@LeeHarveyOswald weer boos vanwege de helikoptersquote:Op donderdag 28 september 2023 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu weer een schietpartij in het Erasmus. Ik ga bij Lonaa wonen. Wie heeft een lever over?
Nee hoor, die helikopters die dan komen maken én een stuk minder grafherrie, en cirkelen ook niet uren lang boven mijn huis. Blijkbaar geeft de lijn CS-pompenburg-oostplein een nogal mooi uitzicht over de skyline voor politiebobo's in hun woutenventilator.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
@:leeharveyoswald weer boos vanwege de helikopters
Als ik een gedetailleerd verslag van jullie belevenissen krijg, mogen jullie wel een stukje van de mijne hebben. Hij komt bij mij toch weinig tot zijn recht.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu weer een schietpartij in het Erasmus. Ik ga bij Lonaa wonen. Wie heeft een lever over?
Ik begreep van @Isabeau dat je voor een nier toch al een treinkaartje naar daar kan kopen.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teamwork makes the dream workquote:Op donderdag 28 september 2023 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik een gedetailleerd verslag van jullie belevenissen krijg, mogen jullie wel een stukje van de mijne hebben. Hij komt bij mij toch weinig tot zijn recht.
Ik hoor anders veel herrie door de heli's nu, denk door de schietpartij die DP noemt. Maar gelukkig verneem jij nu niks!quote:Op donderdag 28 september 2023 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee hoor, die helikopters die dan komen maken én een stuk minder grafherrie, en cirkelen ook niet uren lang boven mijn huis. Blijkbaar geeft de lijn CS-pompenburg-oostplein een nogal mooi uitzicht over de skyline voor politiebobo's in hun woutenventilator.
Als ik die al hoor, blijven in elk geval mijn meubels op hun plek staanquote:Op donderdag 28 september 2023 15:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik hoor anders veel herrie door de heli's nu, denk door de schietpartij die DP noemt. Maar gelukkig verneem jij nu niks!
quote:Op donderdag 28 september 2023 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik die al hoor, blijven in elk geval mijn meubels op hun plek staan![]()
Als de traumahelikopter land naast FG, hoor ik daar minder van dan wanneer ze hun rondvluchtjes doen
Anytimequote:Op donderdag 28 september 2023 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Teamwork makes the dream work
Keer of drie meegemaakt in ziekenhuis in Den Haag waar ik werktequote:Op donderdag 28 september 2023 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis van een ochtend spreekuur. Minder mensen kunnen helpen en zelfs een paar keer nee moeten verkopen. Niet fijn.
Daarna hadden we op kantoor een informatie bijeenkomst met een asieladvocaat. Ontzettend verhelderend maar weer 10 miljoen afkortingen erbij![]()
Wat eng, die schietpartij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ok, ik zie nu dat het toch wat alomvattender is dan 'mijn' ziekenhuisfitties met shotguns.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer of drie meegemaakt in ziekenhuis in Den Haag waar ik werkte
Vind het best bijzonder om nu te zien dat deze shooting wèl het nieuws haalt eigenlijk
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah de helikopterachtervolging heeft zich verplaatst naar de wijk bij de bakkerij. Veel sirenes ook steeds.
Twee schietpartijen in Rotterdam met drie gewonden, verdachte bij Erasmus MC aangehouden - https://nos.nl/l/2492182quote:Op donderdag 28 september 2023 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Werk nu in het centrum. Wordt wel beetje horendol van alle sirenes.
Inmiddels sprake van meerdere doden. Inmiddels ook veilig thuis.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:31 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Twee schietpartijen in Rotterdam met drie gewonden, verdachte bij Erasmus MC aangehouden - https://nos.nl/l/2492182
Oh noes, dat is altijd zo oneerlijk!quote:Op donderdag 28 september 2023 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net verrot wakker geworden uit een dutje
Ja. Ik voel me best wel opgelicht ofzo ook. Het wordt ook nog echt niet beter.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh noes, dat is altijd zo oneerlijk!
Snap ik. Je hebt de juiste input geleverd. Waar is de beloning!quote:Op donderdag 28 september 2023 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me best wel opgelicht ofzo ook. Het wordt ook nog echt niet beter.
Benieuwd wat je ervan vind, leek mij ook wel leuk!quote:Op donderdag 28 september 2023 18:34 schreef MadMaster het volgende:
Twee dagen naar kantoor geweest na 2 maanden helemaal niet.
Het voelde vreemd en vermoeiend aan…
Vanavond relaxen met Rinus Gerritsen van Golden Earring die Radar Love en de rest van het album Moontan in het theater gaat toelichten en ontleden…
Brrrr!quote:Op donderdag 28 september 2023 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
@:Yinny dikke kus voor jou zeg, gecondoleerd![]()
Ik mocht een uurtje geleden mijn werk in R'dam verlaten, 2 uur later dan normaal ivm wat er hierboven genoemd werd. Was ook wel weer een bijzondere situatie zeg maar
Nee hoor, ze pesten graag mensen die zich ergens te goed voor voelenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wtf is er met mijn zakelijke Facebook aan de handIk krijg allemaal advertenties van VI, Rumag, Kakiel en Dumpert. Ziet mijn profiel er uit alsof ik simpel ben ofzo?
Ik gok dat het komt omdat ik voor mijn werk veel boeren moet volgenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ze pesten graag mensen die zich ergens te goed voor voelenGeestig wel
Als ik zo principieel was, wou ik daar ook niets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik gok dat het komt omdat ik voor mijn werk veel boeren moet volgen
Vreselijk en bizar, gaat t?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik mocht een uurtje geleden mijn werk in R'dam verlaten, 2 uur later dan normaal ivm wat er hierboven genoemd werd. Was ook wel weer een bijzondere situatie zeg maar
Wat een ellende! Nu de dochter ook overleden. 14 jaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
@:Yinny dikke kus voor jou zeg, gecondoleerd![]()
Nou, toevallig heb ik contact met de groep boeren die niet bang zijn voor verandering en die dus verstandig een duurzame toekomst op diversificerenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik zo principieel was, wou ik daar ook niets mee te maken hebben
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Morgenvrijdag
Hele dag niet met V appen
Ja, echt bizar... 't Gaat goed hoor. Op mijn afdeling waren de grootste zorgen dat we weinig informatie kregen vanuit werkgever en de afdeling niet mochten verlaten. Al 'mijn' 16 studenten hebben vanmiddag van zich laten horen en zijn iig fysiek okee gelukkig. Komende weken zullen we zeker aandacht besteden aan wat er gebeurd is vandaag.quote:
Kan absoluut nogmaals met je kijkenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je niet wachten?
Ik ben 's avonds alleeeeeen.
Samen kijken?
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan absoluut nogmaals met je kijken
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je niet wachten?
Ik ben 's avonds alleeeeeen.
Samen kijken?
Wheel of time s02e07quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
Jullie laatste weekend toch? Raar joh! Geniet ervan ook 🍞🥐🥖quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bakkerij gaat nachtwerk worden vandaag. En morgen eerder op ook. Er is vier keer meer besteld dan normaal op een vrijdag
Sterkte! Vergeet niet te genietenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bakkerij gaat nachtwerk worden vandaag. En morgen eerder op ook. Er is vier keer meer besteld dan normaal op een vrijdag
Ja! Dankquote:Op donderdag 28 september 2023 22:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Jullie laatste weekend toch? Raar joh! Geniet ervan ook 🍞🥐🥖
Dank!quote:Op donderdag 28 september 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte! Vergeet niet te genieten
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah uiteraard blijkt de dadert van vandaag een incel te zijn. Het zal ook weer nietIk was al in de rabbit hole van 4chan gevallen. Heb met open mond van alles zitten lezen. Die knul had ergens in een gesticht moeten zitten joh, alleen al op basis van zijn ideeën/wat hij daar schrijft. Creep dekt de lading niet eens. Ik vrees alleen dat er heel veel van dit soort types rond lopen, want geen duidelijk gevaar voor zichzelf/anderen en dus geen gedwongen opname en vrijwillig zullen ze nooit hulp zoeken (want 'genius die de toekomst kan voorspellen')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Raak je ook nog wat van dat bakkerszout kwijtquote:Op donderdag 28 september 2023 22:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja! DankEn heel vreemd ja.
Drie keer meel bij moeten kopen de afgelopen twee weken door de drukte
Gewoon jozo, dus kan er altijd 750 kilo kimchi mee makenquote:Op donderdag 28 september 2023 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Raak je ook nog wat van dat bakkerszout kwijtSucces vannacht en morgen
quote:Op donderdag 28 september 2023 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gewoon jozo, dus kan er altijd 750 kilo kimchi mee maken
Dat is gewoon uitslapen voor een bakkerquote:Op donderdag 28 september 2023 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even pauze nu, deeg staat. Over anderhalf uur koeling checken en indien alles goed is, aangooien.
En morgen weer een uur of zeven hier.
Niet voor mijquote:Op donderdag 28 september 2023 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is gewoon uitslapen voor een bakker
Kijk toch ooookquote:Op donderdag 28 september 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah cool. Jullie ding idd. Veel plezier.
https://www.nu.nl/binnenl(...)elijke-schutter.htmlquote:Op donderdag 28 september 2023 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al in de rabbit hole van 4chan gevallen. Heb met open mond van alles zitten lezen. Die knul had ergens in een gesticht moeten zitten joh, alleen al op basis van zijn ideeën/wat hij daar schrijft. Creep dekt de lading niet eens. Ik vrees alleen dat er heel veel van dit soort types rond lopen, want geen duidelijk gevaar voor zichzelf/anderen en dus geen gedwongen opname en vrijwillig zullen ze nooit hulp zoeken (want 'genius die de toekomst kan voorspellen')
Al lang gelezen natuurlijk, want staat allemaal al lang op 4chanquote:Op vrijdag 29 september 2023 00:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)elijke-schutter.html
De dader schrijft zelf op 4chan dat de faculteit hem het artsdiploma niet wil geven, waardoor hij zijn goed betaalde baan kwijt raakte omdat die baan dat artsdiploma vereiste. En dat hij nu verder door het leven ging als een NEET*. Dus het lijkt er sterk op dat er wel degelijk actie is ondernomen.quote:Het is niet duidelijk wanneer de brief is verstuurd. Of het Erasmus MC actie heeft ondernomen na de waarschuwing door het OM is ook niet duidelijk. Het Erasmus was donderdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
Ik heb er ook even doorheen gescrold en me verbaasd over alles.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Overigens hebben ze niet alles goed doorgespit:
[..]
De dader schrijft zelf op 4chan dat de faculteit hem het artsdiploma niet wil geven, waardoor hij zijn goed betaalde baan kwijt raakte omdat die baan dat artsdiploma vereiste. En dat hij nu verder door het leven ging als een NEET*. Dus het lijkt er sterk op dat er wel degelijk actie is ondernomen.
* ik heb allemaal nieuwe termen geleerd vanavondZoals NEET en NAFRI.
Ik was eigenlijk juist bijzonder weinig verbaasdquote:Op vrijdag 29 september 2023 08:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb er ook even doorheen gescrold en me verbaasd over alles.
Is het voor jou voor 7 uur in de ochtend nog gisteren?quote:
Oh, ik begon met taart en theequote:Op vrijdag 29 september 2023 09:26 schreef fietsie het volgende:
Ochtendje thuiswerken hier; ik ben de dag begonnen met 24 km recreatief fietsen en twee koffie
Het afvallen van niet-eten begint steeeeeeeds trager te gaan dus nu maar meeeer sportenquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik begon met taart en theeDat van jou was iets sportiever
Voor mijn videotheek blijkbaarquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het voor jou voor 7 uur in de ochtend nog gisteren?
Eh, hallo jaren '90?quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mijn videotheek blijkbaar
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus Gerritse legde Radar Lauve eive ùit in stukkies en beitjes...
Getsiequote:Op vrijdag 29 september 2023 02:01 schreef AnneX het volgende:
Niks slapen…er zit iets levends ónder de dakpannen (ruim 100 jaar oud) en óp het dakbeschot ( van 2006). Het verplaatst zich en toen ik boos tegen het dak sloeg - sorry buurjongen - rolde er van alles naar beneden als noten?
Het beweegt nu in ‘mijn’ hoek, boven mijn hoofd. Heeft het 2 of 4 poten? Klein of groot?
Vanaf de buitenkant overdag is niks te zien.
Wat een onrust.
Morgen komt er niet van. Zaterdag maar eens de ladder op en in de dakgoot kijken.
Dju.
#kleine ongemakken.
Moet dit Haags voorstellen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus Gerritse legde Radar Lauve eive ùit in stukkies en beitjes...
Moet je die termen dan niet voor ons vertalen? Zoveel handiger dan dat wij domme normies het allemaal moeten gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Overigens hebben ze niet alles goed doorgespit:
[..]
De dader schrijft zelf op 4chan dat de faculteit hem het artsdiploma niet wil geven, waardoor hij zijn goed betaalde baan kwijt raakte omdat die baan dat artsdiploma vereiste. En dat hij nu verder door het leven ging als een NEET*. Dus het lijkt er sterk op dat er wel degelijk actie is ondernomen.
* ik heb allemaal nieuwe termen geleerd vanavondZoals NEET en NAFRI.
Ja, ook maar eens in de buurtapp. gedeeld: meerdere buren horen het.quote:
Gebruik van zelf de term normie ook nietquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je die termen dan niet voor ons vertalen? Zoveel handiger dan dat wij domme normies het allemaal moeten gaan opzoeken.
Kan het niet schrijven als Haagse Harrie.quote:
Waar zat je op school?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ook maar eens in de buurtapp. gedeeld: meerdere buren horen het.
Buurpuber (17) heeft niks gehoord van de klappen op dak en met raam.😂
Ovenrecepten zijn inderdaad ‘leuk’. De oven doet verder het werk en je hebt tijd voor een wijntje.
Jaja. the golden earring. De vroegere drummer zat bij ons op school en op het strand.![]()
Komt ook al dichtbij.
Een NEET is een Not in Emplyment, Education or Training persoon. Blijkbaar een term gehanteerd door een bepaalde Amerikaanse instantie en omarmd door 4chan. Een soort geuzennaam.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Moet je die termen dan niet voor ons vertalen? Zoveel handiger dan dat wij domme normies het allemaal moeten gaan opzoeken.
Steenwijklaan, Moerwijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zat je op school?
Mijn pa zat in de klas met Cesar, lagere school
Oh wow. Zou het niet herkennenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens dit wel: https://haags.nu/
Dat was lagere school. M.M.S. 😂 Stevincollege, dependance Melis Stokelaan, Bouwlust.quote:
😂😂😂quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens dit wel: https://haags.nu/
Vader kwam uit de Schilderswijk, ik opgegroeid in Bezuidenhoutquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was lagere school. M.M.S. 😂 Stevincollege, dependance Melis Stokelaan, Bouwlust.
Waar groeide jij op?
Om de een of andere reden vermoed ik, dat jij bovenstaande zin in onvervalst Haagsch kunt zeggen. Beter dan ik.
Dat dachten buurvrouw en ik op de Burenborrel, afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:53 schreef Isabeau het volgende:
AnneX, is dat niet die marter? (het was een marter, toch?)
Maar wat wil een bureau voor ondierbestriding dan doen. Wettelijk mag je een steenmarter niet eens vangen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat dachten buurvrouw en ik op de Burenborrel, afgelopen zaterdag.
Dit bureau ondierbestrijding staat vermeld na verwijzing on site door de gemeente.
Ben een beetje huiverig om in de handen te vallen van een of ander google maar raak bureau.
Nu verlaat ik mij op buurman bouwvakker met pensioen en de buurman timmerman, die werkt in renovatie bouw .
Morgen maar eens de ladder pakken dus. Ga nu even een tijdstip afspreken.
Ja, ABN zeker.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Vader kwam uit de Schilderswijk, ik opgegroeid in Bezuidenhout![]()
Ben inmiddels behoorlijk verrotterdamst
Plus ABN en zulks erin geramd
Dat ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat wil een bureau voor ondierbestriding dan doen. Wettelijk mag je een steenmarter niet eens vangen.
Dus ik zat niet met je vader op school.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zat je op school?
Cesar is de enige van de Earring die ik niet persoonlijk heb gesproken/meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zat je op school?
Ah dit wilde ik ook nog uitzoeken. Dank. Nog nooit van deze termen gehoordquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een NEET is een Not in Emplyment, Education or Training persoon. Blijkbaar een term gehanteerd door een bepaalde Amerikaanse instantie en omarmd door 4chan. Een soort geuzennaam.
Een NAFRI is een jongeman van Noord Afrikaanse afkomst die herhaaldelijk voor problemen zorgt: "Nordafrikanischer Intensivtäter" https://de.wikipedia.org/wiki/Nafri
Ik ook niet, En er waren er veel meer, maar die bespaar ik jullie want erg racistisch.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:17 schreef Blues het volgende:
Ah dit wilde ik ook nog uitzoeken. Dank. Nog nooit van deze termen gehoord
Superleuk!quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:36 schreef borisz het volgende:
Nu ik toch in Rotterdam ben nog maar even het laatste Notenbrood voor vandaag ingepikt. 😅
Wat nog wel een goede is, is dat ((( ))) naar joden verwijst, in de een antisemitische contextquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook niet, En er waren er veel meer, maar die bespaar ik jullie want erg racistisch.
Daar had ik geen idee van.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat nog wel een goede is, is dat ((( ))) naar joden verwijst, in de een antisemitische context
https://www.adl.org/resources/hate-symbol/echo
Hij gebruikte dit rond de docent en psychiater op 4chan.
Expert modus is het eindpunt toch?quote:
Teringbrak worden ben ik wel goed in ja.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar wel goed in was
Dan heb ik dit uitgespeeldquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Expert modus is het eindpunt toch?
Awwww, een tweelingquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Na al die jaren ben ik vandaag dan eindelijk vader geworden...
Daarom:
[ afbeelding ]
Van harte OPappquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Na al die jaren ben ik vandaag dan eindelijk vader geworden...
Daarom:
[ afbeelding ]
Twee telefoonnummers ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awwww, een tweelinggefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is mijn 1e taalquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ABN zeker.
Moeders sprak als stadse Gronings als wij bij oma waren of aan de telefoon met broers en zussen. Dan sloop het dialect erin. Prachtig.
Plat praten ook Utregs kan ik niet.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:44 schreef AnneX het volgende:
Soms is het rustig en vandaag is het gezellig druk met leuke mensen en allerlei overleg hier en daar.
Die blijken dan weer mensen te kennen, die ik ook ken. In een andere stad.
Ook:Via via kom je er vast wel uit. Wij hadden afgelopen winter een muis in het dakbeschot. Dat maakt toch een lawaai zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daar waren al die haakjes voor. Ok.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat nog wel een goede is, is dat ((( ))) naar joden verwijst, in de een antisemitische context
https://www.adl.org/resources/hate-symbol/echo
Hij gebruikte dit rond de docent en psychiater op 4chan.
Verder ben ik enorm on topic want ik heb net een tgtg bij een paddenstoelenkwekerij gehaald: 1,5 kilo gemengde shiitake, champignon en kastanjechampignon.Spoilers!
Wij ook. Wat een herrie. En je kunt zo weinig er tegen doen..quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Via via kom je er vast wel uit. Wij hadden afgelopen winter een muis in het dakbeschot. Dat maakt toch een lawaai zeg
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Via via kom je er vast wel uit. Wij hadden afgelopen winter een muis in het dakbeschot. Dat maakt toch een lawaai zeg
[..]
Ah, daar waren al die haakjes voor. Ok.
Verder ben ik enorm on topic want ik heb net een tgtg bij een paddenstoelenkwekerij gehaald: 1,5 kilo gemengde shiitake, champignon en kastanjechampignon.
Hóe.kwamen.jullie.er.vanaf.?quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:05 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wij ook. Wat een herrie. En je kunt zo weinig er tegen doen..
Niet vooralsnog. We moeten nog steeds kijken hoe groot de schade van de vernieling van de isolatie is en of we dat af kunnen dichtenquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Hóe.kwamen.jullie.er.vanaf.?![]()
Verder bellen: wachttijd albert heijn Dertig Minuten slechts.
Andere leverancier slechts 5 minuten. Té lang.
😳quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet vooralsnog. We moeten nog steeds kijken hoe groot de schade van de vernieling van de isolatie is en of we dat af kunnen dichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn de bewegende beelden toffer. Als je het gewoon ziet wiebelen en trappelen.En nu konden ze zelfs de 4 kloppende hartkamers zien, hoe dan, zo klein. En vingertjes en teentjes.
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:16 schreef Myraela het volgende:
Jongens, ik had een goede 13-weken echo.Ik zal jullie niet met alles lastig vallen. Maar nu hebben we een goede nipt gehad, goede 13-weken echo en kunnen we het hele eerste trimester afronden.
Ik heb zelf bij echo-foto's altijd gedacht 'wat is dat voor een vlek'. Maar als het dan je eigen vlek is, is het toch ineens heel magisch.Wat ontzettend fijn voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn de bewegende beelden toffer. Als je het gewoon ziet wiebelen en trappelen.En nu konden ze zelfs de 4 kloppende hartkamers zien, hoe dan, zo klein. En vingertjes en teentjes.
We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |