SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Nou,er moeten bijvoorbeeld wat marineschepen worden vervangen. Oekraine kan er ook wel wat gebruiken, daar kunnen we prima mee helpen.quote:
Misschien China? Dan kan China toch nog een soort steun geven en tegelijk maken ze rusland meer afhankelijk van China.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:30 schreef oheng het volgende:
Ziet er naar uit dat rusland gaat lenen om het budget sluitend te maken (wie gaat ze geld lenen?).
Gepland tekort in 2024: 16 miljard dollar/euro
Gepland tekort in 2025: 9 miljard dollar/euro
Gepland tekort in 2026: 15 miljard dollar/euro
Tenminste, als je de russische cijfers geleuft.
Mmmmm, nóg een schuldbom erbij, naast de meerderheid van de road and belt landen, lokale chinese overheden, en de hele huizenbubbel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Misschien China? Dan kan China toch nog een soort steun geven en tegelijk maken ze rusland meer afhankelijk van China.
Ach, met de Russische inflatie blijft er weinig van die schulden over, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Mmmmm, nóg een schuldbom erbij, naast de meerderheid van de road and belt landen, lokale chinese overheden, en de hele huizenbubbel.
De VS zaten bijna 20 jaar in Vietnam en ruim 20 jaar in Afghanistan. En dat terwijl het immens impopulaire conflicten waren. Het westen kan dit nog wel even volhouden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:19 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen dat we ze moeten blijven steunen. Het gaat alleen lastig worden politiek gezien hoe langer deze oorlog duurt. Zo werkt elke oorlog.
Die kunnen ook niet meer terug natuurlijk, worden allemaal als landverraders gezien in Rusland. Nothing to lose anymore.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ik iets gehoord heb van FoRL. Fijn dat ze er nog zijn.
Die Russen houden het lang vol als het moet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ik iets gehoord heb van FoRL. Fijn dat ze er nog zijn.
Heel gek om deze reactie te likenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die Russen houden het lang vol als het moet.
quote:The State Bureau of Investigation claims that Russian special services were involved in the 2015 explosions at the Ukrainian Armed Forces depot in Svatove, Luhansk region.
Russians were also involved in a sabotage in 2014 at a military depot in the Czech Republic, where weapons for Ukraine were stored.
https://mil.in.ua/en/news(...)-of-ukraine-in-2015/
Ik ben net zo in de war als jij nuquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:44 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Heel gek om deze reactie te liken
Die dingen leken me al waardeloos vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:43 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Een weekje onder vijandelijk vuur en dan die linie oprollen. Niet slecht.
Maar die zaten daar dan ook echt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De VS zaten bijna 20 jaar in Vietnam en ruim 20 jaar in Afghanistan. En dat terwijl het immens impopulaire conflicten waren. Het westen kan dit nog wel even volhouden.
Ja daar heeft een onderaannemer van het Russische leger vast leuk aan verdiend.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die dingen leken me al waardeloos vanaf dag 1.
Een tank rijdt daar zo overheen.
Een oorlog die ze zelf beginnen is wat anders dan een hoop geld uitgeven aan een ander land. En 1 van de redenen waarom dat Obama is gekozen was juist Afghanistan, en Irak. Die is er niet vertrokken maar steun opzeggen is makkelijker dan 100k man uit een land terug trekken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De VS zaten bijna 20 jaar in Vietnam en ruim 20 jaar in Afghanistan. En dat terwijl het immens impopulaire conflicten waren. Het westen kan dit nog wel even volhouden.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar heeft een onderaannemer van het Russische leger vast leuk aan verdiend.
Het kost wel geld, maar geen eigen levens. Da's een heel verschil.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die zaten daar dan ook echt.
Ben benieuwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |