Maar dat heeft hij zelf gedaan door dieren te mishandelen, is niet dat dat buiten hem om gebeurde.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft zijn halve leven naar dat diploma toegewerkt en dan wordt het opeens uit zijn handen gerukt. Tuurlijk doet dat iets met een mens.
Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest, zulke types verzwijgen doorgaans wel meer zaken die tegen hun werken. Hij zal zich vooral als slachtoffer presenteren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft zijn halve leven naar dat diploma toegewerkt en dan wordt het opeens uit zijn handen gerukt. Tuurlijk doet dat iets met een mens.
Geen idee. Het enige dat ik lees is dat-ie blijkbaar wel een medisch-gerelateerde baan had, waar-ie pas werd ontslagen toen bleek dat-ie z’n diploma niet zomaar ging halen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar had hij dat gedaan dan? En zouden ze daar alsnog dat niet kunnen zien (in de EU). ?
Dat denk ik ook. Desalniettemin was zijn bul hem dus (nog) niet definitief geweigerd. En het leek me van belang die nuance even aan te brengenquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij klaagde in één van z'n posts dat hij steeds door hoepels moest springen en dat hij dat op een gegeven moment weigerde. Aanvullende voorwaarde zal hij wel als een hoepel gezien hebben.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit. Ik geloof voor geen seconde dat hij het werkelijke slachtoffer was die hij zich heeft geportretteerd.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest, zulke types verzwijgen doorgaans wel meer zaken die tegen hun werken. Hij zal zich vooral als slachtoffer presenteren.
Oké, wil je deze discussie ook nog hier voeren?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dierenmishandeling?
die konijnen worden letterlijk op/aan de lopende band afgeslacht en op je bord gezet met 'bon appetit', hoop dat het gesmaakt heb.
fvd of pvdd, dan zeg ik pvdd, als ik een keuze uit deze 2 moest maken
Het lijkt er juist op dat die brief heeft voorkomen dat deze leipo zich als dokter kon uitgeven.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:58 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook het zeer gevaarlijk wat degene van het OM heeft gedaan.
Ik zet er ook een vraagteken bij hoe ernstig dit is geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dierenmishandeling?
die konijnen worden letterlijk op/aan de lopende band afgeslacht en op je bord gezet met 'bon appetit', hoop dat het gesmaakt heb.
Beetje contrast hier he. Dieren martelen en doden of een stuk vlees in de supermarkt waar geen dier aan te herkennen is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dierenmishandeling?
ja dat blijf ik nog steeds bijzoder vinden dat de eerste mediaberichten aangeven dat hij een kogelwerend *hopelijk zijn alle vesten kogelvrij* aan zou hebben bij de aanhouding.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook uit heit feit dat-ie een kogelvrij vest droeg en zich later heeft omgekleed om in de menigte proberen op te gaan kun je opmaken dat-ie heel goed wist waar-ie mee bezig was.
Ik denk dat je het flink bont moet maken wil je 40 uur taakstraf krijgen voor het toetakelen van een konijn, hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik zet er ook een vraagteken bij hoe ernstig dit is geweest.
40 uur taakstraf klinkt nl niet als heel erg veel.
Of het strafrecht is ook nog eens zo verrot.
Het is hier voor familie van de overleden vrouw niet gepast om wat neer te zetten.
Maar we weten die kant van het verhaal in iedergeval ook niet.
In hoeverre wat precies klopt.
Haha, natuurlijk kun je ook hier prima aan wapens komen. Alleen niet zo makkelijk als in de VS. Hier liggen niet bij de AH, daar wel in de Walmart.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik hoop niet dat dit trouwens een trend gaat ontketenen a la colombine.
Het is gelukkig minder mogelijk doordat je hier bijna niet aan wapens kan komen
Het lijkt erop dat zijn advocaat het dossier heeft opgevraagd van afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt er juist op dat die brief heeft voorkomen dat deze leipo zich als dokter kon uitgeven.
Zeker. Maar gelukkig niet zo toegankelijk voor elke puber die kwaad is op de maatschappij.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk kun je ook hier prima aan wapens komen. Alleen niet zo makkelijk als in de VS. Hier liggen niet bij de AH, daar wel in de Walmart.
Ik betwijfel dat.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je het flink bont moet maken wil je 40 uur taakstraf krijgen voor het toetakelen van een konijn, hoor.
Ik snap niet wat dat artikel 7.10a betekend.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Gaat nog een "leuke" worden in de rechtzaal.
Ik denk dat hij dit gaat aanvoeren waarom hij het heeft gedaan.
Kon nog wel eens een staartje krijgen.
Dat niet, wel ken ik mensen in mijn persoonlijke kring met mentale problemen. Ze zijn de ene na de andere behandeling gestart zonder, maar zijn geen millimeter opgeschotenquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:55 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zelf negatieve ervaringen met de GGZ of behandelaren?
Dan moet je het artikel even opzoekenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat artikel 7.10a betekend.
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook sterk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus de bank waar jij werkt krijgt opeens een brief waarin staat dat jij verdachte was van diefstal. Terwijl je dat helemaal niet gedaan hebt en daar van bent vrijgesproken. Het is toch bizar dat zoiets zou gebeuren? Je hele bestaan komt op het spel te staan vanwege iets waaraan je niet eens schuldig bent.
Ik denk wel dat je een grote lijn moet trekken tussen mensen met mentale problemen en forensische psychiatrie en de zware gevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat niet, wel ken ik mensen in mijn persoonlijke kring met mentale problemen. Ze zijn de ene na de andere behandeling gestart zonder, maar zijn geen millimeter opgeschoten
Vandaar dat ik ook allergisch ben voor de woorden plan, hulp, medicijen ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |