Sallyquote:
Ook depressieve mensen hebben seks hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 11:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Bestaat er ook depressieve seks dan?Ik vraag dit voor mijn kip.
Zouden die vaak spijt hebben?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ook depressieve mensen hebben seks hoor
Spijt waarvan?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zouden die vaak spijt hebben?
Ik wilde typen "maar niet zoveel als vrolijke mensen" en toen bedacht ik me dat ik meestal best vrolijk ben en begon ik te twijfelenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ook depressieve mensen hebben seks hoor
Libido zal niet zo zijn als bij vrolijke mensen! Maar idd, dat zegt nog steeds niks over de frequentiequote:Op woensdag 27 september 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wilde typen "maar niet zoveel als vrolijke mensen" en toen bedacht ik me dat ik meestal best vrolijk ben en begon ik te twijfelen
Mijn seksuele voorkeur is vaak?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Libido zal niet zo zijn als bij vrolijke mensen! Maar idd, dat zegt nog steeds niks over de frequentie
Nah, ik ga voor kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn seksuele voorkeur is vaak?
He, mijne ook!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn seksuele voorkeur is vaak?
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, ik ga voor kwaliteit boven kwantiteit
Date afgezegd?quote:
Je kan het ook vaak goed doenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, ik ga voor kwaliteit boven kwantiteit
Ik spreid mn kansenquote:
Ja, dat zou helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan het ook vaak goed doen
Alleen je kansen?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik spreid mn kansen
[..]
Ja, dat zou helemaal mooi zijn
Om mee te beginnen wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |