Winst, gelijk, verlies, gelijk, ruim verlies, ruim verliesquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Gaat een leuk maandje worden.
Eind oktober stijf onderaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Ergens dit seizoen moeten we toch wel 5x achter elkaar thuisspelen toch? Heb het idee dat ik alleen maar naar uitpotjes heb gekeken.quote:
Dat zijn wel hele extreme uitslagen!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Tegen PSV heb je ook weleens grote uitslagen tegen gehad maar toen leek voetballend nog wel ergens op. Ik denk niet dat Feyenoord het ooit makkelijker heeft gehad in Amsterdam als deze wedstrijd in 2 delen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef Oostblokkert het volgende:
De laatste ploeg dat 0-4 won in Amsterdam was Vitesse in 2014 in de bekert.
Die moet dan komen uit de zelfde hoed als die met Die Duitser op de proppen is gekomen. Beter eerst de directie vervangen inclusief Jan van Halst.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moet een ervaren (crisis)trainer komen, niet 1tje die zelf nog moet uitvogelen hoe het bij een topclub eraan toe gaat.
ajax is een rechtszaak aan het voorbereidenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We spelen alleen maar uitwedstrijden
Er moet helemaal niets, behalve gewoon door gaan met de huidige selectie want je hebt niets anders, behalve wat invoegen van wat jong spelers, en Steijn moet je gewoon laten zitten om de rust in de groep te bewaren. Ik hoorde in de Pantelic Podcast vandaag ook al weer om de kop van Steijn schreeuwen zowat, terwijl ze het belachelijk vinden dat de Telegraaf o.a. datzelfde deed met de kop van Mislintat...hypocriet.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moet een ervaren (crisis)trainer komen, niet 1tje die zelf nog moet uitvogelen hoe het bij een topclub eraan toe gaat.
Oh eens hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen PSV heb je ook weleens grote uitslagen tegen gehad maar toen leek voetballend nog wel ergens op. Ik denk niet dat Feyenoord het ooit makkelijker heeft gehad in Amsterdam als deze wedstrijd in 2 delen.
Inderdaad, je kan moeilijk Gaaei opstellen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rensch is dan ook Ajax-onwaardig, maar ja... we hebben echt niks beters
Nog beter, wie moet de vervanger worden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef aTypisch het volgende:
wie moet de vervanger van steijn aanstellen eigenlijk?
Van Halst.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef aTypisch het volgende:
wie moet de vervanger van steijn aanstellen eigenlijk?
Steijn is gewoon niet capabel. Dat zie je toch na al deze wedstrijden nog wel? Hoe eerder weg, hoe beter.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet helemaal niets, behalve gewoon door gaan met de huidige selectie want je hebt niets anders, behalve wat invoegen van wat jong spelers, en Steijn moet je gewoon laten zitten om de rust in de groep te bewaren. Ik hoorde in de Pantelic Podcast vandaag ook al weer om de kop van Steijn schreeuwen zowat, terwijl ze het belachelijk vinden dat de Telegraaf o.a. datzelfde deed met de kop van Mislintat...hypocriet.
Wat moet een andere trainer, die kan ook alleen maar schuiven met poppetjes maar dat doet Steijn nu ook al en dat schiet toch ook niet op?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Steijn is gewoon niet capabel. Dat zie je toch na al deze wedstrijden nog wel? Hoe eerder weg, hoe beter.
ja dat gaat diegene dan bepalen toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog beter, wie moet de vervanger worden?
Ik teken al voor iemand die wel het concept van een goed georganiseerde restverdediging kan overbrengen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog beter, wie moet de vervanger worden?
De volgende wedstrijd tegen Feyenoord is ook uitquote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ergens dit seizoen moeten we toch wel 5x achter elkaar thuisspelen toch? Heb het idee dat ik alleen maar naar uitpotjes heb gekeken.
Daar begint het wel mee ja. De juiste spelers op de juiste plek. En een tactisch plan.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat moet een andere trainer, die kan ook alleen maar schuiven met poppetjes maar dat doet Steijn nu ook al en dat schiet toch ook niet op?
Kijk je ook of sta je met je rug naar het veld net als onze f-side vrienden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet helemaal niets, behalve gewoon door gaan met de huidige selectie want je hebt niets anders, behalve wat invoegen van wat jong spelers, en Steijn moet je gewoon laten zitten om de rust in de groep te bewaren. Ik hoorde in de Pantelic Podcast vandaag ook al weer om de kop van Steijn schreeuwen zowat, terwijl ze het belachelijk vinden dat de Telegraaf o.a. datzelfde deed met de kop van Mislintat...hypocriet.
Dat is een 100 procent zekerheid natuurlijk, alle overwinningen van Feyenoord die er de laatste 50 jaar zijn geboekt in Amsterdam waren nipt. Zelfs maar 1 keer met 2 goals verschil.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen PSV heb je ook weleens grote uitslagen tegen gehad maar toen leek voetballend nog wel ergens op. Ik denk niet dat Feyenoord het ooit makkelijker heeft gehad in Amsterdam als deze wedstrijd in 2 delen.
Wordt jong Ajax dan uit de competitie gezet om competitievervalsing te voorkomen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:53 schreef Ramboetan het volgende:
Zou geinig zijn als we echt degraderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |