Als hij zijn buurvrouw op een Forumforum heeft weggezet voor ‘coal burner’, is het waarschijnlijk de onvrede over het gemengde bloed van de dochter.quote:
Denk hierom:quote:
Ja dan hadden we echt een Breivik-situatie.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan op de uni...
En daarna?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Je zult toch dat tweelingzusje zijn.. gvd.. ik zou mn hele leven erop instellen om die vent te vangen en langzaam dood te martelen Kill Bill style.
Wat waren de motieven van Tristan van der V eigenlijk destijds?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze Fouad doet me sterk denken aan Elliot Rodger die in 2014 meerdere mensen neerschoot omdat hijzelf ('the Supreme Gentlemen') zich superieur waande tegenover de medemens en meende dat de hele wereld tegen hem was.
Hoe kunnen die naar de tweedelijn dan? Want daar is niet magisch ineens meer ruimte voor in het beleid. Lees: geld en prioriteitenquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef Magister_Artium het volgende:
Nu op EenVandaag een verhaal over ‘verwarde personen’. Verdrievoudigd sinds 2012.
Meer geld naar de GGZ.
Meer stoomcursussen eerstelijns psychologen, zodat de overigen de tweede lijn in kunnen en de zwaardere gevallen kunnen opvangen.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is de 14-jarige Romy.
[ afbeelding ]
Zij was het die gisteren de deur opendeed toen haar buurman aanbelde net nadat hij zijn huis in de brand had gezet.
Eerst moest ze toezien hoe haar moeder met meerdere schoten gedood werd door Fouad.
Zelf kon ze nog vluchten naar de woonkamer, waar ze zich schuil probeerde te houden onder de tafel.
Haar buurman achterhaalde haar en schoot van dichtbij 1x in haar gezicht. Ze heeft nog zo'n 6 uur gevochten voor haar leven, maar deze strijd heeft ze helaas verloren.
Romy wilde graag kok worden en zat met haar tweelingzus op de horecavakschool. Nu zal haar tweelingzus alleen verder moeten met die opleiding.
Bronnen oa NOS en Rijnmond.
Schizofreen en suicidaal. Geen duidelijk motief behalve wat anderen meesleuren in zijn dood.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat waren de motieven van Tristan van der V eigenlijk destijds?
Van die schietpartij in dat winkelcentrum in Alphen a/d Rijn, met 6 doden en tal van gewonden.
Dat was ook zo'n mafklapper
Hm.. een Marokkaan die zich identificeert als boreale uil van Minervaquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het is idd een Marokkaanse Nederlander, mét extreemrechtse ideeën én aanhanger van de FvD.
Aparte combinatie idd, maar het klopt wel.
Je verzint het nietquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hm.. een Marokkaan die zich identificeert als boreale uil van Minerva
Zeker, maar ook opmerkelijk dat hij ze sommeert om weg te gaan maar ze niet neerschoot.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:05 schreef Guanabana het volgende:
Ymke kreeg wapen op zich gericht in Erasmus MC: 'Ik was doodsbang'
Doodeng dit. Ik droom hier weleens over, dat er een schutter is.
'Gelukkig' wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker, maar ook opmerkelijk dat hij ze sommeert om weg te gaan maar ze niet neerschoot.
Het was dus echt een hele krankzinnige, doelgerichte wraakexpeditie.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ziet die Fouad eruit dan, heeft iemand een foto van hem? Hij klinkt als een white supremacist maar zijn naam klinkt Arabisch.
Hij heeft een foto van hemzelf op 4chan gepost die ik gezien heb. Hij draagt daar dezelfde soort normale kleding als op de foto waarop hij opgepakt word. Ik vond hem er niet dik op uitzien. Hij ziet er iets jonger uit dan zijn werkelijke leeftijd. Ook op het opsporingsbericht werd er melding gemaakt van een man in de 20 terwijl hij 32 is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dikke Marokkaan met kort plakhaar op de foto toen hij gearresteerd werd
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]Als ie gewoon de fiets had gepakt ipv de motor was hij ook niet zo viesdik en had hij gewoon kunnen neuken. Misschien had hem dat een hoop frustratie gescheeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Op die daderfoto heeft ie paptietjes, dus dik gezetquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een foto van hemzelf op 4chan gepost die ik gezien heb. Hij draagt daar dezelfde soort normale kleding als op de foto waarop hij opgepakt word. Ik vond hem er niet dik op uitzien. Hij ziet er iets jonger uit dan zijn werkelijke leeftijd. Ook op het opsporingsbericht werd er melding gemaakt van een man in de 20 terwijl hij 32 is.
Hij heeft een rare gezichtsuitdrukking op die foto. Niet van iemand die evil uit zijn ogen kijkt, maar meer van iemand die zich met zijn gezicht geen houding weet te geven.
Maar ook weer extreem-rechts, FvD etc.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dikke Marokkaan met kort plakhaar op de foto toen hij gearresteerd werd
Ik zie geen tegenstrijdighedenquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:37 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik lees allemaal tegenstrijdige berichten over de dader:
1) extreem-rechts
2) complotdenker
3) Marokkaan
4) kerk van Promtheus (?!?)
5) FvD aanhanger
Tot zover de beantwoording op de vraag of hij empathie was.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je al te veel ratio moet verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |