abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210812075
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat die domme nepowichten door de hakselaar gehaald worden :@
Heel de showbiz is feitelijk een carousel van ons kent ons. In Hollywood is het nóg erger wat dat betreft met nepo kinderen. Zo'n Jada heeft al een leven als artiest voor ogen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:24:33 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210812151

...met ook nog de dochter van John Ewbank erbij, die recent ook weer in DNA Singers gezet werd (en zogenaamd niet herkend werd).
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:55:27 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210812445
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:24 schreef Eightyone het volgende:

...met ook nog de dochter van John Ewbank erbij, die recent ook weer in DNA Singers gezet werd (en zogenaamd niet herkend werd).
Ewbankie de oude rukker zal wel een van die 29 tegenverklaringen zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 2 oktober 2023 @ 14:37:40 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210813887

Mams ook nog ff :') :|W
  maandag 2 oktober 2023 @ 14:40:53 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210813918
quote:
6s.gif Op maandag 2 oktober 2023 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Mams ook nog ff :') :|W
Gaat dat statement van Hans Klok erboven over mamsje Mary?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210816462
“We gaan dit rocken”
…..
Serieus ..

Hou als kind van de dader liever je mond.
En Mary Borsato is ook niet goed bij haar knar met haar gemekker over karaktermoord van Marco.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:21:36 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210819881
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:24 schreef Eightyone het volgende:

Ik heb DNA Singers nooit gezien, want ik kijk nauwelijks tv (en ook al deed ik dat wel, dan zou ik die troep nog niet opzetten) maar heb wel eens een reclame voorbij zien komen. Wát achterlijk; waarom heet het niet NEPO Singers? En dan ook doen alsof BN’ers (of wat ervoor moet doorgaan) helemaal nog nooit die kinderen hebben gezien in de NL incest circle, :').

En wat een toeval, al die nepo babies hebben ineens een ‘talent’ voor ‘zingen’. Misschien, héél misschien, zou dit nog werken in USA omdat er een stuk groter aanbod is qua acteurs/zangers/etc. maar toch niet hier, :'). Drama. Lekker je kind pushen.

What the hell is dit voor concept.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:23:41 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210819895
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb DNA Singers nooit gezien, want ik kijk nauwelijks tv (en ook al deed ik dat wel, dan zou ik die troep nog niet opzetten) maar heb wel eens een reclame voorbij zien komen. Wát achterlijk; waarom heet het niet NEPO Singers? En dan ook doen alsof BN’ers (of wat ervoor moet doorgaan) helemaal nog nooit die kinderen hebben gezien in de NL incest circle, :').

En wat een toeval, al die nepo babies hebben ineens een ‘talent’ voor ‘zingen’. Misschien, héél misschien, zou dit nog werken in USA omdat het een stuk groter is qua acteurs/zangers/etc. maar toch niet hier, :'). Drama. Lekker je kind pushen.

What the hell is dit voor concept.
Al die zgn BN-ers kindjes moeten gepromoot worden, en overal gespamd.
Al dan niet met een hartje op hun smoel gefotosjopt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:29:05 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210819919
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:23 schreef maily het volgende:

[..]
Al die zgn BN-ers kindjes moeten gepromoot worden, en overal gespamd.
Al dan niet met een hartje op hun smoel gefotosjopt.
Ja, waarom kan er niet iemand gewoon monteur worden? We hebben een tekort. We hebben geen tekort aan nepo babies. Of heb eens een normaal bijbaantje of zo. Die ouders zijn ook zo delusional en totaal niet bekend met nederigheid, anders zeg je wel ‘yo, Sterre-Lola, doe eens bij de kassa zitten eerst. Even wat real life voor je ass. Zien we daarna wel weer. Dan mag je wel proberen’.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210820060
De dochter van Linda de Mol doet het best aardig vind ik. Als je een talent hebt, waarom niet?
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:14:46 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210820651
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, waarom kan er niet iemand gewoon monteur worden? We hebben een tekort. We hebben geen tekort aan nepo babies. Of heb eens een normaal bijbaantje of zo. Die ouders zijn ook zo delusional en totaal niet bekend met nederigheid, anders zeg je wel ‘yo, Sterre-Lola, doe eens bij de kassa zitten eerst. Even wat real life voor je ass. Zien we daarna wel weer. Dan mag je wel proberen’.
"Nee we houden ze bescheiden, ze krijgen een toelage van 5000,- per maand, dan leren ze wel te werken voor hun geld" :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:15:48 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210820660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
De dochter van Linda de Mol doet het best aardig vind ik. Als je een talent hebt, waarom niet?
Het is een aardig kind, maar die heeft ook wel bepaalde kansen gekregen omdat ze een dochter van Linda de Mol is (waarsch. o.a. al stages bij zenders/productiemaatschappijen waar de gemiddelde journalistiek student alleen maar van kan dromen).
  Spellchecker dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:16:20 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210820667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen idee :@ , maar die is al volwassen
pi_210820742
Best aardig :')

Wie komt op zo'n positie terecht met een "best aardige" performance :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210820759
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het is een aardig kind, maar die heeft ook wel bepaalde kansen gekregen omdat ze een dochter van Linda de Mol is (waarsch. o.a. al stages bij zenders/productiemaatschappijen waar de gemiddelde journalistiek student alleen maar van kan dromen).
Ik vind haar wel echt heel goed op TV en ze heeft ook weinig kapsones.

Maar het helpt inderdaad wel mee als je de dochter van Linda de Mol bent.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:46:41 #91
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210820864
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ze mocht iig al bij BNNVara aan de slag. Zonder studie.

https://www.destentor.nl/(...)nda-de-mol~ad1399d3/

Nou lijken veel journalistieke klussen me ook goed te doen voor mensen zonder papiertjes die er simpelweg gevoel voor hebben, en dat Noa zo'n type is sluit ik niet uit. Maar de familiebanden zullen haar alsnog een streepje voor hebben gegeven.
pi_210821009
Tsja, ik snap haar ook wel dat ze de mazzeltjes met beide handen aan pakt. Ik denk dat niemand in haar positie had gezegd, ik ga eerst de normale weg bewandelen en daarna ga ik eens verder kijken. En bij haar vind ik het allemaal niet eens zo erg omdat ze het wél kan en de juiste uitstraling heeft.
pi_210821477
Luca Borsato over beschuldigingen vader Marco: ’Ik weet iets meer’

Volgens Luca Borsato is het voor iedereen het beste dat hij en zijn gezin hun mond houden over de beschuldiging van ontucht aan het adres van zijn vader Marco. Dat vertelt Luca in de podcast 30 minuten rauw van Ruud de Wild.

„Ik weet wel iets meer”, zegt hij over de zaak die het OM vorige maand gestart is. „Maar ook niet alles. Dus het is voor ons heel gevoelig om daarover te praten, naast dan het feit dat we er eigenlijk ook niks over kunnen zeggen aangezien we misschien wel het hele proces verstoren. Dus ik denk dat het beste voor iedereen is dat wij allemaal ons mond houden.”

„Wat mij boos gemaakt heeft”, reageert Luca ook op een vraag hierover van De Wild. „Natuurlijk weten wij iets meer dan dat er geroepen wordt. En veel mensen horen één kant van het verhaal omdat mijn vader op dit moment niks zegt in de media, wat denk ik de slimste keuze is. Omdat het allemaal eerst onderzocht moet worden kan hij zijn verhaal niet doen. En wij weten dat verhaal wel.”

Daarnaast is er nog een andere reden voor Luca om zich niet in het openbaar met de zaak te bemoeien, „al zou ik dat willen.” „Omdat ik daar echt helemaal niks mee te maken heb”, zegt hij. „Mijn zusje heeft er niks mee te maken, mijn broertje heeft er niks mee te maken, mijn moeder ook niet. Wij staan er echt volledig los van.”

Al heeft de hele kwestie natuurlijk wel invloed op het gezin Borsato, vertelt Luca. „Er zit natuurlijk behoorlijk wat spanning op het hele gebeuren. Ik denk dat veel mensen kunnen inbeelden dat het niet altijd makkelijk geweest is en dat is pas klaar als het zometeen ook echt uitgesproken is. En dan kan er voor mijn vader ook pas een soort vorm van heling zijn denk ik. Voor ons eigenlijk allemaal.”

Toch is Luca „gelukkig met hoe mijn gezin op het moment functioneert naar elkaar, dat sowieso.” „Mijn ouders zijn nog heel liefdevol naar elkaar, ook al zijn ze niet samen”, licht hij toe. „Mijn broertje en ik en mijn zusje en ik zijn heel erg close. We proberen elke week op donderdag samen te eten, die komen dan naar Alkmaar. Dan zijn we echt weer even bij elkaar samen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)co-ik-weet-iets-meer

Misschien gaan wij allen wel schrikken van de uitkomst van de rechtzaak, je weet maar nooit.
pi_210821526
Volgens Luca Borsato is het voor iedereen het beste dat hij en zijn gezin hun mond houden over de beschuldiging van ontucht aan het adres van zijn vader Marco. Even later: "Ik weet wel iets meer”,

:')
pi_210821546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Luca Borsato is het voor iedereen het beste dat hij en zijn gezin hun mond houden over de beschuldiging van ontucht aan het adres van zijn vader Marco. Even later: "Ik weet wel iets meer”,

Ja echt hè.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:58:17 #96
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210821938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

En dan vooral dit nog even benoemen :r

quote:
Er speelt meer dan de mensen denken, aldus Luca. "Natuurlijk weten wij iets meer dan dat er geroepen wordt. (...) Wij weten dat verhaal wel plus wij weten met welke specifieke individuen dan wel mijn pa dan wel de vrouwen in kwestie over wie we praten. Ik weet iets meer, maar ook niet alles. Het is voor ons heel gevoelig om daarover te praten."
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:06:15 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210822415
In een mediastuk roepend:

quote:
Daarnaast is er nog een andere reden voor Luca om zich niet in het openbaar met de zaak te bemoeien,
Hahahaha wowwwww
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:32:37 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210822642
Daisy haalt uit naar Luca Borsato: 'Ik verdiende beter'

Daisy Piras, de ex-vriendin van Luca Borsato, heeft donderdagavond uitgehaald naar Luca op sociale media. In haar Instagram Stories vertelt ze openhartig over haar toenmalige relatie.

Volgers van Daisy kunnen haar op Instagram een vraag stellen. Als iemand vraagt hoe ze met haar liefdesverdriet omging na de breuk met Luca, deelt ze aan haar ex-vriend een flinke sneer uit. "Mijn situatie is denk ik niet vergelijkbaar. Ik verdiende gewoon beter. Anyway eten helpt mij altijd! Toetjes for life!"

Op 22 augustus liet Daisy weten aan Shownieuws en op Instagram dat haar relatie met Luca Borsato, de zoon van Marco Borsato, voorbij was na een relatie van ongeveer een jaar.
quote:
Gesproken werd over het contact met andere vrouwen door Luca... .
Twee dagen later reageerde ook Luca op de breuk.

Om stoom af te blazen plaatste Daisy vlak voor de bekendmaking van haar break up een video op Instagram waarin ze het nummer 'Ik leef niet meer voor jou' van ex-schoonvader Marco Borsato zong

https://www.shownieuws.nl(...)o-ik-verdiende-beter

Luca is een toppertje hoor :') _O- _O- _O-
pi_210822696
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 14:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daisy haalt uit naar Luca Borsato: 'Ik verdiende beter'

Daisy Piras, de ex-vriendin van Luca Borsato, heeft donderdagavond uitgehaald naar Luca op sociale media. In haar Instagram Stories vertelt ze openhartig over haar toenmalige relatie.

Volgers van Daisy kunnen haar op Instagram een vraag stellen. Als iemand vraagt hoe ze met haar liefdesverdriet omging na de breuk met Luca, deelt ze aan haar ex-vriend een flinke sneer uit. "Mijn situatie is denk ik niet vergelijkbaar. Ik verdiende gewoon beter. Anyway eten helpt mij altijd! Toetjes for life!"

Op 22 augustus liet Daisy weten aan Shownieuws en op Instagram dat haar relatie met Luca Borsato, de zoon van Marco Borsato, voorbij was na een relatie van ongeveer een jaar.
[..]
Twee dagen later reageerde ook Luca op de breuk.

Om stoom af te blazen plaatste Daisy vlak voor de bekendmaking van haar break up een video op Instagram waarin ze het nummer 'Ik leef niet meer voor jou' van ex-schoonvader Marco Borsato zong

https://www.shownieuws.nl(...)o-ik-verdiende-beter

Luca is een toppertje hoor :') _O- _O- _O-
Nou een ex die haar ex stom vind, en dingen rondbazuint :') Je verwacht het niet.

Dat heeft ook helemaal niks met de Borsatogate te maken.
pi_210823402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 14:39 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou een ex die haar ex stom vind, en dingen rondbazuint :') Je verwacht het niet.

Dat heeft ook helemaal niks met de Borsatogate te maken.
Mee eens, naar mijn mening is een ex die vuil spreekt gewoon een ex die vuil spreekt en niets meer en niet serieus te nemen.
pi_210823502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En dan vooral dit nog even benoemen :r
[..]

Ik heb er geen moeite mee met hoe zijn kinderen over de zaak praten.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:07:51 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210824983
Zucht… de nepobaby’s op de radio…
pi_210837674
Hoelang moeten we nog wachten voordat deze zaak voorkomt en inhoudelijk wordt behandeld?
Ben toch wel erg nieuwsgierig naar de details en die tape...
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 oktober 2023 @ 21:14:09 #104
22592 crew  Ole
pi_210837689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:13 schreef sherezade het volgende:
Hoelang moeten we nog wachten voordat deze zaak voorkomt en inhoudelijk wordt behandeld?
Ben toch wel erg nieuwsgierig naar de details en die tape...
Die tape vooral!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 donderdag 5 oktober 2023 @ 11:02:05 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_210841510
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:14 schreef Ole het volgende:

[..]
Die tape vooral!
Voorlopig tape om mond.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:59:50 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:48:46 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_210852238
quote:
Wat een triest wijf is het toch. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:25:42 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210914022
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 oktober 2023 @ 12:30:22 #110
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210914067
quote:
Nou, vertel?
  donderdag 4 april 2024 @ 03:32:25 #111
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213078981
Dit (Marco die zo ongeveer verdubbeld is) heeft iets treurigs.

https://www.mediacourant.(...)plotseling-heel-dik/

pi_213080968
Sow.
  donderdag 4 april 2024 @ 10:33:55 #113
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213080985
Je zou er zo het hoofd van een van de Van Rossems op kunnen plakken.
pi_213081008
Vreemd dat ze erbij zetten dat hij van het leven geniet. Als je zo aankomt kan dat ook een hele andere reden hebben.
  donderdag 4 april 2024 @ 10:41:19 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213081071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vreemd dat ze erbij zetten dat hij van het leven geniet. Als je zo aankomt kan dat ook een hele andere reden hebben.
Bij een vrouw zou de bodyshaming waarschijnlijk erger zijn.
  donderdag 4 april 2024 @ 10:51:49 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213081181
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bij een vrouw zou de bodyshaming waarschijnlijk erger zijn.
Daar zouden de er zeker geen "geniet volop" van maken, maar eerder "laat zich volledig gaan".
Om vervolgens in het artikel over "zorgen om overmatig drankgebruik" te beginnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 4 april 2024 @ 10:52:35 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213081189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daar zouden de er zeker geen "geniet volop" van maken, maar eerder "laat zich volledig gaan".
Om vervolgens in het artikel over "zorgen om overmatig drankgebruik" te beginnen.
The Daily mail is daar ook heel goed in, die zijn nog venijniger.
  donderdag 4 april 2024 @ 10:55:26 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213081213
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
The Daily mail is daar ook heel goed in, die zijn nog venijniger.
Nou, de kans is ook groot dat dit gewoon door alcohol veroorzaakt is.

Maar het is echt bijzonder dat er "geniet volop" onder staat, dat zouden ze bij een vrouw nooit doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 4 april 2024 @ 12:56:52 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_213082691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, de kans is ook groot dat dit gewoon door alcohol veroorzaakt is.

Maar het is echt bijzonder dat er "geniet volop" onder staat, dat zouden ze bij een vrouw nooit doen.
Het slaat dan ook nergens op.

pi_213085623
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:32 schreef Eightyone het volgende:

[ link | afbeelding ]
Hij lijkt wel zwanger 😱
pi_213085870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wilde dit typen.
  donderdag 4 april 2024 @ 22:42:29 #122
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213091515
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:32 schreef Eightyone het volgende:

[ link | afbeelding ]
Beetje erg kinderachtig, die tekst bij de foto.

Hij woont hier om de hoek en zie 'm regelmatig voorbij schuiven. Z'n hoofd is exact hetzelfde op die foto als dat het de laatste maanden is, dus z'n buik vast ook.

Misschien was hij z'n corset vergeten of zat het in de was bij moeders.

love & heet
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 april 2024 @ 23:15:37 #123
22592 crew  Ole
pi_213091998
hoe het ook afloopt. Schuldig of niet. Maar het is bizar dat het pas volgend jaar voorkomt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 5 april 2024 @ 13:32:35 #124
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213097193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 23:15 schreef Ole het volgende:
hoe het ook afloopt. Schuldig of niet. Maar het is bizar dat het pas volgend jaar voorkomt.
Eens, komt door de aanvullende onderzoeken:

quote:
Marco’s zaak wordt waarschijnlijk pas in 2025 behandeld, maar dat blijkt door hem zelf te komen. “Omdat het onderzoek van het OM wat ons betreft niet volledig was, hebben wij als advocaten van Marco de onderzoeksrechter van de rechtbank Midden-Nederland verzocht om nader onderzoek te doen naar aantal aspecten van de zaak.”

“Voor Borsato en voor ons als zijn verdediging is zorgvuldigheid van de rechtsgang en niet de snelheid van de procedure leidend. We begrijpen de vraag waarom het zolang duurt. Maar het belang van de zaak verdient deze zorgvuldigheid ook om te waarborgen dat het dossier voor de rechter straks evenwichtig is samengesteld. Dat is ook de wens van Borsato.”
https://www.mediacourant.(...)rco-borsato-slopend/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_213132006
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:32 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Eens, komt door de aanvullende onderzoeken:
[..]
https://www.mediacourant.(...)rco-borsato-slopend/
Pffff dit gaat nog wel langer duren, eerst moet de zaak nog voorkomen in 2025 en dan nog de nasleep hiervan... En dan nog de vraag of hij schuldig wordt bevonden ja of nee.
Denk op zijn vroegst pas ergens in 2026 dat deze zaak afgehandeld is.
  maandag 8 april 2024 @ 08:57:55 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213133767
Nepobaby #2 heeft een nummer uit. Rob Goossens dacht er het zijne van :P
pi_213139142
Marco valt wel weer af van het gevangenis eten.
  maandag 8 april 2024 @ 18:28:56 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213139290
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 18:17 schreef quirina het volgende:
Marco valt wel weer af van het gevangenis eten.
Vraag het aan Thijs die kan het weten :+ _O-
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2024 @ 18:36:24 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_213139348
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2024 18:28 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Vraag het aan Thijs die kan het weten :+ _O-
Maar die at van verschillende walletjes.

woensdag 4 september 2024 @ 18:55:55 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214892491
'Marco Borsato neemt nóg een ingrijpende beslissing'

Waar Marco Borsato en zijn advocatenteam zich liever stilhoudt over de aantijging rondom de zanger (zie video), doet iemand in zijn kring dat niet. In weekblad Privé onthulde deze persoon een week terug een groot besluit van Marco en dit keer doet hij dat weer...

Deze persoon vertelde eerder aan het weekblad dat Marco nooit meer op het podium wil staan en nu dat hij Nederland de rug toe wil keren. "Hij is al een tijdje op zoek naar een woning in Italië, waar hij de rest van zijn leven wil doorbrengen", vertelt de kennis. "Verhuizen wil hij echter pas nadat de rechter een uitspraak heeft gedaan en voor Marco alle ellende achter de rug is."

Marco is nu nog niet van plan om te verhuizen, omdat hij het niet wil doen laten lijken dat hij zijn verantwoordelijkheden ontloopt. Daarbij wil hij niet van vluchtgedrag worden beschuldigd, volgens deze kennis. De keuze voor dit land komt door zijn Italiaanse roots. "Marco heeft zich er altijd thuis gevoeld."

Tegenslag
Eerder deze maand kwam pittig nieuws over de zanger naar buiten: volgens weekblad Party is Marco in een paar jaar tijd veel geld verloren. Party was in de cijfers van Marco's bedrijven gedoken. Van zijn eigen vermogen was in 2019 nog 8,9 euro over. In 2023 blijkt dat dit is gedaald naar 5 miljoen euro. Dat is dus een verlies van 4 miljoen. In zijn andere bedrijf is in vier jaar tijd een daling van 900.000 naar 254.000 euro te zien.

https://www.shownieuws.nl(...)grijpende-beslissing

Zeker afgekeken van Ali B :?
:W :W we gaan je missen en ga lekker jonge meiden knijpen in Italië :r
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 september 2024 @ 19:04:56 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214892605
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Marco Borsato neemt nóg een ingrijpende beslissing'

Waar Marco Borsato en zijn advocatenteam zich liever stilhoudt over de aantijging rondom de zanger (zie video), doet iemand in zijn kring dat niet. In weekblad Privé onthulde deze persoon een week terug een groot besluit van Marco en dit keer doet hij dat weer...

Deze persoon vertelde eerder aan het weekblad dat Marco nooit meer op het podium wil staan en nu dat hij Nederland de rug toe wil keren. "Hij is al een tijdje op zoek naar een woning in Italië, waar hij de rest van zijn leven wil doorbrengen", vertelt de kennis. "Verhuizen wil hij echter pas nadat de rechter een uitspraak heeft gedaan en voor Marco alle ellende achter de rug is."

Marco is nu nog niet van plan om te verhuizen, omdat hij het niet wil doen laten lijken dat hij zijn verantwoordelijkheden ontloopt. Daarbij wil hij niet van vluchtgedrag worden beschuldigd, volgens deze kennis. De keuze voor dit land komt door zijn Italiaanse roots. "Marco heeft zich er altijd thuis gevoeld."

Tegenslag
Eerder deze maand kwam pittig nieuws over de zanger naar buiten: volgens weekblad Party is Marco in een paar jaar tijd veel geld verloren. Party was in de cijfers van Marco's bedrijven gedoken. Van zijn eigen vermogen was in 2019 nog 8,9 euro over. In 2023 blijkt dat dit is gedaald naar 5 miljoen euro. Dat is dus een verlies van 4 miljoen. In zijn andere bedrijf is in vier jaar tijd een daling van 900.000 naar 254.000 euro te zien.

https://www.shownieuws.nl(...)grijpende-beslissing

Slechts acht euro negentig, :o :+.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 september 2024 @ 20:30:23 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_214893602
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
'

Ze zoeken allemaal het hazenpad.....Marco, Ali B, Promes, Gordon...............Wie vergeet ik ?

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 september 2024 @ 22:13:00 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214894619
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ze zoeken allemaal het hazenpad.....Marco, Ali B, Promes, Gordon...............Wie vergeet ik ?

Tong, :7.

Oh nee, wacht, die blijft nog wel even.
  woensdag 4 september 2024 @ 22:59:00 #134
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214895045
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

De Moeder der aller vluchtgevaren: Rachel Hazenpad :{
love & heet
  Trouwste user 2022 donderdag 5 september 2024 @ 11:23:34 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_214897628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:59 schreef sly-nl het volgende:

[..]
De Moeder der aller vluchtgevaren: Rachel Hazenpad :{
Die verkoopt nu toch kroketten in Spanje aan Nederlands Tokkievolk ?

donderdag 5 september 2024 @ 19:39:34 #136
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214902029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
Die verkoopt nu toch kroketten in Spanje aan Nederlands Tokkievolk ?

Onder andere indeed :Y . Maar ook gewoon de berenhap of oesters aan de elite van torremelienes!@

love & heet
  maandag 9 september 2024 @ 09:33:17 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214931877
Marco Borsato-concerten in Jaarbeurs, zonder Marco Borsato

Er komen eind december vier theaterconcerten met muziek van Marco Borsato in de Jaarbeurs in Utrecht. De shows vinden plaats zonder medewerking van de in ongenade gevallen zanger zelf.

https://www.ad.nl/show/ma(...)co-borsato~a51a3970/

_O- _O-
  maandag 9 september 2024 @ 09:43:48 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214931944
"Leuke liedjes, als je hem zelf er maar niet in hoort."
pi_214936737
Toch wel heel bijzonder dat ze dit doen.
Normaal doen ze dat bij overleden artiesten en vindt dat soort concerten gretig aftrek.
Maar geloof nooit dat er een publiek is die dergelijke liedjes van Borsato willen horen zonder hem zelf.
Als fan zou je hem op die manier toch zwaar belazeren. :D
pi_214937025
Het is denk ik dubbel. De fans kunnen het ook zien als een soort hart onder de riem, om te laten zien dat ze achter Marco en zijn muziek staan.

Ik ben ook benieuwd of John Ewbank zich er nog over uitspreekt. Het lijkt me dat je als componist nog wel zeggenschap hebt over wie je muziek uitvoert?
  vrijdag 13 september 2024 @ 17:23:42 #141
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214970673
Evert Santegoeds reageert op uitspraken Mary Borsato: 'Niet de realiteit'

Onlangs reageerde Mary Borsato op de geruchten die rond gingen over haar zoon Marco Borsato. Weekblad Privé onthulde namelijk dat Marco naar Italië zou willen verhuizen (zie video). In de podcast Strikt Privé gaf Evert Santegoeds uitgebreid zijn mening over Mary en haar uitspraken.

"Dat verhaal komt niet zomaar ergens vandaan. Marco ziet heel goed onder ogen dat hij niet meer kan optreden en dat hij hier nauwelijks meer over straat kan", vertelt Evert.

Ook reageert hij op het interview van Shownieuws waar Mary op beeld haar woordje doet. "Hij komt bijna niet buiten en als hij buiten komt, is dat 's nachts met een motorhelm op en dan gaat hij gewoon kriskras door het land rijden om er even uit te zijn. Dat is geen toekomst voor iemand in Nederland", legt Evert uit.

Quarantaine

Jordi Versteegden haakt hierbij aan. "Het lijkt een soort van quarantaine waar zij in zitten, tenminste dat beeld kreeg ik, want ze zijn alleen maar spelletjes met elkaar aan het spelen." Evert vult aan dat hij zijn twijfels heeft over deze uitspraak van Mary.

Verder vertelt Mary in het interview dat ze Marco "lekker hier houden". Dat vinden de mannen van Strikt Privé nogal een bijzondere uitspraak. "Dat zou ik ook zeggen als moeder, maar het is niet helemaal de realiteit en dat het goed gaat met haar zoon kan ook niet de realiteit zijn", aldus Evert.

Rechtszaak

Al die tijd wordt Marco namelijk nog steeds door het Openbaar Ministerie (OM) verdacht van ontucht met een minderjarige. Deze zaak konden de mannen van Strikt Privé natuurlijk niet omzeilen. "Wat de afloop van die rechtszaak ook zal zijn, het wordt er niet makkelijker op voor hem", vertelt Evert. Ook reageert hij op de laatste foto's die ze gezien hebben van Marco. "Hij ziet er niet goed uit, want hij komt bijna niet buiten."

https://www.shownieuws.nl(...)to-niet-de-realiteit

Mams ook liegen en bedriegen :r
‘s nachts met helm op naar buiten :') _O- _O- _O-
pi_215029267
pi_215408294
Marco Borsato's "rood" was vanmorgen weer op radio538 gedraaid...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:18:34 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215409251
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:30 schreef suzebol75 het volgende:
Marco Borsato's "rood" was vanmorgen weer op radio538 gedraaid...
POLL
  maandag 4 november 2024 @ 12:26:56 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215472954
pi_215473777
quote:
Mooie kop. Maar of het dan daadwerkelijk over Marco gaat blijft wel de vraag bij dit soort bladen.
pi_215473820
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef Samhain het volgende:

[..]
Mooie kop. Maar of het dan daadwerkelijk over Marco gaat blijft wel de vraag bij dit soort bladen.
Misschien gaat het wel over Leco.
pi_215473832

Geen dank :7

Heb voor 2 maanden een abo op readly ;)
  maandag 4 november 2024 @ 15:36:36 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215474695
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef Samhain het volgende:
Artikel gelezen en nu weet ik het nog steeds niet -O-
pi_215474728
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien gaat het wel over Leco.
Hahaha, dat zou een plottwist zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')