Welke denk jij aan dan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch niet de eerste joh
Ik kan me voorstellen dat er bij je BIG registratie een aanvraag uitgaat naar justitie ja.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:29 schreef Nielsch het volgende:
Waarom vraag je je dat af? Ben je bang dat de privacy van deze man geschonden is?
Zeg dat nou niet te hard ik ben ook docent op het erasmusmc en ook nog normiequote:
Ik heb berichten gezien die hem prezen voor het doden van een *insert slang woord voor Jood* en een 'coalburner'. Ik leerde gisteravond helaas dat dat een blanke vrouw is die op zwarte mannen valt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:29 schreef Momo het volgende:
Ja, ik ken 4chan wel, maar wie gaan reageren dat die gozer top is, moet ook wel een bepaald publiek zijn. Zijn echt mensen in Nederland die hem serieus nu een held vinden?
Dit betreft geen politieke aanslag wat het op Fortuyn natuurlijk wel was. En daar waren hier in dit topic trouwens gisteren nog allerlei goedkeurende posts over te lezen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
toen fortuyn werd vermoord hebben we nog jarenlang moeten aanhoren hoe volkert een aanhanger was van groenlinks en hoe "de kogel van links kwam" door uitspraken van mensen als els borst en ad melkert. maar nu mogen al zijn lofzangen voor thierry, gideon, freek en pepijn ineens niet uitgemeten worden ofzo?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb berichten gezien die hem prezen voor het doden van een *insert slang woord voor Jood* en een 'coalburner'. Ik leerde gisteravond helaas dat dat een blanke vrouw is die op zwarte mannen valt.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb berichten gezien die hem prezen voor het doden van een *insert slang woord voor Jood* en een 'coalburner'. Ik leerde gisteravond helaas dat dat een blanke vrouw is die op zwarte mannen valt.
De man was een tikkende tijdbom. Het was geen normaal persoon, gezien de mishandeling van dieren. Het was slechts een kwestie van tijd voordat die iets stupide zou doenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Even om deze gek te linken met FvD.
Los van het feit dat FvD een gestoorde partij is, vind ik dit wel laag van de journalistiek.
Nee, maar de docent die hem zo dwars had gezeten (waar hij iets te laat in de les was gekomen en waar hij 100 posts aan heeft gewijd) wel. En blijkbaar werd gewoon aangenomen dat dat de overleden docent was.quote:
Die in Nieuw-Zeeland toen toch?quote:
Dat was een FvD-aanhanger?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die in Nieuw-Zeeland toen toch?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zijn 4chan kots gaat ook steeds meer naar mainstream media
En daarmee denkt hij geniaal te zijn?quote:en heeft hij naar eigen zeggen een zeer hoog iq van 130.
Die docent waar hij over klaagt is een andere man, van het daadwerkelijke slachtoffer is het volgens mij nog niet bekend of hij joods was.quote:
minstens de helft van FOK heeft een iq van 130+, toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En daarmee denkt hij geniaal te zijn?
130 is de ondergrens van hoogbegaafd.
450quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
minstens de helft van FOK heeft een iq van 130+, toch?
En ook nog eens de vraag of dat is vastgesteld met een officiële test of internet quiz waar iedereen 130+ scoort.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ik wel iigquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
minstens de helft van FOK heeft een iq van 130+, toch?
Misschien wilde ie wel geen BIG registratiequote:Op vrijdag 29 september 2023 11:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom deze idioot dacht dat hij een VOG zou krijgen met een strafblad. Iets wat mijn inziens essentieel is als je een BIG-registratie wilt
Ongetwijfeld, en die zou je zo maar eens in de hoek kunnen vinden van de Andrew Tate aanbidders.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ken 4chan wel, maar wie gaan reageren dat die gozer top is, moet ook wel een bepaald publiek zijn. Zijn echt mensen in Nederland die hem serieus nu een held vinden?
130 is nog steeds boven gemiddeldquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Is @Oriente al gesignaleerd?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en die zou je zo maar eens in de hoek kunnen vinden van de Andrew Tate aanbidders.
Ik haat die vent, je moet bij @FireFox1 zijnquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is @:oriente al gesignaleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |