Sallyquote:
Ook depressieve mensen hebben seks hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 11:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Bestaat er ook depressieve seks dan?Ik vraag dit voor mijn kip.
Zouden die vaak spijt hebben?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ook depressieve mensen hebben seks hoor
Spijt waarvan?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zouden die vaak spijt hebben?
Ik wilde typen "maar niet zoveel als vrolijke mensen" en toen bedacht ik me dat ik meestal best vrolijk ben en begon ik te twijfelenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ook depressieve mensen hebben seks hoor
Libido zal niet zo zijn als bij vrolijke mensen! Maar idd, dat zegt nog steeds niks over de frequentiequote:Op woensdag 27 september 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wilde typen "maar niet zoveel als vrolijke mensen" en toen bedacht ik me dat ik meestal best vrolijk ben en begon ik te twijfelen
Mijn seksuele voorkeur is vaak?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Libido zal niet zo zijn als bij vrolijke mensen! Maar idd, dat zegt nog steeds niks over de frequentie
Nah, ik ga voor kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn seksuele voorkeur is vaak?
He, mijne ook!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn seksuele voorkeur is vaak?
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, ik ga voor kwaliteit boven kwantiteit
Date afgezegd?quote:
Je kan het ook vaak goed doenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, ik ga voor kwaliteit boven kwantiteit
Ik spreid mn kansenquote:
Ja, dat zou helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan het ook vaak goed doen
Alleen je kansen?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik spreid mn kansen
[..]
Ja, dat zou helemaal mooi zijn
*blubquote:Op woensdag 27 september 2023 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
En kies je dan ook voor kwaliteit ipv kwantiteit?
En er oergeluiden bij maken.quote:
Spuitende walvis?quote:
Dan zie je d'r helemaal niet meer!quote:
Als ze nou eens een feeder zou scoren...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zie je d'r helemaal niet meer!
Euh hangt ervanaf wat je onder kwaliteit verstaat. Vaak bedoelen ze dan met goede kwaliteit een goede vruchtbaarheid door vele zwemmertjes, daar heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op woensdag 27 september 2023 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
En kies je dan ook voor kwaliteit ipv kwantiteit?
Dan word ik zelf de walvis?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Als ze nou eens een feeder zou scoren...
Oh God noquote:
Niet leuk? Zijn leuke dieren hoor.quote:
Maar Amy is toch geen walvisquote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet leuk? Zijn leuke dieren hoor.
Dolfijntje dan.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar Amy is toch geen walvis
Flippertjequote:
Dat klinkt wel tof.quote:
Niets mis mee. Tuintjes netjes houden is dankbaar werkquote:Op donderdag 28 september 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof.![]()
En ergens als iemand die bij de plantsoenendienst werkt.
Zeker wel. Vind het ook geen vervelend werk.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis mee. Tuintjes netjes houden is dankbaar werk
Ik soms welquote:Op donderdag 28 september 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel. Vind het ook geen vervelend werk.
Jij houdt niet van onkruid wieden?quote:
Daarom heb ik geen groene tuin.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis mee. Tuintjes netjes houden is dankbaar werk
Gewoon roundup op toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij houdt niet van onkruid wieden?
Ik spray altijd eerst azijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon roundup op toch?![]()
Ik doe het altijd met de hand maar geen pretje. Zelfs met handschoenen aan nog blaren op de poten, niet best.
Wowquote:Op donderdag 28 september 2023 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met de hand maar geen pretje. Zelfs met handschoenen aan nog blaren op de poten, niet best.
Ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 28 september 2023 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik spray altijd eerst azijn.
Was grapje natuurlijk, ik gebruik die meuk niet en als ik het al zou doen wordt vriendin boosquote:
Maar tussen de andere plantjes is round up gebruiken wat lastig.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Het werkt welquote:Op donderdag 28 september 2023 10:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ruikt altijd zo lekker
[..]
Was grapje natuurlijk, ik gebruik die meuk niet en als ik het al zou doen wordt vriendin boos
Verwarrende PI maar gelukkig maar dan want dat is troepquote:Op donderdag 28 september 2023 10:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ruikt altijd zo lekker
[..]
Was grapje natuurlijk, ik gebruik die meuk niet en als ik het al zou doen wordt vriendin boos
Handschoenen? Gewoon lekker met je blote handen in de aarde!quote:Op donderdag 28 september 2023 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja dag, ben geen hovenierquote:Op donderdag 28 september 2023 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Handschoenen? Gewoon lekker met je blote handen in de aarde!
Is echt ontspannend hoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dag, ben geen hovenier
Daar heb ik andere middelen voorquote:Op donderdag 28 september 2023 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is echt ontspannend hoor.
quote:Op donderdag 28 september 2023 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb ik andere middelen voor
Klopt, moet je niet bij andere planten gebruiken die je graag wilt behouden. Geen idee of het verboden is, dacht het laatst nog te hebben gezien bij de tuinland....quote:Op donderdag 28 september 2023 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar tussen de andere plantjes is round up gebruiken wat lastig.
(was dat trouwens niet verboden)
Aarde wel maar onkruid tussen de straatstenen weghalen gaat wat lastiger en levert blaren op.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Handschoenen? Gewoon lekker met je blote handen in de aarde!
Daar heb ik zo'n handig krabbertje voor.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Aarde wel maar onkruid tussen de straatstenen weghalen gaat wat lastiger en levert blaren op.
Mag wel, als er geen glyfosaat in zit:quote:Op donderdag 28 september 2023 11:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, moet je niet bij andere planten gebruiken die je graag wilt behouden. Geen idee of het verboden is, dacht het laatst nog te hebben gezien bij de tuinland....
Probeer het meestal met wortel en al weg te halen. Heb ook wel een krabber maar die laat de wortel achter en dan is het vrij snel weer terug helaasquote:Op donderdag 28 september 2023 11:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n handig krabbertje voor.
Meestal is het zinloos, maar goed.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Probeer het meestal met wortel en al weg te halen. Heb ook wel een krabber maar die laat de wortel achter en dan is het vrij snel weer terug helaas
Klopt, komt hoe dan ook toch wel weer terug. En gezien de gemeente hier de trottoirs niet bijhoudt moeten we dat zelf doen. En daarnaast natuurlijk nog de oprit en het terras.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meestal is het zinloos, maar goed.
Je kan het ook wegbranden!quote:Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, komt hoe dan ook toch wel weer terug. En gezien de gemeente hier de trottoirs niet bijhoudt moeten we dat zelf doen. En daarnaast natuurlijk nog de oprit en het terras.
En zo'n borstel gebruik ik ook wel maar dat werkt bijv. niet als er dikke graspollen tussen de stenen zitten, dat doe ik dan met de hand. En dan wil ik het liefst ook de wortel gezien die meuk maar blijft terugkomen.
Ook al gedaan met de dakbrander maar ook dan komt het vrij snel weer terug. Heb ook altijd het idee dat als je het verbrand het as weer nieuwe voedingsbodem vormt en dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 28 september 2023 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan het ook wegbranden!
Hier doet de gemeente dat met een brander en zo'n borstelzamboni.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, komt hoe dan ook toch wel weer terug. En gezien de gemeente hier de trottoirs niet bijhoudt moeten we dat zelf doen. En daarnaast natuurlijk nog de oprit en het terras.
Geen kabouters voor jou.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik had vorige week paddenstoelen bij mijn olijfboompje![]()
Helaas waren ze niet rood met witte stippen
Misschien kun je ze lokken met kleine stukjes brood of kaas.quote:
Ja maar ik wil geen ratten lokkenquote:Op donderdag 28 september 2023 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien kun je ze lokken met kleine stukjes brood of kaas.
Kleine mokjes met bier!quote:Op donderdag 28 september 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen ratten lokken
Zijn plantjes inderdaad maar kan er wel rommelig door gaan lijken. Zo ziet ons terras en een pad in de tuin er op dit moment uit omdat we simpelweg geen tijd hebben kunnen vinden het weg te halen...quote:Op donderdag 28 september 2023 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik omarm mijn onkruidDat zijn ook gewoon plantjes. Goed voor het milieu en heb geen zin om steeds onkruid te plukken
Dan zit ik in ieder geval onder je olijvenboom.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen bier in huis maar als dat helpt![]()
Mooie woestenij.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn plantjes inderdaad maar kan er wel rommelig door gaan lijken. Zo ziet ons terras en een pad in de tuin er op dit moment uit omdat we simpelweg geen tijd hebben kunnen vinden het weg te halen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjezusquote:Op donderdag 28 september 2023 13:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn plantjes inderdaad maar kan er wel rommelig door gaan lijken. Zo ziet ons terras en een pad in de tuin er op dit moment uit omdat we simpelweg geen tijd hebben kunnen vinden het weg te halen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat jij meer bier naar binnen werkt dan zo'n simpele kut kabouterquote:Op donderdag 28 september 2023 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan zit ik in ieder geval onder je olijvenboom.
Geen idee. Nog nooit gezopen tegen een kabouter.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gok dat jij meer bier naar binnen werkt dan zo'n simpele kut kabouter
Misschien maar goed ookquote:Op donderdag 28 september 2023 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit gezopen tegen een kabouter.
Jup, kleine moeite maar de gemeente steekt liever geen tijd en geld in de dorpjes. Kun je ook wel zien aan de weg die hier voor het huis ligt, zit vol met gaten en scheuren maar er iets aan doen ho maar. En al vaak genoeg geklaagd dat ons huis er onder te lijden heeft door het vele vrachtverkeer (wat hier eigenlijk helemaal niet mag rijden) en bijbehorende trillingen.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier doet de gemeente dat met een brander en zo'n borstelzamboni.
Leuke gemeente zo te lezen.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, kleine moeite maar de gemeente steekt liever geen tijd en geld in de dorpjes. Kun je ook wel zien aan de weg die hier voor het huis ligt, zit vol met gaten en scheuren maar er iets aan doen ho maar. En al vaak genoeg geklaagd dat ons huis er onder te lijden heeft door het vele vrachtverkeer (wat hier eigenlijk helemaal niet mag rijden) en bijbehorende trillingen.
Ik drink geen bier , nou okay heeeeeel soms een wit biertje in de zomer vond ik wel lekker ,maar nee niet mijn ding verderquote:
Jup, nogal. Pad is straks niet meer terug te vinden... Maar goed, gaan dat pad sowieso weghalen en vervangen door zand met een worteldoek eronder.quote:
Kan ook lekker zijn. Ik drink alleen nog maar op feestjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink geen bier , nou okay heeeeeel soms een wit biertje in de zomer vond ik wel lekker ,maar nee niet mijn ding verder
Worteldoek scheelt al een hoop.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, nogal. Pad is straks niet meer terug te vinden... Maar goed, gaan dat pad sowieso weghalen en vervangen door zand met een worteldoek eronder.
Dat is naarquote:Op donderdag 28 september 2023 13:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, kleine moeite maar de gemeente steekt liever geen tijd en geld in de dorpjes. Kun je ook wel zien aan de weg die hier voor het huis ligt, zit vol met gaten en scheuren maar er iets aan doen ho maar. En al vaak genoeg geklaagd dat ons huis er onder te lijden heeft door het vele vrachtverkeer (wat hier eigenlijk helemaal niet mag rijden) en bijbehorende trillingen.
Ik drink ook geen bierquote:Op donderdag 28 september 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink geen bier , nou okay heeeeeel soms een wit biertje in de zomer vond ik wel lekker ,maar nee niet mijn ding verder
Vaak feestjes?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn. Ik drink alleen nog maar op feestjes.
Vies he?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is naar
[..]
Ik drink ook geen bier
Helaas niet.quote:
Jaquote:
Ik drink weleens een wijntje , maar wel heel bewust heel weinigquote:Op donderdag 28 september 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Maar dat heb ik met alle alcoholische dranken
Ben ik ook.quote:
Hmmm...quote:
Ik heb het nooit lekker gevonden. En als ik mensen zie de-evolueren naar lagere levensvormen na het nuttigen van alcohol, ben ik er blij om dat ik het nooit lekker gevonden heb.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink weleens een wijntje , maar wel heel bewust heel weinig
Uhu... Kwamen we vrij snel achter nadat we het huis hadden gekocht, buren klaagden er ook al over. En hebben al contact opgenomen maar het antwoord was: trottoir voor het huis moet je zelf bijhouden.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuke gemeente zo te lezen.
Dat is dan ook mijn probleem met mensen die veel zuipen , maar zo nu en dan een wijntje vind ik wel van andere ordequote:Op donderdag 28 september 2023 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hmmm...
[..]
Ik heb het nooit lekker gevonden. En als ik mensen zie de-evolueren naar lagere levensvormen na het nuttigen van alcohol, ben ik er blij om dat ik het nooit lekker gevonden heb.
Uit de opbrengst van de belastingen kunnen ze ook tuinpersoneel inhuren.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu... Kwamen we vrij snel achter nadat we het huis hadden gekocht, buren klaagden er ook al over. En hebben al contact opgenomen maar het antwoord was: trottoir voor het huis moet je zelf bijhouden.
Vraag me dan ook af waarom ik eigenlijk nog gemeentelijke belastingen moet betalen, krijgen er toch niets voor terug.
Heb er ook niets mee en mijn maag vind het ook niet zo'n goed idee want ik word er vrij snel misselijk door. Rook veel liever zo nu en dan een jointje, valt me veel beter.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hmmm...
[..]
Ik heb het nooit lekker gevonden. En als ik mensen zie de-evolueren naar lagere levensvormen na het nuttigen van alcohol, ben ik er blij om dat ik het nooit lekker gevonden heb.
Ja datquote:Op donderdag 28 september 2023 13:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu... Kwamen we vrij snel achter nadat we het huis hadden gekocht, buren klaagden er ook al over. En hebben al contact opgenomen maar het antwoord was: trottoir voor het huis moet je zelf bijhouden.
Vraag me dan ook af waarom ik eigenlijk nog gemeentelijke belastingen moet betalen, krijgen er toch niets voor terug.
Wil niet dat het een zooi voor het huis is, ziet er niet uit zo'n half begroeide straat. Op sommige plekken in het dorp vind je het trottoir niet eens meer terug, net een grasveld.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Wat maakt een trottoir nou uit![]()
Kan je zelf ook bijhouden of niet , boeien
Okay okay okay, helderquote:Op donderdag 28 september 2023 14:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil niet dat het een zooi voor het huis is, ziet er niet uit zo'n half begroeide straat. Op sommige plekken in het dorp vind je het trottoir niet eens meer terug, net een grasveld.
En ja, kan het bijhouden maar het is niet mijn grond, het is van de gemeente en die horen dat te doen.
Vind je niet dan?quote:
Ik ben maar een simpele huurderquote:Op donderdag 28 september 2023 14:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je niet dan?
Ik hou het puur bij omdat het anders een bende wordt maar besteed die tijd liever aan andere dingen. Mijn eigen tuin bijvoorbeeld.
Ik zou een grasmaaier kopen, ipv trottoir een leuk grasveldje voor je huisquote:Op donderdag 28 september 2023 14:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil niet dat het een zooi voor het huis is, ziet er niet uit zo'n half begroeide straat. Op sommige plekken in het dorp vind je het trottoir niet eens meer terug, net een grasveld.
En ja, kan het bijhouden maar het is niet mijn grond, het is van de gemeente en die horen dat te doen.
Gras is wel beter voor de beestjesquote:Op donderdag 28 september 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou een grasmaaier kopen, ipv trottoir een leuk grasveldje voor je huis
Mja, een beetje als dat je ook verplicht bent je trottoir sneeuwvrij te houden?
Ik zie hier gelukkig de gemeente af en toe nog langskomen voor het openbare onkruid
Dat zeg ik ook altijd als mensen klagen over mn voortuin, ik doe het voor de beestjes, niet dat ik te lui benquote:Op donderdag 28 september 2023 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gras is wel beter voor de beestjes
Je zou er inderdaad letterlijk met een grasmaaier over kunnen gaan, is het inmiddels al hoog genoeg voor...quote:Op donderdag 28 september 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou een grasmaaier kopen, ipv trottoir een leuk grasveldje voor je huis
Mja, een beetje als dat je ook verplicht bent je trottoir sneeuwvrij te houden?
Ik zie hier gelukkig de gemeente af en toe nog langskomen voor het openbare onkruid
Slim!!quote:Op donderdag 28 september 2023 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als mensen klagen over mn voortuin, ik doe het voor de beestjes, niet dat ik te lui ben
Oh, het zou lang duren voor ik er zelf last van zou krijgen. Mensen met kinderwagen, rolstoel en rollator echter wel. Op zich denk ik dan wel in de trant van de samenleving dat ben jij, dus waarschijnlijk dat ik er toch wat aan zou doen. Aan de andere kant zou het me ook wel heel erg storen dat de gemeente die taak niet oppakt. Want we betalen ook niet voor niets de belastingen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zou er inderdaad letterlijk met een grasmaaier over kunnen gaan, is het inmiddels al hoog genoeg voor...
En of je het verplicht ben te doen zoals bij sneeuw weet ik niet, werd alleen aangegeven dat je het zelf moet doen als je er last van hebt want de gemeente doet het niet.
Hoorde ze gisteren nog bij onze vijver dus denk nog niet. Is ook nog geen winter natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
Zouden de kikkers alweer hun winterslaap hebben?
Sowieso is het raar qua seizoenenquote:Op donderdag 28 september 2023 14:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoorde ze gisteren nog bij onze vijver dus denk nog niet. Is ook nog geen winter natuurlijk
Ik heb precies hetzelfde, naast dat het rommelig lijkt kan het ook voor gevaarlijke situaties zorgen. Geen zin dat een oudje hier voor het huis op de smoel gaat omdat er planten tussen de straatstenen groeien.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het zou lang duren voor ik er zelf last van zou krijgen. Mensen met kinderwagen, rolstoel en rollator echter wel. Op zich denk ik dan wel in de trant van de samenleving dat ben jij, dus waarschijnlijk dat ik er toch wat aan zou doen. Aan de andere kant zou het me ook wel heel erg storen dat de gemeente die taak niet oppakt. Want we betalen ook niet voor niets de belastingen.
Aww hebbie ook kikkers?quote:Op donderdag 28 september 2023 14:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoorde ze gisteren nog bij onze vijver dus denk nog niet. Is ook nog geen winter natuurlijk
Zeker, heel veel kikkers in de tuin. Hebben de vijver ook voor de kikkers gemaakt, is niet zo heel groot maar ze vinden het blijkbaar een prima plek om te bivakeren. Hebben er ook al kikkerdril en later kikkervisjes in gehad.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww hebbie ook kikkers?![]()
Meestal gaan ze ergens in september onder onder in de vijver winterslapen![]()
Mijn mams heeft een vijver en ik vind het geweldig
Mijn moeder ook , behoorlijk veel ook , wat ze dan weer in een aantal sloten verderop gooide. Ze vindt vier kikkers genoeg. Wel schattig want we hebben speciaal maden (dooie) voor ze gekocht omdat we lazen dat je ze een soort van 'kan trainen'quote:Op donderdag 28 september 2023 14:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, heel veel kikkers in de tuin. Hebben de vijver ook voor de kikkers gemaakt, is niet zo heel groot maar ze vinden het blijkbaar een prima plek om te bivakeren. Hebben er ook al kikkerdril en later kikkervisjes in gehad.
quote:Op donderdag 28 september 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook , behoorlijk veel ook , wat ze dan weer in een aantal sloten verderop gooide. Ze vindt vier kikkers genoeg. Wel schattig want we hebben speciaal maden (dooie) voor ze gekocht omdat we lazen dat je ze een soort van 'kan trainen'![]()
![]()
Ik ben helemaal kikkerfan sinds mijn moeder dit huis met vijver heeft![]()
Mijn ouders hebben ook een vijver, maar daarin kunnen geen kikkers. Ja, kunnen ze wel, maar dan kunnen ze er niet meer uitquote:
Oh ja dat is minderquote:Op donderdag 28 september 2023 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook een vijver, maar daarin kunnen geen kikkers. Ja, kunnen ze wel, maar dan kunnen ze er niet meer uit
Ze hebben wel flinke vissenquote:
Koi ?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben wel flinke vissenDe kleinkinderen vinden het helemaal geweldig als ze die mogen voeren
Nee, goudwinders of hoe je dat ook schrijftquote:
Goudwinde lees ikquote:Op donderdag 28 september 2023 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, goudwinders of hoe je dat ook schrijftZe hebben wel stofzuigerbekken
En dat is?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:17 schreef Puzzie het volgende:
Maar Stiggy wil je me één ding beloven?
Wil je alsjeblieft nooit meer een TT beginnen met Waar?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft nooit meer een TT beginnen met Waar?
Ik zie het overal op FOK! trouwens maar ik snap dat nooit
Ik zie het heel erg veel op FOK! dus je bent echt niet de enige ,maar ik snap nooit waarom mensen dat doenquote:Op donderdag 28 september 2023 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven
Maar ik zal mijn best doen
Stiekem heeft ze er vast wel meer dan vierquote:Op donderdag 28 september 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook , behoorlijk veel ook , wat ze dan weer in een aantal sloten verderop gooide. Ze vindt vier kikkers genoeg. Wel schattig want we hebben speciaal maden (dooie) voor ze gekocht omdat we lazen dat je ze een soort van 'kan trainen'![]()
![]()
Ik ben helemaal kikkerfan sinds mijn moeder dit huis met vijver heeft![]()
Ik vind kikkergeluid ook heerlijk!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze er vast wel meer dan vier
Maar leuk zeker, vooral de verschillende soorten met elk hun eigen kleuren. En geluid is ook wel aangenaam in de nacht. Veel zullen er een hekel aan hebben maar wij niet
Het is een kikkerrijke omgeving en je hoort ze ook in andere tuinen kwaken . Ze hebben ook geen namenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze er vast wel meer dan vier
Maar leuk zeker, vooral de verschillende soorten met elk hun eigen kleuren. En geluid is ook wel aangenaam in de nacht. Veel zullen er een hekel aan hebben maar wij niet
Nadoen zou ook iets voor ons zijn, maar nog niet gedaanquote:Op donderdag 28 september 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind kikkergeluid ook heerlijk!![]()
(kan ze zelfs nadoen![]()
)
Hier ook veel kikkers in de omgeving, ook niet zo gek gezien we landelijk wonen en ze graag in de sloten van de boeren zitten. Wij laten de dril gewoon liggen, is ook nooit heel veel en kikkervisjes zijn ook leuk. Echt een kraamkamer die vijver op dat moment.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een kikkerrijke omgeving en je hoort ze ook in andere tuinen kwaken . Ze hebben ook geen namenMaar tot nu toe zijn er ieder jaar vier die we zien. En eerlijk is eerlijk: zodra de dril periode begint verwijdert mijn moeder alles en brengt ze het in emmers met de auto naar sloten in de omgeving
![]()
Ik word altijd erg blij van de prachtige concerten die kikkers geven
In mijn ton zijn de kikkers nog wakker. Geniepig loerend tussen de waterpest.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww hebbie ook kikkers?![]()
Meestal gaan ze ergens in september onder onder in de vijver winterslapen![]()
Mijn mams heeft een vijver en ik vind het geweldig
Sinds mijn moeder een huis met een vijver heeft ben ik helemaal in lovequote:Op donderdag 28 september 2023 16:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook veel kikkers in de omgeving, ook niet zo gek gezien we landelijk wonen en ze graag in de sloten van de boeren zitten. Wij laten de dril gewoon liggen, is ook nooit heel veel en kikkervisjes zijn ook leuk. Echt een kraamkamer die vijver op dat moment.
Als je de kans krijgt is het ook leuk om te zien hoe ze het geluid maken. bolle wangen enzo
Waterpest? Klinkt gezondquote:Op donderdag 28 september 2023 16:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In mijn ton zijn de kikkers nog wakker. Geniepig loerend tussen de waterpest.
Dat is een plantje die de kikkerton gezond en schoon houdt.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waterpest? Klinkt gezond![]()
Geen idee wat dat is
Awww nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 september 2023 16:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is een plantje die de kikkerton gezond en schoon houdt.
Het groeit in het water en het groeit als de pest.quote:
Ahh helderquote:Op donderdag 28 september 2023 16:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het groeit in het water en het groeit als de pest.
Ja, helder is het water zeker!quote:
Klinkt logischquote:Op donderdag 28 september 2023 16:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, helder is het water zeker!
Dat tam maken heb ik ook wel eens iets over gelezen, ga het ook maar eens proberen gezien we sowieso al vaak maden hebben voor de kippen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sinds mijn moeder een huis met een vijver heeft ben ik helemaal in love![]()
Mijn moeder moest ook wel lachen ; ik heb me helemaal verdiept in de kikker en daarom ook dat ik er achter kwam dat je ze 'tam' kan maken . Dus toen hebben we een bak maden gekocht en te kijken of het ons lukt om bij een bepaald geluid ze een made te geven![]()
![]()
Ik vind het geweldig en het leuke is dat mijn kleindochter ook helemaal gek is van kikkers
Zal morgen eens een foto van de kikkerton maken. Hopelijk zijn die kwakers er dan ook.quote:
Ja is echt tof!!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat tam maken heb ik ook wel eens iets over gelezen, ga het ook maar eens proberen gezien we sowieso al vaak maden hebben voor de kippen.
Leuk!! Ik was net al aan het zoeken naar een kikker bij ons in de vijver maar ik moet nodig mijn fotomappen eens uitzoekenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal morgen eens een foto van de kikkerton maken. Hopelijk zijn die kwakers er dan ook.
Is het de groene poelkikker of de bruine landkikker?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk!! Ik was net al aan het zoeken naar een kikker bij ons in de vijver maar ik moet nodig mijn fotomappen eens uitzoeken![]()
Ze zijn ook prachtig getekend ... je blijft er naar kijken
Er zijn meer soorten in NL toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het de groene poelkikker of de bruine landkikker?
Naar mijn weten wel, heb er al heel wat verschillende in de tuin gezien.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn meer soorten in NL toch?![]()
[ afbeelding ]
Hmmmzz ja herkenbaarquote:Op donderdag 28 september 2023 18:38 schreef bondage het volgende:
Heel wat anders... Mijn vriendin kwam met het briljante idee om de slaapkamer te gaan verbouwen, het bed staat nu tegen de tegenovergestelde wand. Kan er nog niet echt aan wennen en is inmiddels 4 dagen geleden dat we de boel hebben verplaatst.
Iemand hier dit ook wel eens gedaan? Slaap al nachten slecht sindsdien en hoop dat het gewoon wennen isVriendin slaapt nu juist beter
Voordeel is wel dat de tv nu recht voor ons hangt ipv aan een arm en heeft me de mogelijkheid gegeven om er meteen wat goed geluid aan toe te voegen. Lekker trillen op het laag tijdens de sex
Ik heb op zich niet zoveel moeite met veranderingen maar misschien ben ik me het zelf niet eens bewust en duurt het gewoon even voordat het weer goed is.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hmmmzz ja herkenbaar![]()
Ik heb moeite met veranderingen![]()
Niet met alle veranderingen maar sommige dingen duren bij mij wat langer om aan te wennenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb op zich niet zoveel moeite met veranderingen maar misschien ben ik me het zelf niet eens bewust en duurt het gewoon even voordat het weer goed is.
Heb toen we hier kwamen wonen alleen de eerste nacht wat onrustig geslapen, daarna ging het prima.
Ehhh... weet ik veel.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn meer soorten in NL toch?![]()
[ afbeelding ]
Misschien is dit idd ook wel gewoon zo'n ding waar ik last van heb. Sowieso geen zin om alles weer terug te zetten dus moet het er maar mee doenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet met alle veranderingen maar sommige dingen duren bij mij wat langer om aan te wennen
Ik moest 14 dagen wennen aan nieuwe gordijnen.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:38 schreef bondage het volgende:
Heel wat anders... Mijn vriendin kwam met het briljante idee om de slaapkamer te gaan verbouwen, het bed staat nu tegen de tegenovergestelde wand. Kan er nog niet echt aan wennen en is inmiddels 4 dagen geleden dat we de boel hebben verplaatst.
Iemand hier dit ook wel eens gedaan? Slaap al nachten slecht sindsdien en hoop dat het gewoon wennen isVriendin slaapt nu juist beter
Voordeel is wel dat de tv nu recht voor ons hangt ipv aan een arm en heeft me de mogelijkheid gegeven om er meteen wat goed geluid aan toe te voegen. Lekker trillen op het laag tijdens de sex
Ach, ze zijn lief en zeggen kwaak.quote:
Gedoe hé?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien is dit idd ook wel gewoon zo'n ding waar ik last van heb. Sowieso geen zin om alles weer terug te zetten dus moet het er maar mee doen
quote:Op donderdag 28 september 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest 14 dagen wennen aan nieuwe gordijnen.
Ze kunnen idd prachtig kwakenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, ze zijn lief en zeggen kwaak.Meer dan voldoende voor mij.
Hmm, dat is misschien iets waar ik ook aan zou moeten wennen. Van gordijnen naar shutters bijvoorbeeld zou vreemd zijnquote:Op donderdag 28 september 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest 14 dagen wennen aan nieuwe gordijnen.
Zie post 169quote:Op donderdag 28 september 2023 18:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu![]()
Trouwens: https://www.natuurmonumenten.nl/dieren/kikker
6 soorten in Nederland
Bullfrogs kunnen loeien btw.quote:
Met shutters waan ik mij in een crypte.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, dat is misschien iets waar ik ook aan zou moeten wennen. Van gordijnen naar shutters bijvoorbeeld zou vreemd zijn
lol die zijn ook best wel grootquote:Op donderdag 28 september 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bullfrogs kunnen loeien btw.
Ja, die passen niet in mijn ton.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol die zijn ook best wel groot
Op een goede manier of dat niet?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met shutters waan ik mij in een crypte.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Op een goede manier of dat niet?
Ja, weet ik veelquote:
Ik moet in de nacht wel wat kunnen zien, anders raak ik in paniek.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel![]()
Wij hebben namelijk shutters voor de ramen en heb er geen crypte idee bij. Maar goed, zijn natuurlijk nog vele andere factoren welke daar invloed op hebben
Wees blijquote:Op donderdag 28 september 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die passen niet in mijn ton.
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moet in de nacht wel wat kunnen zien, anders raak ik in paniek.
Nee, dat is zo. Toch geef ik de voorkeur voor gordijnen.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, op die manier.![]()
Maar shutters hoeven niet per se helemaal dicht natuurlijk
Maar in principe leven die toch alleen in Murrica?quote:
Snap ik. Wij hebben ook gordijnen hangen om de slaapkamer van de rest van de ruimte (waar de shutters hangen) te scheiden. Zit namelijk geen deur in maar een brede doorloop.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Toch geef ik de voorkeur voor gordijnen.
Ja, samen tussen de enorme koeien die zich Amerikanen noemen.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar in principe leven die toch alleen in Murrica?
Geen deur?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik. Wij hebben ook gordijnen hangen om de slaapkamer van de rest van de ruimte (waar de shutters hangen) te scheiden. Zit namelijk geen deur in maar een brede doorloop.
Jup, geen deur, is een open ruimte met een doorloop waar gordijnen voor hangen. Als die dicht zijn dan zou je je kunnen inbeelden dat er een raam achter zitquote:Op donderdag 28 september 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen deur?Moest er niet aan denken.
De spreekwoordelijke betekenis bedoel je hoop ikquote:Op donderdag 28 september 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, samen tussen de enorme koeien die zich Amerikanen noemen.
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, geen deur, is een open ruimte met een doorloop waar gordijnen voor hangen. Als die dicht zijn dan zou je je kunnen inbeelden dat er een raam achter zit
Wilde ze eerst varkens noemen, maar vooruit.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke betekenis bedoel je hoop ik![]()
Ik heb helemaal niets met Amerikanen , maar koeien zijn tof.
Vooral als ze huppelen![]()
En bij mijn moeder is een gebied met Schotse Hooglanders : die zijn ook schattig![]()
Ik zou wel meer varkens buiten willen zien. Maar goed , daarom eet ik ook weinig vlees.
De manier waarop er met dieren wordt omgegaan is schandalig
Amerikanen echt ik vind het vreselijk volk .quote:Op donderdag 28 september 2023 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wilde ze eerst varkens noemen, maar vooruit.
Koeien zijn ook lief. Ben zelf een fan van lakenvelders.En ja, zo omgaan met diertjes is verre van normaal.
Jep, compleet krankzinnig land geworden.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Amerikanen echt ik vind het vreselijk volk .
Dat kiesstelsel is ook ziek.
Maar goed ik ben inmiddels wel zo ver: het volk krijgt de leider die het verdient
Bizar ja .quote:Op donderdag 28 september 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jep, compleet krankzinnig land geworden.
Dan boffen wij nog met onze onzin.quote:
Als je het zo bekijkt wel , maar ik volg de verhoren van de parlementaire enquête en daar word je toch ook wel verdrietig van .quote:Op donderdag 28 september 2023 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan boffen wij nog met onze onzin.
Ja, dat wel. Onbegrijpelijk dat er zoveel mis is gegaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel , maar ik volg de verhoren van de parlementaire enquête en daar word je toch ook wel verdrietig van .
Dat valt echt wel mee, checkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet het, de gordijnen zijn gekreukt... Vriendin had er om wat voor reden dan ook een knoop in gelegd met dit als resultaat.
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, checkJa, dat ziet er wel beschaafd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, checkMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet het, de gordijnen zijn gekreukt... Vriendin had er om wat voor reden dan ook een knoop in gelegd met dit als resultaat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dankjequote:Op donderdag 28 september 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel beschaafd uit.
Dankjequote:
Zeeslag spelen?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:44 schreef bondage het volgende:
En natuurlijk ook dicht als we ons met bepaalde zaken bezighouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehequote:Op donderdag 28 september 2023 19:44 schreef bondage het volgende:
En natuurlijk ook dicht als we ons met bepaalde zaken bezighouden
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag op een terras gezeten in bosrijke omgeving. Waren de hele tijd eekhoorntjes aan het rondrennen. Eentje begroef zelfs een kastanje oid, leuk om te zien. Toen pakte ik mn telefoon om een foto te maken. Maar helaas, natuurlijk verdwenen ze toen allemaal, dus ik kan alleen dit mooie verhaal met jullie delen en geen foto
Viezerikken!quote:
"Wil je mijn kruiser zien?"quote:
Torpedo's afgevuurd!quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wil je mijn kruiser zien?"
Aparte woordkeuzequote:
Tomato, tomatoe...quote:
Non-kikkerton.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Puzzie , de kikkerton!
[ afbeelding ]
Helaas waren ze er niet.
Awww dat is leukquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas waren ze er niet.
Ja, vind het zelf ook leuk. Vaak zitten er twee kikkers in.quote:
Tof!!quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, vind het zelf ook leuk. Vaak zitten er twee kikkers in.
Zo hoog springen ze niet.quote:
Ik heb ooit zoiets gehad op mijn dakterras op de 4e woonlaag. Daar zaten op een gegeven moment gewoon kikkers in. Hoe dan!?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiets gehad op mijn dakterras op de 4e woonlaag. Daar zaten op een gegeven moment gewoon kikkers in. Hoe dan!?
Zeker. Ook slakken enzo. Echt grappig hoe de natuur zulke plekken op ongewone plekken toch weet te vinden.quote:
Slakken heb ik ook nooit gezien bij mijquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Ook slakken enzo. Echt grappig hoe de natuur zulke plekken op ongewone plekken toch weet te vinden.
Geruststellend idee voor het scenario dat de mensheid binnenkort volledig uitsterft.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
Slakken heb ik ook nooit gezien bij mijMaar idd , vorig jaar had ik een aantal maanden een zelfvoorzienend zwembad op mijn balkon ,... tegen mijn wil
![]()
Maar toen zag je wel hoe snel dat gaat![]()
Er mag wel wat uitsterven wmbquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geruststellend idee voor het scenario dat de mensheid binnenkort volledig uitsterft.
Heb je nu specifieke individuen op het oog?quote:
Nee johquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nu specifieke individuen op het oog?
Gelukkig maar.quote:
Jij had ze ontvoerd!quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiets gehad op mijn dakterras op de 4e woonlaag. Daar zaten op een gegeven moment gewoon kikkers in. Hoe dan!?
Leuk ding, zijn ze vast erg blij meequote:Op vrijdag 29 september 2023 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas waren ze er niet.
Vakantiequote:
Ook erg mooi.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk ding, zijn ze vast erg blij mee![]()
Zo ziet die van ons eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank. En inderdaad, zitten ook salamanders, slakken en wie weet wat voor andere dieren in.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook erg mooi.Echt een paradijs voor waterdiertjes.
Salamanders? Echt waar?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank. En inderdaad, zitten ook salamanders, slakken en wie weet wat voor andere dieren in.
Jaquote:
Dat is pas gaaf. Ik zie die beesten dus nooit.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
JaKwamen er meerdere tegen toen we van plan waren wat begroeiing rond de stenen weg te halen, toen ik de steen weghaalde zaten er twee onder die snel wegkropen. Hebben toen de rest maar laten liggen en het gras voorzichtig weggeknipt.
Heb ze later ook in het water gezien want ben erop gaan letten.
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Volgende week lekker weg naar Duitsland
quote:
Heb even gekeken maar helaas geen foto van. Zijn erg gaaf inderdaad, zeker om in eigen tuin te hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is pas gaaf. Ik zie die beesten dus nooit.
Leuk!quote:
De kathedraal van Trier moet iedereen hebben gezien.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!
Het plaatsje Bernkastel-Kues is ook erg leuk en mooi om heen te gaan![]()
Vroeger ook vaak naar Bitburg geweest (met in de buurt Biersdorf am See, Dorint hotel huisjes)
En Trier natuurlijk bezocht.
Bitte ein Bit!
Bernkastel al geweest, is mooi inderdaad. Dit wordt nu onze 4e keer daar maar hebben nog lang niet alles gezien. Houden vooral van wandelen door de bossen op de heuvels/bergen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!
Het plaatsje Bernkastel-Kues is ook erg leuk en mooi om heen te gaan![]()
Vroeger ook vaak naar Bitburg geweest (met in de buurt Biersdorf am See, Dorint hotel huisjes)
En Trier natuurlijk bezocht.
Bitte ein Bit!
De natuur daar is ook erg mooi, zeker. Prachtig wandelenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Bernkastel al geweest, is mooi inderdaad. Dit wordt nu onze 4e keer daar maar hebben nog lang niet alles gezien. Houden vooral van wandelen door de bossen op de heuvels/bergen.
Trier ook geweest maar dat vonden we maar niets. Heel erg druk, veel verkeer en trok ons verder niet zo.
Cochem zit ikquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij gaan naar het Moezelgebied, ergens vlak bij Traben Trarbach
Sssstttquote:
Jup. En misschien nog beetje knopen ergens in de bossen, naast leuk om te doen kan het ook erg mooie foto's opleveren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]
De natuur daar is ook erg mooi, zeker. Prachtig wandelen![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. En misschien nog beetje knopen ergens in de bossen, naast leuk om te doen kan het ook erg mooie foto's opleveren.
Is weer eens wat anders dan de slaapkamerquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de slaapkamerHeb het touw en folie al ingepakt want dat wil ik niet vergeten,
En ruimte zat, makkelijk iets te vinden waar niet zomaar iemand langskomt
Goeie, ook meteen de veiligheidsschaar erbij gedaan. Zonder dat ga ik niet knopen, is essentieel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
een goede voorbereiding is dan key
Haha - heeeeel verstandigquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Goeie, ook meteen de veiligheidsschaar erbij gedaan. Zonder dat ga ik niet knopen, is essentieel.
Komt wel dichtbij zo!quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet eens zo ver bij ons vandaan
Dan moet je het kasteel eens bezoeken.quote:
Staat op de lijst!quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je het kasteel eens bezoeken.
Is echt de moeite waard.quote:
Geloof het meteenquote:
Kastelenquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je het kasteel eens bezoeken.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
@:Lenny77![]()
Moest het toch ff kwijt want je bent een TOPmod
Goed modererenquote:
Eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goed modereren![]()
Maar buiten dat ben je gewoon een schatje
Weet ik tochquote:
Rustig, voorbereiden voor vakantie maandagquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat gekkie![]()
Hoe is je weekend?
Oh je bent nog niet wegquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig, voorbereiden voor vakantie maandag
En bij jou?
Wil je me zo graag weghebbenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh je bent nog niet weg![]()
![]()
Ik dacht dat je al in Duitsland was
Nu doe je net alsof ik mensen wegpestquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je me zo graag weghebben
Ik ga nog nergens heenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik mensen wegpest![]()
Modus is ook van de aardbodem verdwenen
Ik heb wel een deukje opgelopen nuquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga nog nergens heen
Even uitdeuken?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel een deukje opgelopen nu![]()
Maar alles komt vast wel goed ooit
Ik ben bang dat dat niet meer gaat werkenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goed modereren![]()
Maar buiten dat ben je gewoon een schatje
quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet meer gaat werken![]()
Sommige deuken zitten te diep
Kikkertonnen.quote:
Kikkerkastelen?quote:
Nee, een kwaaktopie!quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een kwaaktopie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |