SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft 0 verdedigende kwaliteiten en 0 aanvallende kwaliteiten. Wat blijft er dan nog over om hem op te stellen?quote:
homo erotische gevoelensquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Hij heeft 0 verdedigende kwaliteiten en 0 aanvallende kwaliteiten. Wat blijft er dan nog over om hem op te stellen?
Dit dus. Ik zie echt 0 lijn in het spel. Niet eens een sprankeltje hoop op een systeem.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef Urquhart het volgende:
Wederom totaal geen lijn en gedachte achter het spel. Hopelijk einde tijdperk Steijn na vandaag.
Geen idee. Gaat ook nooit wat worden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Hij heeft 0 verdedigende kwaliteiten en 0 aanvallende kwaliteiten. Wat blijft er dan nog over om hem op te stellen?
Jezus Christus wat stonden er daar weer een paar lucht te dekken. Lijken Van Halst en Verlaat wel.quote:
Josip Kinkladzegodquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jezus Christus wat stonden er daar weer een paar lucht te dekken. Lijken Van Halst en Verlaat wel.
Giorgi toch? Ben benieuwd of we in 2043 ook zo hard lachen om Rensch, Hato en Sutalo. Denk het eigenlijk wel.quote:
Je werkt op zaterdag en in je pauze ga je nieuws over Ajax zoeken. Dubbele treurnis, zeg ik.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij bent écht te dom om je eigen reet af te vegen is het niet?
Die Avila gaat opeens op de doellijn staan? Wtf is dat voor actie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jezus Christus wat stonden er daar weer een paar lucht te dekken. Lijken Van Halst en Verlaat wel.
Ja . Maar we gaan wel lachen om die gestoorde Duister met zijn experiment op de jodenclub.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Giorgi toch? Ben benieuwd of we in 2043 ook zo hard lachen om Rensch, Hato en Sutalo. Denk het eigenlijk wel.
Hief keurig buitenspel op ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Do
[..]
Die Avila gaat opeens op de doellijn staan? Wtf is dat voor actie.
Duistersquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Maar we gaan wel lachen om die gestoorde Duisters met zijn experiment op de jodenclub.
Bijna 40 miljoen aan CVs dat daar niets staat te doen, ben je lekker mee.quote:
Hij heb Kagawa en Dembelé naar Dortmund gehaaldquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bijna 40 miljoen aan CVs dat daar niets staat te doen, ben je lekker mee.
Aan Feyenoord worden ze niet (meer zo makkelijk) gegeven zoals hier.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zulke fucking domme pingels dit altijd.
Ik ook! En dan luister ik goed en dan hoor ik toch Michiel Kramer. Gek is dat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik versta elke keer 'Leo Driessen' als die spits van RKC aan de bal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |