abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219122599
Morgen toch?
pi_219122790
Weet niet of dit al vermeld is, maar ik zie net een advocaat (advocaat van het meisje?) vertellen dat de vader van het meisje overleden is, zelfmoord heeft gepleegd en dat Marco als een soort van pleegvader was voor dat meisje.

Het is sowieso al goor mocht het waar zijn, maar dit is helemaal not done.
pi_219125500
https://nos.nl/artikel/25(...)ge-aanloop-van-start

Al dan niet terecht: je ziet hier wel echt een gebroken man.
Totaal andere Marco dan dat blije, gevoelige, alom geprezen figuur van vroeger.
Sowieso heeft de zaak veel te lang geduurd.
Denk overigens wel dat hij schuldig is.
pi_219125710
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet niet of dit al vermeld is, maar ik zie net een advocaat (advocaat van het meisje?) vertellen dat de vader van het meisje overleden is, zelfmoord heeft gepleegd en dat Marco als een soort van pleegvader was voor dat meisje.

Het is sowieso al goor mocht het waar zijn, maar dit is helemaal not done.
Wat is daar goor aan? Juist in dat soort situaties is het fijn als iemand de helpende hand toereikt. Zeker als je prive en zakelijk heel hecht met elkaar omgaat.

Los van alle grensoverschrijdende dingen die mogelijk gebeurd zijn.
speak only if it improves the silence.
pi_219125737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 09:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat is daar goor aan? Juist in dat soort situaties is het fijn als iemand de helpende hand toereikt. Zeker als je prive en zakelijk heel hecht met elkaar omgaat.

Los van alle grensoverschrijdende dingen die mogelijk gebeurd zijn.
Ik doelde op het laatste wat je zei in je post.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:31:14 #202
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219125916
quote:
#Borsato ontkent dat hij ooit haar borsten heeft aangeraakt. Hij zegt dat het meisje grote borsten had, waarmee ze "te koop liep". Petsen op de billen waren "de mores van het gezin", zegt Borsato. Hij vond het raar, maar deed toch maar mee.
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1983103631546298678
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219126013
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 09:25 schreef vencodark het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ge-aanloop-van-start

Al dan niet terecht: je ziet hier wel echt een gebroken man.
Totaal andere Marco dan dat blije, gevoelige, alom geprezen figuur van vroeger.
Sowieso heeft de zaak veel te lang geduurd.
Denk overigens wel dat hij schuldig is.
De man gaat naar de rechtbank. Dan is het vreemd dat hij niet de blije Marco is? :D

Ik zie geen gebroken man eigenlijk. En Marco is ook gewoon bijna 60.

4 jaar is wel abnormaal lang voor alle partijen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219126037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De man gaat naar de rechtbank. Dan is het vreemd dat hij niet de blije Marco is? :D

Ik zie geen gebroken man eigenlijk. En Marco is ook gewoon bijna 60.

4 jaar is wel abnormaal lang voor alle partijen.
En waar zei ik precies dat het vreemd is?
Het is gewoon een zwaar contrast na al die jaren van niks.

Heeeeel lang.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:56:58 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219126466
quote:
Daar doe je je zaak niet echt goed mee.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:27:10 #207
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219126673
Deze was er ook nog.

twitter

Of: https://x.com/MiesBee/status/1983082595643498848
2025-jaarlijst
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:40:31 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128643
Ik zie in de liveblog van nu.nl ook het volgende. Heel goed voor je zaak dit. Even los van het eventuele aanraken, vind ik dit al zó fout.

quote:
De rechter las verschillende appberichtjes voor die door Borsato naar het vermeende slachtoffer werden verstuurd en andersom. Daarin raadde de zanger haar "een goede vrijpartij" aan om zich beter te voelen en complimenteerde hij haar met haar billen.

Toen de officier van justitie Borsato vroeg of hij dergelijke berichten ook naar zijn eigen dochter zou sturen, antwoordde hij: "Natuurlijk niet". Hij deed dat wel bij het vermeende slachtoffer omdat dat volgens de zanger "gebruikelijk" was binnen haar gezin. "Er werd daar voortdurend over seks gesproken. De sfeer binnen die familie was grensoverschrijdend.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:42:23 #209
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128669
quote:
In een tweede geluidsfragment confronteert de moeder Borsato met de beschuldiging dat hij haar dochter tussen de benen heeft aangeraakt. "Ik heb haar over haar been geaaid, gestreeld. Het kan best zijn dat ze dat als ongepast heeft ervaren", reageerde Borsato in de rechtbank, terwijl hij ter illustratie met zijn hand over zijn eigen been bewoog.
Verder ook wat gelul over dat hij Italiaans is en daardoor knuffelig ( :') ) en dat ze altijd bij hem op schoot sprong.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:45:26 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128700
quote:
Nadat Borsato eerder had gezegd dat hij het vermeende slachtoffer behandelde zoals zijn eigen kinderen, kwam hij daar later van terug. De moeder zegt in een ander fragment dat de zanger niet naar haar dochter keek op de manier waarop je naar een dochter kijkt. De zanger reageerde in de rechtbank dat hij dat ook niet deed.

"Ze is ook niet mijn dochter. Terugkijkend zou ik het nu anders doen. Ik zou nu meer bezwaar maken tegen bepaalde dingen", zei Borsato, die als voorbeeld aanvoerde dat het vermeende slachtoffer voor de grap weleens haar borsten toonde. Hij zou contact met de familie hebben gehouden omdat hij zich naar eigen zeggen zorgen maakte om het vermeende slachtoffer. Borsato vertelde dat zij zichzelf sneed, wat door een opgevoerde getuige werd bevestigd.
Beetje terugkrabbelen nu. En stel ze zou haar borsten af en toe getoond hebben - dan zeg je daar niet iets van? Je gaat ook niet naar moeder of zo? Of stopt met het daar langsgaan? Neuh, je complimenteert haar billen en zegt dat een vrijpartij haar goed zou doen, :').
pi_219128712
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Beetje terugkrabbelen nu. En stel ze zou haar borsten af en toe getoond hebben - dan zeg je daar niet iets van? Je gaat ook niet naar moeder of zo? Of stopt met het daar langsgaan? Neuh, je complimenteert haar billen en zegt dat een vrijpartij haar goed zou doen, :').
:N
Echt hè.
Hoe fucking stupid ben je dan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:49:14 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128723
quote:
Ook de dochter van Borsato is gehoord. Zij zegt dat het gedrag van het vermeende slachtoffer soms wel op verliefdheid begon te lijken. Ze stuurde Borsato bijvoorbeeld een teddybeer die ze bespoot met haar eigen parfum, zodat hij haar "niet hoefde te missen". Borsato heeft dat anders ervaren dan zijn familie en vond het juist wel een lief gebaar.
Dan moet je als volwassen vent wel een debiel zijn, hoor.
pi_219128731
Als ik dit allemaal zo lees:
https://www.ad.nl/show/ma(...)r-etaleren~a6ad29c7/

Is die moeder niet helemaal in orde. Lijkt me dat de advocaat van Borsato het hier donderdag niet zo heel lastig mee gaat hebben.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:04:51 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:50 schreef Remco het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees:
https://www.ad.nl/show/ma(...)r-etaleren~a6ad29c7/

Is die moeder niet helemaal in orde. Lijkt me dat de advocaat van Borsato het hier donderdag niet zo heel lastig mee gaat hebben.
Heb je link niet gelezen maar het een sluit het ander niet uit.

Iemand kan zijn of haar dochter nog zo naakt voor voor je neus neerzetten, maar dat betekent niet dat je daarin hoeft mee te gaan. Of vreemde zooi moet gaan appen. Of haar benen strelen (zijn woorden). Of een geparfumeerde knuffelbeer zodat je haar ‘niet hoeft te missen’ van een minderjarige meid die niet je dochter is maar als ‘lief gebaar’ zien (itt de rest van je gezin).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:09:31 #215
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128883
Ik lees nu dat er ook appjes zijn waarin hij ‘het vermeende slachtoffer aanmoedigt om zichzelf te bevredigen om te ontspannen’.

Is hij matties met Thijs Römer?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:10:41 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128895
Hij geeft overigens constant de schuld aan de seksuele moraal binnen dat huis en dat grensoverschrijdend zijn daar normaal was.

Daarnaast legt hij veel de nadruk op het feit dat zijn carrière voorbij is en trial by media etc etc.

Edit: en steeds sorry dat ze dingen zo heeft ervaren ook al deed hij het niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door ChipsZak. op 28-10-2025 15:19:04 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:18:06 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219128974
Verder heeft hij haar wel eens op haar billen geslagen want dat was in het gezin onderdeel van een leuk spelletje (soort inside dingetje).

Ok. Maar je bent nog steeds niet haar vader. Eerst roeptoeter je dat je net zo met haar omging als met je eigen dochter, vervolgens neem je dat een paar keer terug (want hij zou dit niet zo met zijn eigen dochter gedaan hebben, geeft hij aan) en dan later begin je toch weer een beetje met dat gepraat over de vaderrol etc.

Overigens vind ik ook de volgende zin opvallend: ‘(…) zegt dat hij haar niet meer heeft opgetild nadat hij van haar moeder had begrepen dat ze dat niet prettig vond’.

Misschien een eerste hint dat ze je aanrakingen a-relax begint te vinden? En ook dat moeder wel dingen aangaf?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:21:43 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219129972
Ik ben Italiaans en een man _O_ _O-

Wat een kneus man. Hoe krijg je al die dingen je strot uit, zeker nog na al die tijd en nadenken erover ook, bah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_219131003
Marco Borsato op bezoek bij de familie Flodder.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:54:52 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219131015
Wat is ons eindoordeel over ons 'peetallessie'?
Laffe huichelaar
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:33:13 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219131327
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat is ons eindoordeel over ons 'peetallessie'?
Oom met fleecetrui aan, opgedroogd spuug in de mondhoeken en met constant muffe plakvingers
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:50:45 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219131604
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:33 schreef Molo het volgende:

[..]
constant muffe plakvingers
Deze rechtszaak is niet het enige nadeel van vissen in de slijmvijver van een kind
Laffe huichelaar
pi_219134397
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Verder heeft hij haar wel eens op haar billen geslagen want dat was in het gezin onderdeel van een leuk spelletje (soort inside dingetje).

Ok. Maar je bent nog steeds niet haar vader. Eerst roeptoeter je dat je net zo met haar omging als met je eigen dochter, vervolgens neem je dat een paar keer terug (want hij zou dit niet zo met zijn eigen dochter gedaan hebben, geeft hij aan) en dan later begin je toch weer een beetje met dat gepraat over de vaderrol etc.

Overigens vind ik ook de volgende zin opvallend: ‘(…) zegt dat hij haar niet meer heeft opgetild nadat hij van haar moeder had begrepen dat ze dat niet prettig vond’.

Misschien een eerste hint dat ze je aanrakingen a-relax begint te vinden? En ook dat moeder wel dingen aangaf?
Dit inderdaad. Hij zei ook dat hij zelf niet koos voor de term peet vader maar dat het meisje dat zelf deed, hij wilde juist als vriend worden gezien. Maar appt later wel dat hij wilde haar peet allessie te willen zijn? Kan de precieze app niet vinden.

Hij sprak zichzelf telkens tegen en telkens de aandacht naar de thuissituatie geeft eerder aangegeven dat hij mogelijkheden zag te doen waarvan hij beschuldigd wordt ipv ontkennen dat er iets grensoverschrijdend zou hebben plaats gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dazalbest1 op 29-10-2025 09:33:17 ]
pi_219149451
Ligt het aan mij of is het allemaal niet heel sterk wat Knoops zegt vandaag?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2025 @ 18:14:54 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219151271
Deze foto van vandaag, :'). Als ‘fan’ (of starfucker) ben je dan ook niet helemaal honderd hoor. Om meerdere redenen.

Gegroet,

Iemand die ook veel selfies heeft met voor haar bekende pipo’s maar wél weet wanneer dit niet gepast is en niet enkel voor egoïsme gaat.

pi_219151359
Echt hè. Ik heb zowaar een soort medelijden met Marco. :')
Wat een kut fan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2025 @ 19:56:21 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219152318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:28 schreef vencodark het volgende:
Echt hè. Ik heb zowaar een soort medelijden met Marco. :')
Wat een kut fan.
Exact.

En dan zou het me nog niet eens verbazen als het niet een echte fan is (dat sowieso niet overigens als je je zo gedraagt als hierboven) maar dat ze gewoon een foto wilde met een BN’er.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:00:20 #228
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219152370
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Exact.

En dan zou het me nog niet eens verbazen als het niet een echte fan is (dat sowieso niet overigens als je je zo gedraagt als hierboven) maar dat ze gewoon een foto wilde met een BN’er.
Fan of niet, als persoon ben je echt diep gezonken :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:10:00 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219152527
Als ze lief genoeg lacht en beetje aandringt wil Marco vast wel met haar de koffer in, en haar (klein)dochter vast ook
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2025 @ 20:18:46 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219152658
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:10 schreef Molo het volgende:
Als ze lief genoeg lacht en beetje aandringt wil Marco vast wel met haar de koffer in, en haar (klein)dochter vast ook
Haar (klein)dochter wil met haar de koffer in, :o?
pi_219153276
...
pi_219153453
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze foto van vandaag, :'). Als ‘fan’ (of starfucker) ben je dan ook niet helemaal honderd hoor. Om meerdere redenen.

Gegroet,

Iemand die ook veel selfies heeft met voor haar bekende pipo’s maar wél weet wanneer dit niet gepast is en niet enkel voor egoïsme gaat.

[ afbeelding ]
Ik zag deze beelden net in de RTL Boulevard liveblog, en ik heb er nu gewoon buikpijn van :') Even los van schuldig of niet, maar als 'fan' ben je toch geschift als je zo iemand op zo'n moment lastigvalt? Je ziet in dat filmpje nog meer lowlifes die allemaal dingen van hem willen en Marco laat het allemaal maar gebeuren. Vond het heel triest om te zien.
Als dit geen tactiek van hem is om extra zielig over te komen dan zie je hier precies dat hij veel moeite heeft met grenzen.
Koel en donker bewaren
  donderdag 30 oktober 2025 @ 21:38:58 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219153499
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Haar (klein)dochter wil met haar de koffer in, :o?
Ja dat was dus een typo van mijn kant

Alhoewel die familie er misschien nog wel toe in staat zou zijn ook ja :X
En Marco die zich dan maar opoffert, ofzo :r

'ik deed wel zo, maar zo ben ik echt niet hoor'
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2025 @ 22:21:23 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219153865
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:38 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja dat was dus een typo van mijn kant

Alhoewel die familie er misschien nog wel toe in staat zou zijn ook ja :X
En Marco die zich dan maar opoffert, ofzo :r

'ik deed wel zo, maar zo ben ik echt niet hoor'
Gewillig ‘opoffert’.
pi_219153876
quote:

Gegroet,

[ afbeelding ]
Toch gelachen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219156724
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij geeft overigens constant de schuld aan de seksuele moraal binnen dat huis en dat grensoverschrijdend zijn daar normaal was.

Daarnaast legt hij veel de nadruk op het feit dat zijn carrière voorbij is en trial by media etc etc.

Edit: en steeds sorry dat ze dingen zo heeft ervaren ook al deed hij het niet.
Nou dat dus... die man heeft wel heel erg last van het "Arme zielige ik syndroom".... en een stel gore advocaten, dat moet ik er ook wel bij zeggen.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:50:22 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219156752
quote:
Deze foto van vandaag, :'). Als 'fan' (of starfucker) ben je dan ook niet helemaal honderd hoor. Om meerdere redenen.

Gegroet,

Iemand die ook veel selfies heeft met voor haar bekende pipo's maar wél weet wanneer dit niet gepast is en niet enkel voor egoïsme gaat.

[ afbeelding ]
Daar missen een paar sociale antennes.

Maar dat gevoel heb ik bij zogenaamde superfans van artiesten wel vaker.
2025-jaarlijst
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:07:20 #238
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219156852
De rabbithole rondom Marco's ex-fanclubbestuurder en diens dochter ben ik eens dieper in gedoken... En als je eenmaal de namen hebt (totaal niet moeilijk ook - platforms als socialnieuws delen ook gewoon de namen zonder wat dan ook), dan komt er ineens iets héél pijnlijks naar boven. De Borsato-website heeft namelijk een post uit 2017 nooit verwijderd:

quote:
Nathalie jarig!
1 februari 2017

Al ruim 22 jaar werk ik samen met Nathalie Thielen die, zoals ik vaak zeg, niet alleen mijn linker-, maar ook mijn rechterhand is. De meesten van jullie kennen Nathalie als voorzitster van mijn fanclub wat ze sinds 1994 ook is, maar ze is veel meer dan dat. Ze is niet alleen ook mijn personal assistent maar tevens mijn beste vriendin.
Nathalie zorgt er samen met de vrijwilligers voor, dat alles rondom mij op rolletjes loopt. Wanneer je een vraag hebt en mij bijvoorbeeld mailt, dan helpt de fanclub mij met het beantwoorden van de mail. Komt er een concerttour aan, vindt er een presale voor leden plaats, is er promotie voor een nieuw album of eigenlijk voor alle andere activiteiten die er op mijn pad komen, dan staat Nathalie altijd paraat en stuurt het fanclubteam aan. Samen met het team maakt ze twee keer per jaar een prachtig fullcolour fanclubblad, de Tifosi, maar ook bij The Voice of Holland bijvoorbeeld was Nathalie altijd bij me en hielp ze me waar ze kan, net zoals ze dat bij The Voice Kids doet. Wanneer ik op bezoek ga in een ziekenhuis, of bij een ernstig zieke fan, dan legt zij de eerste contacten en gaat altijd met me mee. Dat zijn soms heftige ervaringen en dan is het altijd fijn als er iemand mee gaat die je door en door kent en met wie je zo’n ervaring kunt delen. Ik noem Nathalie wel eens de moeder van alle fans, maar als ik zie wat ze allemaal voor mij doet, dan doe ik haar met deze goedbedoelde titel eigenlijk tekort.

Wat mij betreft is Nathalie echt een duizendpoot of misschien wel meer de spin in het web die alles in de gaten houdt, steeds aan de juiste touwtjes weet te trekken, mij scherp houdt en me attent maakt op dat wat mijn fans bezig houdt. Behalve dit alles is Nathalie ook nog eens ongekend grappig, tekstueel waanzinnig goed en weet ze altijd de juiste woorden in elke situatie te vinden. Wat ik heel mooi vind is de manier waarop zij dingen kan vertalen in teksten, in blogjes en de meest lastige gevoelens of situaties in woorden kan vangen.

[Note: Hier stond een foto die inmiddels wel offline is]

Waarom ik jullie dit allemaal vertel?
Vandaag is Nathalie jarig en ik wil haar niet alleen in het zonnetje zetten, maar jullie ook vertellen dat ze, naast alles dat ze voor mij doet, ook een eigen bedrijfje heeft: Nathalie Thielen Tekst. [Note: een hotlink naar deze website werkt inmiddels net meer] Je zou dit artikel dan ook kunnen zien als een cadeautje voor haar. Gewoon omdat ik vind dat haar bedrijfje en de manier waarop ze dit doet wel eens wat extra aandacht verdient. Ik heb zelf zoveel aan Nathalie en haar vaardigheden, ik weet heel, héél zeker dat er meer mensen zitten te wachten op iemand zoals Nathalie. Daarom dit zonnetje, een welgemeende felicitatie en een beetje extra aandacht voor Nathalie Thielen Tekst.
Gefeliciteerd met je verjaardag, lieve vriendin.
Dank voor alles, werkelijk álles dat je voor me doet.

Liefs,

Marco
Bron: https://borsato.nl/nieuws/nathalie-jarig/
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:15:44 #239
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219156919
Het stukje is nogal kwijlerig, maar afgezien daarvan zie ik vermoedelijk iets over het hoofd wat het zo pijnlijk maakt.

Er staan geen gore details in of zo.
2025-jaarlijst
pi_219157129
quote:

Gegroet,

[ afbeelding ]
Godsamme :') Die stralende lach ook op haar gezicht :')

Alle schaamte voorbij.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:39:43 #241
328189 ArnieAlberts
pi_219157150
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:15 schreef Eightyone het volgende:
Het stukje is nogal kwijlerig, maar afgezien daarvan zie ik vermoedelijk iets over het hoofd wat het zo pijnlijk maakt.

Er staan geen gore details in of zo.
Neuh maar dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel meer dingen als "de spin in het web die alles in de gaten houdt, steeds aan de juiste touwtjes weet te trekken", of hrt feit dat zij als tekstschrijfster hier zo wordt bejubeld terwijl hij nu juist denkt dat zij wat tekstjes erbij verzonnen heeft.

Ik speculeer nu ontzettend, maar het zou kunnen dat Nathalie helemaal pisleip werd toen bekend werd dat Marco Leontine had bedrogen voor een ander, en dat dat niet haar dochter, maar die Iris Hond was.
pi_219157332
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:39 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Neuh maar dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel meer dingen als "de spin in het web die alles in de gaten houdt, steeds aan de juiste touwtjes weet te trekken", of hrt feit dat zij als tekstschrijfster hier zo wordt bejubeld terwijl hij nu juist denkt dat zij wat tekstjes erbij verzonnen heeft.

Ik speculeer nu ontzettend, maar het zou kunnen dat Nathalie helemaal pisleip werd toen bekend werd dat Marco Leontine had bedrogen voor een ander, en dat dat niet haar dochter, maar die Iris Hond was.
Daar geloof ik helemaal niets van. Marco heeft jarenlang een affaire gehad met een andere dame van de fanclub. Haar man had zelfs eens een keer een bericht op social media geplaatst waarin hij schreef dat Marco 'zijn huwelijk had stukgemaakt.'
Dat Iris H. een bekende vrouw is maakt dat dit veel meer naar buiten is gekomen.
pi_219157352
Het valt mij op dat Marco in een telefoongesprek met bovenstaande man ook aangaf dat hij e.e.a. anders had ervaren, net als wat hij nu zegt in de huidige zaak.

Destijds heb ik de berichten van de bedrogen man op Twitter zelf gelezen, dus het was niet alleen een roddel.
pi_219157397
O ja, en Marco had natuurlijk nog iets met zijn secretaresse, met wie hij zoenend in een skilift was gefilmd. Een drukke man, dus.
pi_219157421
Ik vergeet er bijna aan toe te voegen dat Marco en Nathalie ook het bed hebben gedeeld.
pi_219157438
Hij heeft het aldoor over de 'mores in dat gezin', maar met zijn eigen moraal was het ook niet best gesteld.
pi_219157567
Ik had nog nooit van het woord 'mores' gehoord als ik eerlijk ben :P
pi_219157574
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Godsamme :') Die stralende lach ook op haar gezicht :')

Alle schaamte voorbij.
Ze lijken wel wat op elkaar.
pi_219157581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zal je effe mores leren! o|O
pi_219157635
Bizarre dynamiek alles bij elkaar, om op die manier betrokken te zijn bij je fanclub en zo'n persoon. Marco heeft heel veel moeite met grenzen heb ik wel gemerkt.
Koel en donker bewaren
pi_219157643
quote:
Iemand mores leren?
Koel en donker bewaren
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:33:10 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219157669
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:08 schreef lila01 het volgende:
Ik vergeet er bijna aan toe te voegen dat Marco en Nathalie ook het bed hebben gedeeld.
Marco batste met iedereen toch.
pi_219157710
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Iemand mores leren?
Ja daar heb ik wel van gehoord, maar ik denk dat mores in die zin een andere betekenis heeft dan de mores binnen het gezin?

'Waar komt iemand mores leren vandaan? Iemand mores leren betekent 'iemand flink de waarheid zeggen' of 'iemand (hard) straffen'.' Aldus Google.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:03:57 #255
328189 ArnieAlberts
pi_219157926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:00 schreef lila01 het volgende:
Marco heeft jarenlang een affaire gehad met een andere dame van de fanclub
Die was ik hélemaal vergeten :D Die fanclub was één groot Sodom en Gomorra _O-
pi_219157966
De mores zijn de gewoonten binnen een groep.
pi_219158410
quote:
Mores & tradities, lullo.

pi_219158813
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Mores & tradities, lullo.

[ afbeelding ]
Lullo? :D Dat mensen nog steeds denken dat ik met zo'n nick mannelijk ben verbaast me oprecht.
pi_219159156
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Lullo? :D Dat mensen nog steeds denken dat ik met zo'n nick mannelijk ben verbaast me oprecht.
Je kent Jiskefet niet?
pi_219159158
quote:

[..]
Nooit in mij opgekomen dat je een man had kunnen zijn hoor. :D
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:38:07 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219159163
quote:

[..]
Lullo komt ook weer uit diezelfde serie ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219159189
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:37 schreef lila01 het volgende:

[..]
Je kent Jiskefet niet?
Ik ken het wel, maar nog geen minuut van gezien.
pi_219159306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ken het wel, maar nog geen minuut van gezien.
'lullo', hoort bij de sketch, niemand denkt dat jij een man bent.
pi_219172617
quote:

[..]
Dat dacht ik oprecht 0,0 en was ook totaal irrelevant voor mijn referentie naar de lullo's in een poging schijtlollig te zijn, maar goed.
  woensdag 19 november 2025 @ 20:28:19 #265
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219299594
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 20 november 2025 @ 09:52:19 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219301521
quote:
Die kan geen afscheid nemen van die 15 minutes of fame.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 november 2025 @ 12:18:12 #267
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219302429
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Die kan geen afscheid nemen van die 15 minutes of fame.
Kan ook nog onderdeel zijn van een strategie (trial by media blijft maar doorgaan! Niemand laat het tussendoor even rusten!) :').
pi_219353339
https://www.ad.nl/binnenl(...)pige-fotos~a9ed2559/

Interview met dé Nathalie. Die vrouw kent ook geen schaamte :X _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 28 november 2025 @ 09:27:35 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219360882
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:18 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)pige-fotos~a9ed2559/

Interview met dé Nathalie. Die vrouw kent ook geen schaamte :X _O-
Mijn idee na lezen van dit artikel: de advocaten van Borsato hebben uit alle macht geprobeerd om een aantal zaken rondom het meisje en haar moeder dusdanig op te blazen dat het moeder in een kwaad daglicht zou stellen, in de hoop dat het Borsato zou vrijpleiten.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 december 2025 @ 09:02:12 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219405516
Wat wordt het? *ook hier.
POLL
pi_219406133
Vrijspraak dus
pi_219406691
Hele carrière naar de knoppen en hij krijgt vrijspraak. Beweer nu nog maar eens dat dat hele metoo gebeuren niet toxic kan zijn.
pi_219406908
Los van dit voorbeeld betekent vrijspraak niet dat er niks gebeurd is dat niet ok is.
Vrijspraak betekent alleen dat niet voldoende bewezen kan worden dat iets gebeurd is dat volgens de wet niet mag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219408844
Uitleg uitspraak

twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 4 december 2025 @ 22:37:29 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219411972
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:31 schreef Vanyel het volgende:
Los van dit voorbeeld betekent vrijspraak niet dat er niks gebeurd is dat niet ok is.
Vrijspraak betekent alleen dat niet voldoende bewezen kan worden dat iets gebeurd is dat volgens de wet niet mag.
Dit.
pi_219413179
Al meerdere tiktoks van vrouwen voorbij gekomen die een feestje vieren dat hij is vrijgesproken. De vunzige dingen die hij gedaan heeft (die hij heeft toegegeven) vergeten we voor het gemak maar even :')

Bewezen of niet, het blijft een smeerdeken.
pi_219413261
quote:
Dat je dit nog aan mensen moet uitleggen hè. :D
pi_219413301
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:50 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat je dit nog aan mensen moet uitleggen hè. :D
Ik vind het ongelooflijk dat notabene vrouwen (en misschien wel moeders wat het nog erger maakt) zo makkelijk over bepaalde zaken stappen, want het gaat om Marco Borsato wat zeker wel een rol speelt. De joviale en vriendelijke kerel die we op tv/radio zagen. Op tv/radio ja! We kennen mensen die op tv/radio komen niet. I repeat: we kennen mensen die op tv/radio komen niet.

Ik zou deze mensen gewoon even door elkaar willen schudden en dat tegen ze willen roepen :@
pi_219413660
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind het ongelooflijk dat notabene vrouwen (en misschien wel moeders wat het nog erger maakt) zo makkelijk over bepaalde zaken stappen, want het gaat om Marco Borsato wat zeker wel een rol speelt. De joviale en vriendelijke kerel die we op tv/radio zagen. Op tv/radio ja! We kennen mensen die op tv/radio komen niet. I repeat: we kennen mensen die op tv/radio komen niet.

Ik zou deze mensen gewoon even door elkaar willen schudden en dat tegen ze willen roepen :@
Het is heel simpel: wat als dit allemaal rondom je eigen dochter speelde.

Ach, we waren er geen van allen bij. Niet voldoende bewijs, snap ik best!
Maar het zaakje stinkt wel.

Overigens vind ik ook dat dit hele gelazer overdreven lang geduurd heeft.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 19:03:22 #281
184769 crew  Deisyy
pi_219437132
Wordt eindelijk zijn muziek weer gedraaid in het stadion doet hij zijn oortjes in _O-

quote:
Marco Borsato op de tribune bij AZ: uit de speakers klinkt zijn liedje Rood

Zanger Marco Borsato verschijnt, na zijn vrijspraak in een zedenzaak, nu weer in het openbaar. Zondag zat hij op de tribune bij een wedstrijd van zijn thuisclub, AZ in Alkmaar. AZ speelde gelijk (2-2) tegen Go Ahead Eagles.

Borsato moest er wel om lachen: voor de wedstrijd klonk even zijn nummer Rood uit de speakers, een deel van het aanwezige publiek blèrde de hit vrolijk mee.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 7 december 2025 @ 20:46:43 #282
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_219437943
quote:
Dus mag het. Alleen misschien niet bij jou thuis. Dat kan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 7 december 2025 @ 20:54:57 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219438020
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:46 schreef Andromache het volgende:

[..]
Hij is vrijgesproken omdat niet bewezen kan worden dat ze nog geen 16 was toen het gebeurde, hij ontkent het zelf niet eens.
Dit hele verhaal draait niet eens om wat er gebeurde, maar om haar leeftijd toen het gebeurde.
Het is niet allemaal ineens niet ranzig meer omdat ze net 16 was en geen bijna 16.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219438071
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:46 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik begrijp dat het ingewikkelde materie is, maar wat jij nu zegt is:
Als iemand jou of je kind verkracht maar er is niet genoeg bewijs voor een veroordeling, mag het.
Wonderlijk idee wel. Dat is niet hoe het werkt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 december 2025 @ 21:21:03 #285
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_219438210
Samenvatting uitspraak:

quote:
De in de beschuldiging opgenomen aanrakingen van de benen en billen boven de kleding zijn niet als ontuchtig aan te merken.
Ja natuurlijk is ontucht fout. Maar daar is niets van vast komen te staan. Iedereen kan wel wat roepen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_219442943
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nog vóór de uitspraak zei een collega dat ze toch zo hoopt dat hij wordt vrijgesproken. Ze kan niet wachten tot hij weer gaat optreden. En natuurlijk moest de moeder van de aangeefster het weer ontgelden. Deze collega is zelf moeder van 3 kinderen onder de 10 jaar. Echt shockerend hoe bepaalde mensen in je directe omgeving in het leven blijken te staan met dit soort zaken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 december 2025 @ 17:37:09 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219443670
quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2025 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Wordt eindelijk zijn muziek weer gedraaid in het stadion doet hij zijn oortjes in _O-
[..]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet, hè, bij een voetbalclub, :'). Die stonden waarschijnlijk al Borsato te brullen een milliseconde na vrijspraak. Voor het gemak vergeten we dat dit hetzelfde volk is dat je waarschijnlijk in elkaar trapt als je zo spreekt over hun dochter zoals Borsato dat deed (laat staan ze zo toegegeven aanraakt), :').
  maandag 8 december 2025 @ 17:37:22 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219443672
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 15:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Nog vóór de uitspraak zei een collega dat ze toch zo hoopt dat hij wordt vrijgesproken. Ze kan niet wachten tot hij weer gaat optreden. En natuurlijk moest de moeder van de aangeefster het weer ontgelden. Deze collega is zelf moeder van 3 kinderen onder de 10 jaar. Echt shockerend hoe bepaalde mensen in je directe omgeving in het leven blijken te staan met dit soort zaken
Dat is ook waardoor Michael Jackson iedere keer verse aanvoer onschuldige kindertjes had, de ouders zijn zulke enorme fans dat ze vereerd zijn dat hun idool graag hun kind te logeren heeft, het boeit ze al bijna niet meer waarom hun idool dat zou willen.
Zie ook Friedel van Galen die haar dochter zo ongeveer op Hazes Sr. duwde.

Types zoals je collega zullen het waarschijnlijk ook fantastisch vinden als Borsato interesse in haar kinderen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 december 2025 @ 17:41:40 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219443710
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:21 schreef Andromache het volgende:
Samenvatting uitspraak:
[..]
Ja natuurlijk is ontucht fout. Maar daar is niets van vast komen te staan. Iedereen kan wel wat roepen.
Waarom is niet vast komen te staan dat het ontucht was?
Omdat niet bewezen is dat het gebeurde voor het kind 16 was..... dat is waar het om draait.

Ook Borsato zelf ontkent niet dat dat soort dingen gebeurd zijn, alleen de aanklacht was ontucht met een minderjarige, en qua seksuele zaken is "minderjarig" jonger dan 16.
Dat is wat niet bewezen kan worden, dat het gebeurde voor haar 16de verjaardag, omdat dat de aanklacht was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 december 2025 @ 18:52:41 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219444238
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 15:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Dat hij is vrijgesproken omdat er geen bewijs is voor strafbare feiten, doet natuurlijk niks af aan al die berichtjes en teksten die hij stuurde, ook al is dat niet strafbaar.

Denk dat weinig moeders dat zouden accepteren als een willekeurige volwassen man dat naar en tegen hun minderjarige dochters zou zeggen.

Maar omdat het Borsato is, vinden vele het opeens prima :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219444305
Dat mensen het verschil tussen vrijspraak en waarheid niet begrijpen zegt wel gelijk wat voor volk dat is.
Het zal je eigen dochter zijn. :{w

Wonderlijk trouwens hoe de media en fans er bovenop zitten dat die man weer moet optreden.
Ongeacht of hij stiekem schuldig is, ik denk oprecht dat hij gebroken is van de hele situatie en misschien ook de komende jaren geen behoefte heeft om op te treden of er überhaupt tot in staat is.

Dat die fans dat niet doorhebben.
pi_219444940
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef vencodark het volgende:
Dat mensen het verschil tussen vrijspraak en waarheid niet begrijpen zegt wel gelijk wat voor volk dat is.
Het zal je eigen dochter zijn. :{w

Wonderlijk trouwens hoe de media en fans er bovenop zitten dat die man weer moet optreden.
Ongeacht of hij stiekem schuldig is, ik denk oprecht dat hij gebroken is van de hele situatie en misschien ook de komende jaren geen behoefte heeft om op te treden of er überhaupt tot in staat is.

Dat die fans dat niet doorhebben.
Waarheid kan ook zijn dat hij geen slechte intenties had. Niemand wil dit met zijn dochter. En tegelijkertijd niemand van ons zal de akties doen die haar moeder deed. Dat praat zijn gedrag niet goed. Het plaatst wel degelijk context.
pi_219446737
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 20:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarheid kan ook zijn dat hij geen slechte intenties had. Niemand wil dit met zijn dochter. En tegelijkertijd niemand van ons zal de akties doen die haar moeder deed. Dat praat zijn gedrag niet goed. Het plaatst wel degelijk context.
Welke onschuldige intentie kan je als 50'er hebben bij het sturen van dat soort ranzige appjes naar een minderjarige? Appjes waarvan hij zelf bij de rechter zegt "natuurlijk niet!" wanneer wordt gevraagd of hij dit ook naar zijn eigen dochter zou sturen? En waarom vindt je het toch weer nodig om de zogenaamde acties van haar moeder te benoemen in deze context? Acties die door de verdediging zijn opgeworpen en dus niet daadwerkelijk gebeurd hoeven zijn, want een verdachte mag liegen tijdens zijn eigen proces.

Nederland toont weer eens aan waarom wij het nummer 1 land zijn wanneer het gaat om de productie en verspreiding van kinderp****. Nederland doet geen enkele moeite hun goedkeuren voor kindermisbruik te camoufleren. Stop met het goedpraten van dit soort praktijken
pi_219446931
Allemaal terechte vragen.
Maar waarom censureer je porno?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')