Precies..quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Je komt niet makkelijk aan 10k als student hoor, zeker niet als je huis met tuin in Rotterdam hebt die je huurt. Ook niet van een eventuele wajong uitkering.
Er bestaat ook nog zoiets als financieren. Bank zal echter lastig worden, maar er zijn vast andere manierenquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor iemand met alleen een uitkerinkje lijkt me dat een fors bedrag.
Hij had een baan toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, hij had een goed betaalde baan waarbij de voorwaarde voor de baan was dat hij straks zijn basisartsdiploma had. Die kreeg hij niet meer en dus werd hij ontslagen/contract niet verlengd. Daar was hij ook goed pissig over. Allemaal natuurlijk niet zijn eigen schuld.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.Goede filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als student heb je geen recht op een uitkering?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel Wajong.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:58 schreef Oostblokkert het volgende:
Als student heb je geen recht op een uitkering?
Wel Wajong als je daar recht op hebt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als student heb je geen recht op een uitkering?
Dacht het niet.. Hij was trots om een NEET te zijn. ("Not in Education, Employment, or Training")quote:
quote:>Sorry about your rabbits and your career.
Thank you.
>Can you go to a different medical school?
Dont want to. Ill just NEET until its time to go. Life is a scam where being allegedly arrogant once will make a boomer waste years of your life gaslighted into thinking theres something wrong with you when it was really just a boomer mad that you didnt think his class was more important than a masterclass that dragged out for a few minutes..
[..]
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.Die heb ik lang geleden ook weleens gezien ja. Tja, weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is met die gek in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was behoorlijk fanatiek over crypto. Vermoed dat die daarmee zijn motor heeft betaaldquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Je komt niet makkelijk aan 10k als student hoor, zeker niet als je huis met tuin in Rotterdam hebt die je huurt. Ook niet van een eventuele wajong uitkering.
Komt op mij wel over als iemand die al zijn frustraties op de lui in zijn leven afreageert..quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die heb ik lang geleden ook weleens gezien ja. Tja, weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is met die gek in Rotterdam.
Voor iemand die niet werkt is het een behoorlijk bedrag.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja nieuwprijs dit jaar ¤9800,- vorig jaar waarschijnlijk een paar honderd minder. Geen idee wat hij er nog langs deed, maar dat zijn toch geen astronomische bedragen voor een motor?
Volgens diverse berichten had-ie een baan, maar werd-ie ontslagen omdat-ie geen uitzicht had op een diploma van de uni.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dacht het niet.. Hij was trots om een NEET te zijn. ("Not in Education, Employment, or Training")
[..]
[..]
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.Is natuurlijk makkelijker te verteren dat het aan rest ligt dan het falen van jezelf. Zit wel een terugkerend thema in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://archive.4plebs.or(...)/username/motorAnon/
Ik denk dat hij dat uit frustratie maar ging omarmen. "Ze" wilden blijkbaar niet dat hij ging werken, dus dan maar trotse NEET for life. Zoiets.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:59 schreef Perrin het volgende:
Dacht het niet.. Hij was trots om een NEET te zijn. ("Not in Education, Employment, or Training")
Ik waarschuwde nogquote:
Ja hij zal vast wel eens ergens een baan gehad hebben, maar gezien zijn persoonlijkheid kan dat nooit lang geduurd hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens diverse berichten had-ie een baan, maar werd-ie ontslagen omdat-ie geen uitzicht had op een diploma van de uni.
Ja dat kun je wel zeggen jaquote:
Voor iemand die zo afgeeft op normies, was-ie zelf wel een enorm stereotype figuurquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk fanatiek over crypto. Vermoed dat die daarmee zijn motor heeft betaald
Jep, plus op 1 plek wel gewaardeerd worden: Dat 4chan subforum. Die 'begrepen' hem. Vrij klassieke situatie eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is natuurlijk makkelijker te verteren dat het aan rest ligt dan het falen van jezelf. Zit wel een terugkerend thema in.
Haha, bedankt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik waarschuwde nogEn ja, goede conclusie.
En vrouwenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Moet je je voorstellen hoeveel slachtoffers hij had kunnen maken als hij wel arts was geworden 😱
Immers die idiote denkbeelden over boomers en normies had hij al.
Ja voor je het weet mis je ineens je baarmoeder nadat hij je aan je blinde darm opereert.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vrouwenEn domme mensen
Wat dus een groot deel van je patiëntenaandeel is.
Plus zijn vrouwenhaat daar nog bij.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Moet je je voorstellen hoeveel slachtoffers hij had kunnen maken als hij wel arts was geworden 😱
Immers die idiote denkbeelden over boomers en normies had hij al.
Oh, die heb je ook hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat een held!quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:12 schreef Stupidisco het volgende:
Een van hen, een externe medewerker, zag Fouad, ontdekte een handvuurwapen in een trappenhuis en belde 112. Onder meer op zijn aanwijzingen kon een arrestatieteam de student aanhouden op die plek.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:12 schreef Stupidisco het volgende:
’Verdachte Erasmus kleedde zich om na schietpartij’
Het lijkt erop dat Fouad L (32), de man die ervan verdacht wordt donderdag drie mensen te hebben doodgeschoten, wilde ontsnappen door zich tussen het publiek in het Erasmus MC te mengen. Hij heeft zich in gebouw AE ontdaan van zijn gevechtstenue, een kogelwerend vest en een rugtas en liep rustig weg.
Dat melden getuigen aan De Telegraaf. Een van hen, een externe medewerker, zag Fouad, ontdekte een handvuurwapen in een trappenhuis en belde 112. Onder meer op zijn aanwijzingen kon een arrestatieteam de student aanhouden op die plek. Op foto’s die de getuige heeft gemaakt is een Glock-vuurwapen te zien met een laser eronder. Dat wapen is door de politie in beslag genomen voor onderzoek.
,,De man is na de brandstichting in het onderwijscentrum gevlucht naar het naastgelegen gebouw AE. Hij kwam daar op de vierde verdieping aan. Hij dacht waarschijnlijk dat hij er op de eerste verdieping uit kon. De man sprak hier, opvallend rustig, een medewerker van een installatiebedrijf aan met de vraag waar de uitgang was. Die vertelde hem nog lachend dat hij een verdieping moest zakken", vertelt de externe medewerker, die volstrekt anoniem wil blijven.
Fouad L. ging toen naar de begane grond waar hij zich heeft omgekleed. ,,Hij deed een andere broek aan en liet zijn kogelvrije vest en rugtas achter. Hij is toen het pand uitgelopen", zegt de getuige. Op de trap tussen de eerste en tweede verdieping zag de getuige het pistool liggen dat Fouad mogelijk op de vlucht is verloren.
Bron: Telegraaf
Hij had even een normie-moment.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja dat heeft inderdaad alle kenmerken van een superhoog IQ. Denken dat er op de vierde verdieping een uitgang is
Gevalletje gevaar voor anderen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik vraag me toch wel af of het OM zomaar informatie mag delen met een examen commissie?
Hoorde net op de radio dat ie een psychologische test/evaluatie moest doen voordat ie verder mocht/zijn diploma zou krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand die weet of en welke stappen de universiteit heeft genomen toen OM ze inlichtte over het zorgwekkende gedrag van één van hun studenten?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand die weet of en welke stappen de universiteit heeft genomen toen OM ze inlichtte over het zorgwekkende gedrag van één van hun studenten?
ADquote:Fouad L., die ervan wordt verdacht dat hij donderdag in Rotterdam drie mensen heeft doodgeschoten, moest van de Erasmus Universiteit een psychologisch onderzoek laten doen voordat hij eventueel zijn artsenbul zou krijgen. Dat heeft Stefan Sleijer, voorzitter van de raad van bestuur van het Erasmus MC en decaan van de faculteit Geneeskunde, vrijdag gezegd.
De BIG-registatie gaat via het VWSquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik vraag me toch wel af of het OM zomaar informatie mag delen met een examen commissie?
Bennie Jolink does approvequote:Op vrijdag 29 september 2023 11:16 schreef Perrin het volgende:
Zo zie je maar, onderschat die normies nooit
Het is te walgelijk voor woorden joh.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik lees op reddit dat er ook op 4chan alweer threads zijn vol met lof over deze kerel. Mag je hopen dat ze niet bij op school studeren of je buurman zijn...
Wie zijn die mensen? Amerikanen of gewoon Nederlanders?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik lees op reddit dat er ook op 4chan alweer threads zijn vol met lof over deze kerel. Mag je hopen dat ze niet bij op school studeren of je buurman zijn...
Gewoon mensen over de hele wereld. 4chan is vrij bekend, met name voor gebruikers die al lang op het internet zittenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen? Amerikanen of gewoon Nederlanders?
Ik zag alleen dat die ene post hier in het Nederlands was dus ik denk andere Nederlanders. Maar ik ga het niet checken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen? Amerikanen of gewoon Nederlanders?
Maar justitie heeft daar toch geen rol in?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De BIG-registatie gaat via het VWS
"Het BIG-register wordt onder verantwoordelijkheid van de minister van VWS door het CIBG uitgevoerd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |