Ik heb de OP bewerkt vriendquote:Op maandag 25 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is een verzachtende TT voor mijn nachtrust.
Toch geschrokken van de weer keiharde en onterechte klappen die ik heb mogen ontvangen.
Nu ga ik echt slapen. Mits dat nog lukt
Blijf ik bij!quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze ooit nog eens een mooi negertje zoeken voor een rol in Sjors en Sjimmie zou ik Onana willen tippen.²
Ik bedacht me gisteren dat ik jou heel lang niet heb zien posten. Ik hoopte dat je weg was.quote:
DomboGODquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dombo met tentakels - https://nos.nl/l/2491859
Wat schattig
Romig denk ikquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ha BB
Hoe staat het met je dukaten
@:atypisch
Bij tentakels moet ik altijd weer aan dit gifje denkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dombo met tentakels - https://nos.nl/l/2491859
Wat schattig
Ik ook vriend.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:04 schreef Coco het volgende:
Ik lees nu terug dat @:dombohetolifantje1 onheus bejegend is.
Daar word ik verdrietig van
@KingRoland is een verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook vriend.
Waren er maar meer mensen zoals @:KingRoland
Ik heb het er nog wel een beetje moeilijk mee merk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:04 schreef Coco het volgende:
Ik lees nu terug dat @:dombohetolifantje1 onheus bejegend is.
Daar word ik verdrietig van
Stel je niet zo aan zachtgekookt ei.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het er nog wel een beetje moeilijk mee merk ik.
Wat ben jij fel vandaagquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zachtgekookt ei.
Wow zo ken ik jou niet (behalve tegen Chevy en 3rr0r)quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben jij fel vandaag
Ik geef hem graag ruimte om zijn emoties te ventileren
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben jij fel vandaag
En messi (niet de voetballer, die gozer hier).quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wow zo ken ik jou niet (behalve tegen Chevy en 3rr0r)
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
@FireFox1quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En messi (niet de voetballer, die gozer hier).
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die. Ik vergeet z'n naam altijd.
Messi / Frenkie de Jong / Ansu Fati en Andrew Tatequote:Op dinsdag 26 september 2023 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die. Ik vergeet z'n naam altijd.
Free top gquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi / Frenkie de Jong / Ansu Fati en Andrew Tate
Laat mij erbuiten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik uit mijn gevoelens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent liefquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben jij fel vandaag
Hoeveel persoonlijkheden heb jij?quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke idioot neemt nou een Xinomie?![]()
@:Pisces29 zie deze fluitketel
Imca Marina.quote:
Kalm aan. Sterkte.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Imca Marina.
Trusten brothers. Voel me steeds beroerder. But keep the halve zolen alive.
Sjarrel. Kratje bier voortuin.quote:
Voortuin check.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij een Samsung?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is geen Leighton Meester.
@:Coco
Ik wil nu vragen wat je gaat eten maar van @onlogisch moeten we het diner overslaan.quote:
Onlogisch pleegt veel zondes in het ajaxtopicquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu vragen wat je gaat eten maar van @:onlogisch moeten we het diner overslaan.
gedragebquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlogisch pleegt veel zondes in het ajaxtopic
Moet zich gedrageb
Belangrijkste maaltijd van de dagquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu vragen wat je gaat eten maar van @:onlogisch moeten we het diner overslaan.
beter ontbijt overslaanquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens. Ik ontbijt ook nooit.quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ben niet zo van de zelfkastijding
quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voortuin check.
Kratje bier,
Welk genotsmiddel gebruik jij eigenlijk om te copen met je depressie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welk genotsmiddel gebruik jij eigenlijk om te copen met je depressie?
Ik kon gerust 20 kilometer rennen om mijn problemen te vergeten maar af en toe een biertje werkte toch net zo goedquote:
Mag jij met je lekkere ontbijt een keer mee aan de cardio.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zet onze vriendschap onder druk.
Hardlopen werkt echt ziek goed voor onrust of verdriet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kon gerust 20 kilometer rennen om mijn problemen te vergeten maar af en toe een biertje werkte toch net zo goed
Tegenwoordig kijk ik naar samenvattingen van Feyenoord.
Wat voor troubles heb je?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kon gerust 20 kilometer rennen om mijn problemen te vergeten maar af en toe een biertje werkte toch net zo goed
Tegenwoordig kijk ik naar samenvattingen van Feyenoord.
Ik heb zó zin om weer te rennen of überhaupt te sporten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hardlopen werkt echt ziek goed voor onrust of verdriet.
Och ja, je kunt juist nog niet heel actief bezig zijn. Dat is ook oprecht klote.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zó zin om weer te rennen of überhaupt te sporten.
Wellicht over een tijdje weer pingpongen
Oké Arnoquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zó zin om weer te rennen of überhaupt te sporten.
Wellicht over een tijdje weer pingpongen
Gelukkig ga ik vanaf deze week meer uren werkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och ja, je kunt juist nog niet heel actief bezig zijn. Dat is ook oprecht klote.
Weer minder vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
NPO 2
Opsporing verzocht S41E39
1/10
Minder minder minder
Deze jongen is voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor troubles heb je?
Praten helpt beter.
Bij verlies wederom deuren slopen in de ballenbak genot.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Zin in vanmiddag?
Goed. Het is nu bijna helemaal weg. Met een zware schoudertraining voel ik nog wel wat maar het wordt minder en minder.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maat.
Hoe gaat het met je schouder?
Goed om te horen ouwe reus. Hopelijk snel helemaal weg.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed. Het is nu bijna helemaal weg. Met een zware schoudertraining voel ik nog wel wat maar het wordt minder en minder.
Ik wil dan ook mijn dankbaarheid uiten aan @:Pisces29 en @:Oriente die mij gedurende dit jaar door dik en dun gesteund hebben gedurende dit euvel.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed. Het is nu bijna helemaal weg. Met een zware schoudertraining voel ik nog wel wat maar het wordt minder en minder.
Ik wil dan ook mijn dankbaarheid uiten aan @:Pisces29 en @:Oriente die mij gedurende dit jaar door dik en dun gesteund hebben gedurende dit euvel.
[ afbeelding ]
Nee. Eigenlijk alleen maar OHP, Side lateral raises en face pulls/reverse flyes. Zou eens moeten switchen wellichtquote:Op woensdag 27 september 2023 09:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nice.
Doe jij eigenlijk ook Landmine werk? Schijnt top te zijn voor je schouders.
Cool, ik doe ook OHP, Lat Raises en Face Pulls.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk alleen maar OHP, Side lateral raises en face pulls/reverse flyes. Zou eens moeten switchen wellicht
Heerlijke oefening ja. Lekker laag gewicht en reps rammenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
Face pulls is echt m'n favo. Bijna niemand doet dit in m'n gym
VBL-FIT SCquote:Op woensdag 27 september 2023 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit het fitness topique?![]()
@:onlogisch lekker man, dat het beter gaat met die schouder.
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nice.
Doe jij eigenlijk ook Landmine werk? Schijnt top te zijn voor je schouders.
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk alleen maar OHP, Side lateral raises en face pulls/reverse flyes. Zou eens moeten switchen wellicht
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Cool, ik doe ook OHP, Lat Raises en Face Pulls.
Maar ik heb in mijn homegym nu een Landmine dus ik ga ook Landmine oefeningen toevoegen. Bijvoorbeeld Landmine Press, pak je ook gelijk flink je borst mee. En Landmine Lat Raises ga ik ook eens proberen
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:33 schreef Mortaxx het volgende:
Face pulls is echt m'n favo. Bijna niemand doet dit in m'n gym
Klein jokmoment genoteerd.quote:
Ik heb serieus geen hekel aan legday. Ik vind het heerlijk omdat ik daar echt door kan gaan tot enorme verzuring waarbij dat bij Chest bijvoorbeeld niet het geval is. Enige nadeel is dat ik altijd wel smalle onderbenen zal houden vanwege mijn lengtequote:
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Schouders is wel het lekkerste om te trainen
quote:
Schouders zijn het leukst, daardoor ben ik wel een tikkeltje uit verhoudingquote:Op woensdag 27 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen hekel aan legday. Ik vind het heerlijk omdat ik daar echt door kan gaan tot enorme verzuring waarbij dat bij Chest bijvoorbeeld niet het geval is. Enige nadeel is dat ik altijd wel smalle onderbenen zal houden vanwege mijn lengte
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen hekel aan legday. Ik vind het heerlijk omdat ik daar echt door kan gaan tot enorme verzuring waarbij dat bij Chest bijvoorbeeld niet het geval is. Enige nadeel is dat ik altijd wel smalle onderbenen zal houden vanwege mijn lengte
Dit heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 27 september 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Mijn overgangstoontje bij Teams doet het niet meer als ik gebeld word. Als ik via de instellingen naar 'oproepen' ga, en bij 'Oproepen voor u' kijk, staat daar gewoon de standaard toon. Als ik die afspeel hoor ik het wel. Maar als ik dan weer gebeld word door iemand dan hoor ik het weer niet. Erg vervelend, want het geluidje als iemand ophangt (of als hij overschakelt naar mijn voicemail) dat hoor ik wel. Zo moet ik dus steeds iedereen terugbellen. Mokerirritant.
Herkent iemand dit????
#Liefdagboek
Kuiten groeien alleen als je 200 kg weegt volgens mijquote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.
Werk aan die Memphisbovenbenen dan.
@Braddiequote:Op woensdag 27 september 2023 09:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kuiten groeien alleen als je 200 kg weegt volgens mij
Stalpoten op straat niet te tellen. Vetnekgenot.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kuiten groeien alleen als je 200 kg weegt volgens mij
Ja kuiten, ook goed.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbenen, bedoel je dan niet gewoon kuiten? Die hebben de best gebouwde mannen toch wel vaak slank.
En een oplossing maat? Heb je die ook????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En een oplossing maat? Heb je die ook????Nee ik sta toch bekend dat ik alle teamscalls misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee ik sta toch bekend dat ik alle teamscalls mis
Je vriendin staat ook met haar kont omhoog in de gym te trainen? Ah, oke.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
Bovenbenen traint je het liefst in leapfrog of bulldog doggystyle.
Ik heb dus 2 van die chickies bij mij in de gym hé. Die staan altijd dusdanig gepositioneerd dat je altijd pontificaal tegen de bibs aan staat te kijken. Gelukkig zie ik ze alleen op zondagochtendquote:Op woensdag 27 september 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vriendin staat ook met haar kont omhoog in de gym te trainen? Ah, oke.
Want je kunt alleen trainen in de gym? Ah, oke.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vriendin staat ook met haar kont omhoog in de gym te trainen? Ah, oke.
een FOK!moderator van middelbare leeftijd is een sportschoolgluurderquote:Op woensdag 27 september 2023 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 van die chickies bij mij in de gym hé. Die staan altijd dusdanig gepositioneerd dat je altijd pontificaal tegen de bibs aan staat te kijken. Gelukkig zie ik ze alleen op zondagochtend
FOK! Moderator blijkt upskirt fotograafquote:Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een FOK!moderator van middelbare leeftijd is een sportschoolgluurder
goh
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een FOK!moderator van middelbare leeftijd is een sportschoolgluurder
goh
geniet ervan makkerquote:Op woensdag 27 september 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.
Zeker niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want je kunt alleen trainen in de gym? Ah, oke.
Ik hoor je dit gewoon zeggen. Lol.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allesbehalve makker. Maar die wijven doen het erom. Staan zichzelf ook 90% van de tijd te filmen ipv het beest uit te hangen.
Die twee gun je een date waar de romantiek vanaf spatquote:Op woensdag 27 september 2023 10:31 schreef vrijgevochten het volgende:
Er lijkt enige spanning te zijn tussen forumbeest en moderator @:onlogisch en vblscuser @:pisces29
GodGodquote:Op woensdag 27 september 2023 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
GodtsGod @:KingRoland
Het beest uithangen met 100 repsquote:Op woensdag 27 september 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
101quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het beest uithangen met 100 reps
Onderbenen =/= alleen kuitenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Als renner/sprinter belangrijk om aandacht aan te besteden.
Graag mening over zijn colleges @KingRoland zitten zijn zalen vol met transgenders?quote:Hoogleraar Transitiekunde Derk Loorbach van de Erasmus Universiteit Rotterdam
quote:Marco Borsato wordt vervolgd voor ontucht met een minderjarig meisje. De 56-jarige zanger wordt ervan verdacht dat hij het slachtoffer onzedelijk heeft betast, meldt het Openbaar Ministerie Midden-Nederland.
In december 2021 deed een 22-jarige vrouw aangifte tegen hem. De Telegraaf schrijft dat het gaat om de dochter van een voormalig medewerker van Borsato. De ontucht zou jarenlang hebben geduurd en zijn begonnen toen de dochter 15 jaar was
Dit is frappant, we hebben nog nieteens gefacetimedquote:Op woensdag 27 september 2023 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor je dit gewoon zeggen. Lol.
Probeer jij nu een wig te drijven tussen forumgebruikster @Pisces29 en mij???quote:Op woensdag 27 september 2023 10:31 schreef vrijgevochten het volgende:
Er lijkt enige spanning te zijn tussen forumbeest en moderator @:onlogisch en vblscuser @:pisces29
Vergeet @Bezsen en @andrew nietquote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden hoor om naast liefdeskoppel @:wereldgozer & @:anneloos en liefdeskoppeltje @:ggmm & @:scrummie weer een nieuw liefdeskoppel (@:onlogisch @:pisces29 ) te verwelkomen in deze sc.
Een date met @Pisces29 staat gepland. Maak je maar geen zorgen om deze @DonJuanquote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden hoor om naast liefdeskoppel @:wereldgozer & @:anneloos en liefdeskoppeltje @:ggmm & @:scrummie weer een nieuw liefdeskoppel (@:onlogisch @:pisces29 ) te verwelkomen in deze sc.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer jij nu een wig te drijven tussen forumgebruikster @:Pisces29 en mij???
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die twee gun je een date waar de romantiek vanaf spat
quote:
Beter stoppen jullie met deze act en kondigen jullie gewoon weer de lunch aan. (Op tijd)quote:
Jaquote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weet de dame in kwestie ook dat het een relatie is?
Dank je welquote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef vrijgevochten het volgende:
Gefeliciteerd @:scrummie!
Je bent een man die veel liefde kan geven
wat raar. Hier werkt ie wel. En is anders, op detailniveau. Maar ik los het wel weer op.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef GGMM het volgende:
Je link doet het weer niet @:scrummie
het is ook precies dezelfde link.
Graagquote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wat raar. Hier werkt ie wel. En is anders, op detailniveau. Maar ik los het wel weer op.
Hier moet ie wel werken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef GGMM het volgende:
Je link doet het weer niet @:scrummie
het is ook precies dezelfde link.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou hem wel in de broek he. Zou niet netjes zijn tegenover @Scrummie
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier moet ie wel werken.is dit 100% realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou hem wel in de broek he. Zou niet netjes zijn tegenover @:scrummie
Daten met Fok!kers. Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daten met Fok!kers. Ik moet er niet aan denken.
De laatste keer dat ik iets privé met je deelde lag het 3 seconden later hier in de SC, dus ik pas even.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik wacht nog altijd op de DM van @:Scrummie
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets privé met je deelde lag het 3 seconden later hier in de SC, dus ik pas even.
Jongens niet nu. Focus je op de wedstrijd. Houd het bad warm.quote:
Feyenoord nog een paar goaltjes zou deze dag helemaal leuk maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dit.
Leuk nieuws @:scrummie
ff pissenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens niet nu. Focus je op de wedstrijd. Houd het bad warm.
vieze gluurder strikes againquote:Op woensdag 27 september 2023 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Foto gezien. Erg leuke meid @:Scrummie
Tevens voel ik een excuus aankomen van @:Scrummie (MAAR WE WACHTEN AF)
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vieze gluurder strikes again
eerder al naar billen van vrouwen in je sportschool
een patroon ontstaat
Nu blijven we opgescheept met @onlogischquote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n beste fuck ooit.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
zolang het geen. je weet wel is is het prima Tongquote:
Ik was fan van Martin. Die is echter zo doorgedraaid op vele gebieden.quote:
Je weet niet wat je mist hoor.... @onlogisch isquote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze gaan trouwen hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist hoor.... @:onlogisch is
quote:
Herman Brood: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'quote:
Slaapt lekker ouwe reusquote:Op woensdag 27 september 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'
Tot morgen brother(s) and sister. Ik gaat legge. Energie op.
Goed volgehouden vandaag krijgerquote:Op woensdag 27 september 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'
Tot morgen brother(s) and sister. Ik gaat legge. Energie op.
Als ik het bruidsmeisje maar mag zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 17:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze gaan trouwen hoor
Alle rollen zijn al bijna ingevuld, @Tjacka staat nu als enige bruidsmeisje, bij deze sta jij ook genoteerd!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik het bruidsmeisje maar mag zijn
In de loveseat?quote:Op woensdag 27 september 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat ik bij zowel de bruiloft van @:onlogisch als @:scrummie ben uitgenodigd.
C_Aquote:Op woensdag 27 september 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist hoor.... @:onlogisch is
Altijd gezegd dat ik niet ga trouwen maat. Maar voor @Pisces29 maak ik misschien wel een uitzonderingquote:Op woensdag 27 september 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat ik bij zowel de bruiloft van @:onlogisch als @:scrummie ben uitgenodigd.
Onlo jr. wil een broertje @Pisces29quote:Op woensdag 27 september 2023 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Onlo jr. weer gevraagd om zaterdag mee te doen met het selectieteam. Weer 2 wedstrijden dit weekend. Genot.
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
@:Caland
Doe niet zo ordinair.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onlo jr. wil een broertje @:pisces29
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Vandaag is de 1000ste dag dat ik geen druppel alcohol meer drink
Je bent een lieve jongen @DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 28 september 2023 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
012. 086 tong80quote:Op donderdag 28 september 2023 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen @:DombohetOlifantje1
Heel goed maat. Daar zouden andere users een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
3524quote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Heb het net opgezochtquote:Op donderdag 28 september 2023 10:48 schreef GGMM het volgende:
Dat jullie dat bijhouden
Dan was je ook wel écht verslaafd.
Niet verslaafd maat. De beste beslissingen uit je leven blijven je bij.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:48 schreef GGMM het volgende:
Dat jullie dat bijhouden
Dan was je ook wel écht verslaafd.
Wel clichématig dat je op 1 januari gestopt bentquote:Op donderdag 28 september 2023 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet verslaafd maat. De beste beslissingen uit je leven blijven je bij.
Zo zal @:Tagliano nooit de dag vergeten dat hij ons mod maakte
Ben je er trots op dat je al 1000 dagen een saaie lul bent?quote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Lekker manquote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Wat een walgelijk figuur ben ik tochquote:Op donderdag 28 september 2023 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel clichématig dat je op 1 januari gestopt bent
Ontzettend trots.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je al 1000 dagen een saaie lul bent?
In 2014 gestopt met roken. In 2019 met neuken.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat. Daar zouden andere users een voorbeeld aan kunnen nemen.
We hadden het over drankquote:Op donderdag 28 september 2023 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 2014 gestopt met roken. In 2019 met neuken.
Daar heb ik geen verstand van.quote:
Over gezelligheid gesproken, vind je het ook zo fijn dat @Kukelecucktsju10 er zo weinig is de laatste tijd?quote:
Flikker op cynische kuthoer.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van stoppen met drank wel toch?
Dat heb je al 80 keer gedaan.
quote:Op donderdag 28 september 2023 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ontzettend trots.Beetje zinloos als je vervolgens wel in Papendrecht blijft wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In Papendrecht valt nog mesothelioom (dit is een aan asbest gerelateerde kwaadaardige tumor van de serieuze vliezen zoals het borstvlies, buikvlies, hartzakje en bij mannen het vlies om de teelballen) op. Dit komt bij mannen 42 procent meer voor dan het landelijk gemiddelde.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nou zegquote:
Hoe gaat het met je studie?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zegEen gebbetje is al snel tegen het zere been tegenwoordig.
Laten we het gezellig houden!
Nu is het plots een gebbetje.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden.quote:
Ik ben een schiolvoorbeeld van hoe je een gebbetje moet incasseren!quote:Op donderdag 28 september 2023 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
schiolvoorbeeldquote:Op donderdag 28 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een schiolvoorbeeld van hoe je een gebbetje moet incasseren!
Schiolquote:Op donderdag 28 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Erg goed! Ik moet nog één examen doen in november, maar ik heb afgelopen weekend een oefenexamen gedaan daar had ik een 6,2 voor.quote:
Zesjescultuurgenot.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed! Ik moet nog één examen doen in november, maar ik heb afgelopen weekend een oefenexamen gedaan daar had ik een 6,2 voor.
Dat komt dus wel goed.
Correct.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zesjescultuurgenot.
Ben je dan helemaal klaar?
Eens. Jammer dat sommige mensen gelijk de hele boel bij elkaar moeten schelden en een giftige sfeer creëren. Geen wonder dat het hier langzaam steeds rustiger wordt.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doenquote:Op donderdag 28 september 2023 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Eens. Jammer dat sommige mensen gelijk de hele boel bij elkaar moeten schelden en een giftige sfeer creëren. Geen wonder dat het hier langzaam steeds rustiger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |