Maar één verdediger achterin bij een corner ook niet?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die assist op Santi lag inderdaad aan Steijn…
Volgens de users in dit topic allemaal logisch en is het organiseren van de restverdediging vooral een verzinsel van Pieter Zwart.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar één verdediger achterin bij een corner ook niet?
Ja die statements die hij maakte in het veld zijn natuurlijk te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog los van z'n tactische tekortkomingen vind ik dat een trainer nooit ten koste van z'n spelers een ruzie met een TD moet uitvechten, alleen daarom al is het onbegrijpelijk dat hij er nog zit.
Je bent lekker op dreef maat!!quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de users in dit topic allemaal logisch en is het organiseren van de restverdediging vooral een verzinsel van Pieter Zwart.
Wie zegt dat? Kom eens met voorbeeldenquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de users in dit topic allemaal logisch en is het organiseren van de restverdediging vooral een verzinsel van Pieter Zwart.
Mensen maken zich wat druk, ook Sven had een positief transfersaldo en heeft ook nog eens de salarispost drastisch verlaagd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring is transfermarkt altijd best betrouwbaar, meestal eerder een onderschatting. Maar consensus is nu dat transfermarkt nergens op slaat?
Serieuze vraag
Schreuder vond dat ook al een geschikte tactiek. voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Ajax
Niet dat Sparta heel veel scheelde overigens maar die waren wel wat taakbewuster.
Transfermarkt heeft vooral de contractduur niet ingefactoriseerd maar is verder een redelijk realistische peiler, zeker omdat clubs daar zelf ook naar kijken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring is transfermarkt altijd best betrouwbaar, meestal eerder een onderschatting. Maar consensus is nu dat transfermarkt nergens op slaat?
Serieuze vraag
Misschien omdat zij fout zaten?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Ajax straf krijgt?
Maar waar zie jij dat ze straf hebben gekregen? Er is een datum geprikt om de wedstrijd uit te spelen, dat is geen strafmaatregel.quote:
Ah op die manier. Nee helaas nog geen straf gehoord in die zin, ik doelde meer op dat er iemand aan het zeuren was dat het onnodig geld ging kosten, terwijl de veroorzaker daarvan niet de KNVB is, maar Ajax zelf.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar waar zie jij dat ze straf hebben gekregen?
Dat was ik, het verzetten van Ajax - Volendam kost Ajax veel geld nu, daar had de KNVB best rekening mee kunnen houden aangezien de beslissing over het al dan niet voortzetten van de wedstrijd volgens de regels geen strafmaatregel is van de KNVB maar gebaseerd op wat het eerlijkst is voor de competitie en op deze manier dupeer je Ajax (en Volendam) monetair.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee helaas nog geen straf gehoord in die zin, ik doelde meer op dat er iemand aan het zeuren was dat het onnodig geld ging kosten, terwijl de veroorzaker daarvan niet de KNVB is, maar Ajax zelf.
Als je 14 miljoen neertelt voor een voetballer uit Ligue 2 moet het wel een wonderkind zijn. Zijn statistieken bij Metz en Seraing zijn best indrukwekkend, maar ook hij is geen speler die er direct staat en voor dat bedrag in deze fase moet dat eigenlijk wel bij Ajax.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin dit. Ja er is teveel betaald, maar echt niet voor alle spelers
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was ik, het verzetten van Ajax - Volendam kost Ajax veel geld nu, daar had de KNVB best rekening mee kunnen houden aangezien de beslissing over het al dan niet voortzetten van de wedstrijd volgens de regels geen strafmaatregel is van de KNVB maar gebaseerd op wat het eerlijkst is voor de competitie en op deze manier dupeer je Ajax (en Volendam) monetair.
De media, met name De Telegraaf, heeft de fans wijsgemaakt dat Sven de allergrootste probleem is binnen de club. Zodra die weg is, dan zou alles op zijn plek vallenquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen maken zich wat druk, ook Sven had een positief transfersaldo en heeft ook nog eens de salarispost drastisch verlaagd.
Ik zou ook wat dingen anders gedaan hebben hoor maar voorlopig vind ik z'n grootste misser de trainer die hij heeft aangesteld.
Onder van Basten ging het toch ook dramatisch toen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel ja, het is ook wel jammer dat je (tenminste voor Ajacieden dan) al zo vroeg uit de race bent, dat kan ik me niet echt heugen al zal het vast wel eerder een keer gebeurd zijn.
Pannekoek weet ik nog maar hoe het in de competitie ging echt niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onder van Basten ging het toch ook dramatisch toen?
Ben jij Pieter zelf?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pannekoek weet ik nog maar hoe het in de competitie ging echt niet meer
Daar geloof ik weinig van.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
Martin van Geel had ook overal een positief transfersaldo.
Nogmaals, de regel is dat het binnen zoveel uur moet worden uitgespeeld, anders reglementaire nederlaag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was ik, het verzetten van Ajax - Volendam kost Ajax veel geld nu, daar had de KNVB best rekening mee kunnen houden aangezien de beslissing over het al dan niet voortzetten van de wedstrijd volgens de regels geen strafmaatregel is van de KNVB maar gebaseerd op wat het eerlijkst is voor de competitie en op deze manier dupeer je Ajax (en Volendam) monetair.
Die heeft constant met de Telegraaf gebeld. Hij lekte constant. Die hebben het zelfs over 'straatvechter' Steijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De media, met name De Telegraaf, heeft de fans wijsgemaakt dat Sven de allergrootste probleem is binnen de club. Zodra die weg is, dan zou alles op zijn plek vallen
Helaas is de rol van Maurice onderbelicht. Genoeg reden voor mij om zo meteen een topic te openen over zijn functioneren![]()
Zolang hij aan het roer is zal Ajax punten blijven verspelen, zowel tegen de betere teams als de kleintjes
Neequote:Op dinsdag 26 september 2023 13:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, de regel is dat het binnen zoveel uur moet worden uitgespeeld, anders reglementaire nederlaag.
Waar blijven die voorbeelden chef kokosnoot?quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
Martin van Geel had ook overal een positief transfersaldo.
Daarbij had ik het idee dat het pad Mislintat het enige pad was met nog een kans op succes. Nu zal het beleid bepaald worden door wat clicks genereert voor de T. en dat staat garant voor jaren chaos.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen maken zich wat druk, ook Sven had een positief transfersaldo en heeft ook nog eens de salarispost drastisch verlaagd.
Ik zou ook wat dingen anders gedaan hebben hoor maar voorlopig vind ik z'n grootste misser de trainer die hij heeft aangesteld.
Je leest maar terug chef lege dozen, geloof dat met name user @Da_Sandman het allemaal maar onzin vond als je spelers hebt die toch constant de bal kwijtraken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar blijven die voorbeelden chef kokosnoot?
Natuurlijk niet, heb je gezien wat er allemaal in de eredivisie speelt dit jaar?quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:21 schreef Bocaj het volgende:
Bestaat er een kans dat Ajax naar de eerste divisie gaat? (Zou wel een hele rare gewaarwording zijn!)
Er zijn wel meer paden voor succes lijkt me maar om zaken te reorganiseren moet je wel back up hebben, het was al te gek voor woorden dat je zolang op een TD hebt moeten wachten en nu zit je uiteindelijk een jaar zonder CEO, dat soort dingen kunnen gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarbij had ik het idee dat het pad Mislintat het enige pad was met nog een kans op succes. Nu zal het beleid bepaald worden door wat clicks genereert voor de T. en dat staat garant voor jaren chaos.
Nee joh, heb helemaal geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, heb je gezien wat er allemaal in de eredivisie speelt dit jaar?
Klopt, dat is ook 1 van de degene die wat mij betreft fors overbetaald is. Net als een Akpomquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je 14 miljoen neertelt voor een voetballer uit Ligue 2 moet het wel een wonderkind zijn. Zijn statistieken bij Metz en Seraing zijn best indrukwekkend, maar ook hij is geen speler die er direct staat en voor dat bedrag in deze fase moet dat eigenlijk wel bij Ajax.
Dan kunnen ze de eredivisie opheffen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee joh, heb helemaal geen verstand van voetbal.![]()
Ajax is overal slecht in het nieuws en slecht spelen dus dacht misschien wel helemaal uit de eredivisie...
Ah ja lekker simpel he iets blèren en dan vervolgens als er voorbeelden worden gevraagd maar roepen dat je het zelf maar moet op zoeken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leest maar terug chef lege dozen, geloof dat met name user @:da_sandman het allemaal maar onzin vond als je spelers hebt die toch constant de bal kwijtraken.
just write it offquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
• Afscheid nemen van de slechtste spelers die zijn aangekocht (afschrijven)
quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat dat aan gaat ben ik klassiek geschoold. Ik zou onderstaande als ideale plaatje zien:
• Tandem Overmars en van Bommel bij Ajax (volgende seizoen)
• Advocaat als interim coach om de schade te beperken (de 3de plaats *moet* gehaald worden)
• Sneijder en van der Vaart als hoofdscout (ja samen)
• 3 gerichte aankopen die elke linie versterken
Maar nogmaals, ik ben klassiek geschoold, als bepaalde zaken erg hard aankomen moet je weten dat het uit een teder hartje komt.
Huishond²
quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat dat aan gaat ben ik klassiek geschoold. Ik zou onderstaande als ideale plaatje zien:
• Advocaat als interim coach om de schade te beperken (de 3de plaats *moet* gehaald worden)
Maar nogmaals, ik ben klassiek geschoold, als bepaalde zaken erg hard aankomen moet je weten dat het uit een teder hartje komt.
Huishond²
Legendarische scene:"You don't even know what a write-off is."quote:
Ik zeg notabene dat ik klassiek geschoold ben. Vreemde reactie dan alsnog?quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Happy Hour is vroeg begonnen bij jouw kroeg
Ik heb de afgelopen weken veel onzin hier gelezen, maar dit spant wel met afstand de kroon.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Huishond²
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Huishond²
Sneijder en Van Der Vaart kun je niet samen opstellen. Groetjes Ronaldquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Huishond²
Sneijder en Vd Vaart zijn leuk voor de borrelpraat op tv. Laat ze het daar bij houden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sneijder en Van Der Vaart kun je niet samen opstellen. Groetjes Ronald
Maar hij brengt wel dat beetje gif en winnaarsmentaliteit wat we nu missen. Andere namen die ik graag zou willen zien en redelijk (vettig) Ajax DNA hebben:quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
van Bommel bij Ajax.. never nooit niet.. dan ga ik ook rellen bij het hoofdgebouw. De grootste Nederlandse anti voetballer bij Ajax..
Waar is die Mikautadze eigenlijk geblevenquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook 1 van de degene die wat mij betreft fors overbetaald is. Net als een Akpom
En waarom je Sosa EN Avila haalt snap ik niet, net als Mannsverk EN Tahirovic.
Los daarvan zijn een aantal spelers zeker goed genoeg. Al mag Sutalo wel eens laten zien wat hij bij Kroatie wel kan.
Wowquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Huishond²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |