Ook nog een anti-vaxer die patienten behandelde als arts in opleiding.quote:I was a model student that was a student president UNTIL I pissed off that boomer teacher who didnt like I dabbed on his dumb class because my medical decision making class ran the clock for a few minutes.
I get nothing but love and respect from the patients I served. Even the patients I VAXXED as was my duty (to my shame) and came back with leg clots I explained them the situation and they left my office understandingly and happy, I gave them my personal number and the personal number of the doctor I was embedded to.
Overigens heeft IQ er in zoverre niets mee te maken, of juist weer wel, dat een geniaal iemand niet altijd met goede ideeën komt. Dat iemand zijn brein sneller en meer kan denken, kan ook gek genoeg tot onderprestatie leiden, iets waar zeer veel hoogbegaafden mee worstelen.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
sommige 4chan users geven wel aardig advies ja
Dat valt mee. Op 4chan voeden gewoonlijk elkaars haat jegens 'normies'. Hier zeiden ze doodleuk wat voor een ongelofelijke debiel het is zodra ie het had over dieren martelen.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:08 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat kan je verwachten.
Rioolput... kuch... beerput van het internet.
Psychopaten zijn niet behandelbaar. Die hebben kort gezegd geen geweten. En we kunnen inmiddels een hoop met therapie en meds.. maar dit is een gevalletje longstay.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kweenie, ben geen expert. Maar het moet beter kunnen dan dat soort lui laten ontsporen.
als het eenmaal in de krant staat mag het hier ook natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Een stuk over de omgekomen docent van het AD.
Omdat er een naam in staat hier alleen de LINK
Wat is dat voor een idioterie? In de landelijke krant staat de naam maar hier mag het nietquote:Op donderdag 28 september 2023 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
In feedback werd net duidelijk gezegd geen namen. Mogen jullie verder samen uitzoeken.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het eenmaal in de krant staat mag het hier ook natuurlijk
het is meer dat we willen voorkomen dat iedereen op facebook gaat zitten speuren naar mogelijke daders en hier met namen gaat zitten strooien van random mensen die nergens wat mee te maken hebben
Is dat raar?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook nog een anti-vaxer die patienten behandelde als arts in opleiding.
Zo te lezen zeer integere docent. Heel naar allemaal, RIP, alle sterkte aan de nabestaanden die zonder hem verder moeten.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nog nooit een vuurwapen gezien die niet in de holster zat van een politieagent. Dat wilde natuurlijk iedereen weten...quote:Op donderdag 28 september 2023 21:20 schreef kree het volgende:
verbazingwekkend hoor mochten alle artikelen kloppen, ik kan er echt niet bij hoe iemand die gaat voor een zorg functie dan zoiets doet.... dat verbaasd me dan wel weer?
En sowieso wapens enzo, als je beetje normaal leven hebt dan kom je daar niet eens aan..
Opvallend op zijn minst ja. Ik zou een andere arts vragen iig.quote:
Ik zou niet eens weten hoe je zoiets zou moeten krijgen? tuurlijk het zal wel te vinden zijn en te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vuurwapen gezien die niet in de holster zat van een politieagent. Dat wilde natuurlijk iedereen weten...
op beide plekken, bij de eerste is een moeder dood gegaan en haar dochter gewond en later overleden.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:20 schreef roos94 het volgende:
Was die schietpartij nou in locatie Rochussenstraat of in het gewone ziekenhuis
Eh, zijn er mensen die anders beweren? Natuurlijk is het niet goed.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:22 schreef kree het volgende:
hoe je het went of keert, tis iets uit extremisme gedaan qua ideeën lijkt me. En dat is nooit goed.
Hij dealde toch ook in drugs?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je zoiets zou moeten krijgen? tuurlijk het zal wel te vinden zijn en te krijgen.
Maar als je zover bent dan ben je al ontspoort wmb.
Dit is echt voer voor psychologenquote:Op donderdag 28 september 2023 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij blijft op dat forum maar doorgaan over hoe dat ene incident dat hij te laat was 7 jaar geleden zijn leven heeft verpest en dat die leraar dat bewust deed omdat hij autist is. dat hij daardoor zijn examens keer op keer faalde.
Dat hij daardoor is gaan drinken en drugs is gaan gebruiken, wat weer tot dierenmishandeling leidde enz enz.
De haat voor die docent is bijna in elke post van hem te lezen. Blijkbaar heeft hij zijn woedde dan maar gekoeld op een andere docent die daar niets mee te maken had.
Echt een bizarre manier van denken......
Lijkt me niet, Die blokkade is in Den Haag. En als je richting Rotterdam rijdt, pak je een andere afslag.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
misschien A12 blokkade een rol hierin gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |