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ontstoken tandvlees of denk je dat het erger is? -O-

Had net een rare "haar accessoire". Ben bezig met een tuniek, had m even aan, iets afgespeld, tuniek uit, speld nergens terug te vinden, dus hele aktie opnieuw. Wil ik net even m'n haar opzij schuiven prik ik me. Speld zat in m'n haar _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 17:58:37 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210806654
Zit je op een terras. Zit een tafeltje naast je een Ollander die uit Aalsmeer komt maar in Haarlem op de middelbare school heeft gezeten. 🤠
Hij is inmiddels pensionado en woont nu 4 jaar in Antwerpen. Na een project op de universiteit blijven hangen.

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 01-10-2023 18:16:04 ]
  zondag 1 oktober 2023 @ 18:22:53 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_210806845
Er gaat iets niet goed bij de aldi.
Maandag 1 oktober? welk jaar is dat?
pi_210806948
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles met xylometazoline, huismerk precies hetzelfde als A-merk.
pi_210806976
Mijn baby is me toch een partij chagrijnig, niet te doen }:|

Maar ik was wel bij het plantenasiel vandaag O+
pi_210806994
@vlindertje89 :* knuffel. hou vol!
@DancingPhoebe beterschap!
@Cat-astrophe kunnen katten eigenlijk ook wel eens per ongeluk op hun lip of wang bijten of is dat alleen een bug van mensen? :P
pi_210806998
En :W hier
ik heb gister 85 km gefietst, vandaag 12 km gesurvivald (2:15 uur bezig geweest dus ook genoeg geklommen) en 60 km gefietst via de Posbank :X _O-
Nu kun je me opvegen. Maar was wel leuk. Belachelijk mooi weer voor eind september/begin oktober.
pi_210807004
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 18:36 schreef Tele6 het volgende:
En :W hier
ik heb gister 85 km gefietst, vandaag 12 km gesurvivald (2:15 uur bezig geweest dus ook genoeg geklommen) en 60 km gefietst via de Posbank :X _O-
Nu kun je me opvegen. Maar was wel leuk. Belachelijk mooi weer voor eind september/begin oktober.
Wauw _O_ _O_ _O_ Kan je een beetje van jouw energie doorgeven?
pi_210807109
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wauw _O_ _O_ _O_ Kan je een beetje van jouw energie doorgeven?
Nou, op dit moment heb ik dus niet echt wat over _O-

Hoe vaker ik dit soort malle weekenden doe, hoe beter ik ze ook volhoud. Dus ik ga eens kijken of ik deze winter kan blijven fietsen zodat ik het komend lente niet weer terug op hoef te bouwen.
pi_210807209
Elke keer als ik ziek en zwak ben denk ik dat mn leven ga beteren en naar de TeleTwoSide ga schuiven.

Dusver zonder resultaat :')
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:04:17 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_210807214
De vogel is gevlogen. Letterlijk. De fam. roodborstje is er van tussen.
Dit is goed te zien aan de aanwezigheid van spinnen. Die normaal op het menu van de fam. staan.
Er zit nu een pracht van een volgevreten kruisspin in het web.
pi_210807358
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ontstoken tandvlees of denk je dat het erger is? -O-

Had net een rare "haar accessoire". Ben bezig met een tuniek, had m even aan, iets afgespeld, tuniek uit, speld nergens terug te vinden, dus hele aktie opnieuw. Wil ik net even m'n haar opzij schuiven prik ik me. Speld zat in m'n haar _O-
Tandvlees is al chronisch ontstoken. Dus nu wellicht een gat in een kies of zo. Maand of twee geleden was het bekkie naar omstandigheden nog goed. En ik mocht zijn bakkes vandaag met redelijk brute kracht kroelen. Dus ik vind het maar raar verhaal :')

Je ‘haarspeld’ :D _O-
pi_210807567
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Tandvlees is al chronisch ontstoken. Dus nu wellicht een gat in een kies of zo. Maand of twee geleden was het bekkie naar omstandigheden nog goed. En ik mocht zijn bakkes vandaag met redelijk brute kracht kroelen. Dus ik vind het maar raar verhaal :')

Je ‘haarspeld’ :D _O-
Volgens mij zijn er slechte vibes van jouw heer naar mijn dame gestuurd. Madame wilde niet eten. Nu iets extra extra extra lekkers neergezet en dat gaat gelukkig wel naar binnen.
pi_210807908
Fam. Roodborstje weggevlogen…Is dat gebruikelijk?

@Clubsoda hoe doet een chagrijnige baby dan? En wat geeft troost?

Borisz goeie start van de vakantie op het terras en dit weer. Blijft het eigenlijk zo deze week?

Vanmiddag de workshop linedancen begonnen met 40 mensen. Na 2 dansjes was het goed voor mij. Het was leuk!
En daarna een Zweeds buffet. Heerlijk. https://www.northerndelight.nl/#testimonials
Bekenden gesproken en nieuwe collega’s ontmoet. Nu koffie thuis c_/
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:22:30 #65
63722 z80
I fink you freaky
pi_210807963
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef AnneX het volgende:

@:Clubsoda hoe doet een chagrijnige baby dan? En wat geeft troost?

Borisz goeie start van de vakantie op het terras en dit weer. Blijft het eigenlijk zo deze week?

Vanmiddag de workshop linedancen begonnen met 40 mensen. Na 2 dansjes was het goed voor mij. Het was leuk!
En daarna een Zweeds buffet. Heerlijk. https://www.northerndelight.nl/#testimonials
Ja is gebruikelijk. Vogeltje leeft normaal alleen. Enkel in broedseizoen zijn ze samen. En mannetje is nogal van het territorium bewaken.
En elk jaar in het najaar verdwijnen ze compleet uit zicht. In het voorjaar kan ik aan ze groene zooi en aan het ontbreken van ongedierte zien dat er eentje terug is. Daarna het gepiep, zang kun je het niet noemen. En als het een paartje zit het aan en afvliegen.
pi_210808085
Ik heb net m'n eerste factuur verzonden en betaald gekregen. :7
pi_210808129
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
*O* wonderlijk snel *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 20:43:08 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210808188
quote:

Morgen wel. Dinsdag moet ik een bui zien te voorkomen. Wo-vr 18-19graden en droog
pi_210808270
quote:

@:Clubsoda hoe doet een chagrijnige baby dan? En wat geeft troost?

Mopperen en jengelen. En niets helpt echt :') knuffelen wel even en wandelen ook. Maar hij heeft overnacht leren kruipen dus er moet even iets verwerkt worden.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:49:21 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210808291
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Poah, heb je zo'n strakke betalingstermijn?
pi_210808313
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
*O* wonderlijk snel *O*
Ik vroeg vanochtend "waar mag factuur naar toe", kreeg antwoord, deed dat vervolgens niet, kreeg anderhalf uur geleden appje "heb nog niet ontvangen", stuurde half uur geleden "kijk nog eens in je mail", kreeg 10 seconde later "kijk eens op je bankrekening".

:7
pi_210808323
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Poah, heb je zo'n strakke betalingstermijn?
Hele leuke opdrachtgever. :7
pi_210808438
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vroeg vanochtend "waar mag factuur naar toe", kreeg antwoord, deed dat vervolgens niet, kreeg anderhalf uur geleden appje "heb nog niet ontvangen", stuurde half uur geleden "kijk nog eens in je mail", kreeg 10 seconde later "kijk eens op je bankrekening".

:7
Wauw. Duimen dat al je opdrachtgevers zo zijn
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:01:23 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210808488
Ja dat zijn wij ook. Maar ja, onze boekhouder doet ook installaties, stukje inkoop en nog 1001 dingen :D

Tegenwoordig gaat het een stuk beter overigens qua betalingen. We hebben iemand van een administratie/accountantskantoor die rekeningen inboekt en in ERP zet en dergelijke, dus onze boekhouder hoeft alleen maar het geld over te maken.

We krijgen nu soms zelfs telefoontjes dat er teveel is betaald - dan staat de BTW weer verkeerd ofzo.
pi_210808551
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wauw. Duimen dat al je opdrachtgevers zo zijn
Deze is wel speciaal ~O>

Maar het scheelt sowieso wel denk ik dat het in "deze wereld" allemaal ons-kent-ons is.
pi_210808876
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mopperen en jengelen. En niets helpt echt :') knuffelen wel even en wandelen ook. Maar hij heeft overnacht leren kruipen dus er moet even iets verwerkt worden.
Knuffelen O+
pi_210808894
Vermakelijk hoor de nerds op npo1 : wie denk je wel dat je bent…
pi_210808921
Ik voel me wel klein beetje in het diepe gesmeten met m'n boekhouding en administratie. Sowieso wel, wat betreft het leven op dit moment :')
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:42:10 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210808999
Ik ben de afgelopen dagen redelijk druk geweest met het ontwikkelen van (z/w) films. Deels van de vakantie, deels nog van daar voor.

Inmiddels ook al een aantal ingescand. Nog steeds redelijk wat te doen: nog 14 films die ingescand moeten worden (1u/film) en nog 5 te ontwikkelen.

Bij deze wat foto's uit Vilnius. Ik zag dit gebouw toen ik de heuvel rond de Gendimastoren omhoog was gegaan. Normaliter zou ik niet omhoog zijn gegaan want ik was er al eens geweest. Echter was er een funiculaire, die wou ik even meepakken. Helemaal blij toen ik dit gebouw ontdekte, ook blij met de resultaten.

Het is een sportpaleis en concerthal. Ook vond er de eerste conferentie plaats van de onafhankelijkheidbeweging en de uitvaart van wat lui die tijdens de onafhankelijkheidsstrijd zijn omgekomen. Gebouwd in 1971 in een stijl die communistisch modernisme wordt genoemd. In 2004 werd het gebouw onveilig geacht.

Van een renovatie is het nooit gekomen: het gebouw staat op wat vroeger een joodse begraafplaats was, een aantal voorstellen is tegengehouden door de joodse gemeenschap. Andere ideeën liepen weer stuk op de financiën, maar het feit dat het op een joodse begraafplaats staat, lijkt toch wel de grootste rol te spelen in het feit dat het gebouw al 20 jaar ongebruikt is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:43:14 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210809017
hmpff/.. thuis van een weekendje weg , maakt de laptop rare geluiden :o
zit niet helemaal in de begroting.. maar tegenwoordig kn ik niet echt meer zonder laptop heb ik gemerkt.. ook met de plannen voor eigen bedrijf :o

tevens kocht ik vandaag 3 patronen van burda voor 2 euro O+
pi_210809166
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:43 schreef Barreltje het volgende:
hmpff/.. thuis van een weekendje weg , maakt de laptop rare geluiden :o
zit niet helemaal in de begroting.. maar tegenwoordig kn ik niet echt meer zonder laptop heb ik gemerkt.. ook met de plannen voor eigen bedrijf :o

tevens kocht ik vandaag 3 patronen van burda voor 2 euro O+
:o Is dat de normale prijs daar?
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:05:28 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210809283
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:o Is dat de normale prijs daar?
neuh.. was op de rommelmarkt O+
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 22:05:51 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210809288
Ik dacht dat het iets was om zelf bruiswater te maken, aangezien het wel vaker over dat soort patronen gaat hier.

Niet dus :D
pi_210809299
Klaboem. Al was het een minder grote klaboem dan een paar weken geleden.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 22:12:21 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210809341
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rekening gehouden met de zondagsrust zeker? ;)
pi_210809359
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omdat t verder weg klaboemt of minder hard
pi_210809371
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Omdat t verder weg klaboemt of minder hard
Minder hard, denk ik. Maar morgen maar eens kijken of de lijst met aanslagen langer is.
pi_210809609
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
neuh.. was op de rommelmarkt O+
Jammer, anders had ik een bestellijstje gestuurd 😉
pi_210809976
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Minder hard, denk ik. Maar morgen maar eens kijken of de lijst met aanslagen langer is.
De politie in Rotterdam heeft het overal maar druk mee :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210810015
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De politie in Rotterdam heeft het overal maar druk mee :{
Bij die ontploffing laatst in de Rembrandtstraat waarbij mijn ramen en deuren in de kozijnen klapperde een seconde voor ik de knal hoorde, hadden ze diezelfde middag de camerainstallatie weggehaald. En de dag er na weer terug gezet *)
pi_210810338
Ik ga morgen zo’n enorm boze mail sturen naar ons management :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En even nog een knuffel voor @vlindertje89 .

en ik hoop dat de medicatie voor Mr Beagle nog wat verlichting heeft kunnen geven. Maar het klinkt alsof het afscheid heel, heel dichtbij is :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Candaasje op 02-10-2023 02:42:49 ]
pi_210810534
Thanks allemaal :* het was heftig, verdrietig, maar ook mooi. Tegenstander vh team had een bloemetje mee, een andere tegenstander uit de poule waaruit een aantal ze goed kennen heeft ook een bloemetje langs gebracht. Het verbindt toch ook, binnen en buiten de club. Ik was wat minder blij dat ik vrij snel alweer weg moest naar een etentje. Dat was uiteindelijk wel heel gezellig, maar ik was al vrij kapot en leeg van alle emoties toen ik daarheen ging. Dacht dat ik als een roosje zou slapen daarna, maar had best even nodig om echt af te schakelen en ben nu dus ook alweer (een tijdje) wakker. Hopelijk zo wel nog even verder slapen :)

@Candaasje zijn ze nou helemaal gek geworden.. en moet je morgen dan weer werken? Niet in de ochtend al hoop ik? Ik vind het echt stuitend hoe ze met je om gaan, maar ook dat er blijkbaar zó'n tekort is aan mensen dat je vandaag ook alweer langer hebt moeten werken etc. En dan dit er nog bovenop. Misschien stomme vraag, maar als je kijkt naar je daadwerkelijke werkuren, voldoet dat dan nog wel aan de Arbeidstijdenwet? Hopelijk lig je inmiddels heerlijk te slapen zonder weer gebeld te worden..
pi_210810800
Knuffel @vlindertje89

@Candaasje groot gelijk! Dat mogen ze echt niet zo maar doen!

@Lonaa dikke knuffel! Trots op je dat je je eerste factuur betaald hebt gekregen!
Het aftellen tot Dora weg gaat....echt niet leuk, maar wel het beste...maar dat betekent nog steeds veel verdriet

Wij gaan vandaag EINDELIJK rouwbezoek brengen
SPOILER
pi_210810860
@Yinny hele dikke knuffel. :*
pi_210810862
Oh wacht, ook voor @vlindertje89 en @Candaasje
pi_210810876
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:53 schreef Yinny het volgende:
Knuffel @:vlindertje89

@:candaasje groot gelijk! Dat mogen ze echt niet zo maar doen!

@:lonaa dikke knuffel! Trots op je dat je je eerste factuur betaald hebt gekregen!
Het aftellen tot Dora weg gaat....echt niet leuk, maar wel het beste...maar dat betekent nog steeds veel verdriet

SPOILER
Och @Yinny toch wat moeilijk allemaal
pi_210811024
Ik heb deze week 3x ochtenddienst ;( Vandaag 9:30 beginnen, morgen 9 en woensdag 05:00!!!

Dit wordt niet m'n beste week. :')
  maandag 2 oktober 2023 @ 09:19:36 #98
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210811223
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:53 schreef Yinny het volgende:

SPOILER
Sterkte @Yinny :*
pi_210811275
Och @Yinny, sterkte deze dagen.

En goed dat je op je strepen gaat staan @Candaasje!

@vlindertje89, hopelijk heb je nog een paar uurtjes slaap meegepakt.
pi_210811355
No kunnen slapen @vlindertje89? Wat lief dat tegenstanders er ook aan dachten.

@Candaasje willen ze jullie daar allemaal in een burn-out hebben? Da’s gewoon roofbouw op je mensen. Hopelijk doen ze er snel iets aan want dit is niet te doen.

Net naar de tandarts geweest, was weer gezellig :D, nu even een kopje lekkere koffie en dan naar de boten
  maandag 2 oktober 2023 @ 09:40:31 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_210811357
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: