Ben nu bij Mohg en heb daarvoor net Malenia verslagen:quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke boss zit je inmiddels?
Wat je nu veel leest van LotF zijn review-bombs vanwege de shitty performance op (volgens mij voornamelijk) console. Eigen schuld natuurlijk maar dat maakt wel dat je Steam- of Meta-reviews met een korrel zout moet nemen
Netjaaahs. Dan gaat de rest ook wel goed komen. DEX build dus? Lekkere HP barquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben nu bij Mohg en heb daarvoor net Malenia verslagen:
Gehrman in GAM / Elden Ring #5 - Oh you don't have the left
Whehehe viel me ook al op ja. HP is wel nodig voor zo'n build aangezien ik niet meer de reflexen heb van een Monster drinkende 14 jarigequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Netjaaahs. Dan gaat de rest ook wel goed komen. DEX build dus? Lekkere HP bar![]()
Zo dom aan die Mohg, "Lord of Blood" en dan zelf extreem vatbaar voor bleed damage.
Ja dat is een prima benadering, gewoon eerst een paar uur grinden op je Vitality-stat. Heb ik bij LotF ook gedaan, maakt het net even een stukje minder ergerlijk allemaalquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Whehehe viel me ook al op ja. HP is wel nodig voor zo'n build aangezien ik niet meer de reflexen heb van een Monster drinkende 14 jarige
Is dit ook de pro versie? Of komt die nog?quote:
Nee dit zijn nieuwe revisies van de standaard PS5-modellen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is dit ook de pro versie? Of komt die nog?
Ooh dan hoef ik deze dus niet te kopenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee dit zijn nieuwe revisies van de standaard PS5-modellen.
De PS5 Pro staat volgens de geruchten op de planning voor de vier laatste maanden van 2024.
Geen probleem graag gedaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dan hoef ik deze dus niet te kopenThnx!
quote:
Ziet er weer geweldig uit. Wel het probleem bij SOONY is dat deel 2 van de PS4-games wel erg samey zijn de laatste jaren.quote:
Why fix what ain’t broke?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er weer geweldig uit. Wel het probleem bij SOONY is dat deel 2 van de PS4-games wel erg samey zijn de laatste jaren.
Nou...quote:
Dat is een constatering niet een redenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat is de standaard adviesprijs voor full-length 1st party games sinds dat de PS5 er is.
Ja geld inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:38 schreef Evangelion het volgende:
<insert verhaal over toenemende tijd en kosten van game development>
Maar eigenlijk gewoon dat mensen het toch wel kopen
Knettergekquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat is de standaard adviesprijs voor full-length 1st party games sinds dat de PS5 er is.
Omdat digital only gewoon kut is day one.quote:
Geen idee of Spider-Man 2 al meteen mee gaat doen. Ach er zijn genoeg games wat ik heb laten liggen of ook nog mee wacht.quote:
nintendo games komen bijna nooit in de aanbieding thoquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee of Spider-Man 2 al meteen mee gaat doen. Ach er zijn genoeg games wat ik heb laten liggen of ook nog mee wacht.
Dead Island 2
AC Mirage
COD MW3
Super Mario Wonder
TLOU Part 1 (hopelijk nu wel onder de 45 euro)
Ik zag dat een gamewinkeltje in Uden Mario had voor 44,99quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nintendo games komen bijna nooit in de aanbieding tho
40 euro is aanbieding voor zequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nintendo games komen bijna nooit in de aanbieding tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |