Ergens zit een middenweg, maar dat wil niemand bewandelen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap Elon wel dat ie zijn geld terug wil verdienen met dat wanproduct wat ie gekocht heeft. Alleen niemand wil die kosten voor gebruik betalen en dat begrijp ik ook
Minder leuk dan de eerste DLC dus?quote:
Hmm, misschien weet @DKUp het beter want ik heb het niet gespeeld zelfquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder leuk dan de eerste DLC dus?
Want die vond ik zeker de moeite waard
DLC van Zero Dawn en Forbidden West niet gespeeldquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, misschien weet @:dkup het beter want ik heb het niet gespeeld zelf
Tja ik weet niet de DLC kwam eigenlijk veel te laat bij het eerste deel en Forbidden West was echt langdradig.quote:
Had hetzelfde, 2 was gewoon best saai.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ik weet niet de DLC kwam eigenlijk veel te laat bij het eerste deel en Forbidden West was echt langdradig.
Horizon Forbidden West en GOW Ragnarok boeien mij gewoon niet zo, terwijl die delen ervoor mij wel kunnen bekoren. Speel ze wel een keer op mijn gemak.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had hetzelfde, 2 was gewoon best saai.
Top. Dan zet ik Spidey 2 wel op mn lijstje.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West en GOW Ragnarok boeien mij gewoon niet zo, terwijl die delen ervoor mij wel kunnen bekoren. Speel ze wel een keer op mijn gemak.
Spider-Man 2 doet het gelukkig veel beter voor mij, echt een geweldig spel
Naast Ratchet and Clank een van de weinig games die next gen zijn eigenlijk Wingsuiten door New York is echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top. Dan zet ik Spidey 2 wel op mn lijstje.
Stop de hype maar. Ik mag geen games meer kopen dit jaarquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naast Ratchet and Clank een van de weinig games die next gen zijn eigenlijk Wingsuiten door New York is echt geweldig.
Maar....maar...., Black Friday dan? Of pakjesavond? En Kerst dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stop de hype maar. Ik mag geen games meer kopen dit jaar
Mn backlog is zo groot dat ik het kan redden tot BF 2025quote:Op woensdag 8 november 2023 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar....maar...., Black Friday dan? Of pakjesavond? En Kerst dan?
Is er al een Tom Holland skin?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naast Ratchet and Clank een van de weinig games die next gen zijn eigenlijk Wingsuiten door New York is echt geweldig.
Van mij mag je hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komt ook weer een PS6 als de Pro er is.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet iemand hoe reëel een PS5 Pro is? Ik twijfel namelijk om nu een PS5 aan te schaffen, want als er een Pro versie komt volgend jaar (volgens de geruchten) denk ik dat ik beter kan wachten.
Nee daarom. 8K support hoeft van mij niet, maar als er betere performance uit valt te halen dan wel. Zag het verschil tussen Xbox One en Xbox One X en dat was voor mij best groot.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt ook weer een PS6 als de Pro er is.
Maar wat verwacht je van een pro? 8K support, misschien wat meer spellen die 60fps ook in quality mode draaien? Want games die alleen voor een eventuele Pro worden geschreven gaat niet gebeuren.
Het verschil tussen PS4 en PS4 Pro was vooral nog meer turbojet geluid.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag het verschil tussen Xbox One en Xbox One X en dat was voor mij best groot.
Ik heb een PS4 Pro en ik moet zeggen dat ik dat wel vond meevallenquote:Op woensdag 8 november 2023 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil tussen PS4 en PS4 Pro was vooral nog meer turbojet geluid.
De Slim komt en dan gaat de oude 'fat' PS5 vast ook wat goedkoper worden.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 Pro en ik moet zeggen dat ik dat wel vond meevallen
Denk dat ik toch maar eens wacht op de Black Friday deals later deze maand.
Noem je me nu dik?!quote:Op woensdag 8 november 2023 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Slim komt en dan gaat de oude 'fat' PS5 vast ook wat goedkoper worden.
Als jij PS5 heet: jaquote:
Die Slim doet me niet zoveel. Dus ik wacht de boel nog even afquote:Op woensdag 8 november 2023 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Slim komt en dan gaat de oude 'fat' PS5 vast ook wat goedkoper worden.
Nee, niemand boeit het eigenlijk, dus hopelijk gaat de prijs van fattyboy dan wat naar beneden.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Slim doet me niet zoveel. Dus ik wacht de boel nog even af
Daarom, en ik heb nog genoeg games die er dan op kunnen vanaf de PS4quote:Op woensdag 8 november 2023 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niemand boeit het eigenlijk, dus hopelijk gaat de prijs van fattyboy dan wat naar beneden.
Ik wacht ook op de PS5 pro van volgend jaar. Genoeg leuks nog te spelen op de PS4quote:Op woensdag 8 november 2023 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Slim doet me niet zoveel. Dus ik wacht de boel nog even af
Ik ben nu de SSD van Series X gewendquote:Op woensdag 8 november 2023 09:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de PS5 pro van volgend jaar. Genoeg leuks nog te spelen op de PS4
Neen Engeltje van mequote:Op woensdag 8 november 2023 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Toe maar. Koop maar.
Spend that cash!
quote:Op woensdag 8 november 2023 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Toe maar. Koop maar.
Spend that cash!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel Spider-Man 2quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je speelt flashbacks met een jonge Peter en dan ziet hij eruit als Tom Holland met een syndroom.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 16:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]Twin PeaksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The owls are not what they seem.......L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
R en C is erg leuk. Kon hem nu gratis downloaden. Gisteravond gespeeld. Leukquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo boeiend. vooral duurder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet iemand hoe reëel een PS5 Pro is? Ik twijfel namelijk om nu een PS5 aan te schaffen, want als er een Pro versie komt volgend jaar (volgens de geruchten) denk ik dat ik beter kan wachten.
Thanks! Al wacht ik wel even of Black Friday leuke deals heeftquote:Op donderdag 9 november 2023 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo boeiend. vooral duurder waarschijnlijk.
Ik zou je aanraden om nog snel een fat PS5 launch disc model te kopen, kan ie extragratis verticaal staan.
https://www.phonemarket.n(...)sc-edition-825gb-wit
519 eurootjes. Positieve reviews bij tweakers
https://tweakers.net/pric(...)ion-5-wit-zwart.html
Geldquote:Op donderdag 9 november 2023 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me af waarom een pro nodig zou zijn.
Er zijn amper PS5 specifieke spellen die t uiterste uit de PS5 halen volgens mij.
Wat is t nut van een pro dan?
Alles 4K en 60FPS. Minder pop-in, hogere settings etc.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me af waarom een pro nodig zou zijn.
Er zijn amper PS5 specifieke spellen die t uiterste uit de PS5 halen volgens mij.
Wat is t nut van een pro dan?
Stukje marketing ook ja.quote:
Die draadloze oortjes van PlayStation zijn even duur als de PlayStation Portalquote:Op donderdag 9 november 2023 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
en zijn er hier dwangneuroten die nu die elite headset van 150 euro of die oordopjes van 220(!!!) gaan kopen??
linkjes:
https://direct.playstatio(...)wireless-headset-ps5
https://direct.playstatio(...)wireless-earbuds-ps5
Omdat ik met punten van de esso benzinepomp een tijdje geleden 40 euro aan bol.com bonnen verdiend had en de dagdeal van bol toen een pulse headset voor 59,99 euro was, is die 19,99 die ik zelf moest aftikken nog even iets meer een peulenschil gewordenquote:
Misschien iets voor Starhopper, gezien die Portal alleen draadloos geluid kan met die pulse elite headset.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
en zijn er hier dwangneuroten die nu die elite headset van 150 euro of die oordopjes van 220(!!!) gaan kopen??
linkjes:
Mijn geschiedenis met koptelefoon van PlayStation is dat het goedkope troep is die zo kapot gaatquote:Op donderdag 9 november 2023 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
linkjes:
Ja die heb ik ook liggen vanaf de release. Prima headset.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat ik met punten van de esso benzinepomp een tijdje geleden 40 euro aan bol.com bonnen verdiend had en de dagdeal van bol toen een pulse headset voor 59,99 euro was, is die 19,99 die ik zelf moest aftikken nog even iets meer een peulenschil geworden
en die headset klinkt bovendien erg lekker!
Bel Hermen even, misschien vindt ie het een goed ideequote:Op vrijdag 10 november 2023 18:41 schreef DKUp het volgende:
Mijn collega heeft de PlayStation Portal besteld. Vermoedelijk gaat hij ook de Steam Dedk OLED halen![]()
Echt ruk dat ik drie maanden geleden de Steam Deck heb gehaald met de aankondiging van het nieuwe model.
PlayStation Portal had gewoon een draagbare console als de Switch moeten zijn met streaming mogelijkheden wat het nu alleen is
Wie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bel Hermen even, misschien vindt ie het een goed idee
Ons Neerlands trots bij Sony. Hij zal toch de games moeten maken voor die PlayStation Handhwldquote:
fixed that for you.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien iets voor Starhopper, gezien die toch niet met geld kan omgaan
makkelijke reviews: tablet met controller eraan vast voor veel teveel geld, zonder de tablet mogelijkheden. 3/10quote:Op zondag 12 november 2023 21:27 schreef DKUp het volgende:
Morgen de PlayStation Portal reviews, ben benieuwd
Wat is dit nou weer voor fucking bullshit. Dit is de zoveelste keer dat je dit roept. Dat dit apparaat niet voor jou is, dat wil niet zeggen dat anderen die hem kopen niet met geld om kunnen gaan. Donder lekker op.quote:
5 of 6quote:Op zondag 12 november 2023 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijke reviews: tablet met controller eraan vast voor veel teveel geld, zonder de tablet mogelijkheden. 3/10
hey priem, gooi jij je geld lekker weg nikon. Je kan iig niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebbenquote:Op zondag 12 november 2023 22:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor fucking bullshit. Dit is de zoveelste keer dat je dit roept. Dat dit apparaat niet voor jou is, dat wil niet zeggen dat anderen die hem kopen niet met geld om kunnen gaan. Donder lekker op.
ik zou ook niet onder een 5 - 6 durven geven als ik er een gratis krijgquote:Op maandag 13 november 2023 07:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
5 of 6
Uitschieters naar de 7 en 8.
Pro-SOONY websites kunnen ver gaan![]()
Ach als het werkt kan het een prima ding zijn.
Het is geen weggegooid geld. Ik ga er plezier van hebbenquote:Op maandag 13 november 2023 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey priem, gooi jij je geld lekker weg nikon. Je kan iig niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben
Als je zwemt in cash maakt dat toch niet uit man?quote:Op maandag 13 november 2023 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey priem, gooi jij je geld lekker weg nikon. Je kan iig niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben
Of als je hem goed kan gebruiken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zwemt in cash maakt dat toch niet uit man?![]()
'' als ''quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zwemt in cash maakt dat toch niet uit man?![]()
Niet zwemmen in cashquote:
Geen bluetooth is gewoon klachtwaardigquote:Op zondag 12 november 2023 22:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor fucking bullshit. Dit is de zoveelste keer dat je dit roept. Dat dit apparaat niet voor jou is, dat wil niet zeggen dat anderen die hem kopen niet met geld om kunnen gaan. Donder lekker op.
Het is shit maar de keuze begrijp ik wel. Bluetooth is niet optimaal voor gaming. Draadloze headsets hebben daarom ook een eigen dongle. Ik ga er vanuit dat er headsets gaan komen die PlayStation Link ondersteunen. Tot die tijd gebruik ik gewoon oortjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen bluetooth is gewoon klachtwaardig
En in bedquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef Friday12 het volgende:
Het enige voordeel van dit ding (net als de switch) is dat je ip bet schijthuis kan gamen.
Heb ik ook eens gehad ja. Bij welke instellingen heb je gekeken? Bij de geluidsinstellingen? Zo ja, kijk dan hier eens:quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:57 schreef Vatta het volgende:
Geen zin om een topic te starten maar heb een vraagje. Ik heb al een langere tijd geen audio op m'n ps5. En daar bedoel het stemgeluid van andere ps5 gamers en kan me zelf ook niet verstaanbaar maken. Heb dit bij meerdere games.
Bij instellingen staat alles zoals het moet zijn en dempen staat ook gewoon uit. M'n headset zelf doet het ook gewoon dus daar ligt het ook niet aan. In een party ben ik wel verstaanbaar en kan ik anderen ook horen. Heel raar. Alleen in games zelf dus niet. In die games zelf kan ik ook niks veranderen. Cod, Hell Let Loose en Urgancy Sandstorm. Ps5 resetten ook inmiddels al gedaan. Iemand dit al eens meegemaakt of iemand die mij hopelijk misschien kan helpen?
Al geprobeerd inderdaad. Zo stond het al. Krijg er aambeien van. Weet 't ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad ja. Bij welke instellingen heb je gekeken? Bij de geluidsinstellingen? Zo ja, kijk dan hier eens:
Druk op de PS knop -> game base -> opties knop-> ga naar game base -> game base instellingen -> instellingen voor spraakchat -> spraakchat in games dempen, schuifje naar links.
Ik ben zondag begonnen. M’n slaapritme is helemaal naar de gallemiezen en tijdens de afgelopen 2 thuiswerkdagen heb ik geen call gevoerd.quote:
quote:
Kan het een leeftijds/privacy issue zijn?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:57 schreef Vatta het volgende:
Geen zin om een topic te starten maar heb een vraagje. Ik heb al een langere tijd geen audio op m'n ps5. En daar bedoel het stemgeluid van andere ps5 gamers en kan me zelf ook niet verstaanbaar maken. Heb dit bij meerdere games.
Bij instellingen staat alles zoals het moet zijn en dempen staat ook gewoon uit. M'n headset zelf doet het ook gewoon dus daar ligt het ook niet aan. In een party ben ik wel verstaanbaar en kan ik anderen ook horen. Heel raar. Alleen in games zelf dus niet. In die games zelf kan ik ook niks veranderen. Cod, Hell Let Loose en Urgancy Sandstorm. Ps5 resetten ook inmiddels al gedaan. Iemand dit al eens meegemaakt of iemand die mij hopelijk misschien kan helpen?
Act 3 is idd wel enorm, maar ook veel side content, in theorie kun je de main quest snel afmaken.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Opnieuw beginnen?
Ik zit in akte 3. Maar da's best groot volgens mij
Ik vond in 1 en 2 al veel side content zittenquote:Op woensdag 15 november 2023 07:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Act 3 is idd wel enorm, maar ook veel side content, in theorie kun je de main quest snel afmaken.
Ook wat pittttige gevechten
Ik twijfel idd wel om een nieuwe run te starten met andere keuzes en misschien op tactician.
Vreemd zeg! Je weet zeker dat er niet ergens in het spel een instelling verstopt zit?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:29 schreef Vatta het volgende:
[..]
Al geprobeerd inderdaad. Zo stond het al. Krijg er aambeien van. Weet 't ook niet meer.
Heb ik ook gedaan, had achteraf wel spijt dat ik op normal was begonnen bij de eerste run. Op een paar lastige gevechten na werd het zo na halverwege act 2 erg simpel (nog steeds megagoed vermaak). In act 3 één moeilijk gevecht gehad wat ik een paar keer opnieuw met andere tactiek heb moeten doen.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Act 3 is idd wel enorm, maar ook veel side content, in theorie kun je de main quest snel afmaken.
Ook wat pittttige gevechten
Ik twijfel idd wel om een nieuwe run te starten met andere keuzes en misschien op tactician.
Ik heb altijd een beetje met het geforceerd kiezen van wat ik zelf niet zou kiezen/tegen de eigen natuur ingaat.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, had achteraf wel spijt dat ik op normal was begonnen bij de eerste run. Op een paar lastige gevechten na werd het zo na halverwege act 2 erg simpel (nog steeds megagoed vermaak). In act 3 één moeilijk gevecht gehad wat ik een paar keer opnieuw met andere tactiek heb moeten doen.
Tweede playthrough ben ik als tactician dark urge gestart, ook echt als white dragonborn (conform de lore). Dat begon heel tof, moreel verknipt (behulpzame weerloze tiefling vrouwtjes vermoorden voor plezier, Goblins helpen, druid grove uitmoorden enzo), maar omdat het nog zo kort geleden was dat ik 'm had uitgespeeld had ik wat minder zin om weer alles opnieuw te doen. Want ondanks de vele keuzes die het verloop aanzienlijk veranderen, ben je toch ook heel veel wel weer hetzelfde aan het doen. Gestopt rond level 4 omdat er megaveel games uitkwamen in het najaar, maar ga het zeker wel weer oppakken.
watquote:Op woensdag 15 november 2023 10:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje met het geforceerd kiezen van wat ik zelf niet zou kiezen/tegen de eigen natuur ingaat.
Als ik een spel speel waarbij ik keuzes moet maken kies ik altijd wat ik min of meer zelf zou doen (of wat ik moreel acceptabel vindt).quote:
Yep ik snap nu wat je bedoelt, ik speel ook vrijwel altijd good guy in de eerste playthrough. Maar in dit soort games krijg je een heel ander verloop als je evil gaat, andere NPC's, andere quests, andere playable heroes etc. dus dat vind ik sowieso altijd wel de moeite waard. Klopt wel dat sommige keuzes dan wat moeilijker zijn vanuit moreel oogpunt maar vind ik juist wel grappig, om reacties te zien enzo als je je als botte lul/complete psychopaat gedraagt.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als ik een spel speel waarbij ik keuzes moet maken kies ik altijd wat ik min of meer zelf zou doen (of wat ik moreel acceptabel vindt).
Als voorbeeld dat kind wat iets gestolen had in de grove om het ritual te stoppen.
Mijn goede ik kiest er dan voor dat dat kind een beetje straf krijgt en thats it.
Als ik dan ineens moet kiezen dat dat kind doodgebeten moet worden door de slang om daarna buiten de ouders uit te lachen dat hun kind dood is heb ik beetje moeite met die keuze en geniet ik minder van de game zelf.
Misschien ben ik gewoon een softie die het zielig vindt voor digitale karakters
Dankje. Zal eens kijkenquote:Op woensdag 15 november 2023 08:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vreemd zeg! Je weet zeker dat er niet ergens in het spel een instelling verstopt zit?
Wat mij net te binnen schiet. Heb je al gekeken bij de privacy instellingen. Geen idee of daar iets te vinden is over audio maar is denk wel de moeite waard even te kijken.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef Friday12 het volgende:
Het enige voordeel van dit ding (net als de switch) is dat je ip bet schijthuis kan gamen. Maar dat er geen bluetooth op zit is ronduit belachelijk.
Ja johquote:Op maandag 13 november 2023 23:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is geen weggegooid geld. Ik ga er plezier van hebben
Plezier gatekeepen, lmao.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Ja johmaak dat de kat wijs
"Quick clip of Horizon Forbidden West running on PlayStation Portal over Wi-Fi."
https://twitter.com/PowerstancePino/status/1724646052731449739
Met deze performance gaat niemand er plezier van hebben
Ik gatekeep niks, als het niet werkt werkt het niet toch?quote:
Ik haal hem straks op bij het PostNL punt en dan ga ik hem direct uittesten. Mijn bevindingen ga ik uiteraard delen. Op internet zijn er genoeg filmpjes waar het wel soepel gaat. Ik maak mij dus geen zorgen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Ja johmaak dat de kat wijs
"Quick clip of Horizon Forbidden West running on PlayStation Portal over Wi-Fi."
https://twitter.com/PowerstancePino/status/1724646052731449739
[ afbeelding ]
Met deze performance gaat niemand er plezier van hebben
Nouja misschien ligt het aan zijn verbinding of wat dan ook! Ben benieuwd naar jouw ervaringen tho!quote:Op woensdag 15 november 2023 15:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik haal hem straks op bij het PostNL punt en dan ga ik hem direct uittesten. Mijn bevindingen ga ik uiteraard delen. Op internet zijn er genoeg filmpjes waar het wel soepel gaat. Ik maak mij dus geen zorgen.
Ik ga hem morgenochtend ook even proberen in het OV met mijn mobiel als hotspotquote:Op woensdag 15 november 2023 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja misschien ligt het aan zijn verbinding of wat dan ook! Ben benieuwd naar jouw ervaringen tho!
Veel plezierquote:Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef Starhopper het volgende:
Daar istie! Ik ben hem nu aan het instellen en daarna ga ik eerst even eten en dan lekker spelen!Wat mij tijdens het instellen al opvalt is dat de ergonomie perfect is. Exact hetzelfde als een PS5 controller. Ook is de balans perfect. Veel beter dan een telefoon gemonteerd op een controller
[ afbeelding ]
Tof man dat is het betere nieuwsquote:Op woensdag 15 november 2023 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb 1,5 uur GTA V gespeeld op mijn thuisnetwerk en het gaat lekker! Beeld is gewoon scherp en geen fps drops. Het is absoluut niet zoals je in de eerder geplaatste tweet zag. Ook valt de latency mij mee. Je merkt het wel maar het is niet irritant/onspeelbaar. Al zijn situaties waarin je zeer snel moet reageren, zoals PvP of tijdens een race op een dunne wallride rijden, niet goed te doen. Het spelen van missies, jobs en bijvullen/verkopen van CEO businesses gaat dikke prima! Ik ben er erg blij mee![]()
Een game van 10 jaar terug, me dunkt dat die goed werkt.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb 1,5 uur GTA V gespeeld op mijn thuisnetwerk en het gaat lekker! Beeld is gewoon scherp en geen fps drops. Het is absoluut niet zoals je in de eerder geplaatste tweet zag. Ook valt de latency mij mee. Je merkt het wel maar het is niet irritant/onspeelbaar. Al zijn situaties waarin je zeer snel moet reageren, zoals PvP of tijdens een race op een dunne wallride rijden, niet goed te doen. Het spelen van missies, jobs en bijvullen/verkopen van CEO businesses gaat dikke prima! Ik ben er erg blij mee![]()
Wat ik wel een nadeel vind is het bedienen van de touchpad: het openen van het interactiemenu. De tocuhpad bedien je via twee kaders naast de thumbsticks op het scherm. Ik had hier liever een fysieke knop voor gehad. Wat ook beter kan is de bereikbaarheid van de USB C poort en 3,5mm ingang. Je komt er niet echt lekker bij. (Of ik heb te dikke vingers)
?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een game van 10 jaar terug, me dunkt dat die goed werkt.
Omdat ik verwacht dat je daar minder data door de lucht hoeft te pompen. Een game als Sea of Stars zal ook beter lopen dan een Horizon denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
?
Waarom zou een game van 10 jaar terug beter werken op de portal dan een game van 1 jaar oud?
Waarom zou Horizon meer data verbruiken? Je pompt alleen beeld en controls door de lucht.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat je daar minder data door de lucht hoeft te pompen. Een game als Sea of Stars zal ook beter lopen dan een Horizon denk ik.
Ik geloof niet dat elke game evenveel data verbruikt.
Omdat het een zwaardere game is? Die portal draait max 60 fps. Een game die native op 30 fps draait zal dan toch ook minder data verbruiken dan een game die 60 fps draait op de console? Puur omdat ie de helft minder beelden doorstuurt?quote:Op donderdag 16 november 2023 06:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou Horizon meer data verbruiken? Je pompt alleen beeld en controls door de lucht.
De game is zwaarder maar draait niet op de portal, hequote:Op donderdag 16 november 2023 06:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het een zwaardere game is? Die portal draait max 60 fps. Een game die native op 30 fps draait zal dan toch ook minder data verbruiken dan een game die 60 fps draait op de console? Puur omdat ie de helft minder beelden doorstuurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |