Rabobank is koploper hierin, by farquote:Op maandag 25 september 2023 20:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
Prima plan.
Volgende keer ook ABN etc. meepakken
Ik gokte dat het 4 minuten zou duren voor we deze reactie inclusief bekende foto zouden zien. Ik ben niet teleurgesteld.quote:
En ER komt daar nu pas achter?quote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rabobank is koploper hierin, by far
De Boerenleenbank.
Nee.quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En ER komt daar nu pas achter?
Bestuur van de Rabobank?quote:Op maandag 25 september 2023 20:11 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
RaRa 2.0. Oppakken voor opruiing of wellicht zelfs deelname aan criminele organisatie
Natuurlijk niet maar het was decennialang zo dat niemand het wilde horen. Nederland (niet alleen hier overigens) begint steeds meer wakker te worden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En ER komt daar nu pas achter?
Jij hebt liever dat alle multinationals uit Nederland vertrekken met alle gevolgen, zoals werkloosheid, van dien?quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Elan het volgende:
Overigens ben ik steeds meer pro Extinction Rebellion en andere initiatieven. Ze hebben gewoon een zeer sterk punt dat multinationals dit land kapot maken ten faveure van miljardenwinsten.
Nee dat ze anders gaan werken en transparant zijn. En als ze dat niet wensen vanwege walgelijke constructies en dubieuze praktijken dan ben je ze beter kwijt dan rijk.quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat alle multinationals uit Nederland vertrekken met alle gevolgen, zoals werkloosheid, van dien?
Ohnee dat is niet bestquote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat alle multinationals uit Nederland vertrekken met alle gevolgen, zoals werkloosheid, van dien?
De Rabobank is van oorsprong een coöperatieve vereniging van allemaal kleine bankjes met als doel eerlijk geld beschikbaar te stellen voor boeren. Allesbehalve een multinational die het land kapot wil maken.quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Elan het volgende:
Overigens ben ik steeds meer pro Extinction Rebellion en andere initiatieven. Ze hebben gewoon een zeer sterk punt dat multinationals dit land kapot maken ten faveure van miljardenwinsten.
Van oorsprong ja, inmiddels zijn ze dat natuurlijk allang niet meer en draait het om ordinair geld scheppen. Maar ik ben wel benieuwd of ER deze claims ook hard kunnen maken met feiten. Ik zeg ook niet dat ik blind achter ze aan loop maar neig er wel meer naar dan zeg 5 jaar geleden. Bijvoorbeeld over die ontbossing in Brazilië dat zou een erg slechte zaak zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 20:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Rabobank is van oorsprong een coöperatieve vereniging van allemaal kleine bankjes met als doel eerlijk geld beschikbaar te stellen voor boeren. Allesbehalve een multinational die het land kapot wil maken.
Kijk, ik vind BBB ook zwak en zeer beperkt begaafd. En als stikstof zo schadelijk is dan moet daar regelgeving voor komen. Maar om een oprechte bank die altijd gewoon binnen de wet haar bankentrio gedaan heeft te vervolgen is compleet idioot en tegen de principes van de rechtsstaat.
Wat een vreemd vergelijk.quote:Stel je voor dat deze extremisten streaks mensen gaan vervolgen die tussen 2020 en 2026 (legaal) met een dieselauto hebben gereden!!
quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet alleen dit land, maar elk land waar ze neerstrijken.quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Elan het volgende:
Welke RABO-kantoren ben jij van plan te bezetten?quote:
ik weet het nog niet, maar ik ga zeker meedoen.quote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welke RABO-kantoren ben jij van plan te bezetten?
Moet je ook mee uitkijken, de rechtstaat moet ten alle tijden overeind blijven . Maar het eindeloze gegraai ten koste van milieu en mensen moet maar een keer een halt worden toegeroepen. Al is het maar zodat. ze hun koers en moreel kompas zo nu en dan bijsturen. Je hebt zulke organisaties nodig want vanuit de overheid hebben ze grotendeels vrij spel want die verdienen er flink aan. Als we daar welvaart en luxe voor moeten inleveren soit.quote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Niet alleen dit land, maar elk land waar ze neerstrijken.
Het is nog steeds niet -beursgenoteerd en zonder het primaire doel om winst te makenquote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Van oorsprong ja, inmiddels zijn ze dat natuurlijk allang niet meer en draait het om ordinair geld scheppen. Maar ik ben wel benieuwd of ER deze claims ook hard kunnen maken met feiten. Ik zeg ook niet dat ik blind achter ze aan loop maar neig er wel meer naar dan zeg 5 jaar geleden. Bijvoorbeeld over die ontbossing in Brazilië dat zou een erg slechte zaak zijn.
[..]
Het gaat om het principe dat de bank nu moet gaan betalen voor iets zonder ooit de wet overtreden te hebben, nog niet eens iets onethisch gedaan te hebben. Want de schaalvergroting van de landbouw heeft heel veel goeds gebracht en was ook onvermijdelijkquote:Wat een vreemd vergelijk.
Dit is gericht tegen een bedrijf niet tegen individuele mensen, laat staan mensen die in een dieseltje gereden hebben. Ze gaan ook niemand vervolgen.
Het is allemaal heel nobel maar uiteindelijk hebben we er als samenleving ook heel lang van geprofiteerd.quote:Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ook mee uitkijken, de rechtstaat moet ten alle tijden overeind blijven . Maar het eindeloze gegraai ten koste van milieu en mensen moet maar een keer een halt worden toegeroepen. Al is het maar zodat. ze hun koers en moreel kompas zo nu en dan bijsturen. Je hebt zulke organisaties nodig want vanuit de overheid hebben ze grotendeels vrij spel want die verdienen er flink aan. Als we daar welvaart en luxe voor moeten inleveren soit.
Bij veel van deze demonstranten speelt een hoge mate van narcisme een rol, ofwel ostentatief deugen.quote:Op maandag 25 september 2023 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarom staat er uberhaupt Queer Burgers op hun spandoekje?
Oh ja.
XR is het summum van woke. Naast dat milieugedoe ook nog even je transgenderradicaleintersectionele agenda promoten...
Het doet me steeds meer vermoeden dat hier een groep beroepsdemonstranten achter zit die maar demonstreren om het demonstreren, het maakt ze niet uit met welk doel.quote:Op maandag 25 september 2023 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarom staat er uberhaupt Queer Burgers op hun spandoekje?
Oh ja.
XR is het summum van woke. Naast dat milieugedoe ook nog even je transgenderradicaleintersectionele agenda promoten...
Ook zonder multinationals zal iedereen die wil werken kunnen werken, maar dat werken zal dan beter beloond en gewaardeerd worden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe ironischquote:Op maandag 25 september 2023 21:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Ook zonder multinationals zal iedereen die wil werken kunnen werken, maar dat werken zal dan beter beloond en gewaardeerd worden.
Ja, maar de klimaathysterie is daar onderdeel van.quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Elan het volgende:
https://extinctionrebellion.nl/noodsituatie/quote:Het probleem
Te lang hebben westerse regeringen en bedrijven het belang van witte, rijke, en machtige mannen boven dat van de rest van de mensheid en de niet-menselijke natuur geplaatst. […]
En bij hun demonstraties zie je alleen maar blanke demonstranten. Met hun witte mannenquote:Op maandag 25 september 2023 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://extinctionrebellion.nl/noodsituatie/
Zo begint het op de site. Kern is dus niet eens het klimaat, maar het belang van ‘witte, rijke, en machtige mannen’
Gewoon cultuurmarxisme dus.
Net alsof die mannen niet hard gewerkt hebben om het beste voor hun vrouw en kinderen. Net alsof witte mannen uit een soort vernietigingsdrang de aarde kapot hebben willen maken voor toekomstige generaties. Net alsof deze mannen niet algehele gezondheidszorg, wereldwijde vaccinaties, vooruitgang in techniek etc bewerkstelligd hebben.
Zijn Joden ook witte mannen? Of succesvillle Japanners? Dat moet nog blijven.
Smerig, destructief en veraderlijk zoals altijd, het Marxisme. Geef je het een kans dan liggen kampementen, hongersnood en vervolgingen op de loer. Het lijken mooie praatjes voor het milieu, maar als je even krabt komt het Marxisme al tevoorschijn.
Goed gezocht en knap gevonden. Staat er ergens in de tekst nog een spelfout?quote:Op maandag 25 september 2023 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo begint het op de site. Kern is dus niet eens het klimaat, maar het belang van ‘witte, rijke, en machtige mannen’
Net alsof die mannen niet hard gewerkt hebben om het beste voor hun vrouw en kinderen. Net alsof witte mannen uit een soort vernietigingsdrang de aarde kapot hebben willen maken voor toekomstige generaties. Net alsof deze mannen niet algehele gezondheidszorg, wereldwijde vaccinaties, vooruitgang in techniek etc bewerkstelligd hebben.
Smerig, destructief en veraderlijk zoals altijd, het Marxisme. Geef je het een kans dan liggen kampementen, hongersnood en vervolgingen op de loer. Het lijken mooie praatjes voor het milieu, maar als je even krabt komt het Marxisme al tevoorschijn.
Een stijlfout. Voor een ‘en’ plaats je geen komma.quote:Op maandag 25 september 2023 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed gezocht en knap gevonden. Staat er ergens in de tekst nog een spelfout?
quote:Op maandag 25 september 2023 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit!quote:Op maandag 25 september 2023 20:11 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
RaRa 2.0. Oppakken voor opruiing of wellicht zelfs deelname aan criminele organisatie
Ze geven zelf aan dat de bezetting net zo lang zal duren totdat de Rabobank volledig stopt met het financierenquote:Op maandag 25 september 2023 23:14 schreef Hathor het volgende:
Prima.
Nou hoef ik daar niet bepaald vaak aanwezig te zijn, maar als er een voor mijn voeten ligt, trap ik hen links in de bovenhoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |