Stel je voor, overal poortjes en/of fouilleren, dat zou ondoenlijk zijn en zeer onprettig. En dan kan zo'n gek ook gewoon de bewaking neerschieten dus het zou niet eens heel zinvol zijn. En dan moet je natuurlijk hetzelfde doorvoeren in de rest van Nederland, gezien bijvoorbeeld de eerdere aanslagen op de tram in Utrecht en in winkelcentrum de Ridderhof.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weet niet in welke colombiaanse ghetto jij leeft maar in NLse ziekenhuizen is er geen bewaking aan de deur
Je kunt toch niet zo maar namen gaan noemen van slachtoffers en daders. Vaak genoeg dat dat online rond ging en die gene helemaal niks mee te maken had.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Oprotten dit soort speculatie, heb je echt niks aan als mensen zo maar namen gaan noemen.
Hopelijk kom jij veilig thuisquote:Op donderdag 28 september 2023 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:wereldgozer
De inzet van de term 'incidenten' vind ik altijd wel bijzonderquote:
Ok danquote:Op donderdag 28 september 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Duidelijk
Maar het mag wel wat vriendelijker hoor
Maak daar maar calamiteiten van ja.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
De inzet van de term 'incidenten' vind ik altijd wel bijzonder
Hoe wil je het anders noemen?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Aanslagquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen?
Schietpartijen en brand als aparte incidenten? Misschien ook net een taaldingetje.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehe dat ziet er wel heel ER uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |