Ik kijk even. Ik trek dit stormfront echt niet.quote:
Hoezo, ze zeggen dat Bernard niet deugt omdat hij een nazi wasquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk even. Ik trek dit stormfront echt niet.
'Ik heb ook fouten gemaakt' De rechts extremist Wierd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoezo, ze zeggen dat Bernard niet deugt omdat hij een nazi was
Derksen stemde toch op een rechts-extremistquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoezo, ze zeggen dat Bernard niet deugt omdat hij een nazi was
Derksen is een populist, dus sponsort ie elke scheet van de dag.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:13 schreef NY_Giant het volgende:
Veel te veel aandacht voor dat zetelloze bejaardenpartijtje...
Hij dacht op fatsoenlijk rechts te stemmen. Misschien dacht Bernard ook dat de NSDAP destijds fatsoenlijk rechts was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen stemde toch op een rechts-extremist
Sommige mensen moeten stoppen met denken en Drentzen. Fatsoenlijk rechts Ha ha ha ha. Wat betekent datquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij dacht op fatsoenlijk rechts te stemmen. Misschien dacht Bernard ook dat de NSDAP destijds fatsoenlijk rechts was.
En hij is er WÉl eerlijk over.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij dacht op fatsoenlijk rechts te stemmen. Misschien dacht Bernard ook dat de NSDAP destijds fatsoenlijk rechts was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |