Dat heeft de investeerders niet weerhouden van een bijdrage, gisteravond zat deze al volquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Recreatiewoning 1e hypotheek volledig af te lossen in 48mnd. Ltv 60-70%
[..]
Het lijkt dat deze lening volledig wordt afgelost. De lening is echter zo goed als aflossingsvrij. Had best in het tabblad toelichting geldvoorelkaar mogen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:38 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje opslagmanTop! Basis meegenomen. Ik zit al vrij ruim in die opslagwinkels maar dit kan er nog wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:38 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje opslagmanWelke naar verwachting woensdag (4-10) publiekelijk live zal gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag 5-10, zo is mij toegezegd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:03 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Welke naar verwachting woensdag (4-10) publiekelijk live zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat bij mij in de mail van Collinquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:45 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Donderdag 5-10, zo is mij toegezegd.
https://www.funda.nl/recr(...)ksstraatweg-186-254/quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Recreatiewoning 1e hypotheek volledig af te lossen in 48mnd. Ltv 60-70%
[..]
Het lijkt dat deze lening volledig wordt afgelost. De lening is echter zo goed als aflossingsvrij. Had best in het tabblad toelichting geldvoorelkaar mogen staan.
Nee dusquote:Op zondag 17 september 2023 07:16 schreef KrekelJapie het volgende:
Aankondiging aflossing CRE
[..]
We zullen zien of dit over 15 dagen gaat lukken.
Bam, die klap zal hard aankomen daar aan de Herengracht in 020.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:47 schreef probablyunsure het volgende:
Nx'change
Hoewel ik dat een interessant concept vind, laat ik het platform voor wat het is.
Geen reactie hier ontvangen dus zelf maar weer eens een keer naar de Max website gegaan of ik daar iets nieuws kon ontdekken over de 'Ask Me Anything'-sessie,,,quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:51 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Heeft deze sessie inmiddels plaatsgevonden? Ik heb hier niks voorbij zien komen maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat iedereen die club ondertussen zó beu is dat niemand nog meer tijd wil spenderen aan dit drama...
Betaling van termijn 62 is regulier voldaan, echter niet juist verzameld. Deze termijn wordt als losse betaling aan u overgemaakt. Vastgoed Wageningen 26246quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:01 schreef obligataire het volgende:
Vandaag een klein bedragje ontvangen van GvE (naast de gewone overboekingen). Zonder omschrijving, het lijkt op een mini verzamelbetaling. Iemand enig idee wat dit was?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef KrekelJapie het volgende:
Aanpassing 5 pitches GVEWas dit bij al deze projecten dan de zelfde taxateur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef KrekelJapie het volgende:
Aanpassing 5 pitches GVEDat is toch wel erg bijzonder en vind dat eigenlijk niet kunnen zonder opgave van redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat Max vorig jaar heeft gewonnen zegt dat deze award een farce is!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:47 schreef probablyunsure het volgende:
De genomineerden voor de Cashcow Awards 2023 zijn bekend. Waar vorig jaar Max Crowdfund nog won in de categorie Beste Crowdfundplatform, zal het nu voor niemand een verrassing zijn dat ze niet onder de genomineerden vallen:
Collin Crowdfund
Geldvoorelkaar.nl
Horeca Crowdfunding Nederland
NLInvesteert
Nx'change
Kan ik helaas niet zien. De taxaties zijn verdwenen en ik had deze niet opgeslagen in mijn cloud. Het zou wel goed kunnen, want al de projecten zijn wel van dezelfde geldnemers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:42 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Was dit bij al deze projecten dan de zelfde taxateur?
Behoudens 26385 Leharstraat Tilburg , zijn alle taxaties door Heideweg BV Dorpstraat 28 Nuland / Dhr RFP Markies, Leharstraat door Envalue BV te Utrecht Dhr/Mevr F Gelton.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 05:13 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet zien. De taxaties zijn verdwenen en ik had deze niet opgeslagen in mijn cloud. Het zou wel goed kunnen, want al de projecten zijn wel van dezelfde geldnemers.
https://www.m1makelaardij(...)48687-Glinthorst-34/quote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:45 schreef obligataire het volgende:
Nieuwe op CCF; aannemer
https://www.collincrowdfund.nl/ebo-aannemersbedrijf/
Dat was een mooie geweest voor Funding Circle in de categorie F met 24.99% rente.
De zekerheid stelt niets voor m.i.
Heb je daar bericht van gekregen? Ik zat er ook in maar geen melding ontvangenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:24 schreef Crowdmeister het volgende:
Vanavond 90% van de Poynt*n lening van Blueto*ch bij MCF uitgekeerd gekregen met rente. Laatste 10% komt volgend jaar met rente geloof ik als full bullet.
Bedrag uit de wallet staat binnen een paar minuten op je rekening, een hele verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |