Hoeveel 'eerlijke kansen' moet die man wel niet krijgen ? het is ook niet dat ie pas sinds vorige week trainer van Ajax isquote:Op woensdag 27 september 2023 14:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je moet die man wel een eerlijke kans geven. Deze winter een beetje investeren in de selectie en dan gewoon het seizoen af laten maken.
Wat is er leuk aanquote:
Sorry ik zal er voortaan 4 irrelevante plaatjes uit de jaren 80 inzetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aanGruwelijk slechte OP.
Volgens mij ging de grap een beetje aan je voorbij.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoeveel 'eerlijke kansen' moet die man wel niet krijgen ? het is ook niet dat ie pas sinds vorige week trainer van Ajax is
Zou in dit geval idd veel beter zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik zal er voortaan 4 irrelevante plaatjes uit de jaren 80 inzetten.
Ik mis alles wat een goede OP maakt. Incluis irrelevante plaatjes uit de jaren 70.Toen Feijenoord nog iets voorstelde.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis een optie.
Derhalve niet gestemd
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
.Toen Feijenoord nog iets voorstelde.
Ik vind het een mooi topic hoor. Hoe meer Ajax topics hoe beter. Mooie tijden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef GGMM het volgende:
Ja nu weten we het wel
Blijf lekker weg als je een topic niet leuk vindt, andersom loop je ook altijd te klagen als iemand jouw topic 'verpest'
Steijn is high AFquote:Op woensdag 27 september 2023 15:30 schreef Haringkop het volgende:
Steijn zag zelf nog aanknopingspunten tegen OM en Feyenoord.
KingFlopland?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis een optie.
Derhalve niet gestemd
Je zou voor Ajax zijn en de trainer zegt dit.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:30 schreef Haringkop het volgende:
Steijn zag zelf nog aanknopingspunten tegen OM en Feyenoord.
Dan degradeert Jong Ajax ook automatisch. En als Jong Ajax kampioen wordt (niet dat die het nu zo goed doen) dan degradeert Jong Ajax nog steeds, want ze kunnen niet promoveren naar de eredivisie.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:10 schreef Document1 het volgende:
Stel, ze degraderen. Heb je dan volgend jaar Jong Ajax tegen Ajax 1? Of is er een regel die dit voorkomt?
Co had niet zo een waardeloze selectie als Ajax nu heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:14 schreef tong80 het volgende:
Co Adriaanse werd ontslagen toen-ie koploper was als trainer van Ajax. Opportunisme regeert nu eenmaal.
Klopt. Dit is echt onwaarschijnlijk bagger. Maar Adriaanse had een eigen ik, en was geen media-pleaser zoals Beenhakkert, Advocaat of Hiddink.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Co had niet zo een waardeloze selectie als Ajax nu heeft.
straftraining paaseieren zoekenquote:Op woensdag 27 september 2023 17:25 schreef GGMM het volgende:
Liet Co Adriaanse spelers niet eieren zoeken ofzo
En hij kon geen negers uit elkaar halen.
Dan mag je wel gewoon wegwezen, ongedacht op welke plaats je staat. Ik ben tegen racisme
Co zou ook nu wel raad weten met Jan van Halst .quote:Op woensdag 27 september 2023 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Dit is echt onwaarschijnlijk bagger. Maar Adriaanse had een eigen ik, en was geen media-pleaser zoals Beenhakkert, Advocaat of Hiddink.
Er is echt niemand die dit seizoen nog zijn vingers wil branden aan deze selectie. Gertjan Verbeek misschien.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:28 schreef thedeedster het volgende:
Drie trainers binnen een jaar dan weg... En wie moet er dan komen? Wie heeft er nog überhaupt zin om aan die ellende te beginnen?
Misschien ligt het probleem meer bij het materiaal.
Het WK-90 werd een fiasco door de opmerking van de Feijenoord trainer Libreghts dat luiheid in de aard van negers ligt.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:25 schreef GGMM het volgende:
Liet Co Adriaanse spelers niet eieren zoeken ofzo
En hij kon geen negers uit elkaar halen.
Dan mag je wel gewoon wegwezen, ongedacht op welke plaats je staat. Ik ben tegen racisme
We gaven jullie de bal omdat dat beter voor ons uitpakte.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:15 schreef Bombvis het volgende:
Ajax had tegen Feyenoord 62% balbezit, ze waren dus aan het domineren. Over enkele maanden domineren ze alles, gewoon een kans blijven geven dus
Piet Keizer: 'Van Halst is een garantie voor middelmaat.'quote:Op woensdag 27 september 2023 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co zou ook nu wel raad weten met Jan van Halst .
Die liet voetballers van Feijenoord zich 100 keer opdrukken als ex-bokser.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Er is echt niemand die dit seizoen nog zijn vingers wil branden aan deze selectie. Gertjan Verbeek misschien.
Piet was dan nog heel erg mild.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Piet Keizer: 'Van Halst is een garantie voor middelmaat.'
Middelmaat is nog hoog gegrepen op dit moment. Laten we hopen op middelmaat. Van wie kan dit Ajax winnen op dit moment? Elke tegenstander countert hier doorheen. Met deze verdediging is 1 op de 2 counters gegarandeerd een doelpunt.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Piet Keizer: 'Van Halst is een garantie voor middelmaat.'
Ik ben Feyenoorder, maar dat maakt verder niet uitquote:Op woensdag 27 september 2023 17:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
We gaven jullie de bal omdat dat beter voor ons uitpakte.
Maar ze hebben wel honderdmiljoenmiljard gekregen voor die spelers, dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen ik las dat Ajax voor Steijn ging i.p.v. Bosz wreef ik in mijn knuistjes. Toen vervolgens alle dragende krachten van vorig seizoen vertrokken, bestelde ik bij Bol.com vast wat toetertjes.
Ik vind dat iedereen een eerlijke kans verdientquote:Op woensdag 27 september 2023 17:55 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat dit topic niet meteen geopend werd
TS strijkt nu met de eer terwijl de echte kenners dit al van ver zagen aankomen.
De slechtste speler voor 24 miljoen verkocht. Feijenoord verkocht hun beste speler voor één miljoen meer.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel honderdmiljoenmiljard gekregen voor die spelers, dat is ook wat waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |