Precies..quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Je komt niet makkelijk aan 10k als student hoor, zeker niet als je huis met tuin in Rotterdam hebt die je huurt. Ook niet van een eventuele wajong uitkering.
Er bestaat ook nog zoiets als financieren. Bank zal echter lastig worden, maar er zijn vast andere manierenquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor iemand met alleen een uitkerinkje lijkt me dat een fors bedrag.
Hij had een baan toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, hij had een goed betaalde baan waarbij de voorwaarde voor de baan was dat hij straks zijn basisartsdiploma had. Die kreeg hij niet meer en dus werd hij ontslagen/contract niet verlengd. Daar was hij ook goed pissig over. Allemaal natuurlijk niet zijn eigen schuld.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.Goede filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als student heb je geen recht op een uitkering?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel Wajong.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:58 schreef Oostblokkert het volgende:
Als student heb je geen recht op een uitkering?
Wel Wajong als je daar recht op hebt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als student heb je geen recht op een uitkering?
Dacht het niet.. Hij was trots om een NEET te zijn. ("Not in Education, Employment, or Training")quote:
quote:>Sorry about your rabbits and your career.
Thank you.
>Can you go to a different medical school?
Dont want to. Ill just NEET until its time to go. Life is a scam where being allegedly arrogant once will make a boomer waste years of your life gaslighted into thinking theres something wrong with you when it was really just a boomer mad that you didnt think his class was more important than a masterclass that dragged out for a few minutes..
[..]
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.Die heb ik lang geleden ook weleens gezien ja. Tja, weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is met die gek in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was behoorlijk fanatiek over crypto. Vermoed dat die daarmee zijn motor heeft betaaldquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Je komt niet makkelijk aan 10k als student hoor, zeker niet als je huis met tuin in Rotterdam hebt die je huurt. Ook niet van een eventuele wajong uitkering.
Komt op mij wel over als iemand die al zijn frustraties op de lui in zijn leven afreageert..quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die heb ik lang geleden ook weleens gezien ja. Tja, weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is met die gek in Rotterdam.
Voor iemand die niet werkt is het een behoorlijk bedrag.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja nieuwprijs dit jaar ¤9800,- vorig jaar waarschijnlijk een paar honderd minder. Geen idee wat hij er nog langs deed, maar dat zijn toch geen astronomische bedragen voor een motor?
Volgens diverse berichten had-ie een baan, maar werd-ie ontslagen omdat-ie geen uitzicht had op een diploma van de uni.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dacht het niet.. Hij was trots om een NEET te zijn. ("Not in Education, Employment, or Training")
[..]
[..]
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.Is natuurlijk makkelijker te verteren dat het aan rest ligt dan het falen van jezelf. Zit wel een terugkerend thema in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://archive.4plebs.or(...)/username/motorAnon/
Ik denk dat hij dat uit frustratie maar ging omarmen. "Ze" wilden blijkbaar niet dat hij ging werken, dus dan maar trotse NEET for life. Zoiets.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:59 schreef Perrin het volgende:
Dacht het niet.. Hij was trots om een NEET te zijn. ("Not in Education, Employment, or Training")
Ik waarschuwde nogquote:
Ja hij zal vast wel eens ergens een baan gehad hebben, maar gezien zijn persoonlijkheid kan dat nooit lang geduurd hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens diverse berichten had-ie een baan, maar werd-ie ontslagen omdat-ie geen uitzicht had op een diploma van de uni.
Ja dat kun je wel zeggen jaquote:
Voor iemand die zo afgeeft op normies, was-ie zelf wel een enorm stereotype figuurquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk fanatiek over crypto. Vermoed dat die daarmee zijn motor heeft betaald
Jep, plus op 1 plek wel gewaardeerd worden: Dat 4chan subforum. Die 'begrepen' hem. Vrij klassieke situatie eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is natuurlijk makkelijker te verteren dat het aan rest ligt dan het falen van jezelf. Zit wel een terugkerend thema in.
Haha, bedankt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik waarschuwde nogEn ja, goede conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |