quote:@JohanDuwtVrouwVanTrap
4 dagen geleden
Johan vond het wel normaal om zijn vrouw van de trap te duwen. Helaas voor die arme vrouw kan zij dat niet meer navertellen. Wat een baas die Johan
Op het youtube kanaal van VI? En daar staan zinnige comment?quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
De comments op het youtube kanaal
Zal me niet verbazen dat een paar ook op FOK! zitten.
Ik kijk even. Ik trek dit stormfront echt niet.quote:
Hoezo, ze zeggen dat Bernard niet deugt omdat hij een nazi wasquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk even. Ik trek dit stormfront echt niet.
'Ik heb ook fouten gemaakt' De rechts extremist Wierd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoezo, ze zeggen dat Bernard niet deugt omdat hij een nazi was
Derksen stemde toch op een rechts-extremistquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoezo, ze zeggen dat Bernard niet deugt omdat hij een nazi was
Derksen is een populist, dus sponsort ie elke scheet van de dag.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:13 schreef NY_Giant het volgende:
Veel te veel aandacht voor dat zetelloze bejaardenpartijtje...
Hij dacht op fatsoenlijk rechts te stemmen. Misschien dacht Bernard ook dat de NSDAP destijds fatsoenlijk rechts was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen stemde toch op een rechts-extremist
Sommige mensen moeten stoppen met denken en Drentzen. Fatsoenlijk rechts Ha ha ha ha. Wat betekent datquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij dacht op fatsoenlijk rechts te stemmen. Misschien dacht Bernard ook dat de NSDAP destijds fatsoenlijk rechts was.
En hij is er WÉl eerlijk over.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij dacht op fatsoenlijk rechts te stemmen. Misschien dacht Bernard ook dat de NSDAP destijds fatsoenlijk rechts was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |