Waarom vraag je je dat af? Ben je bang dat de privacy van deze man geschonden is?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik vraag me toch wel af of het OM zomaar informatie mag delen met een examen commissie?
Ja, ik ken 4chan wel, maar wie gaan reageren dat die gozer top is, moet ook wel een bepaald publiek zijn. Zijn echt mensen in Nederland die hem serieus nu een held vinden?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gewoon mensen over de hele wereld. 4chan is vrij bekend, met name voor gebruikers die al lang op het internet zitten
Ik neem aan dat er op de 4e verdieping wel nooduitgangen zijn die naar beneden leidenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja dat heeft inderdaad alle kenmerken van een superhoog IQ. Denken dat er op de vierde verdieping een uitgang is
Linkje naar de reddit thread?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik lees op reddit dat er ook op 4chan alweer threads zijn vol met lof over deze kerel. Mag je hopen dat ze niet bij op school studeren of je buurman zijn...
het schijnt dat ze hem een psychologische test wilden laten doen voordat ze over zouden gaan tot de uitreiking van het diploma.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand die weet of en welke stappen de universiteit heeft genomen toen OM ze inlichtte over het zorgwekkende gedrag van één van hun studenten?
Link?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik lees op reddit dat er ook op 4chan alweer threads zijn vol met lof over deze kerel. Mag je hopen dat ze niet bij op school studeren of je buurman zijn...
Even om deze gek te linken met FvD.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zijn 4chan kots gaat ook steeds meer naar mainstream media
iedereen die based en redpilled is natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ken 4chan wel, maar wie gaan reageren dat die gozer top is, moet ook wel een bepaald publiek zijn. Zijn echt mensen in Nederland die hem serieus nu een held vinden?
Ik heb geen idee, maar ik ben blij dat er af en toe nog mensen zelf nadenken en actie ondernemen, in plaats van als een zombie de regeltjes en protocollen volgen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik vraag me toch wel af of het OM zomaar informatie mag delen met een examen commissie?
Je weet dan zelf toch ook wel dat 4chan vol zit met trollen en debielenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ken 4chan wel, maar wie gaan reageren dat die gozer top is, moet ook wel een bepaald publiek zijn. Zijn echt mensen in Nederland die hem serieus nu een held vinden?
Sowieso kun je achter het Sophia naar buiten waar je al twee verdiepingen hoger zit dan de hoofdgang van het EMC... die weer twee verdiepingen hoger ligt dan het straatniveau. Kortom best plausibel inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er op de 4e verdieping wel nooduitgangen zijn die naar beneden leiden
toen fortuyn werd vermoord hebben we nog jarenlang moeten aanhoren hoe volkert een aanhanger was van groenlinks en hoe "de kogel van links kwam" door uitspraken van mensen als els borst en ad melkert. maar nu mogen al zijn lofzangen voor thierry, gideon, freek en pepijn ineens niet uitgemeten worden ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Even om deze gek te linken met FvD.
Los van het feit dat FvD een gestoorde partij is, vind ik dit wel laag van de journalistiek.
https://www.reddit.com/r/(...)have_been_killed_in/quote:
Ja, zeg ik dat?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
toen fortuyn werd vermoord hebben we nog jarenlang moeten aanhoren hoe volkert een aanhanger was van groenlinks en hoe "de kogel van links kwam" door uitspraken van mensen als els borst en ad melkert. maar nu mogen al zijn lofzangen voor thierry, gideon, freek en pepijn ineens niet uitgemeten worden ofzo?
Een forumgekkie, hoe treurig ook, maar ik zat al jaren op de eerste te wachten. Kon niet goed blijven gaan. Hopelijk gaan er wat ogen open nu.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zijn 4chan kots gaat ook steeds meer naar mainstream media
Ik kan dat niet helemaal letterlijk vinden, maar het Parool meldt het volgende: "Volgens de wet heeft het OM de plicht om ‘ernstige twijfels’ te delen"quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar justitie heeft daar toch geen rol in?
Ik kan best begrijpen dat zodra je een registratie aanvraagt er een VOG/uitvraag naar justitie gaat.
Maar het actief benaderen van een compleet andere partij door het OM?
Enige oplossing is mentale zorg toegankelijker maken. Imo zou het compleet gratis moeten zijn (zonder eigen risico kosten).quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een forumgekkie, hoe treurig ook, maar ik zat al jaren op de eerste te wachten. Kon niet goed blijven gaan. Hopelijk gaan er wat ogen open nu.
De AIVD waarschuwde niet voor niks al voor gevaar uit die hoek.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een forumgekkie, hoe treurig ook, maar ik zat al jaren op de eerste te wachten. Kon niet goed blijven gaan. Hopelijk gaan er wat ogen open nu.
quote:
Dat soort lui hebben niet door dat ze "ziek" zijn...quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Enige oplossing is mentale zorg toegankelijker maken. Imo zou het compleet gratis moeten zijn (zonder eigen risico kosten).
Ik zou geen websites bannen, maar misschien kan 4chan wel verplicht worden om mentale zorg banners oid te plaatsen? Geen idee of dat zou helpen.
Dit is toch niet de eerste johquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zit al op internet sinds de 56k inbel modems (kggggggggggrrrrrrkkkkk) en ken 4chan wel van naam, maar eigenlijk nooit op gekeken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gewoon mensen over de hele wereld. 4chan is vrij bekend, met name voor gebruikers die al lang op het internet zitten
Klopt, maar ze hebben wel vaak behoefte aan een luisterend oor (anders zaten ze daar niet).quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat soort lui hebben niet door dat ze "ziek" zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |