SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze mogen met die trainer wel opschieten.quote:Op maandag 25 september 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
De Ajaxtopics volgen elkaar in rapper tempo op dan de trainers en td's.
Voor het einde van dit topic nog gaarne!quote:Op maandag 25 september 2023 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ze mogen met die trainer wel opschieten.
Je kunt die provincieclubjes toch ook niet vergelijken met Ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 17:43 schreef PicoMMP het volgende:
Met dit tempo hebben we straks meer topics dan PSV en Feyenoord samen![]()
Grootste club genot
Het is niet alleen maar getrol.quote:Op maandag 25 september 2023 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Even wat Ajax-topics gelezen uit 2019. Heerlijk, zonder al dat getrol van supporters van andere clubs.
De man die dit alles veroorzaakte omdat hij zijn piemel fotografeerde en opstuurde naar een medewerkster om vervolgens na zijn ontslag doodleuk bij een andere club verder te gaan. Nee, die lijkt mij verre van welkom op dit moment.quote:Op maandag 25 september 2023 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'Belgen vrezen terugkeer Overmars bij Ajax'
Domme Belgen.
gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De man die dit alles veroorzaakte omdat hij zijn piemel fotografeerde en opstuurde naar een medewerkster om vervolgens na zijn ontslag doodleuk bij een andere club verder te gaan. Nee, die lijkt mij verre van welkom op dit moment.
Natuurlijk is die welkom.quote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De man die dit alles veroorzaakte omdat hij zijn piemel fotografeerde en opstuurde naar een medewerkster om vervolgens na zijn ontslag doodleuk bij een andere club verder te gaan. Nee, die lijkt mij verre van welkom op dit moment.
Zou idd vrij lullig zijn voor de medewerkers waarnaar de dickpicks zijn verstuurd.quote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het zou een 'fraaie' voortzetting van alle misère zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze staan ook aan de wieg van het succes voor de misere.quote:Op maandag 25 september 2023 17:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zou een 'fraaie' voortzetting van alle misère zijn.
Ik mag hopen dat het gros van het Ajax-personeel dan opstapt.
Laat Marcie zich lekker uitleven bij onze zuiderburen.
En ik hoop dat Sar, een moorddadig goeie keeper, volledig herstelt.
Maar zij staan inderdaad aan de wieg van de huidige ellende. Dat moeten ze zich in Amsterdam wel realiseren.
Lullig is ook het juiste woord.quote:Op maandag 25 september 2023 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou idd vrij lullig zijn voor de medewerkers waarnaar de dickpicks zijn verstuurd.
dat is het sowieso, maar dat lijkt voor nu alleen van wat fans te komen dus boeiend is dat sowieso niet.quote:Op maandag 25 september 2023 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar alleen de roep erom is al te debiel voor woorden.
Hij heeft een grote fout gemaakt en is daardoor zijn baan verloren lijkt me straf genoeg. Hij is altijd meer dan welkom om zijn werk te komen doen bij Ajax.quote:
Wat staat hier?quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
feyenoorders woensdag Forbs zijn been breken, nog meer ellende voor de j****, hun beste speler ook nog eens kwijt aan lange blessure
Toen werden er toch wel topics geopend door Ajacieden dat Ten Hag en Overmars ontslagen moesten worden?quote:Op maandag 25 september 2023 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Even wat Ajax-topics gelezen uit 2019. Heerlijk, zonder al dat getrol van supporters van andere clubs.
Niet zolang de vrouwen bij wie hij die grote fout heeft gemaakt er nog werken, dat snap je zelf toch ook wel dat dat een onwerkbare situatie is.quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft een grote fout gemaakt en is daardoor zijn baan verloren lijkt me straf genoeg. Hij is altijd meer dan welkom om zijn werk te komen doen bij Ajax.
quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft een grote fout gemaakt en is daardoor zijn baan verloren lijkt me straf genoeg. Hij is altijd meer dan welkom om zijn werk te komen doen bij Ajax.
Viel wel mee. Er werd vooral genoten van de overwinningen tegen Juventus en Real. Kastjoden zoals Caland en Klaas waren in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen werden er toch wel topics geopend door Ajacieden dat Ten Hag en Overmars ontslagen moesten worden?
Waarom werken er eigenlijk vrouwen bij een voetbalclub?quote:Op maandag 25 september 2023 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet zolang de vrouwen bij wie hij die grote fout heeft gemaakt er nog werken, dat snap je zelf toch ook wel dat dat een onwerkbare situatie is.
Da's mooi.quote:Op maandag 25 september 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze staan ook aan de wieg van het succes voor de misere.
ze vinden de rellen logische omdat ajax supporters nu hard aan het huilen zijn en omdat ze zoveel geld aan ajax uitgeven en hun club helemaal zien instorten net als de twintowers in new york op 11 september 2001quote:Op maandag 25 september 2023 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
@:klaasweetalles De nieuwe Kale en Kokkie staat al een tijdje online, graag je reactie voordat ik zelf ga kijken.
Wat is dit voor act joh?quote:Op maandag 25 september 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb interesse in de TD baan
oh wacht, lol nog niet in geen miljoen jaar, of voor geen enkele miljoen aan salaris
in dit zinkende schip zou ik niet willen werken
chique vergelijkingquote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze vinden de rellen logische omdat ajax supporters nu hard aan het huilen zijn en omdat ze zoveel geld aan ajax uitgeven en hun club helemaal zien instorten net als de twintowers in new york op 11 september 2001
feyenoord was een maatje te groot erkende ze
iedereen bij ajax moet er uitgetrapt worden die nu die leiding hebben
Bedankt voor de samenvatting, wel jammer van de weinige enters.quote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze vinden de rellen logische omdat ajax supporters nu hard aan het huilen zijn en omdat ze zoveel geld aan ajax uitgeven en hun club helemaal zien instorten net als de twintowers in new york op 11 september 2001
quote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet mee eens ook dat kan uitgesproken worden en of afspraken over gemaakt worden.quote:Op maandag 25 september 2023 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet zolang de vrouwen bij wie hij die grote fout heeft gemaakt er nog werken, dat snap je zelf toch ook wel dat dat een onwerkbare situatie is.
Bedankt Hansquote:
klaas heeft al een samenvatting gegeven, je bent te laat.quote:
Jaren 80 waren sowieso een beetje anders hè, die Arie van Eijden kwam gewoon via de KNVB weer terug bij Ajax, dat hoef je nu niet meer te proberen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Da's mooi.
Maar uiteindelijk hebben ze de toestand daar compleet verziekt.
Onder Ton Harmsen werden ook titels gepakt.
En Renze de Vries maakte ooit FC Groningen 'groot'.
En Karel Aalbers Vitesse.
En ome Dirkie S. AZ.
Maar ze lieten uiteindelijk hun clubs hele zware peentjes zweten door hun eigen arrogante zelfoverschatting.
Zulke gasten wil je niet terug hebben, tenzij je suícidale neigingen hebt.
De echte Ajacieden zijn er altijd vroeg bijquote:Op maandag 25 september 2023 18:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
klaas heeft al een samenvatting gegeven, je bent te laat.
Ik wil graag dat we de GGD's weer openen, geen doen zo joh.quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
feyenoorders woensdag Forbs zijn been breken, nog meer ellende voor de j****, hun beste speler ook nog eens kwijt aan lange blessure
Ton Harmsen had namens Ajax de belastingdienst opgelicht, zonder daarvan zelf een cent op te strijken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaren 80 waren sowieso een beetje anders hè, die Arie van Eijden kwam gewoon via de KNVB weer terug bij Ajax, dat hoef je nu niet meer te proberen.
Ja maar Harmsen kreeg overal de schuld van, Arie die toen vice voorzitter was en er uiteraard ook van wist niet, al werd hij wel geroyeerd. Dat was voor de KNVB geen reden om hem niet in dienst te nemen en Ajax toen het zo uit kwam en ik meen dat Harmsen al overleden was nam hem weer in dienst en kreeg hij z'n lidmaatschap terug.quote:Op maandag 25 september 2023 18:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ton Harmsen had namens Ajax de belastingdienst opgelicht, zonder daarvoor zelf een cent op te strijken.
Nochtans werd hij geroyeerd als clublid.
Zo 'makkelijk' ging alles anno 1988 nou ook weer niet.
Overmars zit anno 2023 prima bij Antwerp.
Lul in de broek houden en gewoon z'n werk doen.
Ajax is passé. Ik mag hopen dat hij dat zelf ook wel snapt.
Ik stem op de politieke partij die ons afhelpt van Klaas en Thevoice.quote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat we de GGD's weer openen, geen doen zo joh.
eerder stemmen op de partij die ons afhelpt van crimineel Halsemaquote:Op maandag 25 september 2023 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stem op de politieke partij die ons afhelpt van Klaas en Thevoice.
Ik vraag het mij af, want hij was behoorlijk verbaasd toen hij er problemen mee kreeg. Een beetje labiel persoon met ballen wist het van te voren al dat het een no-go is in zo'n organisatie.quote:Op maandag 25 september 2023 18:13 schreef Toby56 het volgende:
Ajax is passé. Ik mag hopen dat hij dat zelf ook wel snapt.
Maar hij werd dan ook als god gezien, het is wel een voetbalclub hè, hij was degene die voor het succes heeft gezorgd, dan krijg je wel een sterrenstatus.quote:Op maandag 25 september 2023 18:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, want hij was behoorlijk verbaasd toen hij er problemen mee kreeg. Een beetje labiel persoon met ballen wist het van te voren al dat het een no-go is in zo'n organisatie.
Dat verdiende inderdaad de schoonheidsprijs niet.quote:Op maandag 25 september 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar Harmsen kreeg overal de schuld van, Arie die toen vice voorzitter was en er uiteraard ook van wist niet, al werd hij wel geroyeerd. Dat was voor de KNVB geen reden om hem niet in dienst te nemen en Ajax toen het zo uit kwam en ik meen dat Harmsen al overleden was nam hem weer in dienst en kreeg hij z'n lidmaatschap terug.
Ja en dan?quote:Op maandag 25 september 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij werd dan ook als god gezien, het is wel een voetbalclub hè, hij was degene die voor het succes heeft gezorgd, dan krijg je wel een sterrenstatus.
Precies. Arrogantie en zelfoverschatting.quote:Op maandag 25 september 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij werd dan ook als god gezien, het is wel een voetbalclub hè, hij was degene die voor het succes heeft gezorgd, dan krijg je wel een sterrenstatus.
Je vergeet Joopie Munsterman.quote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Da's mooi.
Maar uiteindelijk hebben ze de toestand daar compleet verziekt.
Onder Ton Harmsen werden ook titels gepakt.
En Renze de Vries maakte ooit FC Groningen 'groot'.
En Karel Aalbers Vitesse.
En ome Dirkie S. AZ.
Maar ze lieten uiteindelijk hun clubs hele zware peentjes zweten door hun eigen arrogante zelfoverschatting.
Zulke gasten wil je niet terug hebben, tenzij je suícidale neigingen hebt.
Jazeker!quote:
Ik dacht dat ik Heitinga zou missen, maar die probeerde er nog wat van te maken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:27 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het ook érg leuk dat steijn nu langer coach lijkt te blijven
Maar hij was, net als Steijn, te gretig en zei te snel "ja" tegen alles. Maar Heitinga was een kind van de club. Ik snap dat hij niet voor de verantwoordelijkheid en (wie kon toen de uitkomst nog weten) de kans wilde weglopen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Heitinga zou missen, maar die probeerde er nog wat van te maken.
die salahedin ofzo inbrengen was ook genotquote:Op maandag 25 september 2023 18:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Heitinga zou missen, maar die probeerde er nog wat van te maken.
Daar gaan wij niet over natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 18:35 schreef trein2000 het volgende:
Nou jongens. Wanneer dient het meest treurige kort geding van de eeuw?
Lijkt me niet dat zoiets morgen nog gaat plaatsvinden?quote:Op maandag 25 september 2023 18:35 schreef trein2000 het volgende:
Nou jongens. Wanneer dient het meest treurige kort geding van de eeuw?
Treurig? Het is dieptriest. Ajax onwaardig.quote:Op maandag 25 september 2023 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaan wij niet over natuurlijk.
Maar je wilde even zeggen dat het treurig is
Doe niet zo boos joh. Denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 25 september 2023 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaan wij niet over natuurlijk.
Maar je wilde even zeggen dat het treurig is
quote:Op maandag 25 september 2023 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Treurig? Het is dieptriest. Ajax onwaardig.
Hey maatquote:Op maandag 25 september 2023 18:37 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Doe niet zo boos joh. Denk aan je bloeddruk.
De meeste denken dat nu de Duitser weg is, dat het een stap in de goede richting is. Nu alleen nog maar RVC eruit werken, echte Ajax mensen aanstellen en alles zal weer lopen zoals vandoudsquote:Op maandag 25 september 2023 18:27 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het ook érg leuk dat steijn nu langer coach lijkt te blijven
ik heb nog een toetjequote:Op maandag 25 september 2023 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Rustig hier. Zijn alle Feyenoorders aan het eten?
dat hele data gedoe was bullshit, maar de enige persoon die daarmee was begonnen was die hockeyer die de boel runt.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om het even over een geheel andere boeg te gooien. De romanticus in mij is blij dat het data-project is mislukt. Voetbal is veel meer dan een reeks passes, aannames, goals, assists en gelukte dribbels. Het gaat ook over het gevoel in zo'n aanname of pass. Ik sta wekelijks langs de kant bij de O8 van mijn zoontje. Die kids doen alles op de gok en staan lekker op een kluitje. Toch zie je daar elke keer weer de echte talenten. Van die ventjes die met de bal aan de voet een mislukte dribbel inzetten maar je direct ziet dat er potentie in zit. Dat is niet meetbaar en dé makke van een (enkel) data gedreven scoutingsapparaat.
we hebben iemand nodig die een master in rechten heeft voor duiding omtrent deze case.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom overweegt Ajax eigenlijk juridische stappen? Ik snap dat het voor Ajax gunstiger is om op een later tijdstip te spelen maar dat is geen argument natuurlijk.
Omdat er nu meerdere clubs de dupe zijn natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom overweegt Ajax eigenlijk juridische stappen? Ik snap dat het voor Ajax gunstiger is om op een later tijdstip te spelen maar dat is geen argument natuurlijk.
Dat is nu al best vaak uitgelegd.quote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er nu meerdere clubs de dupe zijn natuurlijk.
alleen ajax nietquote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met het feit dat ze er geen reet van kunnen deze weken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit. Grootste probleem is de trainerquote:Op maandag 25 september 2023 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De meeste denken dat nu de Duitser weg is, dat het een stap in de goede richting is. Nu alleen nog maar RVC eruit werken, echte Ajax mensen aanstellen en alles zal weer lopen zoals vandouds
Niet wettende dat die coach van hun wellicht de grootste verantwoordelijkheid heeft voor dit debakel
Het werkt al drie seizoenen in Rotterdam.quote:Op maandag 25 september 2023 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat hele data gedoe was bullshit, maar de enige persoon die daarmee was begonnen was die hockeyer die de boel runt.
dat mag Cruijff doenquote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef Nober het volgende:
Is Steijn al ontslagen door Misluktat?
Nee johquote:Op maandag 25 september 2023 19:07 schreef over_hedge het volgende:
Maar heeft die nou illegale dingen gedaan of niet? Zo ja kunnen we ons geld van de spelers waar hij aan verdient heeft dan terug vragen?
Jammer. Had wel grappig geweest.quote:
Nee toch, zelfs niet iemand neersteken!quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een werknemer van Ajax iets illegaals gedaan heeft.
Echt hoor, wat ik hier allemaal lees...quote:Op maandag 25 september 2023 19:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het werkt al drie seizoenen in Rotterdam.
ah ja, ajax als ridder op het witte paard voor Volendamquote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niks met jou te maken vriend. Iemand vraagt wat ik geef antwoord. Staat het je niet aan ga je maar weg.quote:
eregistreerd op: zondag 24 september 2023 @ 22:19quote:Op maandag 25 september 2023 19:16 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
ah ja, ajax als ridder op het witte paard voor Volendam
Duidelijk verhaal
Nee dit is de algemeen directeur, technische man (in ieder geval intern) is nu Huntelaar.quote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb nog een toetje
[ afbeelding ]
dé technische man bij ajax nu
Ik begrijp dat mijn berichtje je dwars zit omdat de waarheid moeilijk verteerbaar is?quote:Op maandag 25 september 2023 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
eregistreerd op: zondag 24 september 2023 @ 22:19
Speciaal een account maken om te komen trollen in het topic van een club die je niet support
quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dit is de algemeen directeur, technische man (in ieder geval intern) is nu Huntelaar.
Ja man. Dat is het. Je bericht zit me dwarsquote:Op maandag 25 september 2023 19:19 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn berichtje je dwars zit omdat de waarheid moeilijk verteerbaar is?
Waarbij de waarheid is dat ajax een club is zonder enig fatsoen met louter opportunisten die denken dat de wereld zich wel schikt naar hun wensen?
Nee oké, duidelijk.
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op maandag 25 september 2023 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja man. Dat is het. Je bericht zit me dwars
wel benieuwd van wie jij nou een kloon bentquote:Op maandag 25 september 2023 19:19 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn berichtje je dwars zit omdat de waarheid moeilijk verteerbaar is?
Waarbij de waarheid is dat ajax een club is zonder enig fatsoen met louter opportunisten die denken dat de wereld zich wel schikt naar hun wensen?
Nee oké, duidelijk.
Ik zie redelijk veel enters in de posts.quote:Op maandag 25 september 2023 19:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
wel benieuwd van wie jij nou een kloon bent
dat is het toch al lang johquote:Op maandag 25 september 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Dit begint wel op topic onderschijten te verworden in plaats van serieus over Ajax praten @:Coco @:onlogisch
Ajax doet er ook alles aan om zichzelf onder te schijtenquote:Op maandag 25 september 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Dit begint wel op topic onderschijten te verworden in plaats van serieus over Ajax praten @:Coco @:onlogisch
Als jij nou eindelijk tijd maakt om ook mod te worden?quote:Op maandag 25 september 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEPquote:Op maandag 25 september 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax doet er ook alles aan om zichzelf onder te schijten
Best vreemd ja als die 90 min zou spelen en woensdag weer 35quote:Op maandag 25 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
Dat kansloze backie die er gisteren in kwam speelt zo bij Jong Ajax mee en moet dus woensdag ook spelen
Mag dat wel?
En daar sta je op de stoepquote:Op maandag 25 september 2023 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEP
[ afbeelding ]
Dat noemen wij competitievervalsingquote:Op maandag 25 september 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
Dat kansloze backie die er gisteren in kwam speelt zo bij Jong Ajax mee en moet dus woensdag ook spelen
Mag dat wel?
Ik mag toch hopen dat iemand heeft uitgezocht of dit idd wel mag.. Aan de andere kant.. zal me ook niet verbazen als dat niet zo is..quote:Op maandag 25 september 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat noemen wij competitievervalsing
Je hebt het wel over een organisatie als ajax hequote:Op maandag 25 september 2023 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iemand heeft uitgezocht of dit idd wel mag.. Aan de andere kant.. zal me ook niet verbazen als dat niet zo is..
Duidelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie redelijk veel enters in de posts.
tja...quote:Op maandag 25 september 2023 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je als je mods hebt die hun werk niet doen.
Welke organisatie?quote:Op maandag 25 september 2023 19:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt het wel over een organisatie als ajax he
Dan nog liever Overmarsquote:Op maandag 25 september 2023 19:58 schreef TLC het volgende:
Donny van de Beek terughalen, dan kan t alleen maar beter worden
Er zijn afspraken, die hangen in de kleedkamer. Het is duidelijk dat er fouten gemaakt zijn maar hier valt niet tegen aan te modereren.quote:Op maandag 25 september 2023 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je als je mods hebt die hun werk niet doen.
Ze hadden op de stoere jongenszijde gisteren nog een oud spandoekje gevonden met zijn kop erop zag ikquote:Op maandag 25 september 2023 19:58 schreef TLC het volgende:
Donny van de Beek terughalen, dan kan t alleen maar beter worden
Het is altijd nog beter dan wat nu op het veld rond loopt in Ajax shirtquote:
Die gaat er straks natuurlijk af met een neppe blessure. Jammer dat ik daar niet op kan bettenquote:Op maandag 25 september 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat noemen wij competitievervalsing
Dat is momenteel bij Feyenoord niet anders en hoewel dat nu voor de verandering een keer redelijk uitpakt moet je als club eigenlijk helemaal niet op die basis werken.quote:Op maandag 25 september 2023 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)vc-is-vrij-marginaal
Stukje overleven door je handen ervan af te trekken.
Maduro moet je daar toch niet mee op willen zadelen. Dat is meteen einde carrière. Je hebt een zwaargewicht nodig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef Wotte het volgende:
Steijn ontslagen, Maduro hoofdcoach en Huntelaar technisch directeur. Daar zet ik mijn geld op.
Jezus hoe oud ben jequote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden op de stoere jongenszijde gisteren nog een oud spandoekje gevonden met zijn kop erop zag ik
dat moet je idd niet willen. Hij moet dan ook nee zeggen als het wel gevraagd wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maduro moet je daar toch niet mee op willen zadelen. Dat is meteen einde carrière. Je hebt een zwaargewicht nodig.
hahahahah vingertje wezen naar anderen, zegt al genoeg over de wijze hoe de rvc opereert.quote:Op maandag 25 september 2023 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)vc-is-vrij-marginaal
Stukje overleven door je handen ervan af te trekken.
Viel me gewoon op, voor een sfeeractie een oud spandoek gebruiken.quote:
Een PSV'er en een Feyenoorder als mods, natuurlijk gaan die het Ajax-topic niet onderhouden.quote:Op maandag 25 september 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel me gewoon op, voor een sfeeractie een oud spandoek gebruiken.
Ja dat is dus niet zo goed gegaan hequote:"Wij toetsen of de interne processen zorgvuldig zijn gevolgd"
quote:Wat los je op met het wegsturen van de rvc? Wij hebben de overtuiging belangrijk te kunnen zijn.'
quote:Op maandag 25 september 2023 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zo goed gegaan he
[..]
Je moet nu gaan voor een trainer die een team kunnen vormen van dit losse zand. Maar Ajax kennende (en deze RvC) zullen ze wel uitkomen bij Kluivert...quote:Op maandag 25 september 2023 20:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat moet je idd niet willen. Hij moet dan ook nee zeggen als het wel gevraagd wordt.
Net zoals de Nazi partij gewoon tot het bittere einde doorgaan , zelfs als alles helemaal kapot is .quote:Op maandag 25 september 2023 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zo goed gegaan he
[..]
Is dat zo? Ik denk dat als je een zwaargewicht had aangesteld die ook invloed op het transferbeleid had geëist.quote:Op maandag 25 september 2023 20:14 schreef BobW het volgende:
Goed artikel in AD over Mislintat: https://archive.ph/2023.0(...)n-bij-ajax~a07358d5/
Hij deed niet alles goed, maar toch jammer dat hij weg moet. Steijn aanstellen is wel een hele dure fout geweest
Niet heel raar dat men vreest dat een club zonder enig moreel kompas zo iemand terug zou nemen, toch?quote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef Elan het volgende:
Het lijkt me toch een kwestie van tijd voor Overmars straks weer terugkeert naar Ajax? Belgen vrezen er terecht voor.
Een kat in het nauw idd.quote:Op maandag 25 september 2023 20:32 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Niet heel raar dat men vreest dat een club zonder enig moreel kompas zo iemand terug zou nemen, toch?
zou zijn pik nog ergens op een prikbordje hangen op kantoor?quote:Op maandag 25 september 2023 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Een kat in het nauw idd.
Maar daarbij hij is nu ook 2 jaar weg geweest ofzo?
Is Marc al veroordeeld door een rechter hierover?quote:Op maandag 25 september 2023 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Een kat in het nauw idd.
Maar daarbij hij is nu ook 2 jaar weg geweest ofzo?
Op een post itquote:Op maandag 25 september 2023 20:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou zijn pik nog ergens op een prikbordje hangen op kantoor?
Vergrootglas erbij.quote:Op maandag 25 september 2023 20:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou zijn pik nog ergens op een prikbordje hangen op kantoor?
“Steijn heeft ‘t heus wel gezegd van die restverdediging, leg gewoon aan die spelahs”quote:Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef Scorpie het volgende:
Advocaat zegt zinnige dingen.
Halen die gast.
Die keepers van ons kunnen er ook helemaal niks van hequote:Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef Scorpie het volgende:
Advocaat zegt zinnige dingen.
Halen die gast.
Hij zegt wel iets meerquote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
“Steijn heeft ‘t heus wel gezegd van die restverdediging, leg gewoon aan die spelahs”
Noem er eens 3quote:Op maandag 25 september 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gaal, Advocaat. Al die oude mannen weer. Er moet toch wel een jonge(re) trainer te vinden zijn die Ajax gewoon normaal laat voetballen?
Daar heb ik niet voor gestudeerd mijn beste, maar bij een club als Ajax mag je toch aannemen dat ze daar meer kennis van de trainersmarkt hebben dan ik.quote:
Ik heb niet de indruk dat er momenteel iemand bij Ajax in dienst is die verstand van zaken heeft, nee.quote:Op maandag 25 september 2023 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar heb ik niet voor gestudeerd mijn beste, maar bij een club als Ajax mag je toch aannemen dat ze daar meer kennis van de trainersmarkt hebben dan ik.
Mag ik dan interim-FA zijn?quote:Op maandag 25 september 2023 21:14 schreef GGMM het volgende:
Als het Advocaat of Van den Brom wordt post ik niet meer op FOK gedurende hun trainersperiode.
Daarvoor moet je een lul zijn begreep ikquote:Op maandag 25 september 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik dan interim-FA zijn?
Ik vind Sked geen lul.quote:Op maandag 25 september 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een lul zijn begreep ik
Daar ben je net iets te lief voor
Ik ben groot voorstander.quote:Op maandag 25 september 2023 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Neem nou gewoon De Boer voor de rest van het seizoen. Daar val je je echt geen buil aan.
Dan ga ik er van uit dat ik tzt wel benaderd ga wordenquote:Op maandag 25 september 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord thuis - 0quote:Op maandag 25 september 2023 21:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat programma ook tot eind oktober![]()
Maurice gaat dat niet overleven
Zeker niet. Dat wordt gewoon degradatievoetbal.quote:Op maandag 25 september 2023 21:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat programma ook tot eind oktober![]()
Maurice gaat dat niet overleven
Gun ze een puntje (of 3) tegen Utrecht. Dat moet wel lukken.quote:Op maandag 25 september 2023 21:31 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Feyenoord thuis - 0
RKC uit - 1
AEK uit - 0
AZ thuis - 0
Utrecht uit - 0
Brighton uit - 0
PSV uit - 0
Geen heel onrealistisch scenario.
Ja Huntelaar was vorig jaar ook al zo'n succes.quote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef Wotte het volgende:
Steijn ontslagen, Maduro hoofdcoach en Huntelaar technisch directeur. Daar zet ik mijn geld op.
Rkc uit is ook 0. Wellicht 3 tegen Utrechtquote:Op maandag 25 september 2023 21:31 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Feyenoord thuis - 0
RKC uit - 1
AEK uit - 0
AZ thuis - 0
Utrecht uit - 0
Brighton uit - 0
PSV uit - 0
Geen heel onrealistisch scenario.
Gaaij?quote:Op maandag 25 september 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gaal, Advocaat. Al die oude mannen weer. Er moet toch wel een jonge(re) trainer te vinden zijn die Ajax gewoon normaal laat voetballen?
De coach van AZ had ajax moeten aantrekken ipv Steijnquote:Op maandag 25 september 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat zal toch meer een landelijke kwestie zijn, daar moet je eerst een wet voor maken. Dat kan een burgemeester niet beslissen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef Red_85 het volgende:
Halsema bij op1: 'ik wil netten voor de f-side'
Nee laf kutwijf, meldplicht. Ga dat eens doen.
Denk niet dat AZ Ajax wil hebben. Zit je met die flutspelers opgezadeld.quote:Op maandag 25 september 2023 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De coach van AZ had ajax moeten aantrekken ipv Steijn
Als je de daders er niet uit durft/weet te pikken wie moet zich dan meldenquote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef Red_85 het volgende:
Bassey nooit moeten laten gaan, was een mooi duo geweest met Sutalo.. Gaaaie en Rensch als backquote:Op maandag 25 september 2023 21:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Denk niet dat AZ Ajax wil hebben. Zit je met die flutspelers opgezadeld.
Die daders kunnen zo getraceerd wordenquote:Op maandag 25 september 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de daders er niet uit durft/weet te pikken wie moet zich dan melden
Dit is framing beste vriend Dombo.quote:
De Feyenoord-manier. Niet dat het net alles tegenhoudt, teringhonden vinden op den duur wel weer een andere inventieve manier om de boel te verzieken. Je moet stoppen met een podium geven aan harde kernen, dat zijn gewoon gangs.quote:Op maandag 25 september 2023 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Fjes lekker achter het netje. Prima natuurlijk. verdiende loon. En anders maar zo'n vissenkom.
Er is een wet slimmerik. Die de burgemeester de bevoegdheid geeft om mensen een meldplicht op te leggen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zal toch meer een landelijke kwestie zijn, daar moet je eerst een wet voor maken. Dat kan een burgemeester niet beslissen.
Oja, ik leer graag wat bij. Welke wet is dat?quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Er is een wet slimmerik. Die de burgemeester de bevoegdheid geeft om mensen een meldplicht op te leggen.
Werkt prima in Rotterdam.quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Er is een wet slimmerik. Die de burgemeester de bevoegdheid geeft om mensen een meldplicht op te leggen.
Dat is de voorgaande jaren ook een wedstrijd op zich geworden.quote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Utrecht moet te doen zijn. De rest ga je er gewoon vanafen hard ook.
De wet maatregelen bestrijding voetbalvandalisme en ernstige overlast.quote:Op maandag 25 september 2023 21:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oja, ik leer graag wat bij. Welke wet is dat?
Oké, toch maar een wat langere reactie dan. We moeten realistisch zijn met zn allen. Het geweldsmonopolie ligt in Nederland bij de politie. Wat clubs kunnen inzetten zijn goedwillende vrijwilligers of beveiligers die niets meer mogen dan vriendelijk vragen en de politie bellen. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze met gevaar voor eigen leven gaan optreden tegen dit soort criminele organisaties die geweld bepaald niet schuwen. En aangezien de samenleving, terecht, ook geen zin heeft om de problemen van het voetbal te gaan oplossen zul je wat anders moeten verzinnen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De Feyenoord-manier. Niet dat het net alles tegenhoudt, teringhonden vinden op den duur wel weer een andere inventieve manier om de boel te verzieken. Je moet stoppen met een podium geven aan harde kernen, dat zijn gewoon gangs.
Er zijn veel meer maatregelen denkbaar. Je moet het alleen willen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oké, toch maar een wat langere reactie dan. We moeten realistisch zijn met zn allen. Het geweldsmonopolie ligt in Nederland bij de politie. Wat clubs kunnen inzetten zijn goedwillende vrijwilligers of beveiligers die niets meer mogen dan vriendelijk vragen en de politie bellen. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze met gevaar voor eigen leven gaan optreden tegen dit soort criminele organisaties die geweld bepaald niet schuwen. En aangezien de samenleving, terecht, ook geen zin heeft om de problemen van het voetbal te gaan oplossen zul je wat anders moeten verzinnen.
En dan zijn dingen als netten misschien niet zaligmakend, maar wel redelijk effectief en goedkoop. En bovendien risicoloos. Het is een van de weinige middelen die je als club hebt tegen dit soort criminele organisaties.
Oh?quote:Op maandag 25 september 2023 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
dit soort criminele organisaties.
172a gemeentewet.quote:Op maandag 25 september 2023 21:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oja, ik leer graag wat bij. Welke wet is dat?
Dit is niet waar. Jij bent mij nu aan het framen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is framing beste vriend Dombo.
Deze uitspraak van Halsema ging over het feit dat de Gemeente Rotterdam liever geen uitpubliek ontvangt bij de Klassieker
Dank je, weer wat geleerd.quote:Op maandag 25 september 2023 21:55 schreef Schbrk250bpm het volgende:
wet maatregelen bestrijding voetbalvandalisme en ernstige overlast
Maar goed, dan ben ik het met je eens, de wet is er, dus ingrijpen!quote:De gemeente Almelo gebruikt de voetbalwet tegen overlastgevende groepen zoals zwervers en hangjongeren.
Voor clubs? Waar denk je aan?quote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer maatregelen denkbaar. Je moet het alleen willen.
Dat ziet er echt niet uit internationaal gezien. Wat een armoe. Ik verwacht ook niet dat de stewards in gaan grijpen, die kunnen inderdaad niet ingrijpen en dat is ook niet voor niets. Je kunt moeilijk private beveiligers neerzetten, zoals sommige opperen, want grote vechtpartijen tussen supporters en uitsmijters is natuurlijk zeer ongewenst.quote:Op maandag 25 september 2023 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oké, toch maar een wat langere reactie dan. We moeten realistisch zijn met zn allen. Het geweldsmonopolie ligt in Nederland bij de politie. Wat clubs kunnen inzetten zijn goedwillende vrijwilligers of beveiligers die niets meer mogen dan vriendelijk vragen en de politie bellen. Je kunt niet van die mensen verwachten dat ze met gevaar voor eigen leven gaan optreden tegen dit soort criminele organisaties die geweld bepaald niet schuwen. En aangezien de samenleving, terecht, ook geen zin heeft om de problemen van het voetbal te gaan oplossen zul je wat anders moeten verzinnen.
En dan zijn dingen als netten misschien niet zaligmakend, maar wel redelijk effectief en goedkoop. En bovendien risicoloos. Het is een van de weinige middelen die je als club hebt tegen dit soort criminele organisaties.
De wet is er, de capaciteit niet.quote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dank je, weer wat geleerd.
Raar dat bijna niemand het inzet....behalve gemeente Almelo!!!
[..]
Maar goed, dan ben ik het met je eens, de wet is er, dus ingrijpen!
En ik?quote:Op maandag 25 september 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
In gidsland Duitsland hangt zo ongeveer in elk stadion een net voor het wat fanatiekere gedeeltequote:Op maandag 25 september 2023 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat ziet er echt niet uit internationaal gezien. Wat een armoe. Ik verwacht ook niet dat de stewards in gaan grijpen, die kunnen inderdaad niet ingrijpen en dat is ook niet voor niets. Je kunt moeilijk private beveiligers neerzetten, zoals sommige opperen, want grote vechtpartijen tussen supporters en uitsmijters is natuurlijk zeer ongewenst.
De enige die er wat aan kunnen doen: lokale driehoek. Ik lees net dat de wet er al is, kom maar op met die meldplicht. Probeer het een jaar en kijk of het helpt.
Als ik het nu zo teruglees denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Jij bent mij nu aan het framen.
Ik heb niet zo'n zin om een heel betoog te houden, maar ik ben van mening dat er heel veel mogelijkheden zijn.quote:
Telegraafed.quote:Om te zien hoe er binnen de club werd gewerkt, voerde Mislintat rond de komst van Benjamin Tahirovic een experiment uit. Hij deelde de interesse van Ajax in de Bosniër met weinig mensen en plots kwam de transfer uit de lucht vallen. Toen hij vervolgens de interesse in volgende doelwitten wel met mensen binnen de club deelde, lagen de namen binnen no-time op straat.
Steijned.quote:Steijn wilde liever Nicolás Tagliafico , terwijl Mislintat het meer zou zien zitten in Borna Sosa. Een dergelijke boodschap bracht Steijn althans over aan de pers. 'Wat de Duitser miste in de uitleg van Steijn, was dat hij wel degelijk navraag had gedaan bij Tagliafico, maar op financiële gronden afzag van een hereniging', schrijft men nu. De oud-Ajacied wilde niet inleveren op salaris en Sosa zou de helft van Tagliafico en zelfs minder dan Owen Wijndal verdienen. Op die manier hoopte Mislintat orde in de salarishuishouding aan te brengen.
Scoutinged.quote:In een reconstructie van zijn korte dienstverband schrijft het Algemeen Dagblad dat Sven Mislintat zich heeft verbaasd over bepaalde omgangsvormen bij Ajax. Zo keek hij op van de strubbelingen binnen de scoutingafdeling van de club.
Eerder deze maand werd duidelijk dat scout Michel Doesburg gebrouilleerd is geraakt met Hans van der Zee en dat de twee collega's nauwelijks nog contact hebben. Er zouden zelfs aparte vergaderingen zijn gehouden zodat ze niet samen in dezelfde ruimte hoefden te zitten.
“Dat volwassen mannen het vertikken met elkaar te vergaderen in het belang van de club die hen betaalt, noemde hij het belachelijkste wat hij in twintig jaar had meegemaakt in de voetballerij”, zo schrijft het AD in een artikel over hoe Mislintat de afgelopen maanden heeft beleefd. “Zo lang was de (senior) scouting volgens de datafetisjist ook in de tijd blijven hangen.”
Mijn sneer naar dombo was eigenlijk gebaseerd op jouw bericht.quote:Op maandag 25 september 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik het nu zo teruglees denk ik dat je gelijk hebt.
Gelukkig kon mijn mening over Halsema bijkans toch al niet veel negatiever worden.
Dat wordt écht steeds weer te makkelijk van stal gehaald als argument.quote:Op maandag 25 september 2023 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De wet is er, de capaciteit niet.
En bij Feyenoord is dat het hele stadion?quote:Op maandag 25 september 2023 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In gidsland Duitsland hangt zo ongeveer in elk stadion een net voor het wat fanatiekere gedeelte
Kan je op mij reagerenquote:Op maandag 25 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn sneer naar dombo was eigenlijk gebaseerd op jouw bericht.
Door jou sta ik nu mooi voor aap
Ik eis een rectificatie en excuses. Ik heb gewoon weer enkele klappen mogen ontvangen hierdoor.quote:Op maandag 25 september 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik het nu zo teruglees denk ik dat je gelijk hebt.
Gelukkig kon mijn mening over Halsema bijkans toch al niet veel negatiever worden.
Correct, of in ieder geval de vakken het meest dicht op het veld.quote:Op maandag 25 september 2023 22:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En bij Feyenoord is dat het hele stadion?
Ja bij Feyenoord zijn alle vakken rondom het veld de goedkoopste vakken. Goedkope vakken trekken ook wat simpeler volk aan in de regel en voila.quote:Op maandag 25 september 2023 22:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En bij Feyenoord is dat het hele stadion?
AVG-technisch onmogelijk. Maar je hoeft geen heel betoog te houden. Twee of drie voorbeelden volstaan.quote:Op maandag 25 september 2023 22:06 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om een heel betoog te houden, maar ik ben van mening dat er heel veel mogelijkheden zijn.
En wat mij betreft kan het niet ver genoeg gaan. Tot het 100% gebruik van biometrische gegevens bij de toegang tot het stadion aan toe.
Niemand wil bij die beesten zittenquote:Op maandag 25 september 2023 22:10 schreef Tjacka het volgende:
De F-Side zijn ook de goedkoopste kaarten.
Bedankt.quote:
In gidsland Duitsland staat er zelfs bij onbeduidende potjes een lading ME in en rond het stadion die je in Nederland zelden ziet. Dat vertellen ze er dan net even niet bij. Dat is cherrypicking natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In gidsland Duitsland hangt zo ongeveer in elk stadion een net voor het wat fanatiekere gedeelte
Wellicht zijn er geen oplossingen meer waarbij je je niet benadeeld voelt maar in tegenstelling tot een zekere voetbalclub heb ik mijn rectificatie en excuses geplaatst.quote:Op maandag 25 september 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik eis een rectificatie en excuses. Ik heb gewoon weer enkele klappen mogen ontvangen hierdoor.
Misschien kan men beginnen met het niet langer bieden van extra vrijheden aan het criminele randje dat elke club rijk is. Harde kern (aanverwanten) krijgen overal de rode loper uitgerold vanuit de clubs, omdat die figuren tevens verantwoordelijk zijn voor de sfeeracties, collectes voor de club en de supportersvereniging, en wat al niet meer.quote:Op maandag 25 september 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
AVG-technisch onmogelijk. Maar je hoeft geen heel betoog te houden. Twee of drie voorbeelden volstaan.
zuid 2 net zo, maargoed of ik nou op mijn eigen vak daar of beneden ga staan maakt ook weinig verschil.quote:Op maandag 25 september 2023 22:10 schreef Tjacka het volgende:
De F-Side zijn ook de goedkoopste kaarten.
Ik begrijp weinig van deze postquote:Op maandag 25 september 2023 22:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
zuid 2 net zo, maargoed of ik nou op mijn eigen vak daar of beneden ga staan maakt ook weinig verschil.
Ja zelfs als je een nieuw stadion wil bouwen ben je niet veilig.quote:Op maandag 25 september 2023 22:14 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Misschien kan men beginnen met het niet langer bieden van extra vrijheden aan het criminele randje dat elke club rijk is. Harde kern (aanverwanten) krijgen overal de rode loper uitgerold vanuit de clubs, omdat die figuren tevens verantwoordelijk zijn voor de sfeeracties, collectes voor de club en de supportersvereniging, en wat al niet meer.
Bij Feyenoord hebben types als Van Delft een sleutel die toegang biedt tot het stadion. Dat is gewoon onbegrijpelijk en ontoelaatbaar. Maar het gebeurt gewoon.
Maar wat ik zeg, ik heb geen zin in een heel betoog met alle zaken die niet deugen inzake het supportersbeleid in Nederland.
Drie keerquote:Op maandag 25 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:
Hoe vaak is het nou eigenlijk misgegaan de afgelopen jaren rondom de Arena? Valt toch reuze mee al met al.
Afgelopen week twee keer.quote:Op maandag 25 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:
Hoe vaak is het nou eigenlijk misgegaan de afgelopen jaren rondom de Arena? Valt toch reuze mee al met al.
Halsema denkt dat er elke week complete oorlogen worden uitgevochten. Die is echt wereldvreemdquote:Op maandag 25 september 2023 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op miljoenen bezoekers in de afgelopen jaren. Problematisch allemaal zeg.
Jullie gaan boos worden als ik zeg dat de ME ook meestal gewoon doorgesnoven hooligans zijnquote:Op maandag 25 september 2023 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar voetbalhooligans zijn grotendeels blank/autochtoon, dus daar focust Halsema zich dan graag op.quote:Op maandag 25 september 2023 22:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Halsema denkt dat er elke week complete oorlogen worden uitgevochten. Die is echt wereldvreemd
quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-om-voetbalgeweld-tequote:Uit cijfers van de politie blijkt dat bij incidenten in eredivisiestadions 2 procent van de daders uit 'onbevoegd aanwezigen'
Snap ook niet helemaal waarom mevrouw nu op tv moet verkondigen dat de maat vol is terwijl het echt sporadisch voorkomt dat het escaleert in rellen bij de Arena.quote:Op maandag 25 september 2023 22:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Halsema denkt dat er elke week complete oorlogen worden uitgevochten. Die is echt wereldvreemd
Echt massale rellen zijn dan misschien zeldzaam, maar het gaat natuurlijk vaag genoeg mis daar:quote:Op maandag 25 september 2023 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal waarom mevrouw nu op tv moet verkondigen dat de maat vol is terwijl het echt sporadisch voorkomt dat het escaleert in rellen bij de Arena.
quote:Op maandag 25 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je daar als samenleving ook niet te krampachtig over moet doen dat in relatief kleine gebieden waar veel mensen samen komen het weleens uit de hand loopt.
Paar charges, wat traangas en een dozijn arrestaties en we gaan weer over tot de orde van de dag.
Overal gebeurt wel eens wat, helemaal mee eens. Maar bij het voetba ligt het natuurlijk wel ver boven het gemiddelde. Hoe vaak loopt een hockeywedstrijd, concert of festival zo uit de hand dat de ME, traangas en/of het waterkanon ingezet wordt. Is vast wel eens gebeurd, maar wel een zeldzaamheidje.quote:Op maandag 25 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je daar als samenleving ook niet te krampachtig over moet doen dat in relatief kleine gebieden waar veel mensen samen komen het weleens uit de hand loopt.
Paar charges, wat traangas en een dozijn arrestaties en we gaan weer over tot de orde van de dag.
Dat is het punt niet. Als je naar het voetbal zelf kijkt, is het elke week raak.quote:Op maandag 25 september 2023 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij festivals vallen er dodequote:Op maandag 25 september 2023 23:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Overal gebeurt wel eens wat, helemaal mee eens. Maar bij het voetba ligt het natuurlijk wel ver boven het gemiddelde. Hoe vaak loopt een hockeywedstrijd, concert of festival zo uit de hand dat de ME, traangas en/of het waterkanon ingezet wordt. Is vast wel eens gebeurd, maar wel een zeldzaamheidje.
Ah, nu is de rest het probleem, niet de daders.quote:Op maandag 25 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
Bij ieder tentfeest in de provincie is het ook altijd raak.quote:Op maandag 25 september 2023 22:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Echt massale rellen zijn dan misschien zeldzaam, maar het gaat natuurlijk vaag genoeg mis daar:
https://eenvandaag.avrotr(...)htpartijen-bij-ajax/
En dus?quote:Op maandag 25 september 2023 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij ieder tentfeest in de provincie is het ook altijd raak.
uit 2019 waar Ajax zich niet in herkend. Een simpel handgemeen wordt ook als incident bestempeld.quote:Op maandag 25 september 2023 22:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Echt massale rellen zijn dan misschien zeldzaam, maar het gaat natuurlijk vaag genoeg mis daar:
Hoeveel drugshonden denk je dat we in NL hebben?quote:Op maandag 25 september 2023 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Gewoon een keer hard optreden tegen het cocaïnegebruik in en om de stadions. Moet toch makkelijk op te lossen te zijn door wat drugshonden bij elke ingang neer te zetten. Ook is er van een serieuze fouillering ook totaal geen sprake natuurlijk.
Dat de maatschappij doorgedraaid is sinds corona is toch al veel langer duidelijk?quote:Op maandag 25 september 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
De goedpraterij is strong in this one.
12 blijkbaar.quote:Op maandag 25 september 2023 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoeveel drugshonden denk je dat we in NL hebben?
wat wordt er goedgepraat?quote:Op maandag 25 september 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
Die wet is er al, en is bij zulke grote getalen moeilijk uit te voeren. Drugshonden zijn er maar een paar van in NL en daarvan staan de meeste op Schiphol. Niet elke politiehond is een drugshond, integendeel. En zonder die honden douwen ze het in hun reet, allemaal onderzoeken met plastic handschoentjes?quote:Op maandag 25 september 2023 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat de maatschappij doorgedraaid is sinds corona is toch al veel langer duidelijk?
Ben je te dronken of heb je drugs bij je? Gewoon vervolgen en het probleem wordt echt wel opgelost
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 23:08 schreef Malavita het volgende:
[..]
uit 2019 waar Ajax zich niet in herkend. Een simpel handgemeen wordt ook als incident bestempeld.
Dat wordt dus echt groter gemaakt dan het is.
quote:Op maandag 25 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
Ik praat niks goed ik zeg alleen dat we als samenleving hier niet zo krampachtig over moeten doen. Als je miljoenen bezoekers ontvangt dan is de kans op conflicten aanwezig. Grootschalige rellen als deze zijn vrij zeldzaam en volgens mij op een hand te tellen de afgelopen jaren.quote:Op maandag 25 september 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
Dan moet er in het stadion beter gecontroleerd worden. Hoe kan het nu dat drugsgebruik steeds normaler begint te worden in de stadions?quote:Op maandag 25 september 2023 23:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die wet is er al, en is bij zulke grote getalen moeilijk uit te voeren. Drugshonden zijn er maar een paar van in NL en daarvan staan de meeste op Schiphol. Niet elke politiehond is een drugshond, integendeel. En zonder die honden douwen ze het in hun reet, allemaal onderzoeken met plastic handschoentjes?
wat bedoel je als samenleving? de KNVB is de enige die hier als mongooltjes op reageren sinds dat gedoe om een bekertje bierquote:Op maandag 25 september 2023 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik praat niks goed ik zeg alleen dat we als samenleving hier niet zo krampachtig over moeten doen. Als je miljoenen bezoekers ontvangt dan is de kans op conflicten aanwezig. Grootschalige rellen als deze zijn vrij zeldzaam en volgens mij op een hand te tellen de afgelopen jaren.
Dan hoef je niet meteen op tv te verkondigen dat er maatregelen moeten komen, de maat vol is en dergelijk geneuzel.
Nee, het moet weg uit openbare plekken. Tuig aanpakken en zorgen dat ze niet meer in de buurt van een stadion kunnen komen. Niet toe gaan geven, dit is niet normaal.quote:Op maandag 25 september 2023 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik praat niks goed ik zeg alleen dat we als samenleving hier niet zo krampachtig over moeten doen. Als je miljoenen bezoekers ontvangt dan is de kans op conflicten aanwezig. Grootschalige rellen als deze zijn vrij zeldzaam en volgens mij op een hand te tellen de afgelopen jaren.
Dan hoef je niet meteen op tv te verkondigen dat er maatregelen moeten komen, de maat vol is en dergelijk geneuzel.
Miljoenen bezoekers. Hebben ze op Schiphol ook en daar zie je ze ook niet elke dag vechten.quote:Op maandag 25 september 2023 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
U pleit voor het werpen van de handdoek? Dan moet je de oplossing- Van Basten kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie de burgemeester van Amsterdam spastisch doen op tv vandaar.quote:Op maandag 25 september 2023 23:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat bedoel je als samenleving? de KNVB is de enige die hier als mongooltjes op reageren sinds dat gedoe om een bekertje bier
Onzin. De frequentie, schaal en georganiseerdheid van geweld bij het voetbal is echt onvergelijkbaar met iets anders dan dubieuze motorbendes.quote:Op maandag 25 september 2023 23:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat het niet specifiek iets van het voetbal is.
https://www.tubantia.nl/n(...)te-rekenen~a79866ed/quote:Wie denkt dat Ajax werk maakt van een vervroegde aanstelling van Kroes om orde in de chaos te scheppen, heeft het mis. De nieuwe algemeen directeur gaat er zelf ook vanuit dat hij pas medio maart instapt als algemeen directeur. Dat blijkt ook uit de persoonlijke plannen die hij heeft gemaakt voor na de jaarwisseling. Kroes gaat begin 2024 op wereldreis.
Het grote bagatelliseren is begonnen hoor.quote:Op maandag 25 september 2023 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij ieder tentfeest in de provincie is het ook altijd raak.
Dan lees en / of begrijp je het verkeerd. Ik zeg niet dat een incident er niet 1 teveel is. Maar er is een verschil tussen wat Halsema ons wilt doen geloven en de werkelijkheid. Dat is wat anders dan iets goedpraten.quote:
Maar dit is geen eerlijke vergelijking.quote:Op maandag 25 september 2023 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onzin. De frequentie, schaal en georganiseerdheid van geweld bij het voetbal is echt onvergelijkbaar met iets anders dan dubieuze motorbendes.
Appels en peren. Bij voetbal wordt (veel) gedronken, drugs gebruikt, veel pubers, adrenaline, stoerdoenerij, etc.quote:Op maandag 25 september 2023 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Miljoenen bezoekers. Hebben ze op Schiphol ook en daar zie je ze ook niet elke dag vechten.
Nee, het dorpsfeest (hier ter stede is al jaren niets gebeurd overigens) wel zeker?quote:Op maandag 25 september 2023 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dit is geen eerlijke vergelijking.
Beetje appels met peren vergelijken natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Miljoenen bezoekers. Hebben ze op Schiphol ook en daar zie je ze ook niet elke dag vechten.
Ook komt er een bepaalde emotie bij kijken die er op geen enkel ander manier los komt bij mensenquote:Op maandag 25 september 2023 23:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Appels en peren. Bij voetbal wordt (veel) gedronken, drugs gebruikt, veel pubers, adrenaline, stoerdoenerij, etc.
Je kan het beter vergelijken met uitgaan. Ik gok dat er elk weekend wel vechtpartijen zijn in het uitgaansleven in Amsterdam en Rotterdam.
Niemand doet dan ook moeilijk over duwen-en-trekken op de tribune en dat werk (alhoewel ook daar elk incident er een teveel is). Het gaat over dat grootschalige, planmatige, georganiseerde geweld.quote:Op maandag 25 september 2023 23:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Appels en peren. Bij voetbal wordt (veel) gedronken, drugs gebruikt, veel pubers, adrenaline, stoerdoenerij, etc.
Je kan het beter vergelijken met uitgaan. Ik gok dat er elk weekend wel vechtpartijen zijn in het uitgaansleven in Amsterdam en Rotterdam.
Maar daar heeft niet iedereen last van die naar zo'n wedstrijd gaat. Er zijn ook clubs waar supporters zich grotendeels gedragen.quote:Op maandag 25 september 2023 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook komt er een bepaalde emotie bij kijken die er op geen enkel ander manier los komt bij mensen
in een gemiddeld weekend in lutjebroek en omliggende dorpen zijn er waarschijnlijk al meer incidenten dan de 38 in 4 jaar tijd volgens het rapport van trein2000. Maar laten we het vooral bij de wijze woorden houden van femke. Veel simpeler natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 23:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar diegene die betrokken zijn bij dit soort incidenten vaak welquote:Op maandag 25 september 2023 23:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Maar daar heeft niet iedereen last van die naar zo'n wedstrijd gaat. Er zijn ook clubs waar supporters zich grotendeels gedragen.
Dat is zo, maar ze gaan ook echt op zoek naar die emotie is niet gewoon iets wat je overvalt, zoals uhm de drang om te huilen je kan overvallen.quote:Op maandag 25 september 2023 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar diegene die betrokken zijn bij dit soort incidenten vaak wel
2019. Ja, de grootste rel in Amsterdam toen in jaren, kwam door de politie zelf. Daarna is het stil geweest tot gisteren met dit soort giga shit.quote:Op maandag 25 september 2023 22:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs is geen bewijs natuurlijk want hier is laatst eentje bijna doodgetrapt. Dat zegt beide keren niet zoveel.quote:Op maandag 25 september 2023 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, het dorpsfeest (hier ter stede is al jaren niets gebeurd overigens) wel zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |