Dat denk ik ook. Kan me niet voorstellen dat het EMC dat niet goed geregeld zou hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Ik denk dat die nooduitgangen wel duidelijk zijn. Alleen is er veel paniek.
Moet het liefst op een onverwacht moment, tentamenweek is dat wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is eind juli nog een brandoefening geweest, zelfs tijdens de toetsweek, hadden ze moeten opletten
Wel belachelijk trouwens een brandoefening tijdens een tentamen
Nu wil je hem voordragen voor een lintjequote:Op vrijdag 29 september 2023 22:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hij heeft ook nadat hij moeder en dochter doodschoot, niet op andere mensen geschoten, behalve de leraar.
Hij heeft op de universiteit veel mensen met een getrokken pistool benaderd, maar heeft niet geschoten.
Hij had makkelijk meerdere slachtoffers kunnen maken en deed het niet.
Dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nu wil je hem voordragen voor een lintje
Ik heb dat ook zo ervaren, soms als iemand niet stabiel genoeg is om therapie aan te kunnen wordt er mee gewacht.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Er wordt juist in gezet op het achterhalen van een probleem is mijn ervaring. Jammer dat jij dat niet zo hebt mogen ervaren met je naasten
Dat denk ik eigenlijk ook. Ik las ergens tussen de posts dat zijn moeder hem heeft verlaten toen hij 5 jaar oud was. Ik denk dat dat hem heel veel pijn heeft gedaan en hij daardoor wellicht afkeer heeft ontwikkeld jegens het vrouwelijke geslacht.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:02 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
ik denk dat ie issues heeft met zijn moeder
Ik dacht even dat hij een Fokker was met zijn' komt wel dichtbij zo'.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:12 schreef PzKpfw het volgende:
Die de Jonge die weer even in de media moet komen om te vertellen dat het zijn eigen huisarts betreftZo aandachtsgeil die man.
Vind de slachtoffers een stuk zieligerquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:13 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook. Ik las ergens tussen de posts dat zijn moeder hem heeft verlaten toen hij 5 jaar oud was. Ik denk dat dat hem heel veel pijn heeft gedaan en hij daardoor wellicht afkeer heeft ontwikkeld jegens het vrouwelijke geslacht.Ergens best wel zielig.
Absoluut.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind de slachtoffers een stuk zieliger
Misschien moet Karin ook even naar de psycholoog.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:16 schreef Rnie het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)r_woorden_eigenlijk/
Tijd om het internet vaarwel te zeggen.![]()
Althans, voor vandaag...
quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:13 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook. Ik las ergens tussen de posts dat zijn moeder hem heeft verlaten toen hij 5 jaar oud was. Ik denk dat dat hem heel veel pijn heeft gedaan en hij daardoor wellicht afkeer heeft ontwikkeld jegens het vrouwelijke geslacht.Ergens best wel zielig.
ja, dat 'idioot' had ie beter niet kunnen zeggen tegen het vrouwelijke geslacht, tenminste, dat is hoe ik erover denk.quote:Fouad tegen Ymke en co: wat doen jullie hier nog, zijn jullie idioot dat jullie nog in het EMC zijn?
Huilie man. Vent martelt dieren en schiet hele school overhoop maar hij heeft zon zwaar leven gehadquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:13 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Nah, het woord idioot is vrij tam in verhouding tot zijn verdere handelingenquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
[..]
ja, dat 'idioot' had ie beter niet kunnen zeggen tegen het vrouwelijke geslacht, tenminste, dat is hoe ik erover denk.
Interessantquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:16 schreef Rnie het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)r_woorden_eigenlijk/
Tijd om het internet vaarwel te zeggen.![]()
Althans, voor vandaag...
mocht ik hem ooit tegenkomen, dan zal ik dat aan hem doorgeven, of misschien gaat ie ooit meelezen op forum.fok in de toekomst, als ie eenmaal uit alle beperkingen is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nah, het woord idioot is vrij tam in verhouding tot zijn verdere handelingen
Ik vermoed het laatste, en anders enorm bedankt 😇quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
mocht ik hem ooit tegenkomen, dan zal ik dat aan hem doorgeven, of misschien gaat ie ooit meelezen op forum.fok in de toekomst, als ie eenmaal uit alle beperkingen is.
https://www.telegraaf.nl/(...)h-om-na-schietpartijquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat voor mij nog onduidelijk is hoe de dader van het GK gebouw naar het onderwijscentrum is gegaan, en ook hoe hij onder het heli platform terecht is gekomen? Dat laatste zou ook makkelijk via een nooduitgang kunnen, en wat moeilijker via een vreemde route over de 0de verdieping....
Maar ik gok dat de dader zelf ook via een nooduitgang naar buiten is gegaan voordat hij is gearresteerd. ( er is geen andere directe doorgang van onderwijscentrum naar onder het heli platform)
Ik geloof het, maar wel bijzonder.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo ervaren, soms als iemand niet stabiel genoeg is om therapie aan te kunnen wordt er mee gewacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |