Dan zal het wel die buitenspeler zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook! En dan luister ik goed en dan hoor ik toch Michiel Kramer. Gek is dat.
watquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Net of die verdediger van RKC die bolle Brubbey zo makkelijk naar de grond krijgt.
Als scheids moet je de wedstrijd ook een beetje aanvoelen.
Het is zaterdagavond, laat gaan.quote:
UiT bALanS geBrAChT.quote:
Ja, daar hebben ze bij Ajax weinig aan gehad tot nu toequote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heb Kagawa en Dembelé naar Dortmund gehaald
Dat risico loop je heel snel als je met de gedachte rondloopt dat op elk niveau goede spelers ballen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze bij Ajax weinig aan gehad tot nu toeHet zou mij heel erg verbazen als er ook maar 1 speler tussen zit van dat kaliber, misschien die Forbs als die zo doorgaat.
Nee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net terug van een etentje, is er sprake van enige verbetering?
Zowaar ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net terug van een etentje, is er sprake van enige verbetering?
En terechtquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:52 schreef Wotte het volgende:
Jullie zijn volgens mij allemaal een beetje voor Feyenoord.
Ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Erg knap dat Steijn het team zo klaar heeft gestoomd voor deze DEGRADATIEKRAKER, de klasse druipt er vanaf
@Wottequote:
Zie wel verbeteringen, babysteps. Geen reden voor ontslag van Steijn. Andere trainer gaat ook schuiven, of Steijn het nu of iemand anders maakt geen kut uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En Avila met de domme actie.
We zijn er echt nog lang niet.
Die heeft echt geen idee, zie alleen een groot levend vraagteken spelen, ik zie geen human.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo is wel erg matig ja, ik had meer verwacht van een Kroatisch international
Apart zaakje dit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft echt geen idee, zie alleen een groot levend vraagteken spelen, ik zie geen human.
Ik zie 0 progressie. Allemaal opportunisme ten top. Je gaat hier gewoon niet winnen. Steijn moet eruit en iemand met verstand van zaken moet komen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zie wel verbeteringen, babysteps. Geen reden voor ontslag van Steijn. Andere trainer gaat ook schuiven, of Steijn het nu of iemand anders maakt geen kut uit.
Je hebt 0 voetballend vermogen in het centrum nu.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef XDo het volgende:
Maar Hato moet gewoon weer terug in het centrum toch?
Steijn had er natuurlijk 3 wedstrijden geleden al uitgegooid moeten worden, samen met Mislintat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:12 schreef wimderon het volgende:
Uitgerekend Gorter gaat de ondergang van Steijn worden. Erg mooi.
Op naar het kampioenschapquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zelf winnen en je concurrent Utrecht verliest dus prima avond voor Ajax
Nogmaals: die gaat het niet beter doen dan Steijn. Punt!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie 0 progressie. Allemaal opportunisme ten top. Je gaat hier gewoon niet winnen. Steijn moet eruit en iemand met verstand van zaken moet komen.
Natuurlijk wel, daar is het een ervaren trainer voor. Steijn komt net kijken bij een topclub, die haalt allemaal rare fratsen uit wat alleen maar voor onrust zorgt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals: die gaat het niet beter doen dan Steijn. Punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |