Ow ja een dier word gezien als voorwerp toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat jij een VOG nodig had om te werken met bedrijfsgevoelige informatie en bankgegevens bijv. Krijg je een VOG verzoek voor feitcode 3,1 3,2 etc...
echter als jij 40u taakstraf hebt gehad omdat je een konijn als voetbal hebt gebruikt krijg jij nog gewoon je VOG
Zal je dan niet als nog op een moment wel ergens stage moeten lopen waar je wel een registratie nodig hebt ofzo? Kan mij ook voorstellen dat bepaalde onderzoekinstanties ook een VOG zouden hebben, zeker als je met materie als vruchtbaarheid zou willen spelen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij wilde geen arts worden. Hij wilde een kunstmatige baarmoeder uitvinden om vrouwen overbodig te maken
Hoe werkt dat sowieso trouwens? Ik bedoel, ok dan heb je je robo-baarmoeder, en dan? Je hebt nog steeds een vrouwelijke ei-cel nodig, met twee zaadcellen kun je geen baby maken.
Hef heel de psychiatrie maar op, dat is beste oplossing in mijn ogen. Te beginnen met de kwakzalvers van de GGZquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:38 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Wie heeft het over wandelende zombies en opsluiten? Dat heb ik nergens benoemd.
Ik heb het over woongroepen waar mensen leven of in eigen appartementen, maar wel binnen de hekken van de GGZ. Waar toezicht is of iemand niet ontspoort en snel ingegrepen kan worden om bij te sturen/hulp waar nodig.
Waar ik wel fel op tegen ben is hoe het nu gaat.
Iemand is uitbehandeld in de GGZ. Hier heb je een doos pillen mee, hier krijg je een huisje van de gemeente en ga daar maar zitten. Dan komt 2x per week iemand van de ambulante hulpverlening naar je toe.
Waar heb je het dan beter in jou ogen:
Ambulant of woonvoorziening ggz?
Hij klaagde in één van z'n posts dat hij steeds door hoepels moest springen en dat hij dat op een gegeven moment weigerde. Aanvullende voorwaarde zal hij wel als een hoepel gezien hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar er werd gezegd dat zijn bul hem geweigerd was. Dat was nog niet zo. Er werd een aanvullende voorwaarde gesteld.
Dat is vreemd idd.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja verbaasde mij ook.
[..]
https://www.vognodig.nl/b(...)e-een-vog-nodig-hebt
Waarom dan de opleiding doen/blijven doen als je daarna niet in BIG kan registeren?
Dit is natuurlijk een onzin reactie.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hef heel de psychiatrie maar op, dat is beste oplossing in mijn ogen. Te beginnen met de kwakzalvers van de GGZ![]()
Wat denk jij dan? Dat de rechter oordeelt dat het allemaal de schuld van het OM is ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Gaat nog een "leuke" worden in de rechtzaal.
Ik denk dat hij dit gaat aanvoeren waarom hij het heeft gedaan.
Kon nog wel eens een staartje krijgen.
Waarschijnlijk zou hij wel een VOG nodig hebben als er ergens in dienst zou treden ná de opleiding.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt. Als je bij bijv. een bank werkt dan is diefstal toch echt wel een probleem.
Net als iemand de verantwoording geven over levens terwijl hij een gevaar is voor mensen.
Als je op zo'n sadistische manier een dier mishandeld dan vertrouw ik er niet op dat ie met een mens beter omgaat.
Ja, precies. Dus de bank waar jij werkt krijgt opeens een brief waarin staat dat jij verdachte was van diefstal. Terwijl je dat helemaal niet gedaan hebt en daar van bent vrijgesproken. Het is toch bizar dat zoiets zou gebeuren? Je hele bestaan komt op het spel te staan vanwege iets waaraan je niet eens schuldig bent.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt. Als je bij bijv. een bank werkt dan is diefstal toch echt wel een probleem.
Net als iemand de verantwoording geven over levens terwijl hij een gevaar is voor mensen.
Als je op zo'n sadistische manier een dier mishandeld dan vertrouw ik er niet op dat ie met een mens beter omgaat.
In het buitenland misschien niet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou hij wel een VOG modig hebben als er ergens in dienst zou treden ná de opleiding.
Dat rechtvaardigd nog niet een driedubbele moord.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest.
Denk je dat die brief van het OM voor strafvermindering zou kunnen zorgen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Strikt genomen is het beide waar. Z'n bul was 'm geweigerd, maar nog niet definitief. Hij zou 'm sowieso niet op de geplande datum gekregen hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar er werd gezegd dat zijn bul hem geweigerd was. Dat was nog niet zo. Er werd een aanvullende voorwaarde gesteld.
Zelf negatieve ervaringen met de GGZ of behandelaren?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hef heel de psychiatrie maar op, dat is beste oplossing in mijn ogen. Te beginnen met de kwakzalvers van de GGZ![]()
Ook als je ontoerekeningsvatbaar bent kun je je slachtoffers uitkiezen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Denk je dat die brief van het OM voor strafvermindering zou kunnen zorgen?
Hij heeft wel 3 moorden gepleegd. Ik geloof bijna niet dat ze hem volledig ontoerekeningsvatbaar achten. Hij heeft min of meer zijn slachtoffers uitgekozen.
Ook uit heit feit dat-ie een kogelvrij vest droeg en zich later heeft omgekleed om in de menigte proberen op te gaan kun je opmaken dat-ie heel goed wist waar-ie mee bezig was.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik geloof bijna niet dat ze hem volledig ontoerekeningsvatbaar achten. Hij heeft min of meer zijn slachtoffers uitgekozen.
Mijn bloed begint te komen bij het lezen van zijn post. Elke andere variant had mij een ban opgeleverdquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onzin reactie.
Hij heeft zijn halve leven naar dat diploma toegewerkt en dan wordt het opeens uit zijn handen gerukt. Tuurlijk doet dat iets met een mens.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus de bank waar jij werkt krijgt opeens een brief waarin staat dat jij verdachte was van diefstal. Terwijl je dat helemaal niet gedaan hebt en daar van bent vrijgesproken. Het is toch bizar dat zoiets zou gebeuren? Je hele bestaan komt op het spel te staan vanwege iets waaraan je niet eens schuldig bent.
In het recht is een dier een zaak ja. Maar dat is het punt hier niet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja een dier word gezien als voorwerp toch?
Ik denk dat het in de praktijk weinig uit zal maken. Hoe lang-ie opgesloten zit, zal met name afhangen van de vraag hoe lang z'n tbs uiteindelijk duurt. Ik kan me namelijk lastig voorstellen dat-ie geen tbs gaat krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hoe zie jij de behandeling van ernstig verwarde personen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mijn bloed begint te komen bij het lezen van zijn post. Elke andere variant had mij een ban opgeleverd
Vind wel dat de hele systeem moet veranderen. Dat is mijn echte antwoord
helaas wel jaquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja een dier word gezien als voorwerp toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |