quote:PSV krijgt Sevilla op bezoek. Voor Luuk de Jong is het een bijzondere wedstrijd: hij speelde van tussen 2019 en 2021 voor Sevilla. In de gewonnen Europa Leaguefinale tegen Internazionale in 2020 scoorde hij twee keer.
PSV krijgt bezoek van Sevilla en dat is voor de in bloedvorm verkerende Luuk de Jong een bijzondere ontmoeting. Hij stond drie jaar onder contract bij de Spanjaarden en won er in 2020 de Europa League. Daarbij speelde hij een belangrijke rol: in de finale maakte de spits twee doelpunten.
PSV - Sevilla
Niet alleen De Jong is in vorm, de hele ploeg van Peter Bosz draait goed. Toch gaat het niet makkelijk worden tegen Sevilla, een gehaaide ploeg met veel Europese ervaring. Ivan Rakitic, Youssef En-Nesyri en de bij zijn jeugdliefde teruggekeerde Sergio Ramos zijn de belangrijkste blikvangers.
Op 23 februari van dit jaar troffen de ploegen elkaar voor het laatst. PSV won met 2-0, maar na afloop ging het vooral over de aanval van hooligan Dylano K. op de keeper van Sevilla.
Wanneer is PSV - Sevilla op televisie te zien?
PSV vs. Sevilla is op dinsdag 3 oktober 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 en Ziggo Voetbal
quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:35 schreef T3hTommay het volgende:
Als je hier niet van wint heb je zelfs in de Europa League niks te zoeken.
https://www.uefa.com/uefa(...)103--psv-vs-sevilla/quote:Referee
Daniele Orsato ITA
Assistant referees
Ciro Carbone ITA
Alessandro Giallatini ITA
Video Assistant Referee
Massimiliano Irrati ITA
Assistant Video Assistant Referee
Tiago Martins POR
Fourth official
Antonio Rapuano ITA
Ik geloof dat iedereen elkaar twee keer ontmoet ja.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel ligt ook nog alles open. Sevilla krijgt straks 2 keer Arsenal , PSV Lens
Achter elkaar .. PSV haalt minimaal 4 punten tegen Lens. Sevilla zie ik max een punt pakken tegen Arsenalquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen elkaar twee keer ontmoet ja.
Hopen doe je maar in de kerk, maar wat wordt het?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:26 schreef onlogisch het volgende:
We hopen op een keiharde 0-3.
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:Scrummie
2-1quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 PSV - Sevilla | RTL7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Lange_Lans
@:fetX 2-1
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
0-3quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopen doe je maar in de kerk, maar wat wordt het?
1-1quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 2-1
@:onlogisch 0-3
@:Mexicanobakker 2-0
2-2quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 0-3
@:Tarado 2-2
@:DombohetOlifantje1 2-1
3-1quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:DombohetOlifantje1 2-1
@:Erasmus 2-1
1-1quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:tong80 3-1
@:DombohetOlifantje1 3-2
2-3quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r 1-1
2-2quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Epistaxiophobia 2-3
Dan gebruik ik mijn vetoquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Schouten niet speelt pas ik mijn voorspelling aan naar 1-2.
1-2quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Je weet dat die gaat komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Nu al zin in het standaard slippertje van Ramalho.
Sevilla is echt wel iets beter dan Excelsior ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sevilla is toch gewoon van het niveau Ajax?
1-3quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Lange_Lans 2-2
@:GGMM 1-2
Van welke partij precies?quote:
Ook een enkele FA en moderator niet.quote:
Ik hoop het ook. Laten we er een fijne avond van maken! Ik kan niet wachten op de hartige lekkernijen van moeder de vrouw.quote:
*knagen meequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Salina het volgende:
Ik en mijn knijn kijken mee vanavond.
[ afbeelding ]
Zit ie aan de zoete of zoute popcorn?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet jouw nijn?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Heet 'ie Eerste Kerstdag?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Koquote:
Wat een ranzig beestquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat een knap sausje daar nog wat aan kan doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Betisquote:
Ah vandaar de oerdomme usernamequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet, ik denk er alleen aan.
Geen Plan B.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Peter B. zijn ploeg niet echt heeft voorbereid op een offensief Sevilla
Peter heeft alleen maar een plan Bquote:
Gewoon aanvalluh en als het niet lukt meer aanvalluhquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Peter B. zijn ploeg niet echt heeft voorbereid op een offensief Sevilla
Nee, gewoon rood.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Die Jerdy Schouten jongens, is dat nou een nicht?
Jep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Als ie maar gelukkig is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Aw, je hebt interessequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ie maar gelukkig is.
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:13 schreef Slobeend het volgende:
Schouten is een enorm onderschatte speler. Moet gewoon basis NL elftal.
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
(Hopelijk blijft GGMM lang weg)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
(Hopelijk blijft GGMM lang weg)
Kun jij mijn explosieve stijging in ontvangen notes verklaren?quote:
Ik schrok er al van. Gelukkig ben je er bewust mee bezig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij mijn explosieve stijging in ontvangen notes verklaren?
Ik begrijp er geen sikkepit van.
Hou je waffel zeurpiet en kijk die wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij mijn explosieve stijging in ontvangen notes verklaren?
Ik begrijp er geen sikkepit van.
Ik vraag ook bewust om feedback.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schrok er al van. Gelukkig ben je er bewust mee bezig.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hou je waffel zeurpiet en kijk die wedstrijd.
Ik ben voetbal aan het kijken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vraag ook bewust om feedback.
Maar dit wordt in F1 ook niet gewaardeerd en gewoon verwijderd. @:Sked doe er eens wat aan
Een type Pepi?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Ai, daar had een betere spits wat meer mee gedaan
Was toch buitenspelquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Ai, daar had een betere spits wat meer mee gedaan
Gelukkig kan ie wat compenseren met z'n snelheid maar het oogt niet heel betrouwbaar allemaal.quote:
Ah je hebt iets tegen de kater die niet droog isquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zak mijn mening over de dienstdoende mods aldaar dan maar filteren.
Hopelijk wint PSV
Ja en die ander.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah je hebt iets tegenover de kater die niet droog is
Deze spelert staat in de kaartenbak van matchmetrics.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie wat compenseren met z'n snelheid maar het oogt niet heel betrouwbaar allemaal.
Die ken ik niet, ik erken ‘wagentje doet vroem vroem’ niet als sport dus ik ben daar nooitquote:
Aldus iemand die pingpongt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik erken ‘wagentje doet vroem vroem’ niet als sport dus ik ben daar nooit
Autootje rijden is geen sport. Een veelgeposte uitspraak op dit forum.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik erken ‘wagentje doet vroem vroem’ niet als sport dus ik ben daar nooit
@onlogisch is het daar mee eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm is er niet, dus we doen niet kinderachtig over typefoutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is gunstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Waarheid en feiten mogen gezegd...quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport. Een veelgeposte uitspraak op dit forum.
Wat dacht je van e-‘sports’quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Op een blauwe maandag had je nog zo'n raceklasse met voetbal teamsPSV had ook zo'n raceteam.
Ajax ook, met Marco Bakker en Patrick Kluivertquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Op een blauwe maandag had je nog zo'n raceklasse met voetbal teamsPSV had ook zo'n raceteam.
Rechtsaf slaan en autootje inhalen met een kankerverwekkend suikersapje als sponsor is geen sport, een veelgezegde uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de autowereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die op een auto rijden. Jaaaa wat vroemen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport. Een veelgeposte uitspraak op dit forum.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax ook, met Marco Bakker en Patrick Kluivert
Goede speler inderdaad, kan ik ook erg van genieten!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een groot fan van die lang. Die heeft werkelijk laxeer aan iedereen.²
Is het nou tafeltennis of pingpong?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dagje competitie voor tafeltennis is wel verraderlijk intensief. Handen af van pingpong.
Op de Switch toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Fifa gekocht
Erg fijn dat ik weer aan het sporten ben.
Ja.quote:
Jazeker het is gewoon de goede versie deze keer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op de Switch toch?
Isda wa?
Ik ken één pingponger en die wordt altijd schuimbekkend mad als je vraagt of hij nog pingpongt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
De officiële sportnaam is tafeltennis, op de camping is het pingpong. Maar tafeltennissers die zichzelf niet te serieus nemen noemen het ook gewoon pingpong.
Nee. Dat is de zus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Links staat het broertje van thebradge?
Dat mag ook wel tegenover die 9-jarigenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker het is gewoon de goede versie deze keer.
Mijn eerste FIFA in een jaar of zes en ik ben er nog steeds best goed in
Lijkt wel op het FOK! haxball dream team. Wie van deze bolle nerds is @Oriente?quote:
Laat Oriente met rust, hij is ziek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Lijkt wel op het FOK! haxball dream team. Wie van deze bolle nerds is @:Oriente?
Je moet op Noa Lang letten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Lang niet gezien.quote:
Misschien wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:27 schreef Zorro het volgende:
War denkt Veerman nou? Dat die scheidsrechter denkt "oh nu je het zo zegt, laat dan die gele kaart maar zitten"?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is ongunstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Als je op dinsdagavonden jezelf druk staat te maken om een potje tafeltennis tegen een opa die de clubkampioen is van een of ander kutgehucht moet je jezelf gewoon niet al te serieus kunnen nemen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken één pingponger en die wordt altijd schuimbekkend mad als je vraagt of hij nog pingpongt.
Akkoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
Stelling: als PSV dit niet wint worden ze hooguit derde.
Ik speel tegen de computer hoor. Aan dat Ultimate Team wil ik niet beginnen, want ik heb mijn waardigheid nog.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel tegenover die 9-jarigen
Mooi man
Stelling: boszout.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
Stelling: als PSV dit niet wint worden ze hooguit derde.
Oh ik vond dat altijd wel leuk. Toch een soort loterij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik speel tegen de computer hoor. Aan dat Ultimate Team wil ik niet beginnen, want ik heb mijn waardigheid nog.
Maar jij bent ook wel een beetje een tokkiequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ik vond dat altijd wel leuk. Toch een soort loterij.
Precies waarom kinderen verslaafd worden!!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ik vond dat altijd wel leuk. Toch een soort loterij.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies waarom kinderen verslaafd worden!!!!
Nou, jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies waarom kinderen verslaafd worden!!!!
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee.
En ik juich voor PSV omdat ik vrienden heb die voor PSV zijn(op dit forum, IRL heb ik geen vrienden)
Door de komst van vriend GGMM?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad voelt ineens kouder aan.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door de komst van vriend GGMM?
Dombo doet al wekenlang gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door de komst van vriend GGMM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |